שיחה:אליהו בן-אמוזג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך כתוב בצורה מאוד ברורה ומוצלחת, אך חשבתי שכדאי להכפיף את הפסקאות שעוסקות בספרים לתת נושא של הערך, שיקרא, למשל, "ספריו", וכל פסקה תהיה תת פסקה של הנושא הזה. כך, הערך כולו יהיה מובנה יותר.

אלי צ'רניאבסקי - שיחה 21:52, 2 באוקטובר 2010 (IST)[תגובה]

לימוד ספריו בישיבת מרכז הרב[עריכת קוד מקור]

קראתי בתגובה כלשהי בבלוג מסוים שהרב צבי יהודה קוק לא רצה שילמדו את ספרי הרב אליהו בן אמזלג ב"מרכז הרב".אם למישהו יש מקור אמין על כך אולי אפשר להוסיף לערך את הנתון הזה ולמה הוא לא רצה(או אסר זאת).

בערך כתוב שחפני מקשה על רשד"ל כנראה זו טעות דפוס כיון שתפקידו הוא לצודד ברשד"ל ופנחס הוא שמשיב לו ובכך דוחה את טענות רשד"ל. אולי כדאי לתקן זאת בפנים.

היכן נפטר ? היכן נקבר ?[עריכת קוד מקור]

האם ביקר/עלה לארץ ? מי-נהר - שיחה 19:28, 13 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

בוויקי אגלית כתוב שנפטר בליוורנו, ויש תמונה של הקבר שלו Elijah Benamozegh#mediaviewer/File:Livorno - tomba di Elia Benamozegh.jpgBen tetuan - שיחה 19:40, 13 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]
תודה בן. מי-נהר - שיחה 19:51, 13 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

הקישור ל"יש טוענים" כנגד גרסת הרב זייני[עריכת קוד מקור]

במאמר של יהודה אמיר שאליו מפנה הקישור של ה"יש טוענים" לא מופיעה הביקורת כלפי מהדורתו של הרב זייני כלל. שמו מוזכר שם 3 פעמים בהערת שוליים בתור מי שראוי לציון על פועלו להרחבת ההיכרות עם הרב בן אמוזג. בקיצור, הקישור לא רלוונטי. מציע למחוק אותו, ובכלל למחוק את הביקורת על מהדורת הרב זייני אלא אם כן אפשר לתת לא אסמכתא נורמלית.

דיווח שאורכב ב-27 באוגוסט 2022[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: הצעה לשיפור

Clemance Boulouque כתבה עבודת דוקטורט על אליה בן אמוזג באוניברסיטת ניו יורק, כדאי להוסיף להפניות לקריאה נוספת