שיחה:אנדראה רוסי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הקטע על מתקן ECAT מיושן ושגוי[עריכת קוד מקור]

החומר בקטע על איקאט מעודכן בערך עד 2012, מאז השתנו דברים רבים בעניין פיתוח איקאט. ניסיתי להוסיף פרטים עדכניים בדף שיחה כטיוטא לעריכה של דף מקורי וההחומר שכתבתי שם נימחק ללא התראה. אילו הייתה ניתנת התראה הייתי מוריד את החומר למחשב ומפרסם אותו באכסניה ידידותית יותר.

עורכי ויקיפדיה מעדיפים להשאיר דף שומם מאינפורמציה ושגוי. מן הראוי שקוראי הערך ידעו שזה מצב העניינים. מעקב אחר חזית המדע של LENR אפשרי דרך אתרים כמו WWW.E-CATWORLD.COM . אתרים אילו מביאים מידע גולמי על מה שמתרחש.

קובץ הערות :

א) זו הערה שמופנית למי שיש לו ביקורת על כך שמקורות המידע הם באתרים כמוWWW.E-CATWORLD.COM .

ב) המימסד בפיסיקה מונע בברוטליות פרסום חקר LENR בעתונות מכובדת למרות שהמחקר רציני ומוכח היטב. הדורות הבאים ילעגו למימסד של הפיסיקאים של הגרעין בימינו (כמו שלועגים היום לחוקרי הטבע שניסו להסתיר בימי גלילאו גלילי שהארץ סובבת סביב השמש).

ג) מסתבר שאנו מבינים היום מעט מאוד את חוקי הפיסיקה של הגרעין של חומרים הכלואים בתוך תווך של סריג מתכתי (למעט הידע שלנו על אפקט מוסבאוור בתווך כזה). התופעות של אנרגיה גרעינית הכלואות בתוך תווך של סריג מתכתי שונות מאוד מתופעות גרעין דומות שחלות מחוץ לסריג המתכתי, כי הסריג המתכתי לוקח חלק פעיל באותן תופעות (כשם שהוא עושה באפקט מוסבאוור) . המשפט האחרון מתמצת את תחום העיסוק של חקר LENR. תופעות LENR ואפקט רוסי (האפקט הגרעיני בכורי ECAT) הם קצה חוט לפיסיקה הגרעינית החדשה של ריאקציות כלואות בתוך תווך של סריג מתכתי.

ד) אין לי עניין להלחם בעורכי וויקיפדיה שמטרתם להותיר את המידע על איקאט בשממונו, כל עוד המימסד של פיסיקאי גרעין מטילים חרם על המחקר הזה.

ה) אציין רק שכורי איקאט הולכים ומשתפרים מהבחינה הטכנולוגית וכנראה תוך 10 שנים יתחילו להיות משווקים באופן מסחרי. כרגע יש כור איקאט בהספק מגאוואט שעובר ניסוי שדה משך שנה ויותר כדי לבדוק אם הוא בשל לשיווק. שיווק כורי איקאט ישבור את החרם שהטילו מדעני הגרעין על חקר LENR כי ברגע שההדיוטות יראו את במו עיניהם שהכורים פועלים (למרות ההתכחשות של מדעני הגרעין) הם יבינו שהחרם על מחקר LENR הוא מכשול למדע.

[אא]

(הסימון [אא] הוא מעין חתימה שלי על חומר שאני מפרסם). אין לי עניין להרשם בטרם עת לוויקיפדיה עברית (במיוחד לאחר המחיקה הברוטלית שנעשתה לפני מספר ימים).

אני מקווה שהקטע שכתבתי היום לא יצונזר בעילה כזו או אחרת, אחרת אבין שמצבה של ויקיפדיה עברית עגום יותר ממה שחשבתי.

סרטון קצר על מהפכת האנרגיה שיחוללו כורי איקאט ב- 50 השנים הבאות.[עריכת קוד מקור]

הסרטון כולל לינקים טובים לאינפורמציה נוספת בנושא. כורי איקאט כבר בשלב פיתוח מתקדם, הם לא מצויים בתיאוריות אימפוטנטיות ובמדע דוגמטי שמנסה להעלים אותם מידיעת הציבור.

הסרטון נימצא בשרתי הסרטים של וימאו ושל יוטיוב, להלן כתובות של הסרטון הזה

https://youtu.be/nFpvm4IMGSs

https://vimeo.com/154472222

מקווה שהכתובות לא ישתנו (עורך הסרטון שינה את הכתובות אתמול).

שרתי הקבצים של וימאו מאפשרים הורדת הסרטים למחשב בקלות (אם הם מאפשרים גישה יתכן שלגישה חופשית צריך רישום). רוב הסרטונים מ- YOUTUBE ניתנים להורדה באמצעות האתר WWW.SAVEFROM.NET

אני מצטרף לפניית כותב הסרטון NERI וקורא לצופים להפיץ את הסרטון לידיעת הציבור. אל תשאירו את הציבור בבורותו, אסור להחמיץ את המהפכה או לפגר אחריה. אם מדינת ישראל חפצת חיים עליה להזדרז ולהיות בחזית המדע ולא בזנבו (כמו שהיו רוצים אילו שמטילים חרם על מדע LENR מטעמים מושחתים).

זה דף שיחה על הערך, לא על התאוריות שלך ולא על קבלתן בציבור. אם יש משהו רלוונטי לערך, כתוב אותו

שם, אם לא, אל תכתוב אותו כאן כלל. למטרה זו קיימים בלוגים וכדומה. תודה, בריאן - שיחה 09:07, 7 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

הבנתי דבריך בריאן בריאן. בעל פרס נובל לפיסיקה בריאן ג'וספסון מאמין בתיאוריה של LENR וכן דעתו דומה לשלי בנוגע לכך שהמדע המימסדי מחרים את תיאוריית LENR ללא שום צידוק. אילו הכרת היטב את ההיסטוריה של המדע היית יודע שהמדע המימסדי בימי גלילאו לא סבל את התיאוריה "המוזרה" של גלילאו על כך שהארץ סובבת סביב השמש (הוא כמובן לא היה הראשון, היו לפניו קופרניקוס וברונו). העניין היה שאי אפשר היה ללעוג לגלילאו כי הוא היה דמות מדעית מכובדת ביותר. כדי להתמודד עם גלילאו המדע המימסדי בימיו הסית את האינקוויזיציה נגדו כדי שזו תאסור על גלילאו לפרסם ספרים על התיאוריה ההליוצנטרית שלו. עברו כ- 400 שנים והשיטה של מניעת פרסום מנימוקים "צודקים ויפים" נשארה בעינה. בריאן ג'פרסון מגיב בדף השיחה של ויקיפדיה אנגלית בערך ENERGY CATALIZER תוכל לעיין שם כדי לראות שאיני בודה דברים.

אשר לערך הכתוב בויקיפדיה בעברית אודות אנדראה רוסי --- ציינתי בראשית דברי את הדברים הבאים: ערך זה מיושן ושגוי.

אין שום אפשרות מעשית לתקן את המאמר מכיוון שאנשים מסוגך לא יאפשרו לתקן אותו מנימוקים "יפים". מבחינתי עדיף שתמחק את הערך לגמרי מאשר תפיץ מידע מוטעה ומבלבל שגורם יותר נזק מתועלת (מידע שגוי מנוצל כדי להעמיד באור מגוכח את התיאוריה של LENR שנחקרת על ידי מאות חוקרים רציניים כולל מאמרים מבוקריפ בביקורת עמיתים).

נימוק פורמלי למחיקת הערך "אנדראה רוסי" בויקיפדיה עברית הוא שטענות שונות שכתובות שם אינן ניסמכות על שום מקור מהימן (מהימן לפי הקריטריונים של ויקיפדיה). אני יכול אמנם להביא גם כן מקורות לדברי אבל יאמר עליהם שהם אינם מהימנים. אין טעם להכנס לוויכוח עקר שבו יושווה המקורות הלא מהימנים של כותב המאמר המקורי בויקיפדיה למקורות הלא מהימנים שלי (והוא אולי ינצח מסיבות לא ענייניות).

התכלית של הערותי בויקיפדיה היא לאפשר לאנשים סקרנים להגיע למקורות מידע אלטרנטיבים בעניין מדע ה- LENR.

[אא]