שיחה:אריק לביא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ייתכן שהעריכה הנכונה היא השחתה טיפוסית של משתמש נלהב, אך אינני בטוח בכך (בין היתר משום שפרטים אחרים שהוסיף המשתמש נראים נכונים) ולכן שמתי תבנית בדיקה. צ'סשיחה 02:22, 18 אוקטובר 2005 (UTC)

אני ערכתי את הערך לפני התוספת האחרונה. התוספת נראת לי נכונה, פחות או יותר. זה לא נראה לי השחתה. אני זוכר שקראתי ראיון עם לביא ב"מעריב" שנה או שנתיים לפני מותו, בו הוא סיפר על ילדותו הקשה. היה לו באמת אבא חורג והוא עלה לבדו ארצה. השיר "הסלע האדום" אכן נאסר להשמעה ברדיו כדי למנוע מהצעירים להגיע לפטרה, אם כי אינני בטוח שדווקא שמעון פרס אחראי לכך. צריך לדעתי לשכתב את ההוספה ושהמקור האנונימי יתן תשובות מהיכן לקח את מה שכתב. אבירם 03:41, 18 אוקטובר 2005 (UTC)

אני (נועה) ערכתי את הערך של אריק לביא. כל הפרטים שכתבתי מדוייקים מכיוון שאני ביתו. הוא נולד בשם ליאו אלכסנדר אינזלסבכר (על שם אביו החורג). השם הקודם שהיה באתר - ליאון הופשטטר - הוא שגוי, שגיאה זו מופיעה ברשת באתרים נוספים משום מה. גם העובדה ששמעון פרס אסר את השמעת השיר היא מדוייקת (בכל אופן זה מה שאבי סיפר לי).

נועה, מותר לבקש שתכתבי את הערך שושיק שני? דוד שי 16:30, 18 אוקטובר 2005 (UTC)

אערון ערך כזה בקרוב - צריכה לאסוף את כל הפרטים והתאריכים, נועה.

אז אם במקום זה אני החמור, סליחה הסוס כותב שושיק אז Odedee החכם באדם (עוד מעט יגדיר אותי כמשחית ויחסום אותי) משנה זאת חזרה לשושיק.

לא מקובל לקשר פעמיים לאותו קישור בערכים קצרים כאלה. דודסשיחה 05:08, 24 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

הקורא את הערך בהתחלה לא יעבור מיד לשושיק שני,סביר להניח כך, אבל בסוף הערך כשמזכירים אותה יש סיכוי שכן יעשה זאת אז זה הטעם ליצור קישור מעין זה.תשובה ל-Odedee שושיק יוצר קישור לשושיק שני בעוד שושיק סתם לא והרי זה מתבקש שבערך על אריק לביא יהיה קישור לשושיק שני.מה לא מובן פה?


השיר נאסר להשמעה על ידי... דוד בן גוריון , כיון שלטענתו עודד נערים צעירים לצאת לסלע האדום שבירדן. נכתב ע"י יואב בנדיט

אריק לביא גם כתב כמה שירים, לדוגמא "כל החלומות", או תרגום לעברית לשיר My way של פרנק סינטרה. האם ראוי להוסיף שהיה גם משורר, או לפחות פזמונאי?

יוהן ריץ - שיחה 17:37, 29 בינואר 2022 (IST)[תגובה]