שיחה:בן 10

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בנג'מין טניסון-הדמות הראשית בסדרה והוא בבעלותו של האומניטריקס ויכול להפוך לעשרה חייזרים שונים ומגן על כדור הארץ מפני פושעים. מקס טניסון-סבו של בן וגוון בעבר היה שרברב בשרברבים (ציידי חייזרים). גוון טניסון-בת דודתו של בן ונכדתו של מקס במהלך הסדרה גוון הופכת לקוסמת וילדת המזל. דוקטור אנימו-דוקטור אנימו הוא מדען מרושע וממציא כל מיני רובוטים ויוצר יצורים כדי להשטלט על העולם. וילגקס-וילגקס הוא חייזר מרושע הרוצה לקחת את האומניטריקס ולשלוט ביקום בעזרתו וילגקס הוא גם אויבו המושבע של מקס בצעירותו ואויבו של בן. קיוון-קיוון הוא ילד יתום ובן הכיר אותו בעיר הגדולה ניו יורק ובהתחלה היו חברים אך בן גילה שגם לו יש כוחות של חשמל בן הפך ללהט חייזר אש וקיוון שאב קצת אש מלהט וגם קיבל מאשיבה את כל החייזרים והוא יכל להשתמש בהם כרצונו ולהפוך לכל החייזרים ביחד שהם משולבים.

שאלה: האם בן טניסון הוא בן 10? בעברית זה יכול להיות "בן 10" (כפל משמעות - גם קוראים לו בן וגם הוא בן 10). אבל באנגלית אין את הכפל משמעות הזה...


מתי נוצרה הסדרה בן 10?

בן 10 יקום האומינטריקס[עריכת קוד מקור]

בקשר להמשך של בן 10 יקום האומינטריקס אפשר קישור לפרק הראשון 87.69.129.55 20:15, 4 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]

נא להוסיף[עריכת קוד מקור]

"אם חיפשת ערך העוסק בגיל 10 , ראה גיל" 84.95.229.131 18:51, 26 באוקטובר 2012 (IST)[תגובה]

מכת קור להט ירוק בוער אקו אקו ויומנוזאור אהובים עלי! 89.139.57.9 12:52, 30 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

איך באמת אומרים?[עריכת קוד מקור]

כדור תותח או פגז? 89.139.57.9 12:57, 30 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

כוכב צפון : חייזר אשר יכול למגנט אליו חפצים, והוא בצבע שחור וצהוב, וראשו באוויר. דו חיי :הוא שחיין מהיר ביותר ויכול לספוג אנרגיה חשמלית ולירות אותה. 89.139.57.9 13:02, 30 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

מכת קור :יכול לשלב דרך חומר מוצק או להפוך בלתי נראה בעוד לתקוף את אויביו עם נשימה קרח מצמרר. להט :עשוי לבה וסלעים וולקניים ומסוגל לירות אש. בעל יכולת תעופה וכושר שהייה באש יוקדת וגבוהה. בעונה החדשה הוא שינה את המראה שלו דומה למראה של אלן . 89.139.57.9 13:05, 30 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

הרחבה על הסדרת המשך בן 10 אומניברס[עריכת קוד מקור]

אני חושב שצריך להרחיב על העונה הזאת כי היא לא מפורטת ומורחבת מקווה שתטפלו בזה 81.218.158.239 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מכת קור משופר:יש לו את הסמכויות של היעלמות טיסה, והוא יכול לתקוף עם להבות אש חמה אז הם קרים.

אקו אקו משופר: משתמש הכוח של גלי הקול כדי לתקוף את אויביו עם דיסקים קוליים. הוא יכול גם לתאם דיסקים מרובים לשחרר ההתקפה האולטימטיבית שלו. נראה כמו רובוט .

יומוזאור משופר:הוא חובט כבד אשר יכולים לתקוף עם סופר כוח אגרופים או להפוך את ידיו לתוך משגרי טילים ענק.

כדור תותח / פגז משופר :יש ניידות גדולה התקפות ספין רב עוצמה, אשר שניהם משופרים באמצעות השריון הקוצני שלו.

עכבי קוף משופר:גורילה גדולה הנטלת על רגלי עכביש. יש לו כוח סופר יכול להיצמד לקירות תוך קשירת אויביו עם קורים דביקים.

ירוק בוער משופר :יכול לייצר פצצות אש חומר נפץ, תחנות שליטה, לשחזר חלקי גוף.

ננומק: יכול להתכווץ עד לגודל מיקרוסקופי ולהשתמש בכוחו של טיסה לניידות תוך לתקוף עם ברגים אנרגיה טעונה.

nrg ( אן אר ג'י):הוא זר רדיואקטיבי שיכול פרויקט אלומות אנרגיה מן החום העז בתוך חליפת שריון בלתי ניתנת להריסה.

טרספין :יכול להשתמש המבנה הפנימי שלו מאוורר כמו הנספחים לעוף או ליצור התקפות רוח עז. דמוי צב.

להט :עשוי לבה וסלעים וולקניים ומסוגל לירות אש. בעל יכולת תעופה וכושר שהייה באש יוקדת וגבוהה. בעונה החדשה הוא שינה את המראה שלו דומה למראה של אלן .

חייזר X :הוא הזן החזק ביותר של בן, עם היכולת להפוך את מחשבותיו למציאות, אבל הוא גם הקשה ביותר לשליטה, הדורשים משא ומתן עם שני מוחות אחרים.

מכת קור :יכול לשלב דרך חומר מוצק או להפוך בלתי נראה בעוד לתקוף את אויביו עם נשימה קרח מצמרר.

מוחון :אחד החייזרים החכמים ביותר בגלקסיה, מוחון יכול להפיק התפרצויות אנרגיה חשמלית ושדות כוח רק באמצעות מוחו.

כרומוסטון:גביש חיים כמעט בלתי ניתנת להריסה, כרומוסטון יכול לספוג אנרגיה ולהפוך אותו תקיעות לייזר רבות עוצמה .

כדור תותח / פגז : יכול להתכרבל בתוך שריון עבה על גבו להפוך כדור ההריסה בלתי ניתן לעצירה, משיקה את עצמו במהירויות גבוהות המהדהדת עצמים מוצקים לגרום נזק עצום .

אקו אקו :הוא אולי קטן, אבל אקו אקו הוא מגבר החיים שיכול לייצר פלדה התנפצות גלים על קוליים ולשכפל את עצמו לתוך צבא של שיבוטים.

גופ :יותר מגוש רק ענק של דייסה, גופ הוא מסוגל לשנות את הצורה של הגוף שלו כרצונו. צריך מגן כבידה כדי לעשות דברים רבים .

יומוזאור  : אחד החייזרים החזקים ביותר של בן, יכול לפרק את האדמה והוא אפילו חזק יותר כאשר הוא משתמש כוח הצמיחה שלו כדי להגדיל את הגודל שלו .

ג'טריי : יכול לעבור דרך האוויר או המים מספר פעמים את מהירות הקול, ואז לתקוף אויבים עם תקיעות לייזר מעיניו ומהזנב שלו.

עכבי קוף : עכבי קוף הוא חייזר רב איברים עם הזריזות אנושי שיכול להיצמד לקירות בעוד השמנה אויביו קורים דביקים .

ירוק בוער :הוא אחד החזקים החייזרים של בן, עם הכוח לירות כדורי אש, להתחדש נזק ושליטה מפעל חיים אחרים באזור.

ארבע זרועות :ניתן להבין משמו כי הוא בעל ארבע זרועות. זהו חייזר בצבע אדום המבוסס על כוח.

ראש יהלום: חייזר זה, כמו שאומר שמו, עשוי מיהלום. הוא מסוגל לירות מזרועו חתיכות יהלום כאילו היו כדורי רובה. בכל עונה מגלה בן יכולת חדשה שהוא יכול לעשות עם יהלום.

בִּיוַלְוַאן:( עם מים),יכול ליצור ולשלוט במים, תקיפת בשוטים מים תקיעות מים. יש לו גם שלד חיצוני משוריין להגנה.

ארמדילו : ארמדילו יכול לקדוח כמו נשק שיכול להרעיד את האדמה עם כוח העל שלו סמכויות לחפור.

דו חיי :הוא שחיין מהיר ביותר ויכול לספוג אנרגיה חשמלית ולירות אותה.

כלב פרא :זהו חייזר דמוי כלב, אין לו עיניים והוא משתמש בחוש השמיעה ובחוש הריח כדי לבנות בראש תמונה של סביבתו ולהתמצא באזור.

כלב פרא משופר : חזק יותר מכלב פרא, אדום , עם זנב, שאגה חזקה יש לו ראמה אפורה על הגב. הוא הופיע בפרק האחרון של העונה השנייה של החייזרים החדשים ובפרק האחרון בסדרה .

כוכב צפון : חייזר אשר יכול למגנט אליו חפצים, והוא בצבע שחור וצהוב, וראשו באוויר .

ראת : חייזר כמו נמר שיש לו חוֹד בידיים שבו הוא יכול לדקור דברים. הוא מאוד כועס בעל ציפורני נמר על כף ידו וכמעט כל פעם מתחיל משפט ב: "אני רוצה להגיד לך משהו ........" . בצבע כתום, שחור ולבן .

ווי ביג : זהו חייזר גדול ממדים בצבעי אפור, אדום ושחור ובעל עיניים ירוקות. בעל קרן אדומה מהראש ויכול לשחרר סופה קוסמית כחולה מהידיים שלו .

אפצ'ק : אפצ'ק הוא חייזר נמוך וירוק המסוגל להכניס לפיו כל דבר ולאחר שעיכל אותו הוא יכול לירוק יריקות שמתפוצצות כשהן פוגעות בדבר מה. הוא גם קפצן מעולה.

מלתעות: יכול לנשום במים בעזרת זימים. הוא בעל מלתעות חדות המסוגלות לחתוך אפילו מתכת. כשמלתעות נכנס למים רגליו הופכות לסנפיר גדול. חולשתו היא שהוא חייב להיות במים כל כמה זמן כדי לשרוד. בעונה החדשה נראה יותר דומה לדגים בפייסיס (הכוכב שלו)והשניים שלו קטנות יותר.

אפגרייד  : חייזר זה יכול להתחבר לכל מכונה ולשלוט בה. הוא גם מסוגל לחקות צורות של מכונות וחפצים שראה, מהפשוטים ביותר (מחבט בייסבול) עד המורכבים ביותר (חללית ענק עם רובי ליזר). אפגרייד הוא חייזר שחור מאחור עם קווים ירוקים זוהרים וירוק מלפנים. מוציא לייזר מהעין. קרוב משפחה שלו זה ליט, חיית המחמד החייזרית של ג'ולי .

המכני / שעון  : כמו מכונת זמן, יכול להוציא מהידיים לייזר זמן ירוק. ויכול להיפגע במהירות .

רוח פחד : רוח פחד בעונה הראשונה של " בן 10 " יצא מהאומינטריקס, בכוח החייזרים רוח פחד תקף את בן ואז נוצר לבן רוח פחד 2, רוח פחד נכנס לאומינטריקס, והוא גם באולטימטריקס וחולשתו היא שהאור שורף אותו. (הוא יכול להפוך לשקוף).

חייזר זיקית נראה כמו לטאה אנושית בצבע סגול עם שלוש עיניים בצבע אדום, ירוק וכחול. החייזר יכול להתמזג אם הסביבה ולהוציא חוד ענקי מקצה זנבו. חייזרים שעדיין לא בשימוש העונה :

יוֹרֵק  : שהוא מתנפח הוא מוציא מתוכו נוזל ירוק ומגעיל. העיניים שלו נמצאות מצידי הפה .

באזשוקר : הוא קטן אבל הוא משתמש במתקפות חשמליות. ומסוגל לשכפל את עצמו .

ארטיג-או-אנה : מוציא קרח שיכול להקפיא את האויב שלו, כמו מכת קור .

איש העין : נראה כאדם שרירי שעל ראשו יש רק שתי אוזני עטלף גדולות ופה קטן. על חזהו יש את סמל האולטימטריקס, עצבעותיו חדות ועל זרועותיו וכתפיו יש 10 עיניים בכל צד.

מומיה : זהו סוג חייזר הנראה כמו מומיה עם כפייה פרעונית על הראש. מסוגל לשלוח למרחק את חלקיו הנראים כמו בד.

גפן פרא : הוא צמח. מסוגל הטלת פצצות זרע, למתוח את גופו וגפיו למרחק אינסופי, להוציא דוקרנים חדים מגופו ולתקשר עם צמחים.

ויקטור : נראה כמו אדם בעל מכשיר חשמלי המחובר לגבו. מסוגל לחשמל.

עוקץ  : חייזר זה נראה כחרק. יש לו היכולת לעוף בעזרת ארבע כנפיו הצהובות ולירוק חומר ירוק הדומה לחומצה. לעוקץ ארבע עיניים שתי ידיים וארבע רגליים .

תא אפור :חייזר קטן במיוחד וחסר יכולות גופניות. עוזר לבן כשצריך מוח ולא כוח. הזן שלו יצר את האומינטריקס, חלק מין האולטימטריקס והאומינטריקס השלישי.

אקס-אל אר : זהו חייזר מהיר מאוד בצבעים שחור, תכלת וקצת לבן שכפות רגליו נראות כשני כדורים וראשו נראה כמסכת מירוצים. לעתים משתמש בן במהירותו של אקס אל אר כדי לקצוץ חפצים בעזרת ידיו.

דיטו :חייזר היכול להעתיק את עצמו כמה פעמים שירצה. חולשותיו הן שכדי לחזור להיות אדם הוא חייב שכל העתקיו יהיו במקום אחד ואם אחד מהעתקים נפגע כולם מרגישים את זה.

איש זאב : חייזר דמוי זאב שפיו יכול להיפתח לארבעה כוונים. הוא מסוגל ליצור גלי קול חזקים דרך פיו 85.250.90.27 11:05, 13 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:44, 24 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

משוב מ-4 בדצמבר 2013[עריכת קוד מקור]

מעולה הכל כתוב נכון נהדר 109.65.36.98 08:09, 4 בדצמבר 2013 (IST) בן טן או בן 10 שולט רק בעיה אחת לא כתוב על האולטימטריקס[תגובה]

אולטימטריקס[עריכת קוד מקור]

מעולה הכל כתוב נכון נהדר 109.65.36.98 08:09, 4 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]

שלום לכולם!

בנוגע לשאלה הראשונה, יש לציין בן 10 כ- בן "טֶן" מפני שזוהי סדרה לועזית והיא לא הומצאה בישראל. בנוגע לשאלה השנייה, הסדרה "בן 10" הומצאה בשנה 2005. לשאלה השלישית- יותר נכון ומקובל לומר פגז על פני כדור תותח משום שהשם "כדור תותח" נשמע פעם אחת בסדרה לעומת "פגז" שהושמע פעמים רבות. הרחבתי מעט על סדרת ה"אומניברס". ותודה על המשוב מהארבעה בדצמבר. Ori115511 - שיחה 09:39, 8 באפריל 2014 (IDT) :)[תגובה]

איך אומרים חייזר x או חייזר איקס 93.173.20.170 19:46, 18 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

משחק של בן 10 שקוראים לו;כוח חייזרי במשחק יכולים להפוך לדמויות;מכת קור,להט,ירוק בוער,יומנוזאור,פגז,זרוע ארבע,גוון,קוין,בן 10,עכבי קוף,רוח פחד והמשופרים בהמשך יש חייזרים שלא מופיעים בסדרה ובסרטים למשל;כוח,מרים,לוין,לוון,רוח אש,מכת חום,פייזלמן,פיזומן,שוקומן והמשופרים שלהם יש שעון חדש אשר יכול רק לתת כוחות של גיבורי על לבן 10 בבא אכתוב על הכוחות של החייזרים שלא מופיעים בסדרה או בסרטים 93.173.20.170 20:28, 18 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

כוח;שילוב של כול הכוחות של חוזק מהחייזרים של בן 10 משיגים בשלב 5 מרים;מסוגל לעשות רעש ענקי משיגים בשלב 4 לוין;המשופר של קוין משנה צורה משיגים בשלב 4 לוון;המשופר של גוון כוחות בצבע אדום משיגים בשלב 4 רוח אש;רוח פחד רק במקום ברק אש משיגים בשלב 7 מכת חום;מכת קור במקום קור חום משיגים בשלב 6 פייזלמן;יכול להיכנס לתוך הטלויזיה משיגים בשלב 10 פיזומן;העוזר של פייזלמן אותם הכוחות משיגים בשלב 10 שוקומן;יכול להפוך לשוקולד משיגים בשלב 8 בבא אכתוב על המשופרים 93.173.20.170 20:44, 18 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

מרים משופר;תוקף עם תוים פייזלמן משופר;מחליט מה יהיה בטלויזיה פיזומן משופר; שלט טלויזיה למציאות שוקומן משופר;יכול לתקוף עם שוקולד רותח בבא אכתוב על השעון 93.173.20.170 19:29, 21 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

כוחות שהשעון החדש נותן מגיבורי העל; ספיידרמן;קורי עכביש סופרמן;עיני ליזר וולברין;ציפורניים האלק;חוזק תור;ברק זהו נגמר הרעיון בפעם הבאה יהיה בערך אחר ששמו פיניאס ופרב ביי 93.173.20.170 19:37, 21 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

משחק בהשראת הסדרה[עריכת קוד מקור]

חשבתי על משחק בהשראת הסדרה:במשחק יש חייזרים, בן טן,גוון וקוין החיזרים:ננומק,מכת קור,איטל,להט,קראש הופר,סנייר-הו,ג`טריי,קטלני,פגז,זרוע ארבע,ראש יהלום,יורק,ירוק בוער,רוח פחד ועוד 87.68.234.25 09:56, 1 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

אז תכין אחד כזה :) Ori115511 - שיחה 13:45, 1 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

ערך לחייזרים[עריכת קוד מקור]

רציתי לשאול, מה דעתכם על יצירת ערך חדש לכל החייזרים? כי הם תופסים מקום רב בערך. Ori115511 - שיחה 16:35, 29 בנובמבר 2014 (IST)[תגובה]

משוב מ-14 בפברואר 2024[עריכת קוד מקור]

זה אחד הערכים הכי לא קריאים שראיתי בחיי. נראה כמו תרגום של גוגל טרנסלייט שהזמינו מעליבאבא.. המשפטים בנויים בצורה עקומה והרבה מילים פשוט לא הגיוניות במשפט או בהטיה. דורש הגהה דחופה94.32.237.2715:26, 14 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]