שיחה:גבולות מדינת ישראל/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הצעת הוספה למומלצים[עריכת קוד מקור]

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים 16:29, 12 בנובמבר 2006 (IST)

ערך מעניין מאוד של משתמש:אלמוג עם הרחבות ותיקונים של דרורK וטרול"ר. גילגמש שיחה 14:39, 5 בנובמבר 2006 (IST)

1. חסרות מפות. המפה הראשונה בערך צריכה להיות מפת ישראל כיום ללא הטיה פוליטית ולפי חוקי מדינת ישראל. (דהיינו רמת הגולן ללא קו גבול מקווקו, יהודה ושומרון) מה פתאום מפה של הממשל הפדרלי?
2. מפה נוספת שחסרה היא מפת אזורי B ,A ו-C והאזורים שהיו ברבונות ישראל ברצועת עזה עד ההתנתקות.
3. במשך כ-18 שנה שהה צה"ל בלבנון וקו הגבול הבטחוני היה אי שם בכביש ביירות דמשק. זה לא מוזכר במילה. מפה תועיל.
4. מפת רמת הגולן ללא רשיון ברור.
5. מפת ישראל לאחר מלחמת ששת הימים - חובה.
6. כדאי, מפת הגבול בירושלים, לפני ששת הימים וכיום (מפה מוניציפלית?)
7. עדייו יש מקומות בערך בהם נדרש מקור. חגי אדלר 16:24, 6 בנובמבר 2006 (IST)
את ההערות האלו יש לחלק לכמה תחומים. ראשית "מפה ללא הטייה פוליטית". מפה המראה את קווי הגבול השנויים במחלוקת (לפחות שלושה ברמת הגולן, תיחום יהודה ושומרון) היא ללא נטייה פוליטית, שכן היא נותנת מידע לפיו האזור המתוחם שנוי במחלוקת, ומהו תחומה המדוייק של המחלוקת. מפה המראה אזורים אלו כחלק ממדינת ישראל היא עם נטייה פוליטית, וגם אינה נותנת את מלוא המידע לקוראי הוויקיפדיה. באשר למפות נוספות שנדרשות - לא ניתן להראות כל שלב בכל מקום. אזורי A, B, ו - C הם עניין היסטורי, וכיום חסר משמעות. אין כל צורך במפה שתעמיס על הערך העמוס ממילא במידע ויזואלי. כנ"ל לאזורים ישראלים ברצועת עזה לפני ההתנתקות, והקו המדוייק של הגבול בירושלים. באשר לטענה שגבולה של ישראל היה בכביש בירות דמשק - כל תקופת שהות צה"ל בלבנון לא נטען שהגבול הוא במקום בו נמצא צה"ל (לרוב דרומית בהרבה מכביש בירות דמשק) והיה ברור שחיילי צה"ל שוהים מחוץ לגבולות המדינה. באשר למקומות בהם נדרש מקור - אנא ציין בצורה מפורטת מקומות אלו בדף השיחה, על מנת שאוכל לציין את המקור אם בגוף הערך ואם בדף השיחה.
אלמוג (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אלמוג, גם אתה שכחת לחתום... במיוחד כתבתי "לפי חוקי מדינת ישראל". כך צריך להיות במפה (ולא גבול של ממשלת ארה"ב). את המחלוקת ציין בגוף הטקסט. לדעתי "גבולות אוסלו" (הגם שאיני מסכים איתם) היו צעד חשוב בהתפתחות הסכסוך וחייבים לכלול המפה. בטח בירושלים. אולי לאזורים הישראלים ברצועת עזה לפני ההתנתקות. יש ערכים בהם כל הצד השמאלי הוא תמונות ובכל זאת מומלצים. ראה יער גשם טרופי. שים לב, כתבתי "קו הגבול הבטחוני". אתה לא יכול להתעלם לחלוטין מתקופת כבוש כזו ארוכה. באשר למקומות בהם נדרש מקור - ראה הערות בערך עצמו. ("אפילו מפות מאוחרות של צבאות סוריה ולבנון מעידות כי חוות שבעא שייכות לסוריה[דרוש מקור].") חגי אדלר 16:45, 6 בנובמבר 2006 (IST)
איני רואה בכל מה שכתבת כאן דבר שעומד בסתירה למה שכתבתי, אם יש לך הערות, בוא נמשיך את הדיון בצורה מפורטת בדף השיחה של הערך. אלמוג 16:50, 6 בנובמבר 2006 (IST)
מסכים. העברתי הכל לשם. התנגדותי בעינה עומדת... חגי אדלר 16:56, 6 בנובמבר 2006 (IST)

הוסף