שיחה:גרנזי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דרור, לפני שאני מניח שם תבנית {לאחד}, אנא שקול בעצמך אם ערך זה באמת נחוץ בתור ערך "מורחב" נפרד. הרי את הפיסקה הרלוונטית בערך גרנסי השארת ריקה מתוכן, וממעט המידע הרלוונטי עשית "ערך מורחב". אני לא חושב שלזה התכוונו כשהמציאו את שיטת הערכים המורחבים. מגיסטר 21:07, 2 אפריל 2006 (UTC)

השאלה היא זו - כך הדבר מתבצע בשאר מדינות העולם ולצורך העניין גרנסי היא מדינה - וגם מבחינת קטגוריות - יש קטגוריה נפרדת במצבים מסוג זה (ראה דמוגרפיה של ארצות הברית וקטגוריה:דמוגרפיה לפי מדינות וכך גם לגבי גיאוגרפיה וכו'). השאלה היא שאלה מערכתית - האם מטפלים בכל המדינות באותו אופן או לא. אני פועל בהתאם למקובל בויקיפדיה ואין לי עמדה עקרונית בעניין זה. דרור 10:05, 3 אפריל 2006 (UTC)
הפורמט הסטנדרטי של המדינות נועד לשרת אותנו, לא אנחנו אותו. אם אין מידע מספיק כדי ליצור "ערך מורחב" על הדמוגרפיה של גרנסי - אז לא יהיה ערך מורחב. אם אתה רוצה, תשאיר שם קישור אדום, כפי שהמצב הוא בפרקי הדמוגרפיה של מרבית מדינות העולם - אולי יום אחד יבוא מישהו שאכן מעוניין ומסוגל ליצור ערך כזה (האמת, לא נראה לי שיקרה בקרוב). מעט המידע הדמוגרפי שיש בידינו, מקומו בסעיף הרלוונטי בערך גרנסי, כפי שעשו האנגלים. זה לא נראה טוב כשקוראים לו "ערך מורחב", והתוצאה היא שני ערכים רזים ודלים במקום אחד סביר. אין צורך "לאנוס" קיומו של ערך מורחב כשאין מספיק תוכן להצדיקו. מגיסטר 10:47, 3 אפריל 2006 (UTC)

ההגייה הנכונה של השם היא גרנזי (ראו כאן). אני מציע להעביר, כפי שכבר נעשה בג'רזי. אביעד המקורישיחהבואו להתפעל 01:54, 25 בספטמבר 2007 (IST)[תגובה]

מסכים. דרור 10:33, 25 בספטמבר 2007 (IST)[תגובה]

המטבע הוא הליש"ט. יש להם זכות להדפיס גרסא מקומית של מטבעות ושטר של 1 פאונד. זה כמו שתגיד שלכל מדינה באירופה ששייכת לגוש האירו יש מטבע אירו אחר כי יש להן סמכות לטבוע מטבעות שונים.

האם הקישור הבין-לשוני נכון?[עריכת קוד מקור]

לפי הבנתי, הקישור הבין לשוני לאנגלית של הערך הוא לw:Bailiwick of Guernsey. האם w:Bailiwick of Guernsey אינם איי התעלה, וגרנזי אמור להיות מקושר לw:Guernsey? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 12:25, 17 בנובמבר 2021 (IST)[תגובה]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 16:58, 20 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]