שיחה:דרגנוע סנטרל - מיד-לוולס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מי שנתן לערך את שמו לא הקפיד במיוחד. השם צריך להיות "הדרגנוע הארוך ביותר בעולם" - גם המילה הראשונה צריכה להיות מיודעת. מארק ברלין 16:31, 18 ספטמבר 2005 (UTC)

הערך תוקן, שופרה השפה והועלו קישורים חדשים לדף. אין מקום להסרת הדף מוויקיפדיה. ישנו כמובן קישור לדף המקור באנגלית. en:Central-Mid-Levels escalator הומר 21:19, 18 ספטמבר 2005 (UTC)

טוב שעברנו שלב, ואפשר לעסוק בזוטות. איך לקרוא לערך: דרגנוע סנטרל-מיד-לוולס או דרגנוע סנטרל - מיד-לוולס? ג'קי ג'ו ג'ונסון מעדיף את הצורה הראשונה, ונימוקו: בויקיפדיה האנגלית לא מופיעים כל הרווחים האלה בשם. חרף זאת, אני מעדיף את הצורה השנייה. יש לשים לב להבדל בין המקפים המופיעים בשם: המקף במילה "מיד-לוולס" הוא מקף מחבר, ואילו המקף הקודם לו הוא למעשה קו מפריד. עקב מגבלות טכניות של המקלדת, בשני המקרים אנו משתמשים באותו סימן, אם כי הצורה הקפדנית צריכה להיות "דרגנוע סנטרל—מיד־לוולס" - שימו לב ששני מקפי המקלדת נעלמו. הצורה דרגנוע סנטרל - מיד-לוולס היא הטובה ביותר במסגרת המגבלות הטכניות (שאיני רוצה לפרוץ אותן בשם ערך), משום שהיא מבהירה היטב את ההבדל בין המקפים, ומנחה את הקורא כיצד לקרוא את השם. דוד שי 05:12, 20 ספטמבר 2005 (UTC)

הצורה בה נרשם הערך משקפת נכונה את אופי החיבור, ולשם דוגמא אחרת מקומית קו תל-אביב - ירושלים. לסיכום, אני בעד. הומר 07:56, 20 ספטמבר 2005 (UTC)