שיחה:החזית הלאומית (פירושונים)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

החזית הלאומית[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך החזית הלאומית לאחדות צרפתית, העוסק במפלגת הימין הקיצוני בצרפת בראשות ז'אן מארי לה פן, ונקראת לרוב החזית הלאומית. שאלתי - האם ליצור דף הפניה שיפנה מהכיתוב החזית הלאומית, או שדף כזה צריך להיות דף פירושונים שיכלול גם ארגונים נוספים שמתקראים "החזית הלאומית"? אם פירושונים, נא ציינו ארגונים נוספים שצריכים להיכלל בו. תודה. Magister‏ 22:52, 15 אוקטובר 2005 (UTC)

"החזית הלאומית לשחרור" – ה-FLN, החזית הלאומית לשחרור מורו, "החזית הלאומית לשחרור וייטנם", "החזית הלאומית להצלת לוב", החזית הלאומית הפלסטינית, "החזית הלאומית המאוחדת", החזית הלאומית העיראקית, החזית הלאומית האיסלמית (NIF).
השאלה אם לכל אלה באמת מקובל לקרוא בעברית בקיצור "החזית הלאומית"? מטרת דף הפירושונים לעזור למחפש ולמנוע בלבול, לא לסרבל סתם. Magister‏ 23:16, 15 אוקטובר 2005 (UTC)
התשובה היא כן, אבל מצד שני, כמעט כל הסיכויים שיחפשו את זו של צרפת (כי היא בחדשות), כך שדף הפירושונים צריך להיות כמו בכוכב. טרול רפאים 14:34, 16 אוקטובר 2005 (UTC)
אוקיי, עשיתי כך שהחזית הלאומית מפנה אל החזית הלאומית לאחדות צרפתית, שם יש בכותרת "פירוש נוסף" המפנה אל החזית הלאומית (פירושונים). אני מקווה שזה מה שהתכוונת. למי שיש פירושים נוספים ל"החזית הלאומית" - נא להוסיף בהחזית הלאומית (פירושונים). Magister‏ 15:26, 16 אוקטובר 2005 (UTC)

אני פותח את הדיון מחדש, הערך הראשי צריך להיות החזית הלאומית וזו לא צריכה להיות הפנייה לאחד הערכים, אלא דף הפירושונים, ממנו יגיע הקורא לכל הערכים. אם לא תהיה התנגדות אפעל לתקן את המצב בהתאם. בברכה. ליש - שיחה 15:18, 6 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

ליש, לא הבנתי מה אתה רוצה. זה כבר דף פירושונים. גילגמש שיחה 15:23, 6 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]
שים לב לדף החזית הלאומית, הדף הזה כעת הוא הפנייה, והוא, הוא צריך להיות דף הפירושונים, כדי להקל את החיפוש. בברכה. ליש - שיחה 15:25, 6 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]