שיחה:הנרי קוונדיש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אין כל הוכחה לכך שקוונדיש היה אוטיסט או לוקה בתסמונת אספרגר, וניסונם של בעלי-עניין מ"הקשת האוטיסטית" לנכס אותו לעצמם הוא מיותר.

זה לא רק ניסיונם של בעלי-עניין מ"הקשת האוטיסטית" לנכס אותו לעצמם. אם, כפי שמצוין בוויקיפדיה באנגלית, הנוירולוג הבריטי-אמריקאי הידוע אוליבר סאקס משער כי אופיו מעיד על תסמונת אספרגר, יש לציין זאת בערך.

עזרה בשיפוץ הדף[עריכת קוד מקור]

סיימתי לתרגם את הערך מאנגלית. אני לא דוברת אנגלית ולכן אם מישהו מוצא דברים מוזרים אני מאוד אודה לו אם הוא יתקן (למרות שהשתדלתי שיהיה בסדר). זה הערך הראשון שלי (!) ולכן אני לא כל כך מבינה בעיצוב, אז כמה בקשות (אם מישהו במקרה עובר פה): 1. בקטע של "חייו", יש ציטוט ובסוגריים כתוב את המקור לציטוט. צריך להפוך את זה להערת שוליים בתחתית העמוד. 2. ב"חשמל" לא הצלחתי לסדר את הרשימה כמו רשימה. זה כתב את הכל בלי לרדת שורות משום מה... 3. ב"גזים ואטמוספירה" יש תמונה בויקיפדיה האנגלית, שצריך להוסיף גם פה. תודה רבה! יחי ויקיפדיה! Achinoamm - שיחה 12:33, 12 במרץ 2012 (IST)[תגובה]


אמא'לה!!! אתם ממש מהירים! תודה! :) Achinoamm - שיחה 12:48, 12 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (דצמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בנרי קוונדיש שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:08, 20 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]