שיחה:ולאר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני לא יודע מה לעשום עם ערכים כאלה. שווה להתחיל VFD? מחיקה מהירה? אין לזה סוף. עזרה בבקשה. Harel 20:10, 1 אפר' 2005 (UTC)

ההחלטה המקובלת היא איחוד של ערכים, עד שהם יוצאים גדולים מדי. אפשר להוסיף את המידע כאן לסילמריליון, או להתחיל ערך חדש - מיתולוגיה טולקינאית. נדב 20:21, 1 אפר' 2005 (UTC)

תבנית עריכה - הערה לגבי הפרקים[עריכת קוד מקור]

על חלק מהוולאר, כמו לורין, אסטה, ואנה, ויירה פשוט אין הרבה מה לכתוב. אני חושב שניתן לסכם אותם במספר משפטים בפסקה אחת. לשם כך ניתן לכתוב בראש הפרק שלהם "וולאר נוספים" וכד'. זהר דרוקמן - אהמ 21:56, 31 יולי 2006 (IDT)

מקווה שעשיתי בסדר, וגם הוספתי עמוד למיאר. Dreamy Child 22:45, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

לא מי יודע מה נהוג לכתוב ליד כל שם את התעתיק באנגלית, אבל במקרה דננו זה כנראה רק עוזר, אז לא משנה. מה דעתך לגבי קיבוץ אלו שאין מה לספר עליהם למעשה לפיסקה אחת? זהר דרוקמן - אהמ 17:32, 3 אוגוסט 2006 (IDT)

פתחתי סלמריליון והספר נפתח בולאקוונטה ואינולינדלה. הבנתי שמדובר בסיפור הבריאה, אך הסיפור קשה להבנה. הלשון ממש לא דומה לזו של "ההוביט" ועמוסה מטאפורות מבלבלות ודלה בתיאורים חזותיים. מעניין אם טולקין תכנן שהקוראים ידמיינו את הסיפורים כמו סיפורים שכבר מוכרים כמו ספרי הקודש והמיתולוגיה. לא ברור אם הוולאר מוחשיים או בעלי צורת אדם ואם משכנם מוגדר גיאוגרפית.