שיחה:וריקוצלה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך הזה על וריקוצלה שגוי ומוגזם. מסופקים בו נתונים שיקריים והתופעה מוצגת בצורה מוטעת. וריקוצלה ברוב המקרים כלל אינה מזיקה ואינה גורמת לבעיות בפוריות ועל כן ערך זה משובש מהיסוד.

נא להתייחס ולאפשר לי להכניס את השינויים המתאימים הכוללים מחיקה של מספר תווים גדול.

תודה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

את/ה מוזמנ/ת לעדכן את הערך, אך אנא הקפד/י על סימוכין נאותים.
גם בעיניי הערך דורש בדיקה. תיאור השלכות התופעה בערך כאן שונה, ולעתים אף סותר, את התיאור בוויקיפדיות אחרות. Noon - שיחה 01:15, 23 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

אחרי שבדקתי בשני מאמרים עדכניים של הניו אינגלנד, אפשר לומר שסך הכל הערך מוגדר כאן בצורה יחסית מדויקת. יש חומר מקצועי שמראה הפוך?

לאחר בדיקה חוזרת: לתלונה לא נמצאו סימוכין נדרשים התומכים בטענת המתלונן. הערכים בוויקיפדיה בשפה האנגלית, הצרפתית, והגרמנית בהחלט תומכים במסקנה כי וריקוצלה פוגעת בפוריות הגבר ("it is the main cause of male infertility...") ומצורפים לכך תימוכין במאמרים מדעיים מקצועיים. קיימים חילוקי דעות אודות דרגות החומרה של שלבי הוריקוצלה השונים, אך ללא התיימרות לסתור את המסקנה הסופית כי וריקוצלה אכן פוגעת בפוריות הגברית. במידה וקיים מחקר עדכני שמראה אחרת - נא לצרף. Bondi1975 - שיחה 23:51, 15 בספטמבר 2012


יש כאן תוכן פרסומי[עריכת קוד מקור]

חלק גדול מהתוכן הוא בעצם פרסומת לשיטת גת גורן,וכנראה נכתב על ידם. ובעצם 3 מתוך 5 הלינקים בתחתית מובילים לעמודים שממליצים על הטיפול שלהם(אחד הלינקים לאתר health,לא כל כך עובד כצפוי,אלא לוקח לעמוד הראשי של האתר). חבל שויקיפדיה תהפוך להיות אתר פרסומי,ושבמקום לתת מידע אובייקטיבי על ערך היא תפרסם שיטה מסוימת,שהדיעות לגביה עדיין חלוקות.