שיחה:חוצנים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני לא אוהב למחוק ערכים שלמים, אבל יש בעיות רציניות בכתיבת הערך, ולא ברורה לי כוונת הכותב, וגם איני מסכים עם מילה אחת ממה שכתובה במאמר ולכן איני מתקן בעצמי. אבל הנה כמה בעיות:

  • "הפועלות מתחום לכדור-הארץ" - מתחום?
  • "רב הנגלה מן הנסתר" - שמא הכוונה הייתה ל"רב הנסתר על הנגלה"?

הבעיה המרכזית עם הערך היא אפס אמינות. אני לא מבין למה בויקיפדיה צריכים להיות מאמרים שמבוססים על השערות. דבר אחד הוא לכתוב ערך על תופעת העב"מים, שאומר דברים מפורשים, דוגמת "האנשים הללו והללו סיפרו על חוויות כאלו וכאלו. מבחינה מדעית, יש לתופעות האלו הסבר כזה וכזה." וכדומה. אבל ערך שמנסה להעמיד פנים שהוא מדבר על דברים אמיתיים ומתייחס לחייזרים כאילו הם אמת שטרם הוכחה, זה לא ערך שצריך להיות בויקיפדיה, לדעתי. גדי אלכסנדרוביץ' 17:22, 10 מרץ 2004 (UTC)

שבירה[עריכת קוד מקור]

אני לא מסכים לגמרי לדעתו של גדי. אין לערך המדובר אמינות אפסית. כיצד ניתן לקבוע בוודאות מוחלטת לגבי אמינות של ערך מסויים אם היא אפסית או וודאית לחלוטין? אי-אפשר, בטח שלא מתי שמדובר באנציקלופדיה חופשית.

אבקש להזכיר לך שקל מאוד למדוד אמינות - כמות המקורות שאתה מתבסס עליה, למשל. בערך מדובר על "עדויות ומחקרים" אבל כלל לא מוזכר מהם אותם עדויות ומחקרים. זה מאוד לא אמין. גם מושג מעורפל כמו "הולך ומחזק את האפשרות" מאוד בעייתי בהקשר הזה. גדי אלכסנדרוביץ' 17:48, 10 מרץ 2004 (UTC)

כך, גם גישה ניהליסטית איננה ניהליסטית לחלוטין, אבל בכל זאת, לדעתי: בטרם ניגשים בצורה עצמאית למחיקה גורפת של ערך מסויים, מן הראוי לתת את הדעת לגבי דיון לגביו ו/או עריכה מסויימת בו, אחרת כל השיטה של ויקיפדיה נופלת.

כפי ששמת לב, לא מחקתי עצמאית בצורה גורפת את הערך. אתה לא צריך להסביר איך ויקיפדיה עובדת. גדי אלכסנדרוביץ' 17:48, 10 מרץ 2004 (UTC)

שנית, לגבי אותו ערך מדובר, תן דעתך על-כך, שהדברים לא נוסחו בצורה חד-צדדית, אלא אף צויין כי נושא הימצאותם של חוצנים דורש הוכחה מדעית ברורה.
אם לשיטתך אין מקום באנציקלופדיה הזו בפרט, ואנציקלופדיה אחרת בכלל לערכים, שהם לא מובנים לגמרי מאליהם, הרי שהרבה ערכים אחרים כאן, שלא קשורים במיסטיקה ורוחניות, צריכים להימחק, כמו ערכים הקשורים במיתולוגיה, למשל. הלוא-כן?

ראוי שתבדיל בין מיתולוגיה, שמוכרת כמיתולוגיה ואינה מתיימרת להיות מציאותית, ובין הערך הזה, שמדבר על החייזרים כתופעה מציאותית. הדבר היחיד שמציאותי בתופעת החייזרים היא תופעת האנשים שמאמינים בחייזרים. ערך על חייזרים הוא ראוי ומקובל בויקיפדיה, אבל לא בצורה שאתה כתבת אותה

. גדי אלכסנדרוביץ' 17:48, 10 מרץ 2004 (UTC) גיל וינשטיין

חשוב מכל, לא שמת לב שכבר קיים הערך חייזרים כאן. אני מציע שתקרא אותו, תבין איך ניתן לכתוב על חייזרים בצורה שבה אני סבור שהיא לא בעייתית, ותנסה להוסיף לערך ההוא את מה שאתה מסוגל. גדי אלכסנדרוביץ' 17:48, 10 מרץ 2004 (UTC)

המשך[עריכת קוד מקור]

ראשית, נהוג לעשות אבחנה בין המונח "חוצנים" לבין המונח "חייזרים". זה הראשון בעל קונוטציה חיובית, וזה השני בעל קונוטציה שלילית. בכל אופן, אני מקבל דעתך, אישית, ובהתאם לזאת האם לדעתך כדאי להעביר את הערך "אנציקלופדית חוצנים" אל תוך הערך "מדע בדיוני"? גיל וינשטיין

הערך גדול מדי מכדי שאפשר יהיה לשלב אותו בערך אחר. הוא צריך לעמוד בפני עצמו, אבל זקוק לשכתוב והסברים. עדיין לא הבנתי מאיפה הוא צץ, אגב. האם כתבת את כולו לבד? אחרת יכולה להתעורר כאן בעיה של זכויות יוצרים.
באשר לחוצנים/חייזרים - כאן זה לא מילון, ואנחנו לא כותבים ערכים על קונוטציות. הפתרון הכי טוב הוא לעשות הפנייה מהדף הזה לדף "חייזרים" (או להיפך?) ולאזכר את שתי המילים בדף המתאים - תוך הסבר של הקונוטציות. גדי אלכסנדרוביץ' 18:17, 10 מרץ 2004 (UTC)

משתמש:neudorf - לא יתכן להפוך את הויקיפדיה לאוסף קשקושים חסרי בסיס ואחר כך עוד לטעון שאי אפשר לדעת אם זה נכון או ךא. אין שום הוכחות לקיומם של חוצנים. הם לא נצפו מעולם... ישנו תהליך רציני בשם SETI המנסה למצוא הוכחות לקיומם של חיים תבוניים ביקום , ועד כה לא מצא כאלה.

אם הערך של אנציקלופדית החוצנים לא ימחק אני אכתוב כאן על פיית השיניים ואתנגד למחיקתה. מי יוכל להוכיח לי שהיא לא קיימת???

אתה מוזמן לכתוב מאמר על פיית השיניים, יכול להיות מעניין. רק אל תכתוב במאמר הזה שהיא קיימת, או שהיא "כנראה קיימת וטרם נמצאה לכך הוכחה" וכדומה. גדי אלכסנדרוביץ' 18:17, 10 מרץ 2004 (UTC)

חברים יקרים!

אני מודע לרצונכם להציג את האמונה בחוצנים כמופרכת. אנא זכרו כי מדובר באנציקלופדיה, ולא בניסיון להוכיח שוב ושוב את עליונות המדע. כוונתי לכל אותם ניסוחים הצועקים "כל זה לא נכון!" אסביר את דברי ביתר פירוט בהמשך.

את הניסוח:

כניסתו הבולטת ביותר של מושג החוצנים (Extra-Terrestrial באנגלית) לתרבות הכללית נעשתה בסרט הנודע E.T. the Extra-Terrestrial, אף כי בתרגום לעברית ("אי.טי. - חבר מכוכב אחר") נעלמה המלה "חוצן". מובן שסרט זה היה מקטגוריית סרטי מדע בדיוני, ולא מקטגוריית הסרטים הדוקומנטריים.

המרתי ב:

כניסתו הבולטת ביותר של מושג החוצנים (Extra-Terrestrial באנגלית), מקטגוריית סרטי מדע בדיוני, לתרבות הכללית נעשתה בסרט הנודע E.T. the Extra-Terrestrial, אף כי בתרגום לעברית ("אי.טי. - חבר מכוכב אחר") נעלמה המלה "חוצן".

התוכן נשאר כשהיה, אך כעט הוא ללא ספק מתאים לאנציקלופדיה. הניסוח הקודם צעקני, מיותר, ומסביר ביתר פירוט דבר מה ברור מאליו.

את הניסוח:


...ויש אף שטרחו ליצור קטלוג ובו תיאור מפורט של עשרות חוצנים. קטלוג זה עלול ליצור את הרושם שיוצריו אכן פגשו את כל החוצנים המתוארים בו, או לפחות קיימו אתם תקשורת סדירה, אך למעשה אינו אלא בדיון גמור.

המרתי ב:

יש אף שטרחו ליצור קטלוג בדיוני ובו תיאור מפורט של עשרות חוצנים. קטלוג זה עלול ליצור את הרושם שיוצריו אכן פגשו את כל החוצנים המתוארים בו, או לפחות קיימו אתם תקשורת סדירה.

מאותה הסיבה.

את הניסוח:

טענות שונות ומשונות על קיומם של חוצנים נשמעות בכדור הארץ,

החלפתי ב:

אל-עף שדיווח על תופעות בלתי מוסברות על-ידי הגיון אנושי פשוט היו נפוצות במהלך ההיסטוריה האנושית (וסווגו לרוב כניסים על-טבעיים), העשורים האחרונים של המאה ה-20 אופיינו בשיוך הולך וגובר של תופעות בלתי-מוסברות רבות לנוכחות חוצנית בכדור הארץ. תהליך זה נחשב על פי רוב לחלק ממגמת העידן החדש הכוללנית.

ובכלל, המילה "משונות" קצת לא במקום.

עורכי הדף, אנא זכרו כי קורא הוויקיפדיה אינו מעוניין הטפה מדוע אין חוצנים על כדור הארץ. אם הוא מאמין בכך, לא יעזור דבר. יש לכתוב על הנושא באופן שקול, הגיוני, ומתבקש מהתוכן.

אלון 15:45, 11 מרץ 2004 (UTC)

שינויים נוספים[עריכת קוד מקור]

באותה הרוח, אני מפציר בעורכי דף זה שלא להפוך אותו לכתב הכחשה של חוצנים בכדור הארץ. נוכחות שכזו הינה מוכחשת מאליה עד להימצאות הוכחות רציניות בנושא, ואין צורך להדגיש זאת שוב ושוב, מכייון שהדגשה שכזו רק תהפוך את הערך למייגע.

להלן שינויי:

את הניסוחים:

על אף שדיווחים על תופעות בלתי מוסברות הופיעו במהלך ההיסטוריה האנושית (וסווגו לרוב כנסים), העשורים האחרונים של המאה ה-20 אופיינו בשיוך עממי (לא מדעי) הולך וגובר של תופעות בלתי מוסברות בעיניהם של הדיוטות לנוכחות של חוצנים בכדור הארץ. תהליך זה נחשב על פי רוב לחלק ממגמת העידן החדש.

יש אנשים שהעידו על מפגשים עם חוצנים, וישנם ספרים, כגון מרכבות האלים של אריך פון דניקן, המנסים לייחס ארועים היסטוריים ופרה-היסטוריים למפגשים עם חוצנים. המדע כופר בקיומם ומפריך את כל הדיווחים הללו.

שהיו עילגים במקצת, לא מדוייקים, ובוטים (המדע כופר ומפריך? מעולם לא שמעתי על מדע שכופר ומפריך. פעולות אלו מבצע האדם. שמעתי על מדע ששולל)

החלפתי ב:

על אף שדיווחים על תופעות בלתי מוסברות הופיעו במהלך ההיסטוריה האנושית (וסווגו לרוב כנסים), העשורים האחרונים של המאה ה-20 אופיינו בשיוך עממי הולך וגובר של תופעות בלתי מוסברות, בעיניהם של הדיוטות, לנוכחות של חוצנים בכדור הארץ. לתופעות אלו צורף גל נוסף, של דיווחים על מפגשים עם חוצנים מפי מקורות רבים. תהליך זה נחשב על פי רוב לחלק ממגמת העידן החדש, ואף זכה במקרים מסויימים לכינוי "היסוריית החוצנים".

התופעות הבלתי מוסברות והעדויות על מפגשים עם חוצנים, חברו לממצאים ארכאולוגיים שונים: מבנים קדומים כדוגמת הפירמידות במצריים ופסלי הענק באיי הפסחא, תיעודים היסטוריים קדומים, כדוגמת סיפרורי מקרא מסויימים וממצאים אחרים. היקף נתונים זה הביא תיאורטיקנים אחדים, שהמפורסם שבהם אריך פון דניקן, שהתפרסם בזכות ספרו בנושא "מרכבות האלים", המייחסים אירועים בהווה, אירועים היסטוריים ואירועים פרה-היסטוריים למפגשים עם חוצנים.

כאמור, למרות העיסוק בתחום, לא אושרה מבחינה מדעית או פורמלית אחרת נוכחות חוצנים בכדור הארץ, או מחוצה לו, וכמעט כל התופעות שהיוו מצע להתפתחות האמונות בחוצנים בכדור הארץ זכו להסבר מדעי טבעי מספק.

מי שעודנו מוטרד, יכול לפתוח סעיף "סיבות לאמונה בחוצנים", ויהיה פורה ומשכנע בהרבה מאשר בניסיון להציג את ההוכחות כמגוחכות (מגוכחותן נובעת מאליו, ואין צורך להדגישה).

את הנוסח:

יש אף שטרחו ליצור קטלוג בדיוני ובו תיאור מפורט של עשרות חוצנים. קטלוג זה עלול ליצור את הרושם שיוצריו אכן פגשו את כל החוצנים המתוארים בו, או לפחות קיימו אתם תקשורת סדירה.

הפכתי ל:

כחלק מהעיסוק בנושא, יש אף שעמלו על יצירת קטלוג בדיוני ובו תיאור מפורט של עשרות חוצנים. עיון בקטלוג זה עלול ליצור את הרושם שיוצריו אכן פגשו את כל החוצנים המתוארים בו, או לפחות קיימו אתם תקשורת סדירה.

וזאת על מנת לחסוך את מנת הארסיות המיותרת, שרק מי שעקב אחר השינויים בערך המתאים מסוגל להבין מה מקורה.

אלון 00:15, 12 מרץ 2004 (UTC)

הישנם יצורים נבונים או יצורים חיים בכלל ברחבי היקום מלבד כדור הארץ?
זוהי שאלה שמטרידה לכל הפחות את הדור הזה, כשהמדע נמצא בשיאו ויצאנו אל החלל.
לדאבוני אין בידי תשובה.
למען האמת, מסקרן אותי לדעת יותר מאשר תשובה על כך, אם זו אכן חיובית, איך יצורים אלו נראים ומהו אורח חייהם.
בכל אופן, הנני מניח שאם אכן קיימים יצורים שכאלה, אזי לא נוצר כל קשר ומגע עימם עד עתה למרות הדעה הרווחת שהם מגיעים אלינו לביקור מדי פעם.
אם טעיתי בדבריי, אופתע לא פחות מאשר אם יגיח מולי יצור שכזה בסוף משפט זה.
הוי, מה מתהלך לי פה...הצילווווווו!!!!!!

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 15:27, 26 אוק' 2004 (UTC)

לנוכח הצעות המחיקה שנדונות היום בויקיפדיה, השאלה היותר מעניינת היא האם יש יצורים נבונים על-פני כדור הארץ. דוד שי 22:12, 26 אוק' 2004 (UTC)

אני מציע לאחד את ערך זה עם הערך חיים מחוץ לכדור הארץ ולהפוך את חוצנים להפניה לערך השני. חייזר, בהגדרתו, הוא בעצם צורת חיים מחוץ לכדור הארץ, ואני לא רואה סיבה לא לאחרד. Pacman 20:43, 30 מרס 2006 (UTC)

מסכים. ---י.--- 21:27, 30 מרס 2006 (UTC)
בעולם מושלם, חוצנים יהיה ערך על תרבות (כולל חוצנים בספרות ובקולנוע ודיווחים על פגישות עם חוצנים), וחיים מחוץ לכדור הארץ יהיה ערך מדעי. עוזי ו. 21:29, 30 מרס 2006 (UTC)
אכן. אני מציע למצוא מישהו שישלים את העולם הבלתי מושלם. הללשיחה 09:29, 31 מרץ 2006 (UTC)

תקינות פוליטית[עריכת קוד מקור]

יש המעדיפים את המונח "חוצן" על-פני המונח "חייזר", שאינו נחשב עוד לתקין פוליטית.

החייזרים הביעו מחאה? אינקוגניטושיחה 22:09, 14 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אני מנחש שזה תרגום מאנגלית, בה המילה Alien מתייחסת גם לחייזרים וגם למהגרים... איתמר ק. 22:16, 14 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
הכניסו את זה לפסקת הפתיחה ואני לא מבין למה. ‏ יוסאריאן‏ • שיחה 22:30, 25 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

חייזר לא בנוי מהמילים חיים וזרים כלומרים חיים זרים

כן Natan7 16:08, 21 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

ובאופן דומה: חידק

הערך נחסם לעריכה בשל יומרנות אישית[עריכת קוד מקור]

מדהים שכמה מהעורכים שמו עצמם ל"מומחים" בנושא, מחקו כל מה שאינו נראה להם ומנוגד לתפישתם האישית, ומנעו שינויים במידע המעוות והמסולף המופיע בערך זה...

אני לא רואה ויקיפדים אחרים שהמומים מזה. מציע לך בחום להתעסק בדברים שאין לך מעורבות רגשית כה חזקה בהם, זה משפר את סיכוייך להצליח ולהתמיד כויקיפד. קומולוסשיחה בואו לעזור בתערוכה 23:48, 12 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

חוצנים ביהדות[עריכת קוד מקור]

מתפלאה מאד על הפסקה הזו שמתעלמת ממדרשים רבים, כמו: שבע ארצות ושבעה רקיעים (ובכל אחת ציויליזציה אחרת), או שלמה המלך ותולדות קין - ברור שישנן ציוילזציות שאינן מוכרות לנו! מקורות חזל מדברים עליהן בברור וללא גמגומים. האם הן עדין קימות ומשפיעות היום? האם יש לנו דרך לתקשר / להגיע? הדבר לחלוטין אינו רלבנטי, משום שהאדם, נזר הבריאה ותכליתה, הושם כאן בארץ ונתנו לו כל הנתונים לעובדה ולשומרה. האם כבר גמרנו את כל ייעודינו בעולם שאנחנו מתעסקים בעולמות אחרים? ואולי היא הנותנת. חקר ציוילזציות אחרות משמש הסחת דעת מצוינת ממה שאנחנו באמת אמורים לעשות עם זמננו ומשאבינו.

תולדות קין נמצאות בכדור הארץ שלנו מתחת לאדמה כך מפורש בזוהר לגבי הרקיעים לא מובא שיש שם יצורים גשמיים רק מלאכים מושון 2 - שיחה 14:06, 22 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

האם זו טעות?[עריכת קוד מקור]

תחת הכותרת "האם קיימים חוצנים" כתוב "שאלת קיומם של חייזרים עולה בשתי רמות" ומייד מפורטות 4 שאלות. נראה לי שצריך לתקן ל 4 רמות או לפחות לנסח מחדש אם מדובר בארבע שאלות שהן שתי רמות או משהו כזה. 93.172.133.151 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

זה שריד מגרסה קודמת שבה צוינו שתי שאלות. תוקן, תודה על תשומת הלב. ‏odedee שיחה 12:34, 5 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]

באותו מקום - אני לא מבין מה עניין יצורים דו-חיים ואיך השאלה "האם קיימים עוד יצורים דו-חיים מחוץ לפלנטה שלנו?" לערך. אולי הכוונה ליצורים חיים, ולא דווקא לצפרדעים, קרפדות וסלמנדרות? יוסאריאןשיחה 13:32, 5 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]

שם הערך: חוצנים / חייזרים?[עריכת קוד מקור]

במילון אבן שושן מופיעות שתי הצורות; במאגר המונחים של האקדמיה ללשון העברית מופיע רק השם "חַיְזָר". אין לי מושג על מה נשענת הקביעה הזאת (של אנשי ניו אייג'?) ש"חייזרים" הם יצורים רעים בעוד "חוצנים" הם יצורים טובים (?). אביעדוס • כ"ו באדר ה'תש"ע • 11:20, 12 במרץ 2010 (IST)[תגובה]

הבחנה בין מציאות רוחנית לממשית[עריכת קוד מקור]

בנוגע לחוצנים על פי רוח היהדות הערך כמעט ריק. ושאלו למה השמיטו את כל המדרשים, ובודאי הפעמים הרבות שמדובר בתורת הקבלה על עולמות שלמים חוצניים. יש להבדיל בין עולמות שכתובים בתורה שהינם עולמות רוחניים, וכמובן שלא ממשיים שניתן למוצא. על פי זה הקטע שמופיע מספר הברית אינו שייך כללל וכלל. שכן כל מי שמכיר את הספר ויודע קצת דברי תורה וקבלה, מבין שמדובר בעולם לא ממשי אלא רוחני. ועל פי זה מובנת שיטתו של הרבי מליובאוויטש. אחדובי - שיחה 22:06, 24 ביוני 2010 (IDT)[תגובה]

דעת הרבי מליובאוויטש[עריכת קוד מקור]

באם זכרוני אינו מטעני הרבי לא קובע שישנם חיים מחוץ לכדור הארץ אלא רק פוסק שבאם הדבר ישנו אז הם לא יצורים תבונתיים. ר'ובן - שיחה 12:18, 3 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]

תקרא את המקור שם, ותראה שהרבי אמר לפרופ' ברנובר שיש חוצנים לפי התורה. --שיע(שיחה) • כ"ב באלול ה'תשע"ג • 20:10, 28 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]

אם היצורים של מרוז אינם תבוניים אכ למה קילל אותם ברק? מושון 2 - שיחה 14:08, 22 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

שאלה מעניינת, אולי כמו שבעלי חיים נהרגים במקרים מסויימים, אין זה עונש על בחירתם, אלא תוצאה הכרחית של הנעשה. למשל שור שנגח והרג. (אגב החייזרים נטולי בחירה, אך יתכן שהם תבוניים). --שיע(שיחה) • י"ג באב ה'תשע"ה • 01:39, 29 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

בזוהר כתוב שמרוז הכוונה על קבוצת כוכבים שנקראת מרוז המילה "יושביה" הכוונה לקבוצת הכוכבים שיושבים באזור

משוב מ-11 באוקטובר 2012[עריכת קוד מקור]

יופי של מידע 87.68.248.252 15:12, 11 באוקטובר 2012 (IST)[תגובה]

יופי של משוב 178.165.191.156 17:47, 22 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]

חיים תבוניים[עריכת קוד מקור]

הרבי לא אמר שהם אינם תבוניים בכלל אלא שאינם בעלי בחירה חופשית. למשל: על פי היהדות בעלי חיים אינם בעלי בחירה חופשית אולם יש להם תבונה (מי יותר ומי פחות) כנ"ל גם לגבי מלאכים נאמר שיש להם תבונה יותר משל בני אדם אולם אינם בעלי בחירה חופשי. כך גם לגבי מי שאינו יהודי הבחירה החופשית שלו מועטת משל יהודי כיון שהבחירה החופשית היא נגזרת מכך שניתנה לנו התורה ועלינו לקיימה מתוך בחירה ומי שאינו יהודי אין לא מחויב בכל המצוות אלא ב-7 מצוות בני נח. מכאן אתה למד שאינם בעלי בחירה חופשית לא אומר בהכרח שחוצנים הם אינם תבוניים. עדיין יתכנו חיים תבוניים שאינם בעלי בחירה חופשית. להרחבה: http://www.he.chabad.org/library/article_cdo/aid/699753

חיות לא נחשבות תבוניות, ולגויים יש בחירה חופשית. החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי 13:57, 1 במאי 2013 (IDT)[תגובה]
ראה אינטליגנציה בבעלי חיים (אמנם יש פער גדול בינם לאדם), כתבתי שלגויים "בחירה חופשית פחותה" - מאשר ליהודי. --שיע(שיחה) • י"ג באב ה'תשע"ה • 01:41, 29 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

חייזרים באמת!!![עריכת קוד מקור]

קטע זה לא מספק מספיק מידע,והמידע לא לגמרי נכון!החייזרים לימדו בעבר את שבט המאיה חקלאות, ויצירת לוח שנה, כשאפילו המאיה עוד לא ידעו את הגלגל והחייזרים לימדו אותם. יש הוכחות שהחייזרים היו בכדור הארץ פעמים רבות. המון אנשים בכל העולם ראו עצמים בלתי מזוהים מעל עריהם ,ובכלל,חלליות כאלה שאנשים עוד לא יודעים לבנות. החלליות עצומות ממדים, ויכולות לעוף במהירות מדהימה של 15 קילומטרים לשנייה ויותר, ומבלי לעשות רעש!יש הסבורים כי חייזרים קיימים יותר זמן מאיתנו במיליוני שנים,ולכן התקדמו כל כך בטכנולוגיה.יש הטוענים גם כי החייזרים מדברים אחד עם השני באמצעות כח המחשבה.החייזרים הם יצורים מסתוריים,שיכולים להגיע לכל מקום, ויצורים ירודים כמונו לא מגיעים לדרגתם הגבוהה אז הם מעדיפים לא ליצור קשר ישיר עם כדור הארץ ואנשיו. 79.179.103.94 13:04, 15 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

כן אחלה. תכתוב על זה ספר, אשמח לקרוא לפני השינה. Corvus,(שיחה) 13:11, 15 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

כתוב:בהסתמך על דברי התלמוד האמורים, סבור הרבי מלובביץ' כי על פי התורה ישנם חיים מחוץ לכדור הארץ, אך לדעתו לא ייתכן שהם תבוניים‏[6]. אך לא מובן, למה כותבים שלא ייתכן שהחוצנים תבוניים, אם לפני זה כותבים שהם בונים עבמים, חלליות ועוד, שדרגתם גבוהה מהבניות של בני האדם ??? 79.180.32.197 17:24, 11 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]

ישנם השערות אודות חוצנים תבוניים שבנו חלליות וכו'. אלו לא עובדות. --שיע(שיחה) • י"ז בסיוון ה'תשע"ד • 17:30, 15 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]

סקופ ברוטר[עריכת קוד מקור]

http://rotter.net/forum/scoops1/198192.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

Uhbcrd451 - שיחה 16:53, 8 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

עם כל הכבוד לרוטר, אאמין אחרי שהמדענים אכן יגלו חיים מחוץ לכדור הארץ. נבואות, שניתנו אנחנו יודעים למי, לא באמת תורמות. גילגמש שיחה 16:57, 8 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]
כבר 20 שנה לפחות מבטיחים לנו שתוך 20 שנה יתגלו חיים תבוניים בחלל • איקס איקס - שיחה 17:16, 8 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]
אני חושב שמבטיחים את זה בערך משנות ה-50. גילגמש שיחה 17:17, 8 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]
תפסיקו להתבטל, אם החוצנים האלה יודעים עברית, צריך להיערך לגיוסם לכתיבה בוויקיפדיה, כי רק בעזרת חוצנים נצליח לעבור את ויקיפדיה השבדית. דוד שי - שיחה 17:23, 8 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]
השאלה היא אם מדובר בחוצנים שומרי שבת, או לא. עמירם פאל - שיחה 22:51, 8 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

אל תשכחו אשר נמצאו תיעודים לקיומם של חוצנים לא כל התיעודים נכונים אבל מה עם התיעוד הזה http://natgeotv.com/il/chasing-ufos/videos/ufos-or-oil-rigs וגם את התמונה הזו

קובץ:Http://img.mako.co.il/2010/08/05/119809.jpg

אני ילדה בת 12 וחצי ומתענית לדעת עם יש כזה דבר חוצונים כי זה נישמע לי מוזק שאין חיים מיחוץ כדור הארץ... אשמח עם תענו 109.66.97.122 20:00, 7 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

קראי את הערך. המידע מופיע בו. גילגמש שיחה 21:06, 7 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

מלחמת הכוכבים? חוצנים?[עריכת קוד מקור]

אני לא חושב שבמלחמת הכוכבים נידונות שאלות הנוגעות לקיומם וליחסים אפשריים בין חוצנים ובני אדם, כפי שכתוב בערך. במלחמת הכוכבים כדור הארץ אינו מופיע, מלחמת הכוכבים זה גם בכלל לא מדע בדיוני, זה סיפור פנטזיה רק שבמקום טכנולוגיה ימי ביניימית כפי שמקובל בדרך כלל בסיפורי פנטזיה, זוהי טכנולוגיה עתידנית לעולמנו, רק שעולמנו אינו קיים שם והשאלות המעסיקות את החברה האנושית שלנו לא עולות שם. בני-האדם שם לא קשורים לכדור הארץ, הם על תקן בני-אדם בסיפור פנטזיה, ושאר היצורים שם הם לא על תקן חייזרים, אלא על תקן יצורי פנטזיה כמו אלפים, גמדים, אורקים וכו'... בברכה, יוהן ריץ - שיחה 06:50, 2 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

משוב מ-12 במרץ 2021[עריכת קוד מקור]

במרץ 2021 יצאה לאור הסדרה סקיי, של גיורא חמיצר ונועה פניני, העוסקת בנושא חדירת חוצנים לכדור הארץ

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחוצנים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:20, 21 במרץ 2024 (IST)[תגובה]