שיחה:חיית מחמד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה בין תנין לחיית מחמד???

יש אנשים (כמו מי שנמצא בתמונה) שמחזיקים אותו כחיית מחמד. טרול רפאים 22:39, 19 מרץ 2005 (UTC)

ראשית אני לא בטוח שזה נכון זה יכול להיות סתם מגדל תנינים בחוות תנינים על מנת לעשות ממנו ארנק מחמד ושנית גם אם אנשים מגדלים תנינים כחיית מחמד (למרות שנראה לי שאין מדינה שמתירה זאת) תמונה של כלב או חתול היה הולם יותר בברכה shayakir

חוצפה למחוק[עריכת קוד מקור]

יש אנשים שמגדלים כלב או חתול או שניהם ביחד. יש אנשים שמגדלים נחשים בבית. יש אנשים שבשבילם תנין קטן זה חיית מחמד. אין חוקים בנושא, וחוצפה למחוק תמונות רלבנטיות.

Hotguy 07:42, 20 מרץ 2005 (UTC)

תנין הוא לא חיית מחמד, כמו שמי שמחזיק גור ברדלס או גור נמר לא הופך אותם לחיות מחמד. לא כל תמונה היא אילוסטרציה מתאימה לערך. תמונה של אדם לא נראה, מחזיק בידו תנין צעיר לא הופך אותו רלוונטי לערך חיות מחמד. John Doe 07:49, 20 מרץ 2005 (UTC)

האם עז או תרנגולת היא חיית מחמד ? נראה לי כי ההגדרה המובאת לחיית מחמד ערטילאית משהו ויש צורך לחדדה. עמית זית 07:59, 20 מרץ 2005 (UTC)

הערה או שתיים[עריכת קוד מקור]

האם עז או תרנגולת היא חיית מחמד ? נראה לי כי ההגדרה המובאת לחיית מחמד ערטילאית משהו ויש צורך לחדדה.

ניסיתי לחדד את ההגדרה ולדייק קצת.

לדוגמה: רוב המינים המצויינים כלל לא בויותו, מוחזקים בכלוב, ולעיתים אף ניצודים מן הטבע.

בעניין מה כן ומה לא חיית מחמד, הפשרה היא להוסיף: "הנפוצות".

עמית זית 08:14, 20 מרץ 2005 (UTC)

החזקת בעל חיים: מה הוא באמת "רווח אישי"[עריכת קוד מקור]

כתוב במאמר: "חיות מחמד... מגודלים על ידי האדם שלא לשם תועלת כלשהיא (כרווח כלכלי או עזר בעבודה) אלא בשל יופיים או על מנת לספק חברה".
המשפט אינו מדוייק בבסיסו, ואפרט:

  • גידול בעלי חיים בגלל יופיים הוא דבר המהווה בפירוש תועלת עבור הבעלים, ולא ניתן לומר שאינו נעשה למטרת תועלת. החזקת כלב/חתול יפהפה בביתו של אדם מהווה גורם באיכות החיים, מעלה את הסטטוס של הבעלים בעיני עצמם, ולפעמים בעיני אחרים. ה"רווח/תועלת" כאן, גם אם אינה כספית, היא דבר מוחשי.
  • גידול בעלי חיים על מנת שיספקו חברה - גם הוא מהווה תועלת לבעלים.
    הכלב או החתול לא נשאל ולכן לא הביע את הסכמתו מעולם להיות מוחזק בבית מחמת "יופיו" או בעקבות היותו "חברו של האדם". מבחינה מוסרית - החזקת כלב בגלל עלות כלכלית או בגלל עלות חברתית או רגשית של הבעלים - היא היינו הך.
    בדבריי אני לא פוסל מוסרית החזקת בעלי חיים, בהחזקת כלב או חתול יש הדדיות. החתול שבביתי מספק לי חֶברה, אהבה, יופי לבית, וגם נושא משותף לשיחה עליו עם חבריי אוהבי החתולים. אני מספק לחתול שלי, בתמורה, מזון, מחסה, פינוקים והרבה אהבה. אין פה כמובן ניצול - אלא תועלת הדדית, ושני הצדדים מרוויחים.
    טענתי היא שההבחנה בין החזקת בעל חיים למטרת "תועלת כספית" אינה שונה מהחזקתו למטרות אחרות. ההבחנה היא שלנו (ומסיבות צדקניות שלנו) ואינה קשורה אל בעל החיים עצמו. דני. Danny-w 03:52, 29 מאי 2006 (IDT)
אני רוצה להזכיר שפחות או יותר מאותם טעמים אנשים מביאים ילדים לעולם. HansCastorp 03:54, 29 מאי 2006 (IDT)

מתוך ויקיפדיה:מתן שם לערך#העדף שמות עצם ביחיד ולא ברבים: "יש לתת שם לערך בצורת יחיד ולא בצורת רבים. לדוגמה: אריה ולא 'אריות'." במילים אחרות, יש להעביר לחית מחמד. בברכה, מור שמש 15:23, 25 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

לא, מדובר בקבוצה ולא בפרט יחיד. ‏pacmanשיחה 15:25, 25 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
גם מגהצים הם קבוצה (יש דגמים רבים, ולכל דגם מופעים רבים), ובכל זאת הערך קרוי מגהץ. דוד שי - שיחה 23:06, 14 באוקטובר 2013 (IDT)[תגובה]

התמונה הראשונה[עריכת קוד מקור]

זו לא תמונה של זאב? לא כדאי לשים תמונה של חיית מחמד "יותר מייצגת"? ‏עדיאל13:28, 20 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 08:11, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:33, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

כיתוב תמונה

אך פוני מסתדר בבית רגיל ולא באורבה 217.132.242.232 13:26, 8 באוקטובר 2013 (IDT)[תגובה]

אפשר להבין למה למחוק ערך מוסף כל כך חשוב לדף?[עריכת קוד מקור]

בדף של חיות מחמד, חשבתי שיהיה מקום להוסיף אפוד לטיפול בחרדות לחיות מחמד הרי הפלטפורמה עוזרת לאנשים, אז אנשים צורכים מידע, מודעות, במידה וחיית המחמד שלהם סובלת מחרדה, יש להם פתרון. בכדי שחיות המחמד לא יסבלו. כמו שרשמת, לינקים מוויקיפדיה גם ככה לא עוזרים. no-follow no-index אשמח לשמוע את דעתך הכנה. דורית

כדאי שתקראי את ההודעה שהשארתי בדף השיחה שלך. ויקיפדיה אינה יכולה לשמש פלטפורמה לקידום עסקים, ומה שאת הוספת הוא קישור לאתר של עסק. פשוט מאוד. ראי גם: ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה, סעיף 12. אלעדב. - שיחה 20:49, 31 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחיית מחמד שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 01:36, 7 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

בוצע תוקן בברכה ובתודה, דג ירוק (שיחה) • 08:32, יום שישי בשבת, י"ב בתשרי ה'תשפ"ג (IDT).

סוגי חיות מחמד[עריכת קוד מקור]

אשפר להוסיף חולדה,דגו,גרביל אם מוסיפים את אילה יש לכם את כל מכרסמים שהם טיפוסים כחיית מדמד תוסיפו אותם ליונקים. ובכלל להפריד מכרסמים מיונקים כמו בערך הקודם.

אפשר גם לעשות טבלה ענקית על החיות המחמד הכי נפוצות ביותר בכל [[העולם]] תעשו מין אחד במקום אחד כך שלא תכתבו את כל מיני האוגרים או דגים או עופות במקום כך שהיה המון מקומות.

אפילו זה היה יותר מספק מידע תוסיפו תמונה,מספר או מקום ,שם עממי וכמה אחוז מאנשים מגדלים את חיית המחמד 2001:8F8:1137:F991:74BB:8923:F199:EB0F 14:54, 12 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

מישהו משנה לי כל[עריכת קוד מקור]

יש לי את הרשימה הכי נכונה ומישהו משנה אותה כל הזמן מי זה? Petstore - שיחה 17:07, 13 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]