שיחה:חתים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
ערך זה הוצע בעבר כמועמד להכללה ברשימת הערכים המומלצים
דיון

שיניתי את שם הערך מממלכת החיתים לממלכת החתים מסיבות אחדות:

  • שם הממלכה נובע משמו של חת, בנו של נח, ולכן יש לשמר צורה זו גם בשם הממלכה.
  • יש כבר בויקיפדיה קישורים אחדים לערך ממלכת החתים, כלומר כותבים נוספים מסכימים עם כתיב זה.
  • במבחן גוגל יש תיקו (למעשה 14:13 לטובת ממלכת החתים), אבל המקורות שמשתמשים בצורה ממלכת החתים עדיפים בעיני. דוד שי 22:35, 23 נוב' 2004 (UTC)

התמונות בצד קצת בעיתיות בעיניי. קודם כל, qwerty רשם את הכינוי שלו בכל התמונות (לכאורה, הן שלו - לא של ויקיפדיה תחת הgnu). מה גם שהן לא הכי מקצועיות. דעתכם? Radagaisus

התמונות נראות לי בסדר, מבחינה עיצובית. עניין השם הפריע לי כבר מזמן, אבל לא נראה לי שזה מזיק. כדאי לשאול ויקיפדים שמבינים בזכויות יוצרים מה צריכה להיות המדיניות לגבי דברים כאלה. [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 08:49, 9 דצמ' 2004 (UTC)
QWERTY הוא כותב הערך והתמונות הם שלו. התמונות שייכות לו לא יותר מהערך עצמו. כל מה שמופיע בויקי יכול להיות מועתק ממנה תוך ציון המקור והוא יודע את זה. לגבי מתן הקרדיט על התמונה, אז אני לא רואה בעיה עם זה. זה כמו קרדיט לערך. יוצרים נוהגים לחתום על תמונותיהם ומבחינתי אין שום בעיה. גילגמש 08:53, 9 דצמ' 2004 (UTC)
כמו שלא חותמים על הערכים עצמם, כך גם לא נראה לי שיש לחתום על התמונות עצמן. לשם כך יש דפי תיאור תמונה (ממש כמו שלערכים יש דפי "גרסאות קודמות"). אין הבדל. אני לא הולך להתעקש על העניין הזה, אבל זה צורם. [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 08:56, 9 דצמ' 2004 (UTC)

נהוג לחתום על יצירות ויזואליות יהיו אשר יהיו, אין התמונה חלק טריביאלי מן המאמר, היא באה רק להמחישו.

בכל אופן אני מבין שזה די נוגד את האידיאולוגיה של הויקיפדיה ולכן הסרתי את החתימה במחשב שלי, אז אם מישהו יוכל להפטר מהתמונות החתומות אני יעלה את הלא חתומות.

בהתנצלות, ובתודה מראש

QWERTY

התמונות ללא החתימה : Syrohitn, Emphitn, Kingdhitn

הערת שכתוב[עריכת קוד מקור]

היו כאלו שרצו לראות את המאמר הזה כמומלץ. לדעתי אין מנוס מהערת שכתוב. התקדמתי עם הגהתו, אולם הגעתי למבוי סתום. אני לא יודע כלום על הנושא הנדון בו, ונתקל בטקסט שאיני מבין כלל את משמעותו ופירושו. שש"ז 12:39, 10 דצמ' 2004 (UTC)

אני אנסה לשפר את המאמר. אם יש לך קטעים לא מובנים אתה מוזמן לשאול בדף השיחה, כי אם זה לא ברור לך אולי זה לא ברור לעוד אנשים ואולי אוכל לסייע, למרות שאני מבין יותר ביוון העתיקה ולא בממלכות של אסיה הקטנה. גילגמש 12:50, 10 דצמ' 2004 (UTC)

מדוע שם הערך הוא "חתים (עם)" ולא "חתים"? יש פירוש נוסף למונח "חתים"? כרגע "חתים" מפנה ל"חתים (עם)" וזה די משונה. ‏ PRRP שו"ת 08:47, 11 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

היה ראיון בלונדון את קירשנבאום עם פרופסור שחוקר את העם והוציא ספר חדש עליהם. אני לא זוכר פרטים, אבל זה היה בחודש האחרון. היה נחמד אם היה קישור לראיון... יוסאריאןשיחה 15:14, 8 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחתים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:37, 14 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]