שיחה:טלי שרון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לדעתי למחוק או להפוך לקצרמר אולטרא. איך כאן מה לשכתב, זה רשימה נטו. Yonidebest Ω Talk 17:50, 9 דצמבר 2005 (UTC)

חס וחלילה למחוק. רק הרשימה הזו מצדיקה ערך. אם צריך למחוק משהו זה את תבנית ההבהרה. emanשיחה 02:27, 8 יוני 2006 (IDT)

בסדר, לא רק מה שאתה חושב קובע בויקיפדיה, תן (לאנשים לנשום) ולחוות דעה נוספת בנוגע למידת חשיבותו של הערך הנ"ל ואז תקבע האם הערך יושאר או יורד, אפילו כמה ימים יספיקו לדעתי, אם לא יהיה לשאר הויקיפדים מה להגיד בנושא אז נוריד את התבנית חשיבות.

אגב מה כ"כ חשוב ברשימה שדורש ערך?

בברכה,

<< משה § באג >> 02:33, 8 יוני 2006 (IDT)

כי היא מראה על קריירה מגוונת. גם בתיאטרון, גם בטלוויזיה, גם בקולנוע. ומספיק לנסות כל הזמן איך למחוק עובדות מצד אחד, כשמהצד השני כותבים פה בלי סוף ערכים נטולי עובדות, שהם רק ניסיונות לפובליציסטיקה בגרוש. emanשיחה 02:40, 8 יוני 2006 (IDT)
מה העניין של העובדות???

היום אכלתי בבוקר קוטג' (וזאת עובדה!! יש לי הוכחות!!) ואף אחד לא כתב על זה ערך (עדיין לא), לדעתי המבחן הוא מידת הכרתו בציבור מסויים של מושא הערך, ומידת השפעתו על תחומים או תחום בתחום פרסומו, כשכאן באה מידת ייחודיותו והכרתו אז לא בודקים את מדד העובדות אלא את הנ"ל ואת מידת התעניינות הציבור בו, כתבתי כבר בעבר שאנציקלופדיה (בדומה לעיתונים, וסליחה על ההשוואה) "מוכרת" את המידע שהציבור חפץ בו, בכנות, אני לא יודע איך למדוד זאת, שיטה שמקובלת במקומנו הינה מבחן גוגול שבו טלי שרון קיבלה 12.500 אזכורים, כשמשווים למיקל לואיס (שהתדיינו רבות בנחיצות הערך) מקבל כמעט 63.000 תוצאות.

בקיצור בוא נחכה מספר ימים (ימים יגידו).

<< משה § באג >> 02:53, 8 יוני 2006 (IDT)

ועכשיו אחרי שקצת הוצאתי עליכם עצבים (שלא אתם אשמים בהם), הסבר למה הרשימה הזו מספיקה בשביל להצדיק את קיום הערך: לפי דעתי אם יש ערך שמקשר באופן מהותי בין לפחות שני ערכים שונים הוא צריך להישאר. במקרה הזה יש את הסרט למראית עין שבו יש לה תפקיד ראשי (וזה לבד כבר מספיקל דעתי). אז מישהו ראה תא הסרט, נכנס לפה לראות מה עוד השחקנים בו עשו, ולוחץ (בתקווה שלא מחקנו את הערך) על הקישור הכחול שמוביל לפה, ואז הוא רואה שהיא כיכבה גם בטלנובלה בע"מ, ולהפך. emanשיחה 02:47, 8 יוני 2006 (IDT)

אם אלו עצביך אני לא רוצה להיות ליידך לכשתהיה ממש עצבני (מאידך אפשר לשכור מאבטח)...

את שלי אמרתי להיום (ליתר דיוק: ללילה זה)...

<< משה § באג >> 02:56, 8 יוני 2006 (IDT)

דיון זה הוא בזבוז זמן משווע כשיש כל כך הרבה ערכים שמחכים להרחבה. ראוי לרסן מעט את התשוקה למחוק ערכים, ולעשות זאת רק כשיש סבירות גבוהה לשכנע בכך. דוד שי 07:50, 8 יוני 2006 (IDT)

מה שנכון נכון, אני רואה חסך גדול בערכים על עיתונאים ותעופה, אני מקווה שהגל שייצר ערכו של גדעון לוי יוליד עוד ערכי איכות על עיתונאים חשובים וגדולים במדינתינו.

עם זאת יש לי סלידה גדולה מהפיכתם של כל מיני כוכבי ילדים\נוער לערכים בגלל שהם היו בסדרה זו או אחרת בטלוויזיה, אני אינני רואה את ויקיפדיה כאינדקס בידור (לראיה, היה קשה לשכנע אותי להצביע בעד השארת הערך על מייקל לואיס...), לכן אמשיך לנסות לתהות על קנקנם של ערכי כוכבי בידור שמידת חשיבותם מוטלת בספק, לבנתיים נמשיך כולנו בעבודה החשובה שאנו עושים.

<< משה § באג >> 08:11, 8 יוני 2006 (IDT)

הופעתה בסדרה בטיפול[עריכת קוד מקור]

בימים אלו סיימתי לצפות בעונה הראשונה של הסדרה, טלי לא מופיעה שם כלל. לעומת זאת, היא בהחלט מופיעה בעונה השניה. מחקתי את המידע השגוי

הצרות שלי עם נשים[עריכת קוד מקור]

האם הינכם חושבים שצריך להוסיף שטלי שיחקה תפקיד ראשי בסדרה ובמקום לרשום התחילה לרשום החלה. עד כה ראו סיפא בהודעתי.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:11, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

היי שארון ערב טוב בשבוה הבה מחשבים אצלי 79.183.55.208 00:30, 7 באפריל 2022 (IDT)[תגובה]