שיחה:טרנס הומניזם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אחרית הימים?[עריכת קוד מקור]

לאחרונה משתמש בשם "Blondy" הוסיף קטע שנוי במחלוקת שעיקרו נסיון לקשור בין הטרנס הומניזם לאחד מעיקרי היהדות. כפי הידוע לי (ואני קצת התעמקתי בעיקרי האסכולה), אין קשר בין השניים. הטרנס הומניזם מגנה אמנות דתיות ואמונות טפלות בכלל. בארגון הטרנס הומניזם העולמי מעולם לא הוזכר כי רעיון האסכולה מקביל לאמונה בביאת המשיח ואחרית הימים. זוהי עמדת הטרנס הומניזם (לפי הארגון הרשמי ועוד אתרים בכירים בנושא) בנוגע לדת ושאר האמונות הטפלות: "Transhumanism is a naturalistic outlook. At the moment, there is no hard evidence for supernatural forces or irreducible spiritual phenomena, and transhumanists prefer to derive their understanding of the world from rational modes of inquiry, especially the scientific method".

על כן התופסת החדשה תמוהה בעיני ודורשת הסבר ואסמכתאה כלשהי לביסוס הנאמר. עד כה נדמה כי למשתמש יש זיקה לדת אך משנתו של הטרנס הומניזם נעם לו ואולי בשל כך החליט למזג קצת בין השניים. כפי שהבנתי, בויקיפדיה אין מקום לדעות ואמונות אישיות ולכן כל עוד לא הוכח כי הדברים שנאמרו הם דברים בגו, אין מקומם בערך.

________________________________________

לגבי תוספת תו השכתוב, לפי דעתי היא מיותרת. המידע והניסוח בערך הם בסדר גמור. אמנם הערך קצר ולא מפורט בעליל, אך אין בו מידע שגוי או ניסוח קלוקל.

~

זה בבדיקה. גילגמש שיחה 17:20, 25 ינואר 2006 (UTC)

אענה מתוך כבוד לסופרטרופר -כי לא אכתוב בעברית בהמשך.
כחברה דנדשה בWTA (יש מעט מאוד דוברי עברית..),אוכל לספר לך שרוב חבריו אתאיסטים טכנולוגיסטים לגמרי,עם התנערות מוחלטת ממטפיסיקה למינהה.
ההקבלה הייתה בין חזון אחרית הימים שלהם ,שנובע משיוניים שיחולו ביכולות האנושיות,לבין חזון אחרית הימים(התוצאה דומה מאוד) שינבע מקירוב לבבות ו..חיסול המוות כגורם חברתי -שינבע מימות המשיח(שהם מאגיים ,קבליים ,דתיים ברובם).
גילגמש (כמסתבר שלא בצורה יוצאת דופן ,מחק את כל הפסקה ,כנראה כדי למנוע גדילה הדרגתית של הערך למשהו אנציקלופדי באמת ,במקום למחוק את השורה היחידה שהייתה במחלוקת זמנית (שכרגע אני מקווה שביארתי). בכל אופן יש ערך מאיר עיניים באמת באנגלית. בברכה , ---Blondy שיחה 17:11, 26 ינואר 2006 (UTC)

סינגולריות[עריכת קוד מקור]

אני לא מסכים להגדרת הסינגולריות שמובאת בפיסקה הראשונה:

 לאחר שזה יקרה תחל תקופה של שינויים טכנולוגיים וחברתיים מהירים ביותר עד 
 לנקודת מפנה המכונה "סינגולריות", שמהווה את קצה גבול ההתפתחות הטכנולוגית.

עד כמה שאני מבין, זו איננה הסינגולריות (אך אולי אני טועה). שווה להרחיב את הנושא (בהזדמנות). Talgalili - שיחה 09:21, 9 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

אם להרחיב. סינגולריות איננה מהווה את קצה גבול ההתפתחות הטכנולוגית. אלא מתארת נקודת מפנה שבה אפשר יהיה להתחים באופן ברור את מה שהיה לפני ואחרי התקופה. כאשר אחרי נקודת הסינגולריות, אין לנו את הכלים להבין את השינוי המשמעותי שהתרחש בנו כחברה/תרבות. אישית, במובנים מסויימים, אני חושב שאנחנו כבר לא מבינים את המקום שאנו נמצאים בו כרגע. אבל ניחא.

לוציפראניס: פילוסופיה פוליטית אתאיסטית המורכבת משטניזם וטרנסהומניזם.[עריכת קוד מקור]

מדובר בבדיחה? מה הקשר בין אתאיסטים ללוציפר? איש השלג - שיחה 20:08, 8 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בטרנס הומניזם שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:31, 14 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]