שיחה:יוסף מונדי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הטקסט בחלקו מבוסס על: http://www.ithl.org.il/author_info.asp?id=182 ניתן גם לראות שם את תמונתו של מונדי. Yanivreg 23:42, 27 אוקטובר 2005 (UTC)

הבהרה: אם התבססת רק על האתר הזה ללא קבלת רשות, הלא זה הפרה של זכויות יוצרים - תרגום הוא גם סוג של הפרה. אם כן, או שתבקש רשות מבעל האתר לתרגם לכאן, או שתרחיב את הערך על סמך מקורות נוספים ובסגנון השונה מהאתר המקורי. Yonidebest Ω Talk 23:47, 27 אוקטובר 2005 (UTC)
אולם התבססתי גם על מקורות נוספים. האם אתה סבור כי הנוסח זהה? לפי ידיעתי מותר תרגום כל עוד אינו מדוייק ובשינוי נוסח, הווה אומר יש מקור ונלקחו ממנו העובדות בלבד ולא הכתיבה. אצפה לחוות דעתך... Yanivreg 15:28, 28 אוקטובר 2005 (UTC)
בקשר לתרגום, אין הבדל בין תרגום לבין סיכום (שגם אסור). בעיני (וכנראה גם על פי החוק), אם התבססת גם על מקורות נוספים וגם תרגמת שלא במילה-במילה ובסגנון ועיצוב שונה, אזי אין בעיה. ליקוט הרשימות וסידורם מוגן אף הוא בזכויות יוצרים, ולכן סידור ברשימה זהה היא משום הפרה של זכויות אלו. למרות זאת, ניתן להעתיק (לתרגם) קטעים קצרים במסגרת טיפול הוגן. נסכם ונאמר, עשית בסדר, רק מוודא. Yonidebest Ω Talk 20:00, 28 אוקטובר 2005 (UTC)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:32, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]