שיחה:ישעיהו בן-אהרן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בידי טכסט שחיבר ד"ר ישעיהו בן אהרון להכנסה לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

ד"ר ישעיהו בן אהרון מבקש ממני להכניס חיבור שהוא כתב על עצמו לויקיפדיה במקום הערך הקיים . יחד עם תיאור פועלו וחייו הוא מבקש להכניס מספר ערכים שהם חלק ממפעל חייו . איך לבצע זאת . אני חדש בעולם הויקיפדיהZesod 23:18, 27 יולי 2006 (IDT)

ניתן להכניס את הטקסט באמצעות תוית העריכה בראש הערך, אבל אני ממליץ להפעיל שיקול דעת שכן יתכן וד"ר בן אהרון אינו מכיר את סגנון ויקי ויתכן שיש להתאים את הטקסט שלו לסגנון הנהוג. ערכים חדשים ניתן ליצור לפי ההוראות כאן - שוב, מומלץ להפעיל שיקול דעת שכן לא כל דבר מתקבל בויקי כערך בר קיימא. עוד יש להבהיר שבפרסמו את מאמרו כאן, גם אם המאמר על עצמו, מאבד ד"ר בן אהרון זכויות יוצרים רבות ומסכים לעשות כן על פי רשיון GNU FDL. כמו כן, אין לציין כותב החיבור (במקרה זה, הד"ר) בגוף הטקסט, אבל ניתן לציין זאת בדף השיחה. אם יש לך צורך בעזרה נוספת אל נא תהסס לפנות אלי בדף שיחתי. בברכה, זהר דרוקמן - אהמ 23:25, 27 יולי 2006 (IDT)
אל תיבהל מהאזהרות של זהר דרוקמן (שכוונותיו טובות) - פתח ערכים כהבנתך, ואם יהיה מה לתקן, נתקן ונסביר. דוד שי 23:38, 27 יולי 2006 (IDT)

תודה , אני כבר מרגיש יותר טוב, אתקדם בזהירות Zesod 00:09, 28 יולי 2006 (IDT)

האם אפשר להעתיק לדך שלך את הערך של "ישעיהו בן אהרון" או חלקו כדי שתעיר מה "נכון" ומה"לא נכון"? ואם כן , לא ברור לי איך אני מביא את הטכסט לדך שלך ( הייתי שם וראיתי כל מיני נושאים שונים ואיני יודע היכן "תוקעים" את הטכסט, תודה Zesod 00:32, 28 יולי 2006 (IDT)

עשה זאת ישירות באמצעות עריכה של הערך ישעיהו בן אהרון. כפי שאמרתי, אם יהיה מה לתקן, נתקן ונסביר. דוד שי 00:35, 28 יולי 2006 (IDT)

תודה, למעשה הערך כבר כתוב מאתמול בלילה אם מסתכלים בגירסה לפני אחרונה ב 27 ליולי שעה 00:18 תחת ה IP שלי: 88.154.88.199 (לפני שנרשמתי בכינויי), האם אתה מוכן להעיר לי על גירסה זו? Zesod 00:43, 28 יולי 2006 (IDT)

שילבתי את גרסתך בגרסה הקיימת, העברתי את ענייני הרדוף להרדוף (קיבוץ) וסידרתי קצת. אינני יודע מה לעשות הטקסט העוסק בתנועה האזרחית, כנראה יש להוציאו לערך נפרד. הטקסטים כתובים בסגנון נלהב מדי, ולא בכתיבה אנציקלופדית יבשה. ראוי לסגנן אותם בצורה נייטרלית יותר. לא אטפל בכך הלילה, כי הגיע זמני לישון, אבל אולי תוכל להמשיך מכאן בעצמך. דוד שי 01:15, 28 יולי 2006 (IDT)

שיחקתי עם הטכסט הנ"ל בארגז החול ומצאתי את הנוסחה הדי סופית אחרי שהסרתי חלקים מספר, כשחזרתי נדהמתי מהעבודה היפה שעשית. תודה מקרב לב! אעביר את הניסוח שלך (עם הערותיך הבונות) לישעיהו לדעתו ואמשיך לפי הערותיו, אך אין ספק שייסדת כאן משהו יפה. לילה טוב גם אני אלך לישוןZesod 01:34, 28 יולי 2006 (IDT)

לאחר שהעברתי את תוכן הערך על שמו לד"ר ישעיהו בן-אהרן הוא שלח מספר קטן של תיקונים לעריכה , אותם אבצע לפי בקשתו. גם הערך צריך להשתנות ,לפי הערתו.במקום "בן אהרון" צ"ל "בן-אהרן" Zesod 22:54, 29 יולי 2006 (IDT)

איך משנים את הערך עצמו מ" ישעיהו בן אהרון" לישעיהו בן-אהרן"?Zesod 23:20, 29 יולי 2006 (IDT)

שלום , בקורות חיים של ישעיהו בן אהרון הוכנסו שתי שורות אחרונות ב"קורות חיים" המהוות השמצה ולשון הרע על שמו של ישעיהו בן אהרון. הוא עצמו רואה זאת כפגיעה ויש צורך להסיר שתי שורות אלו , אני לוקח על עצמי את החובה לעשות כן לפי בקשתו האישיתZesod - שיחה 22:30, 7 בפברואר 2011 (IST) האובססיה של מר אפרים גורי להכניס פגיעה בשמו של ישעיהו בן אהרן מעלה תמיהה בדבר המעורבות האישית הלא-טהורה, עם צרוף הערה תמהונית שאף אחד לא יכול לקבלה כאמינה. תמוהה גם ההסכמה שבשתיקה להכנסת השמצה בערך באנציקלופדיה שאמורה להביא מידע אובייקטיבי ללא לכלוך!!!Zesod - שיחה 01:10, 13 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]

קטגוריות - איך נוצרות והאם ניתן בלעדיהן?[עריכת קוד מקור]

איך נכתבות הקטגוריות בסוף והאם אפשר בלעדיהן ? כך שואל אני בשם ד"ר ישעיהו בן אהרן שהיה רוצה לראות את הערך על שמו נקי מהצמדות לקטגוריות שונות ( למשל לא כל אחד היה רוצה שבערך על שמו יצויין שהוא יהודי, אם זה בויקי בארצות חו"ל, אודה לתשובה לכותרת Zesod 11:39, 5 אוגוסט 2006 (IDT)

לקטגוריות חשיבות עצומה מבחינת הנגישות למידע הרב שבוויקיפדיה, ולכן כל ערך מסווג לקטגוריה אחת לפחות. אפשר לקיים דיון האם ערך מסוים ראוי להשתייך לקטגוריה מסוימת, אך יש קונצנזוס בעניין העיקרון של שיוך כל ערך לקטגוריה אחת לפחות. דוד שי 11:59, 5 אוגוסט 2006 (IDT)

הורדת ערך "אנתרופוסופיה" משורת הקטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום, ד"ר בן-אהרון מבקש להוריד את הקטגוריה "אנתרופוסופיה" מרשימת הקטגוריות האם ניתן להיענות לבקשתו? תודה מראשZesod 19:59, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

הורדה. דוד שי 22:49, 6 אוגוסט 2006 (IDT)
תודה Zesod 23:39, 7 אוגוסט 2006 (IDT)
אבל הוא אנתרופוסוף, לא?


איך משנים את השם ב wikipedia באנגלית[עריכת קוד מקור]

שלום ערכתי את הערך ישעיהו בן-אהרון גם באנגלית אך אין באפשרותי לשנות את השם שצריך להופיע כך Yeshayahu (Jesaiah) Ben-Aharon ולא כפי שכתוב Jesaiah Ben-Aharon . כלומר השם ישעיהו צריך להופיע ראשון . בקשתי כנהוג בשיחה אך אין תגובה כבר כמה ימים לעומת ויקיפדיה שכבר למחרת אתם משנים (כל הכבוד ותודות) האם יש לכם השפעה או הרשאות לשינוי גם ב en.wikipedia ? בתודה מראש Zesod 23:36, 7 אוגוסט 2006 (IDT)

כל משתמש רשום בוויקיפדיה האנגלית יכול לשנות בה את השם. אני לא בטוח שהשם שאתה רוצה הוא הנכון, כי בדרך כלל לא נהוג לשים שם בסוגריים בשם הערך (זה משמש להבחנה במקרה של כפילות). מה דעתך על Yeshayahu Ben-Aharon כשם הערך? דוד שי 08:07, 8 אוגוסט 2006 (IDT)
העניין הוא שהשם בסוגריים הוא כינוי ספרותי והד"ר מעוניין להשאיר אותו , אני כאן רק בתפקיד עוזר

לעצם העניין , איני יכול לשנות את שם הערך רק מתחתיו (ניסיתי) או שאיני יודע איך כי אתה כותב שכל משתמש יכול לשנות את השם , אשמח לעזרה Zesod 23:35, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

אתה צריך להשתמש בלשונית העבר בראש הדף. דודסשיחה 23:43, 8 אוגוסט 2006 (IDT)
הועבר. דוד שי 08:01, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

אין צורך ב"ערך זה זקוק לעריכה..."[עריכת קוד מקור]

לפי בקשת ד"ר בן-אהרן אין טעם להערה זאת המשווה לערך רושם לא אמין. יש מספיק קישורים והערך עבר הגהות רבות הן ע"י בן-אהרון עצמו , הויקיפד דוד שי (תודות) ועל ידי. אם יש צורך בדיון לשם כך אבקש לפתוח אותו ,בברכה Zesod

לדעתי הערך זקוק לשכתוב. משפטים כמו:

"פעילותו מתמקדת בתרומה לתהליכי העיצוב וגיבוש רעיוני ומעשי של התנועה האזרחית בארץ. ד"ר בן-אהרן נחשב לאחד מההוגים והמבצעים החלוציים בתחום זה, ליוצר הרעיון החברתי התלת-מגזרי, ויוזם הכשרות למנהיגות חברתית שמטרתן מימוש הרעיון ברמות החברתיות השונות. ד"ר בן-אהרן מנהל את בית הספר למדע הרוח, למחקר והוראה של הזיקות בין מדע, אמנות ודת, פילוסופיה, ושאלות חברתיות בזמננו."

דורשים אסמכתאות מוצקות, ולא הצהרות מטעם האיש עצמו או תומכיו. מכיוון שראיתי שדיון דומה כבר התקיים בדף השיחה, אני לא מניח את התבנית אלא מעלה םה את הנושא, כשאני משער שלדבר יימצאו תומכים. יוסאריאןשיחה 18:24, 13 בדצמבר 2010 (IST)[תגובה]

אוסיף כי לפי מה שאני מבין הוא פעיל מרכזי בתנועה האנתרופוסופית בארץ, ורוב פעילותו היא בהקשר זה (לדוגמא - הקמת קיבוץ הרדוף או "בית הספר למדע הרוח"), אולם הדבר בקושי מובן מהערך. יוסאריאןשיחה 18:48, 13 בדצמבר 2010 (IST)[תגובה]
אם הבעיה היא במשפטים בודדים, אפשר להסתפק בתבנית מקור עליהם. אם מדובר במגמה כללית לאורך כל הערך, ייתכן שיש לשים תבנית שכתוב. ‏YHYH ۩ שיחה 20:13, 13/12/2010

הטרדה מינית כן או לא?[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב. מזה כמה וכמה פעמים, zesod וגם עידו כעת, מחקו שני משפטים שכתבתי ובו ביסוס על שני מקורות רציניים. להלן הפסוק והמקור "בשנים האחרונות איבד בן-אהרן את מנהיגותו בהרדוף, לאור הפיכה שקטה בה לקחו חלק כמה אנתרופוסופים הגרים במקום. בן-אהרן עזב את המקום, גם בעקבות האשמות על הטרדה מינית[1]." אני מביא זאת לדיון מי בעד החזרת הפסקה הזו ומי נגד? בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 06:16, 16 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]

אעתיק לפה את מה שכתבתי בעניין זה בדף השיחה של דורית:
המשפט כפי שהוא כיום לא יכול להופיע בערך. ראשית, המונח "הפיכה שקטה" דורש מקור. שנית, המקורות לעניין עבירות המין בעייתיים - הראשון (פרסיקו) הוא קישור מת, והשני (קול רגע) לא מפרט מספיק באיזה עבירות מדובר. אם, כפי שאתה טוען, המשטרה סגרה את התיק, הנחת היסוד שלנו צריכה להיות שלא היה שם כלום (אנחנו לא חוקרים טובים יותר מהמשטרה). אולי יש מקום להזכיר אם מדובר בעבירה חמורה במיוחד בה נחשד (וכאמור, אנחנו לא יודעים איזו עבירה), אבל גם אז חובה לציין שהמשטרה סגרה את התיק (ומאיזה טעמים). בקיצור, לדעתי דרושים לשם כך מקורות יותר רציניים. 09:20, 16 בפברואר 2011 (IST)
שלום עידו. הנה הנוסח, שאם תרשום אותו בגוגל, תוכל לקבל את דברי תומר פרסיקו (יש כנראה בעיה טכנית שם, לכן הקישור הקודם מת) ישעיהו בן אהרון מצטרף למועדון המאוד לא אקסקלוסיבי של מורים רוחניים סורחים. פרשת מעידותיו מעידה על חשיבותה של מסורת רוחנית ויש שם גם שיחות טוקבקיסטים שכנראה מכירים את הפרשה... בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 10:00, 16 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]
צר לי, אבל זה לא מקור מספיק חזק, והוא אינו תומך באופן חד-משמעי בטענות שבערך. טוקבקים כמובן שלא יכולים לשמש כסימוכין. לגבי פרסיקו עצמו - אני לא יודע, אבל אם מקבלים אותו כמקור, יש לקבל גם את דבריו לפיהם "התיק נסגר מחוסר אשמה", מה שהופך את כל העניין לבלתי ראוי לאזכור. עידושיחה 18:28, 16 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]
בוקר אור עידו היקר! אין לך מה להצטער, להיפך! אין שמח ממני! הרי בזה העניין זיכינו מכל אשמה את מר בן-אהרון. אלא שמשהו בתוכי אומר לי שיש בעבר כמה נשים שהוטרדו מינית (לדברי פרסיקו, הוא דיבר עם נשים בהרדוף) מתוקף מעמדו הרם של האיש. ואולי, ח"ו בעתיד תהיינה עוד כמה! וזו הנקודה המעוררת חלחלה! בתודה, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 05:46, 17 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]
אכן חלחלה. מישהי שהייתה בהרדוף! בעילום שם.
שלום לעורכים. האם מישהו יכול להוסיף מידע בנושא זה? שיהיה מבוסס על חומר שנבדק ותועד? בכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 07:48, 10 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
הי רפאל גורי Rafael Guri, לינק מפורט בענין זה:
https://adamolam.co.il/wp-content/uploads/2015/12/AdamOlam-38-Gershuni.pdf
הלינק הנכון לפרסיקו הוא:
https://tomerpersico.com/2010/05/05/ben_aharon_scandal/
  1. ^ תומר פרסיקו באתר לולאת האל, התיק נסגר במשטרה. המידע פורסם גם ב-[1]
שלום. על פי בקשתי, הובא כאן מעלי קישור המביא דברים קשים וחמורים ביותר שיש לצטטם בערך, ואני מצטט מילה במילה מדברי תומר פרסיקו <<השערוריה שמרתיחה את עולם האנתרופוסופיה בארץ (ובמידה מסוימת אף בעולם) ולא שמעתם עליה קשורה באחת הדמויות המרכזיות בתנועה זו כאן, ישעיהו בן אהרון כאמור (כן, בנו של יצחק בן אהרון). בן אהרון הוא ממקימי ומנהיגי קיבוץ הרדוף האנתרופוסופי, הוא כתב מספר ספרים בעברית על התורה ופיתוחיה מכיוונים יהודיים-ישראליים, העמיד תלמידים רבים בתחום ובאופן כללי ניצב כאחד מעמודי התווך של התנועה בארץ. לאחרונה נחשף שכפי הנראה ניצל מינית במשך שנים את חסידותיו ותלמידותיו, וכמה מהן הגישו נגדו תלונה במשטרה. הנ"ל מכחיש ו/או אומר שהכל היה בהסכמה ו/או אומר שלא עשה שום דבר רע, והעניין כרגע בדיון משפטי שנוגע אף בשאלות פנים-אנתרופוסופיות, שכן בן אהרון טוען שאי אפשר לומר שעשה משהו "בניגוד לאנתרופוסופיה" ולכן אין מה להתלונן כלפיו, ומתנגדיו כמובן טוענים אחרת.>> מאמרו "עוד גורו, שוב פעם מין" משנת 2010, באתר לולאת האל. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 21:50, 5 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

קשריו של בן-אהרון והאנתרופוסופיה[עריכת קוד מקור]

לפי מה שהצלחתי להבין, בן אהרון הוא ממנהיגי הקהילה האנתרופסופית בישראל וחסיד נלהב של האנתרופסופיה, לא רק כדרך חיים אלא כדת ממש. האם יש סיבה לכך שהעניין מוסתר לגמרי בערך על אודותיו? החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי 23:01, 28 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

אכן כן. מדוע שלא תוסיף בעצמך? אך שאל עצמך מדוע איננו חי עוד בקיבוץ הרדוף? שאותו הקים. בברכה, Rafael Guri שיחה 08:29, 29 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]
רפאל, קראתי את הדיון למעלה. אך זה לא עוזר לי יותר מדי. אמנם אין סיבה לחשוב שהוא שינה את דתו שהאמין בה באדיקות, אך נשארה שאלה פתוחה מה מעמדו כיום בקרב הקהילה האנתרופוסופית בישראל - האם הוא שמר שם על מקום מרכזי, או שהפרישה מהקיבוץ (תהא סיבתה אשר תהא) גם שינתה את מעמדו בקהילה הארצית. לשאלה הזו יש משמעות גדולה בתיאורו בערך, אם הוא מראשי הקהילה, זה ודאי מצדיק אזכור בפתיח. אם לא, זה מצדיק אזכור יותר מינורי בערך. החבלןשיחה

מועדון החלל הוויקיפדי 14:32, 29 באפריל 2013 (IDT)

שלום החבלן. אם תקרא את כל הנאמר כאן, תגלה שהאיש בעצמו כמעט כתב את הערך, ולא רק ערך ועשה בו הגהות ותיקונים. פנה למי שאומר, שם למעלה, שהוא מדבר בשמו של בן-אהרון, ותגלה אוצרות. בברכה, Rafael Guri שיחה 15:10, 29 באפריל 2013 (IDT)רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 19:28, 10 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]
הי החבלן, בלינק זה תשובות לשאלות שהעלית: https://adamolam.co.il/wp-content/uploads/2015/12/AdamOlam-38-Gershuni.pdf

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:24, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:24, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:36, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הערך זקוק לקיצור ועריכה מאסיביים[עריכת קוד מקור]

שלום,
כיוון שאיני מרבה לערוך כאן, לא רציתי לערוך שינויים מאסיביים בערך. אבל אני חושב שכדאי לקצר מאד את הערך ולעשות ויקיזציה שלו, כיוון שכרגע אינו אנציקלופדי.
את השנה שבה ייסד בן-אהרון את קיבוץ הרדוף (האם ייסד אותו לבדו?) שיניתי ל- 1982. אבל פרט לכך - מדוע בפיסקה זו, ובפסקאות הבאות, יש שימוש בלשון הווה, נוסח: "בשנת 1980 בן-אהרן מיסד את קיבוץ הרדוף" (שיניתי בעצמי ל- "ייסד"), "ספרו החדש בעברית עוסק בתרומת העם העברי להתפתחות האנושות", "דר. בן אהרן חוקר בהתנסות ישירה את האירוע הרוחי הגדול" וכו'.
לדעתי, יש להוריד את מה שנכתב בפרק "יוזמות רוחניות" ו"יוזמות אמנותיות", ולהשאיר - אם רוצים - איזכור לבית הספר החופשי למדע הרוח, לקולג', ולפסטיבל, תוך ציון שנת הקמתם ומיקומם, אולי תחת פרק אחד ששמו יהיה: "יוזמות חברתיות, רוחניות ואמנותיות". ובהמשך למה שכתוב כרגע ב"יוזמות חברתיות", להוסיף משהו נוסח:
בשנת XXXX הקים בן-אהרון את בית הספר החופשי למדעי הרוח, הפועל ב- MMM.
בשנת YYYY הקים בן אהרון את הקולג' העולמי לחקר מחשבת הרוח, הפועל ב- NNN.
כמו כן, יזם בן-אהרון את פסטיבל אמנות&ארוע הנערך מאז 2011 בנורווגיה ושבדיה

לגבי מה שכתוב בפרק "ספרים" - לטובת הערך (וכמובן לטובת ויקיפדיה) יהיה אם כל מה שכתוב שם ירד, ותשאר רשימה של שמות הספרים תחת פרק "ספריו". זאת לפי המבנה המקובל בויקיפדיה, כלומר שם הספר, ובסוגריים הז'אנר ושנת ההוצאה
דוד שי ו- Rafael Guri סליחה שאני מטריד אתכם, אבל ראיתי שעסקתם בערך הזה, ונראה לי שתסכימו איתי שכרגע מצבו אינו טוב. Ritai - שיחה 20:35, 23 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

לך בדרכך זו והושעת את הערך. דוד שי - שיחה 20:43, 23 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]
שלום. מקובל עלי. אך את פרק הספרים לא מומלץ לחתוך בצורה אכזרית. יש לנו לא מעט ערכים על סופרים, שבהם מופיעים ספריהם, כולל תקציר תוכן. מציע כאן לנהוג ביד רכה יותר. וגם אסתטית הערך נראה יפה יותר עם התמונות. כמובן שיש להסיר לחלוטין את כל המחמאות והשבחים שאינם תואמים אנציקלופדיה. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 08:09, 24 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]
שלום, רק עכשיו, בחלוף כמה שנים, ביצעתי את השינויים, כשבינתיים משתמש:Ldorfman ו משתמש:דוד שי ואחרים תרמו גם הם לשיפור הערך. הורדתי חלק מהסופרלטיבים והשיווק (מי שיצא נשכר מכך הוא דווקא בן אהרון עצמו), שיפרתי ניסוח, הגהה. הוספתי קישורים פנימיים (כולל לפרס נובל האלטרנטיבי ששמו הוא "פרס הקיום הנכון"), וכן לויקיפדיה האנגלית. לגבי "הקולג' העולמי לחקר מחשבת האירוע" הוספתי תבנית דרוש מקור - היכן בית הספר? מי לומד בו? מתי נוסד? --Ritai - שיחה 21:31, 23 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

לתחושתי הערך נלהב למדי ולא מספיק אנציקלופדי. האין זאת? בא לתקן - שיחה 00:45, 30 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

שלום. לכן כתבתי שיש להסיר מחמאות, בא לתקן. אגב, יש לרשום שתי נקודות בתחילת השיחה. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 20:49, 30 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בישעיהו בן-אהרן שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 09:06, 16 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]