שיחה:כעביה-טבאש-חג'אג'רה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום אני מכעביה ומכיר את הכפר יותר מכל אחד מבחוץ , ואם הבנאדם מכעביה שכתב את זה עם כל הכבוד הוא טועה מאוד ולא מכיר את הכפר ," או גזען".

לענינינו : 1 : המשפחות הראשנות בכעביה הם :

  • משפחת מטלק
  • משפחת נמר
  • משפחת אבו סויד

2 : משפחת נמר וחוירת הם ממשחות הכי גדולות בכפר . 3 : ומשפחת סלאמנה היא בכלל לא קשורה בשום אופן ופנים לכפר כעביה . 4 : משפחת נמר היא שמכרה לסלאמנה את האדמה שנכון לעכשיו הם גרים בה . 5 : ואם לא הינו נותנים להם אדמה היו מתכננים לגור בבוסמת טבעון , אבל משפחת נמר יש להם לב טוב מאוד ונתנו להם אדמה שיגורו בה . 6 : אבל משפחת סלאמנה לא מכבדים את המשפחה שעזרה להם ונתנה להם יד שיגורו בו אלא דווקא עושה ההפוך . 7 : נא מכם , מי שתב את הכתבה על כפר כעביה לתקן אותה מהר , כי זה נקרא זיוף בהסטוריה ובעניני הכפר , וזה לא לגטימי ואינו צדק .

    • בנאדם שחשובה לו ההסטוריה של הכפר , והכתבה הזת היא הנכונה ובלי שקר , ובלי גזענות. תודה מראש

14.11.2009 ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לאלמוני שלום. האם אתה יכול להביא מקורות לטענותיך? האם יש אתר אינטרנט לכפר שממנו ניתן ללמוד על הכפר. Hanay שיחה את נשר כבר ראית? 01:01, 29 במאי 2010 (IDT)[תגובה]


ל- hanay כלך הכבוד לתשובתך. נראה כי מי שהעיר אינו מכיר את הכפר. אני ביצעתי מספר תיקונים המתייחסים לשבטים חג'אג'רה וטבאש אשר מרכיבים ביחד עם כעבייה את המרחב התכנוני שהינו המועצה המקומית כעבייה. בנוסף ביצעתי מס' תיקונים לגבי טעויות בעניין שמות המשפחות.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:04, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:42, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]