שיחה:לוצרן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בקטע הבא נדרשת עריכה..!

""" בקרבת מקום לשם נמצאת אנדרטת "האריה הגווע", יד זיכרון לאנשי המשמר השווייצרי של המלך לואי ה-16, שנפלו על משמרתם בהגנה על ארמון הטילרי בצרפת בזמן המהפכה הצרפתית. גן הקרחון הוא מוזיאון, המציג את התהוות הקרחונים ודרכם במורדות ההרים. יש שם מוזיאון פרה-היסטורי של אזור לוצרן לפני 20 מיליון שנים. בגן של המוזיאון ניתן לראות עדויות לקרחונים שכיסו פעם את האזור. בצד הבידורי יותר, יש במקום מבוך מראות מפואר, שהתועים בנתיביו רואים את עצמם ואת שאר המבקרים מוכפלים שוב ושוב בהמוני מראות.

לא הרחק מלוצרן מתנשא הר פילאטוס שהוא אחד מאתרי הסקי והטיול המפורסמים ביותר של שווייץ. הגישה אל ראש ההר היא באמצעות רכבת הרים על גלגלי שיניים, ששיפועה הוא הגדול בעולם. המכונית האמריקנית, ביואיק לוצרן, נקראת על שם העיר לוצרן. """"


לכך: """ בקרבת מקום לשם נמצאת אנדרטת "האריה הגווע", יד זיכרון לאנשי המשמר השווייצרי של המלך לואי ה-16, שנפלו על משמרתם בהגנה על ארמון הטילרי בצרפת בזמן המהפכה הצרפתית.

גן הקרחון הוא מוזיאון, המציג את התהוות הקרחונים ודרכם במורדות ההרים. ---יש שם--- מוזיאון פרה-היסטורי של אזור לוצרן לפני 20 מיליון שנים. בגן של המוזיאון ניתן לראות עדויות לקרחונים שכיסו פעם את האזור. בצד הבידורי יותר, יש במקום מבוך מראות מפואר, שהתועים בנתיביו רואים את עצמם ואת שאר המבקרים מוכפלים שוב ושוב בהמוני מראות.

לא הרחק מלוצרן מתנשא הר פילאטוס שהוא אחד מאתרי הסקי והטיול המפורסמים ביותר של שווייץ. הגישה אל ראש ההר היא באמצעות רכבת הרים על גלגלי שיניים, ששיפועה הוא הגדול בעולם.

המכונית האמריקנית, ביואיק לוצרן, נקראת על שם העיר לוצרן. """" גם התחביר והכתיב מוזר ולא תקין..!

―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]


הניסוח תוקן. תודה על המשוב! לידיעתך, ויקיפדיה נכתבת בהתנדבות על ידי אנשים פרטיים כמוני וכמוך. כל אחד יכול לערוך דף בוויקיפדיה על ידי לחיצה על הלשונית לשונית עריכה או על לשונית לשונית עריכת קוד מקור שבראש הדף בצד שמאל, אך רצוי להירשם לפני כן על מנת להגן על פרטיותך ולהקל על הדו-שיח עמך. אנו מזמינים אותך להצטרף לוויקיפדיה, להרחיב ולתקן את הערכים הקיימים וליצור ערכים חדשים. ויקיפדיה צריכה אותך! בברכה, Ravit - שיחה 15:09, 12 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]