שיחה:לילך

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:21, 8 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

מה הסיבה שהאופי של תושבי ניו המפשייר נוקשה וקשה?[עריכת קוד מקור]

פרח לילך מסמל את האופי הנוקשה של תושבי ניו המפשיר ברצוני לשאול מה הסיבה שהאופי של תושבי ניו המפשיר נוקשה? איך מתבטא האופי הנוקשה של תושבי ניו המפשיר? האם זה אומר שתושבי ניו המפשיר קשוחים? תנו לי דוגמאות של התנהגות קשוחה של תושבי ניו המפשיר ואם כן מה הסיבה שתושבי ניו המפשיר קשוחים? האם זה אומר שתושבי ניו המפשיר עקשנים? תנו לי דוגמאות של התנהגות עקשנית של תושבי ניו המפשיר ואם כן מה הסיבה שתושבי ניו המפשיר עקשנים? האם כול מי שגר בניו המפשיר הוא בעל אופי נוקשה ועקשן וקשוח? האם אין בניו המפשיר אנשים סנטימנטליים? ואם כן מה הסיבה שאין בניו המפשיר אנשים סנטימנטליים? האם בניו המפשיר אין אנשים רכים? ואם כן מה הסיבה שאין בניו המפשיר אנשים רכים? האם כול מי שגר בניו המפשיר הוא בעל אופי נוקשה ועקשן וקשוח? האם כול מי שגר בניו המפשיר ומטייל במדינה מסוימת בארצות הברית או במדינה אחרת האם הוא נעשה רך וסנטימנטלי? האם כול מי שחוזר לניו המפשיר מטיול במדינה מסוימת בארצות הברית או במדינה אחרת האם הוא חוזר להיות בעל אופי נוקשה וקשוח ועקשן? האם כול מי שגר במדינה מסוימת בארצות הברית או במדינה אחרת ומהגר לניו המפשיר האם הוא נעשה בעל אופי נוקשה וקשוח ועקשן? האם כול מי שגר במדינה מסוימת בארצות הברית או במדינה אחרת ומטייל בניו המפשיר האם הוא נעשה בעל אופי נוקשה וקשוח ועקשן? האם כול מי שחוזר מטיול בניו המפשיר למדינה מסוימת בארצות הברית או למדינה אחרת האם הוא חוזר להיות רך וסנטימנטלי? האם כול מי שגר בניו המפשיר ומהגר למדינה מסוימת בארצות הברית או למדינה אחרת האם הוא נעשה רך וסנטימנטלי? האם כול מי שגר בניו המפשיר ומהגר למדינה מסוימת בארצות הברית או למדינה אחרת ולאחר מכן מהגר לניו המפשיר בחזרה האם הוא חוזר להיות נוקשה וקשוח ועקשן? האם כול מי שגר במדינה מסוימת בארצות הברית או במדינה אחרת ומהגר לניו המפשיר ולאחר מכן מהגר למדינה מסוימת בארצות הברית או למדינה אחרת בחזרה האם הוא חוזר להיות רך וסנטימנטלי? האם זאת סטיגמה? ואם כן מי קבע את הסטיגמה הזאת? האם זה מדעי? ואם כן מי חקר את זה? איך הגיעו למסקנה שדווקא בניו המפשיר גרים רק אנשים נוקשים וקשוחים ועקשנים? סליחה על החפירות אני פשוט רוצה לדעת מה הסיבה שבניו המפשיר גרים רק אנשים נוקשים וקשוחים ועקשנים?

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוגוסט 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בלילך שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:42, 2 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]