שיחה:מגילת הנחושת

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"לאחרונה התגלה מטמון בזמן ביצוע עבודות עפר באחד מהכפרים במזרח ירושלים, שתואם בכמותו לכתוב במגילה בעמק עכור". סימוכין ???!!! אם אין סימוכין - אני מציע למחוק את הכתוב. מה זה לאחרונה ? ובאיזה כפר ? מה נמצא במטמון ? haggibar 09:13, 8 יוני 2006 (IDT)

אני זוכרת שהיה סביב זה באזז לא קטן. אין לי סימוכין, אבל מי שכתב את זה יודע כנראה על מה הוא מדבר. אני מחזירה לערך בתוספת תבנית מקור. תמרה שיחה 00:32, 26 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]
תמרה haggibar אין מקור. --ריהטא - שיחה 22:29, 21 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

בית המקדש השלישי[עריכת קוד מקור]

אני מצטט מהערך: "בן-ציון לוריא סבר שמדובר באוצרות בית המקדש השלישי". יש קישור מ"בית המקדש השלישי" כאשר נכנסים לערך, מגיעים לבית המקדש השלישי שיבנה לאחר הגאולה העתידה. ברור שלא לזאת התכוין בן-ציון לוריא, הוא מדבר על בית מקדש שהיה בנוי לפי תיזות מסוימות בתקופת בר-כוכבא, זה גם ברור מהערך וגם קראתי כך בספרו. בקיצור קורה כאן תופעה שכמוה רבות בויקיפדיה שהקישור מוביל לערך לא קשור. אני חושב לתקן את שם הערך המקושר ל"בית המקדש השלישי (של בר-כוכבא)" ומי שיוכל יכתוב על כך ערך.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 13:57, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:36, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (יוני 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במגילת הנחושת שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 01:53, 13 ביוני 2023 (IDT)[תגובה]