שיחה:מחולל יישומים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צורך בעריכה[עריכת קוד מקור]

הערך זקוק לעריכה כדי לנער ממנו תופעות מאין אלו:

  • טעויות פיסוק, דוגמת "שונות כמו ה.NET והJ2EE" (חסרים שני מקפים).
  • ניסוחים שאינם מדוייקים, דוגמת "ביצועים נמוכים, מחיר שביכולות החומרה של היום, זניח, לפחות בכל הקשור לעיבוד נתונים מינהלי, אבל לא במקרים של מערכות קריטיות, כמו מערכות זמן אמת".
  • סתירות פנימיות וחוסר דיוק, לדוגמא במשפט "מבנה קשיח וחוסר גמישות לעומת הגמישות שמאפשר תכנות רגיל. ברוב המחוללים בדרך כלל צריך להצמד לקונבנציות שמכתיב מחולל הישומים, ואף אם יש יכולות הרחבה, עדיין לא קיימת גמישות ויכולת משחק".
  • שפה שאינה מדוייקת ושימוש מיותר בלעז, דוגמת "מבנה קשיח וחוסר גמישות לעומת הגמישות שמאפשר תכנות רגיל. ברוב המחוללים בדרך כלל צריך להצמד לקונבנציות שמכתיב מחולל הישומים, ואף אם יש יכולות הרחבה, עדיין לא קיימת גמישות ויכולת משחק." (ראו הביטויים המודגשים).
  • חוסר בקישורים פנימיים רלוונטיים.
  • ניסוחים ארוכים, מסורבלים ובלתי ברורים, דוגמת "זאת ועוד, כתיבת אלגוריתמים מוכנים בידי צוות מקצועי, שמכסה טווח רחב של אפשרויות, בדרך כלל מאפשר כיסוי אופטימלי של הנושא, באופן שמתכנת רגיל מהשורה לא היה מסוגל לו, או שהיה מתמודד איתו בקושי רב, למשל בתחום בסיסי הנתונים שימוש אופטימלי בכל אלגוריתם החיפוש והמיון הקיימים באופן נכון ומושכל, או בתחום המולטימדיה ניגון של מירב הפורמטים של קבצי וידאו." (זה "משפט" אחד!).
  • התייחסות שאינה בלתי תלויה בפלטפורמה, דוגמת "קובצי EXE בשילוב עם DLL בלבד".

הלוואי ואמצא את הידע, הזמן והסבלנות הדרושים כדי לתקן זאת בעצמי. הא? 01:39, 19 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

רוב ההערות טופלו. --אפי ב.שיחה00:00, 25 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]
אכן חלק מהדברים טופל, והערך עדיף כעת מכפי שהיה קודם, אך יש עוד מה לתקן. אפשרי שאפרט עוד בעתיד הקרוב, ואנסה לטפל בכמה מהבעיות בעצמי. לילה טוב, הא? 00:21, 25 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

הערך מקושר כרגע לערך האנגלי (וכנראה גם בשאר השפות) העוסק במערכות לניהול מסדי נתונים. הקישור הזה שגוי אבל אני לא מצליח למצוא קישור אחר שכן יתאים. מי יכול לעזור פה בבקשה? קסם-אמיתי 23:38, 10 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

היה צריך להיות בינוקי ל application generator, אבל הערך הזה באנגלית למרבה התימהון הוא לא ערך עצמאי אלא ערך שמפנה לערך Integrated development environment. --אפי ב.שיחה12:36, 26 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

כדאי להוסיף את התוכנה Autoplay Media Studio של IndigoRose, התוכנה נועדה לבניית תפריטים לדיסקים, אך גם מאפשרת הוספת קוד סקריפטינג, שמאפשר לבנות יישום של ממש. יישום בתוכנה זו בנוי מדפים ומדאילוגים (תיבות דו-שיח).

קישור לאתר של התוכנה:

(¯`gal´¯)‎ - שיחה 11:17, 30 במאי 2010 (IDT)[תגובה]