שיחה:מחלק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משפט גרוסמן-אוסמו[עריכת קוד מקור]

האם מוכר לכם שם זה של המשפט? האם יש לו שם אחר? דוד שי 04:20, 18 ספטמבר 2005 (UTC)

לא שמעתי על המשפט הזה. משפט זה מופיע ב-

אך בשום מקום לא מצאתי את השם גרוסמן או אוסמו. גם חיפוש ב-google לא מצליח למצוא קשר אליהם. מכאן די ברור שזהו לא השם הנפוץ או אפילו המקובל לטענה. כדאי אולי להוסיף אותה לערך מחלק. בברכה, אבינעם 19:07, 18 ספטמבר 2005 (UTC)

את המשפט הזה גילו שני חברים טובים שלי, שאלו שמות המשפחה שלהם. ע"פ קישורים הנ"ל ניתן להסיק כי מישהו אחר גילה את הדבר לפניהם, לפיכך ובהתאם לזאת אני ממליץ לשנות את שם הערך. שנה טובה, PiniB

כל העסק נשמע כמו בדיחה גרועה, אבל דווקא מעלה שאלה מעניינת: מה לעשות עם משפטים מעניינים במתמטיקה שאין להם "שם" רשמי? בכל הנוגע לערך הזה אני חושב שכדאי להעביר את המידע למחלק, למחוק לגמרי את הערך הזה, ולפקוח עין על העריכות של פיניב בעתיד. גדי אלכסנדרוביץ' 03:48, 20 ספטמבר 2005 (UTC)
בהחלט מומלץ לפקוח עין על העריכות של פיניב. אחרי התחלה כזו, יום יבוא והחברים שלו יוכיחו משפט שיזכה אותם במדליית פילדס :-) דוד שי 03:55, 20 ספטמבר 2005 (UTC)

מה אתה מגזים? סה"כ משפט יפה, שלא חשבתי שחשבו עליו בעבר, והעלתי אותו בשם חבריי... לא צריך להיות כ"כ סקפטיים כלפי...

חבריי היקרים, הרשו לי להציג עצמי- אני הוא גרוסמן המוזכר במשפט. נפלה פה טעות אנוש, שלא מידיעתי או מידיעת שותפי למשפט.... הרשו לי להתנצל בשם שנינו.... וגם אנו, לא רואים מעשה זה של PINIB בעין יפה- של העלאת המשפט בשם שנינו. לעתיד אדע, וכל משהו שיראה לי חדשני ומעניין- יוסף לערך מתאים. צר לי. וברשות ידידיי המלומדים, אני מתנצל, אך באותה עת- מציבכם בפני שאלה מעניינת:

יהי p מס' ראשוני.

מהו המס' הקטן ביותר אשר לו p מחלקים? כמובן שאתגר זה ניתן לפתירה ביתר קלות ע"י הנוסחא.

כל טוב וחתימה טובה,

--g_r_o_s_m_a_n 19:06, 21 ספטמבר 2005 (UTC)

משוב מ-21 בינואר 2024[עריכת קוד מקור]

מזעזע לא מובן לי