שיחה:מכשיר אליפטי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

השם התקני של המונח בעברית הוא מכשיר אליפטי. דבריי בדוקים לאחר שביררתי את הסוגייה עם האקדמיה ללשון העברית. (מיכאל רוזנברג)

חבל שלא הלכו על סגלגלגת. גם סגלגל, גם גלגלת... לגבי העברה לשם עברי - נשאיר למנהלי המערכת. אם השם הזה אכן מתועד, אשמח אם תוכל לשבץ אותו בצירוף מקור בערך. Assafsh - שיחה

לפני כשנתיים ערכתי ספר בשם "המדריך השלם לחדר הכושר" של ד"ר יגאל פנחס ואז כזכור לי, היתה לי שיחה ארוכה עם האקדמיה ללשון העברית לגבי המינוחים העבריים של מרבית המכשירים בחדר הכושר כמו הסמית'משין, הקרוסאובר וכו'. המינוח העברי של ה-Tredmill לדוגמה הוא "מסילת כושר" וחבל מאוד שהשם "הליכון" כבר כל כך השתרש, כי הליכון הוא מכשיר אחר שמיועד לקשישים או לפעוטות. בימים הקרובים אדבר איתם שוב כדי לברר היכן הקביעות שלהם מתועדות. מכל מקום השבוע אני מתכוון להרשם פה כמו שצריך ולהתחיל לתרום את חלקי לויקיפדיה. אחד הדברים שארצה לעשות זה להתחיל לכסות ערכים מתחום תורת הכושר הגופני והמכשירים השונים של חדר הכושר. (מיכאל רוזנברג)

אכן זה מתועד, מקור לא בערך אלא מדוייק: לפי רשומות האקדמיה תרגום המונח Eliptical Fitness Crosstraner הוא "מכשיר אליפטי". אפשר לראות זאת באתר שלהם acad@vms.huji.ac.il בדף מאגר המונחים, לשונית "תיבה אנגלית". (מיכאל רוזנברג)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במכשיר אליפטי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:30, 11 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]