שיחה:מלחמת עיראק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גז או גאז?[עריכת קוד מקור]

אלחנן. כיום נהוג לכתוב גאז: גם בידיעות, מעריב והארץ. אנא פנה לחיבור ערכים אחרים והימנע מתיקונים מיותרים בערכים שחיברתי. נפט וגאז טבעי הם מקורות לאנרגיה ורצוי שאם גם בך טמונה אנרגיה משלך, אזי רצוי שלא תשוב לשכתב מחדש את דבריי לאחר שכבר תיקנתי את שיכתובך הקודם. אין לי פנאי למלחמות ואם לך יש, אז תתחיל לחבר כמה ערכים בנושא זה או הוסף מעט לערך זה. תודה.

ועתה להסבר: בשפה העברית אפשר לכתוב גז או גאז. בדרך כלל, כותבים גאז טבעי, גאז בישול, גאז הצחוק. לעומת זאת, כשזו מילה אחת ולא צירוף, כותבים גז, אמישראגז וכיו"ב. אינני יודע את הסיבה אולם כך נהוג בעיתונים הגדולים. יתכן שהשינוי הזעיר בא להדגיש כי מדובר בסוג של גז ולא גז באופן כללי.

גאז טבעי בן הטבע 14:53, 28 אוק' 2003 (UTC)


אני מקווה שאני לא מפריע, אבל במהלך עבודתי על בודק האיות החופשי hspell שמתי לב לשתי תופעות מוזרות בכתיב העברי המודרני: 1. רוב האנשים לא באמת יודעים מערכת כללים מתי להוסיף אמות קריאה (אל"ף, יו"ד, וי"ו) בכתיב מלא, ויתר על כן כותבים בצורה לא קונסיסטנטית - כל פעם כותבים אחרת. 2. לעיתונים ידיעות אחרונות יש מספר מועט של כללי כתיב-מלא עליהם הם מקפידים, אך בשאר המקומות "איש הישר בעיניו יעשה", כשלעיתים לא רחוקות אפילו מופיעות שתי צורות של אותה מילה באותו עמוד. לפני מספר ימים נדהמתי לראות לצד המילה "מלגות" את המילה "מילגות" - פה לא רק שהיו"ד מיותר, הוא אפילו שגיאה גסה (כי הרי יש שווא במ"ם). אז לידיעתם, ועד הלשון העברי, ואחריו האקדמיה ללשון העברית, קובעים כבר יותר מחמישים שנה כללים לכתיב מלא תקני. כן, יש דבר כזה! הכללים מופיעים בסוף כל מילון וגרסה מקוצרת-מעט מופיעה ב- [1]. זה שהרבה אנשים לא מכירים את הכללים (לא לומדים אותם בבתי הספר!) ואפילו העיתונים לא מקפידים בהם, זה לא סיבה לכל אחד להמציא כללים משלו (וכאמור: בדיקה שלי מראה שגם אנשים שחושבים שהכללים שהמציאו הם קונסיסטנטיים, כותבים בצורה לא קונסיסטנטית).


אבל נחזור לנושא האל"ף: האקדמיה החליטה זה מכבר שאין להוסיף אל"ף לתעתיק של מילים לועזיות לציון הצליל a. סיבות לדוגמה: הוספת אל"ף מסרבלת את המילה ומשווה לה צביון לא-עברי. בעברית אם-הקריאה אל"ף מציינת כל תנועה אפשרית, לאו-דווקא a - השוו את המילים: ראש, ראשון, בא, גא - אל"ף מציין פה את כל התנועות האפשריות! מספר בלשנים לא הסכימו עם האקדמיה, והתעקשו להוסיף אל"פים. יצחק אבינרי בספרו "יד הלשון" (משנות השישים) אף מתפאר שהצליח לגרום לאנשים רבים לכתוב יאפאן במקום יפן. אבל יצחק אבינרי ותומכיו "הפסידו" והאקדמיה נצחה, וכיום רוב האנשים כותבים יפן, לא יאפאן. כותבים גז ולא גאז. במילונים מודרניים של כתיב מלא, ובראשם "מילון ההווה" (שנכתב על-ידי בעלי תפקידים באקדמיה) המילה גז מופיעה ללא אלף. יש טיעון, שהועלה על נס ע"י יצחק אבינרי אבל נדחה בדרך-כלל על-ידי האקדמיה, והוא שיש להוסיף אמות-קריאה להפחתת דו-המשמעות בקריאה. למילה "גז" יש כבר משמעות (תספורת של כבשים ודומיהם), ולכן למילה חדשה יש להוסיף אותיות ולכתוב "גאז". העיתונים כנראה נוקטים בגישה זו גם הם, ומוסיפים אמות קריאה במקומות שונים ומשונים. אך לדעתי (ולדעת האקדמיה) גישה זו משונה. בעברית יש דו-משמעות בקריאה רבות, ומי מחליט איזו חשובה מספיק כדי להוסיף אמות קריאה? האם נכתוב "מינהל" (ארגון שאחראי על משהו) כי קיים "מנהל" (איש שמנהל) אבל "משפט" כי אין דבר כזה לשפט? האם בכלל אפשר לזכור או להסכים על כללים כאלו? לדעתי לא, וזה מה שגורם לאי-הקונסיסטנטיות בעיתונים - מלגות ומילגות באותו עמוד, תקני ותיקני באותו עמוד (באותו משמעות של סטנדרטי) וכו'.

אגב, לדעת האקדמיה דווקא יש מקרה אחד בו כדאי לכתוב אל"ף - וזה בתעתיק מילים ערביות שבהם במקור מופיעה האות אליף! לדוגמה, יש לכתוב אסלאם (לא איסלם, ולא אסלם שמשמעותו הפך למוסלמי) ועיראק. כן - עיראק, עם אל"ף! מצחיק איך שהתווכחתם על כתיב המילה "גז" כאשר אפילו כותרת המאמר היא שגויה :) אם אתם לא מאמינים לי בנושא זה אתם מוזמנים לבדוק למשל ברב-מילים, שקיים על הרשת: ראו: [2].

אבל, למרות מה שכתבתי, אני לא חושב שזה נורא שכל אחד יכתוב מאמרי ויקיפדיה בתקן הכתיב החביב עליו. האלטרנטיבה, שאנשים מסוימים ימנעו מכתיבה כליל, היא גרועה יותר. אבל כדאי לעשות מאמרים redirect במקרה שיש מחלוקת לגבי כתיב הכותרת.

נדב הראל

דבריו של נדב הראל מעמיקים ומשכנעים - ממש נפלאים. מציע למנותו מיד לעורך הלשוני של ויקיפדיה. כמו כן מציע לבן הטבע לפעול ברוח דבריו של נדב, ולהעביר את האלף מ"גאז טבעי" ל"עירק" (כלומר לכתוב "גז טבעי" ו"עיראק"), ויהיה סדר בעולמנו.
גם אני נותרתי מבולבל מגז וגאז. למרות שכולם מבינים שהכוונה היא לאותו מונח. אין שום סיכוי שבעולם שבגיל 33 אתחיל לכתוב איסלאם במקום איסלם וכד'. אם כי אני מקבל את כל דבריו ללא עוררין כמובן. אבל לא קל לשנות הרגלים של שנים. הרגישו חופשי להוסיף א' למאמריי במידה שאשכח. בן הטבע שלא מצליח להיכנס.
אכן בן הטבע, קשה לשנות הרגלי לשון בגילנו המופלג, אולם הרגלי התנהגות ניתן ואף רצוי לשנות. האגרסיביות שבה דחית את דבריו של אלחנן היא בלתי נסבלת. לאור העובדה שמרביתנו רגילים לגז ולא גאז, לאור העובדה שמרביתנו הגיעו לכאן לייצר ולא לריב, ולאור העבודה שהתחכחת באופן דומה עם מרבית הכותבים פה, אולי כדאי שתחשוב מחדש על צורת התנהלותך באתר. זהר 22:27, 4 נוב' 2003 (UTC)

בערך כתוב שגאורגיה שלחה אי אילו חיילים למלחמה. ממממ... מעולם לא שמעתי על מדינה זו... (יאמר לעצמו המבקר המקרי) צחי

גאורגיה זו גרוזיה ירין 17:03, 30 דצמבר 2005 (UTC)

כמה אנשים לדעתך מודעים לזה, מחוץ לקהילת עולי גרוזיה, סליחה גאורגיה? צחי 00:58, 31 דצמבר 2005 (UTC)
הייתה הצבעה והוחלט על שינוי השם. גילגמש שיחה 00:59, 31 דצמבר 2005 (UTC)
א, שאני בעד גאורגיה (או בייג'ין), יכול להיות שבמקומות מסויימים כדאי לשים גרוזיה בסוגריים. מטרת האנציקלופדיה להיות בראש ובראשונה נהירה. ירין 13:00, 31 דצמבר 2005 (UTC)
יתכן, אבל צריך לדון עם נדב כי הוא מפעיל הבוט. אולי להגיד לו שלא ישנה את הגרוזיה שתופיע בסוגריים. גילגמש שיחה 13:02, 31 דצמבר 2005 (UTC)
כן. זה עניין אחר. כדאי לעשות את זה במקומות שבהם גאורגיה אינה משהו מרכזי. למשל במקרה כזה. שכן באמת הכינוי גאורגיה לא השתרש לגמרי. כבר יודעים מה זה בייג'ין אבל כל פעם שמוזכרת מומביי כדאי לרשום בומביי בסוגריים וכו'
אני מסכים איתך, אבל צריך להגיד לנדב שלא ידרוס את זה. גילגמש שיחה 14:30, 31 דצמבר 2005 (UTC)

ערכים באנגלית שמפנים לערך הזה[עריכת קוד מקור]

הם זה וזה. מה עושים במקרה כזה? בהצדעה, ‏Colonel Clown10:39, 22 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

הערת אנונימי[עריכת קוד מקור]

יש צורך לכתוב שבוש החליט לפתוח במלחמה גם על סמך זה שסדאם חוסיין הבטיח שישראל תותקף, ובשעה חצות באותו לילה בוש החליט לתקוף ולא לקחת סיכון.the lover

לפי ערך זה, המלחמה נגמרה, אך המצב שונה[עריכת קוד מקור]

מלחמת עירק עדיין נמשכת וניתן לראות זאת בערך האנגלי הזה: שהוא הנכון, ולא בזה שמובא כאן, לפי תוכן ערך זה, הוא עוסק בפלישה שהחלה את המלחמה ולכן נושא את השם הלא נכון

זה כבר עיניין של הגדרה. זה כמו ההבדל בין מבצע של"ג ולמלחמת לבנון. בכל מקרה - אל תשנה את הערך מבלי שתהיה הסכמה בדף זה. דרור - שיחה 10:37, 19 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
לא הגיוני לקבוע שבתאריך ה-1 במאי 2003 הסתיימה המלחמה. היו מאז המוני הרוגים לשני הצדדים. כל עוד אין ערך נפרד על תקופת הכיבוש האמריקני של עיראק, נכון יותר לכתוב שהמלחמה עדיין נמשכת, בדומה לערך האנגלי (שם אין בכלל ויכוח). -- ‏גבי‏ • שיח 16:36, 30 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]
גם אם מקום הערך על המלחמה בעירק לא צריך להיות כאן, העובדה שאין ערך כזה מראה חור אדיר בויקיפידיה העברית. כאשר יש ערך על כל מלחמה קטנה מהמאה ה- 19 (ע"ע מלחמת החזיר), חייבים שיהיה ערך גם על המלחמה הזו, אחת מהמלחמות הגדולות בעשורים האחרונים. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
למה עשיתם אותי משתמש אנונימי?

אגב, נכתב בסוף פסקת הפתיחה כי "לאחר המלחמה נותרו כוחות הקואליציה בעיראק ונאבקו בכוחות גרילה מקומיים, במאבק הנמשך עד היום (2009) נהרגו מאות אלפי בני אדם." - אולם עד כמה שאני יודע מרבית ההרוגים (שמפספרם מזעזע) נהרגו במלחמת האזרחים שפרצה בעקבות הפלישה האמריקאית, ולא כחלק ממאבק בין האמריקאים למקומיים. יוסאריאןשיחה 14:30, 16 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

הערה אלכס[עריכת קוד מקור]

תוסיפו מידע על עלות המלחמה. והשפעת המלחמה על ארצות הברית מבחינה כלכלית.

האם המלחמה נגמרה? לא בטוח שזה ברור לפי הערך[עריכת קוד מקור]

"גאורגיה: 159 חיילים, מתוכנן להגדיל את מספרם ל-600."

קטגור עודף[עריכת קוד מקור]

אין שום טעם לשים את הערך בקטגוריות מלחמות XXX של כל מדינה שהשתתפה בשליחת 24 (!) חיילים. אני מציע רף של 2000/2500 חיילים שזה סד"כ מינימום של חטיבה. פחות מכך אלו בקושי כוחות עזר. אפשרות אחרת היא לפי החשיבות של הכוחות בלחימה עצמה (ולא ככוח שלום לאחר מכן), לפי ההגדרה הזו נראה לי שבכוחות הקואליציה החשיבות היא בעיקר לארה"ב בריטניה ואוסטרליה. (אגב, יש נתונים אחרים על סדרי הכוחות בערך en:Multi-National Force – Iraq) החבלןשיחהמועדון החלל הוויקיפדי 10:50, 18 באוקטובר 2012 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:58, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 14:45, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

עריכה ומחיקת מידע מוגזמת[עריכת קוד מקור]

לעניות דעתי, עריכה זו של Hmbr מוגזמת ואגרסיבית מדי - במיוחד אני רואה הגזמה בהסרת כל הפסקה של "התפתחויות פוליטיות ומדיניות לאחר לכידת סדאם חוסיין".
הייתי ממליץ לך לבחון בשנית האם לא הלכת רחוק מדי. אני לא אתעסק בזה מעבר, כי אין לי אינטרס אישי בדבר, אבל היה חשוב לי שיתר האנשים ישימו לב באופן בולט שעריכה זו נעשתה.
תודה, ‏VirtuOZ‏ • שיחה 01:42, 1 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

המידע שם כלל מחקר מקורי והערכות שאת רובן אי אפשר לתלות במלחמה בעיראק. חלקן גם התבדו לאורך זמן, ואף נשמעות מצחיקות (התקרבות סוריה ולוב למערב, דמוקרטיזציה של הרשות הפלסטינית, התקרבות טורקיה וסוריה, יחסי ישראל-פקיסטן וכו') החלק השני כלל מידע שכבר מופיע בפסקות אחרות. פריטי המידע היחידים שהיו רלוונטיים ולא חזרתיים, לגבי יחסי החוץ של ארצות הברית והפיצול האתני דה-פקטו של עיראק, הועברו למקום נכון יותר בפסקאות המתאימות. ככלל, פסקאות סיכום כאלה ("תוצאות/מסקנות/השפעות"), שמבוססות על הערכות, אינן כוללות מקורות ונכתבות לרוב בלי שום פרספקטיבה היסטורית, נחשבות כמחקר מקורי ואין מקומן בויקיפדיה. עם זאת, אם בפסקה יש משהו ספציפי שהסרתי שלדעתך חשוב לציינו, אתה מוזמן להחזירו ולשבצו בפסקה מתאימה יותר, או לדון בזה כאן- כל מקרה לגופו. תודה. Hmbr (חנן) - שיחה 15:42, 2 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:58, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

משוב מ-30 באוקטובר 2014[עריכת קוד מקור]

חשוב לדעת הלבירלים יש דברים שהם לקחו אידיאולוגית וחברתית מאנרכיסטים [במיוחד אנרכיסטים המתונים וכן האנרכיסטים קיצונים חיזקו את הפסיכופטים] ויש דברים שלא לקחו הליברלים מהנרכיסטים ובקשר למלחמה בעירק השמרנים לא התנגדו אך הם טוענים שהיה צריך מנהיג בסגנון ויטנאם יעשה אפילו קצת טבח בכוחות מוסלמים קיצונים מסוכנים שמתכננים ממש לעשות פיגועים ורציחות המוניות בעיקר [בקיצור מנהיג מוסלמי רפובליקה סוציאליסטית אם מותיבים קומוניסטים[שיגרום לשלום קר בין השיעים לסונים ואם [אולי יותר מקצת פתיחות ואצבעות דמוקרטיות בערים מנהיג שיעי וסגן סוני[שלא תומכים בטרור האירני] ושתומכים בהתקפה בעירק [אך בצורה נבונה]וכמובן שצבא ארהב ימשיך לשלוט שם ולא כמו שאובמה שסילק את כוחות ארהב והשאיר שם כוחות מצומצמים יחסית של כוחות אבטחה אמריקאים שכנראה לא מצליחים להתגבר על דאעש בעיקר באזורים שדאעש שולט [בקשר לפתיחות ויהדות חיבים לשאול רב][שמעתי רבנים שאומרים שצריך שהיה לאדם פתיחות הלב וענוה וצניעות אך ענינים אלא לעומקם צריך לשאול רב [בעניני שילטון עפ התורה ומחשבות והתנהגות עפ התורה כמו המושג פתיחות ] 46.116.148.185 13:29, 30 באוקטובר 2014 (IST)[תגובה]

האם מלחמת עיראק כוללת רק את הפלישה למדינה והלחימה בה עד הוצאתו להורג של חוסיין או עד יציאת הכוחות הזרים מעיראק ב-2011?[עריכת קוד מקור]

הביעו דעתכם, כי בהתאם לזאת יש לבצע תמורות בערך - בין אם שינוי תאריך סיום הסכסוך, הוספת צדדים לוחמים וכדומה. עומר345 - שיחה 22:23, 3 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

בשתי השפות הרלוונטיות: ערבית ואנגלית הסכסוך מוגדר עד שנת 2011, כפי שזה מוגדר גם אצלנו בתבנית. ראיתי את העריכות ואת שחזורן בערך. אני לא בטוח מה עדיף. הגרסה הנוכחית והשגויה של התבנית או הגרסה שלך שהיא מלאה יותר, אבל שגויה גם כן. במלחמות כאלה נורא קשה לתאר באמצעות תבנית את כל האופציות. הסיבה לכך היא אופי המלחמה (מלחמת פסיפס) שבה אין צדדים מוגדרים, אין ארגונים מוגדרים, הכל נזיל נורא. היום נלחמים עם קבוצה א נגד קבוצה ב ומחר נלחמים ביחד עם ג נגד א. בין כל הפתרונות האפשריים אני מציע להשתמש בפתרון של הוויקיפדיה האנגלית עם שתי עמודות וקווים מפרידים. גם אני השתמשתי בשיטה זו באחד הערכים שכתבתי. גילגמש שיחה 00:23, 4 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
אמנם צריך להוסיף לה פרטים, כגון כוחות ואבדות, ברם אלו היו הכוחות שנלחמו, והיו שלושה צדדים: ארצות הברית נלחמה במשטרו של חוסיין ולאחר מכן בתומכי מפלגתו ובמיליציות ג'יהאד סוניות. אותן מיליציות של מוג'אהדין סונים נלחמו גם נגד מיליציות ג'יהאד שיעיות, שהיו אף הן נגד הכוחות הזרים בעיראק. עומר345 - שיחה 11:36, 4 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
אתה שם את מיליציות הג'יהדיסטיות תחת עמודה אחת כאילו מדובר בחלקים שונים של אותו הדבר וזה לא כך. לכן, גם ההצעה שלך שגויה. גילגמש שיחה 13:31, 4 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
אז אני לא אציין את כולן וארשום רק את המשמעותיות, כמו ארגונו של זרקאווי, ששינה את שמו יותר מפעם אחת עד 2006. בקשר למיליציות השיעיות - כולן (אם לא כמעט כולן) היו פרו-איראניות ובעלות ברית אחת של השנייה, אז מה הבעיה בהכללה הזו? עומר345 - שיחה 00:09, 5 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
כתבתי כבר את דעתי לגבי התבנית. יתכן שכדאי לדון על כך בפורום רחב יותר כי זה לא המקרה היחיד של מלחמה מהסוג הזה. גילגמש שיחה 06:47, 5 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
מציע שבתבנית ירשמו הצדדים העיקרים כפי שמופיע כעת בתוספת הפשמרגה שלהם היה חלק מהותי והכרחי בלחימה בצפון מזרח המדינה. שאר הצדדים יופיעו בהפניה לפסקת צדדים נוספים בערך עצמו. Ronshir - שיחה 18:09, 7 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במלחמת עיראק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:20, 11 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־מלחמת עיראק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 00:38, 29 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]

אני מרגיש שמלחמת המפרץ השנייה זה שם יותר מתאים לערך Multiverse Union - שיחה 10:05, 15 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

אם הרגשה זו מבוססת על מקורות הצג אותם בבקשה. גילגמש שיחה 14:13, 15 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 18:57, 29 במרץ 2023 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במלחמת עיראק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:47, 9 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במלחמת עיראק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 22:24, 3 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]