שיחה:מנואל אלוורס בראבו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערות לגבי ניסוח[עריכת קוד מקור]

שאלות ואחרים[עריכת קוד מקור]

האם יש לך מידע על התמונה שהוספתי? איך קוראים לה, וכד'? רועי בושי - שיחה 20:26, 18 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

לא. יש לי דווקא ספר עם המון תמונות אבל היא לא אחת מהן. היא מוכרת לי מאוד, כניראה ראיתי אותה באחד האתרים אז אבדוק. השבוע שלחתי מייל לMOMA כדי לקבל אישור להשתמש בשלוש תמונות מהספר שיצא בהוצאתם. אני לא מצפה לתשובה אבל אולי... בינתיים בקישורים הוספתי אתר שמכיל כמה תמונות באיכות טובה. - --Hadask4 - שיחה 10:42, 19 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]
אז מסתבר שזו תמונה של מרכז הצילום "מנואל אלוורז בראבו" בוואחקה שבמקסיקו (של המקום עצמו), וסביר להניח שבכלל לא הוא צילם את התמונה הזו...
אוי. חבל. לא קיבלת תשובה מה-MoMA? רועי בושי - שיחה 19:41, 15 במאי 2009 (IDT)[תגובה]
קיבלתי. הם הפנו אותי להוצאה לאור ואלו כמובן לא אישרו את בקשתי. זכויות יוצרים, זכויות יוצרים.. בינתיים מופיע פה קישור לאתר שבו מופיעות תמונות מייצגות שלו. השבוע אני אעדכן ואשפץ היטב את הערך. --Hadask4 - שיחה 13:24, 17 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

הערות לכתיבת הערך במסגרת הקורס "היסטוריה של הצילום"[עריכת קוד מקור]

הערך יפה מאוד, וניכר המאמץ שהוקדש לכתיבתו. אני מעריך גם את המאמץ להשגת תמונות של בראבו במיוחד עבור ויקיפדיה. הערך מגובה בהערות שוליים, כראוי, וכתוב בסך הכול, בשפה בהירה וברורה. עם זאת, ישנן כמה בעיות בבניית הערך, בעיקר בנוגע לחלוקת המידע לתתי נושאים. ישנו מידע שמופיע תחת "סגנונו האמנותי ותרומתו", שיכול, או צריך היה, להופיע בחלק המוקדש ל"אמנים משפיעים". בתת הכותרת "אמנים משפיעים" ישנו מידע שהיה ראוי להוסיפו לחלק הביוגרפי, וכדומה.

מעבר לכך, כמה הערות פרטניות:

  • כתוב שבשנות ה-20 צילם בראבו בשחור-לבן עקב דלות החומרים שעמדו לרשותו. אני יודע שהיה דל באמצעים אז, אבל המשפט אינו ברור, משום שבאותה תקופה כמעט כל מי שצילם עשה זאת בשחור-לבן, גם אם עמדו לרשותו אמצעים. זה מה שהיה זמין אז מבחינה טכנית.
  • מצוין שעבד במשרד האוצר המקסיקני מ-1925, אך בראיון עימו שמצאתי מצוין שעבד שם מ-1916 (‏Paul Hill and Thomas Cooper, (2005). Dialogue with Photography, Kings Lynn, Dewi Lewis Publishing)

בברכה, רועי בושי - שיחה 12:34, 29 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:09, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:09, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]