שיחה:מפלסים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בנושא של"הפרטה" במפלסים מדובר בקבוץ בו לא החינוך, לא הבריאות ולא התחזוקה של הדירות בקבוץ ממשיכים להיות על ידי הקבוץ, לא מופרטים

כמו כן אין תהליך כלשהוא של שיוך דירות ו/או שיוך ענפים. כמו כן לא קיים המושג של רשת בטחון: הקבוץ ערב 100 % לחבריו.

ההרחבה קיימת במקביל לקבוץ ונקודות המפגש הם בשרותים המוניציפלים , בהפעלת מערכת החינוך לכלל ופעילות תרבותים כלשהי לציבור כולו.

(נוכ) (אחרון) 15:19, 23 בנובמבר 2006 62.128.48.142 (שיחה) (קבוץ מפלסים)

מפלסים - תפקיד האגודה[עריכת קוד מקור]

אכן מרבית התחומים במפלסים עדיין לא מופרטים. אבל לגבי הקשר בין השכונה לקיבוץ לא מדובר בגוף "ליד" שמשיק לקיבוץ רק בפעילות תרבותית מסויימת אלא בחיבור אמיתי. האגודה הקהילתית (המורכבת מתושבי השכונה וחברי הקיבוץ) אחראית על כל הנושאים המוניציפלים וגם הקהילתיים. למשל: גינון, ביטחון, תשתיות, תרבות, ספריה, אתר אינטרנט, עלון, חינוך, מגרשי ספורט, בריכת השחיה, בקצור כמעט כל מרכיב של ישוב בעל אופי קהילתי.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:20, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:35, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

הקיבוץ נמצא כ 1.190 קילומטר מגבול רצועל עזה בפועל נשמח שזה יתוקן בתודה קבילת מפלסים

מקור: גוגל מפות, מפת ארץ ישראל על פלטפורמת GOV ועוד

תגובה: אין צורך לשנות דבר. ההבדל בין 1.2 שנכתב בערך לבין 1.19 הוא הבדל של סה"כ 10 מטרים, ולכן זניח ולא מדיד. כל עוד אורך הקיבוץ הוא יותר מ-10 מטרים, ניתן למדוד אותו ממקומות שונים ולהגיע לכמה תוצאות שונות, ביניהן גם 1.19 ו1.2 קילומטרים.

מסכים שהשינוי מיותר. בורה בורה - שיחה 23:29, 1 בינואר 2024 (IST)[תגובה]