שיחה:מרינה סולודקין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פרופ' של איזו אוני' היא מרינה סולודקין? אוהד ל 11:08, 4 פברואר 2006 (UTC)

מצאתי את התשובה. עפ"י האתר שלה היא לא חברה כפרופ' באף אוני'. יש לה תואר ד"ר.[1] אוהד ל 11:14, 4 פברואר 2006 (UTC)
שינוי. עכשיו מסתבר שבאתר שלה כתובים שני דברים שונים בשני מקומות. אני מניח שאפשר להסתמך על קורות החיים שלה באתר ולקבל שיש לה חברות כפרופ' באוני' מוסקבה. אוהד ל 11:26, 4 פברואר 2006 (UTC)
טוב, בדקתי באתר שלה והיא באמת בעלת תואר ביניים בין ד"ר לפרופ'. אין אפשרות לתרגם אותו בצורה טובה לעברית. אם היא קיבלה תואר של פרופ' עמית בארץ, אפשר לציין את זה, אבל כדאי לציין בערך שהיא לא הייתה בעלת תואר פרופ' עם עלייתה, אלא תואר ביניים בין ד"ר לפרופ'. גילגמש שיחה 11:34, 4 פברואר 2006 (UTC)

פעילות למען יהודים[עריכת קוד מקור]

מעבר לכך שנפטרה בעת שנסעה לדון להפגין ולעצור את מצעד תומכי הואפן אס. אס. בריגה, פעילותה בועדה לחלופות נפט, פעילותה בעמותת עלי"ה נגד הוצאת ילדים מבתיהם אלא במקרים חריגים, יש גם את הסיפור המעניין הזה פעילותה להעלאת גופת יהודיה שנרצחה בשנות השואה בעת שטיפלה בחיילים רוסים, ושאת ציון קברה כגיבורה סובייטית רצו להסיר במסגרת הסכסוך העכשיוי בין אסטוניה לרוסיה.

הנדהם מכך שהיא נפטרה. נודע לי על כך רק כעת. (פגשתיה בכמה ארועים ומקרים שונים, ותמיד זכורה לי לטוב). -- (משתמש:פשוט [משה]שיחה) • י"ג בחשוון ה'תשע"ה • 03:32, 6 בנובמבר 2014 (IST)[תגובה]