שיחה:נשיא סוריה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש להשלים את רשימת הנשיאים, וכן להרחיב בענייני סמכויות, תהליך בחירה ומאפיינים נוספים של התפקיד. דוד שי 07:13, 27 מאי 2006 (IDT)

Yonidebest נחפז למחוק ערך זה, שאותו יצרתי בעמל רב (אף שהישגי אינם מרשימים). במחיקה זו יש היבט חיובי - מתקיים בה "משפט אחד יהיה לכם כגר כאזרח יהיה" - הביורוקרט זוכה ליחס זהה לזה שזוכה לו האנונימי. באשר להיבט השלילי: זו הייתה מחיקה חפוזה, שאמנם נומקה "רשימה, אפילו לא דומה קצת לנשיא ארצות הברית". זו איננה סתם רשימה - הנשיאים מסודרים בה לפי סדר כהונתם, תוך פירוט תקופות כהונתם, וכבר בכך יש לה זכות קיום כרשימה שקטגוריה איננה מהווה תחליף נאות לה. עם קצת סבלנות, יתוסף לה גם המידע החסר. דוד שי 07:13, 27 מאי 2006 (IDT)

למען האמת, לא הסתכלתי בכלל מי תרם את הערך - מה שמשנה הוא תוכן הערך ולא מי יצר אותו. קיום רשימה כזו מתאימה אם כן לערך "רשימת נשיאי סוריה". את הרשימה מחקתי כיוון שהוא אפילו לא קצרמר - אין בו הקדמה ותיאור בסיסי של הנושא ואין בו אף לא קישור חיצוני אחד. כדאי אם כן להוסיף לפחות מידע בסיסי זה. Yonidebest Ω Talk 16:10, 27 מאי 2006 (IDT)
יוני אני רק רוצה להעיר שעוד לפני בהצטרפת לויקיפדיה רוב (אם לא כל) הערכים מהסוג הזה היו רשימות. עם הזמן באו ויקיפדים שונים שהרחיבו את הערכים האלה ונתנו גם תיאור תפקיד ומידע רלוונטי נוסף. להבא תן לזמן לעשות את שלו ואל תשלול ערך רק בגלל שהוא רשימה. Ramiy 19:12, 7 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

רשימת הנשיאים[עריכת קוד מקור]

פאוזי סלו היה הנשיא החמישי, יש לתקן את הטבלה. לא ידוע לי על התאריכים. איתיייי :) 23:41, 27 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-22 ביולי 2021[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: לא טעות

גאמל עבד אל נסאר לא היה נשיא סוריה מעולם הוא היה מדיא מצרי…

מוזמן לעיין ב: גמאל עבד אל נאצר#הרפובליקה הערבית המאוחדת (רע"מ) דרדקשיחה • י"א באב ה'תשפ"א • 15:46, 20 ביולי 2021 (IDT)[תגובה]