שיחה:סטיבן פריי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זה אחד הגורמים ה-ע-י-ק-ר-י-י-ם שבזכותם Wikipedia קיימת!!!

מי שיימחק/תמחק את ההוספה שלי... אדאג להעיפו/ה לצמיתות מ"ויקיפדי/ת מפקח/ת" באתר!!!!

שונות[עריכת קוד מקור]

  • לכבוד יום השנה ה-25 של GNU, סטיבן פריי נראה בוידאו בו הוא מסביר מעט מהפילוסופיה שעומדת מאחורי GNU וזאת באמצעות הקבלה לשיתוף הידע הקיים, זה כבר, בעולם המדע [1].

http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Fry#cite_ref-43


שנה טובה!



ברשותך, סימוך מתוקן לאמור, על ידך.
Fry is also a supporter of GNU and the Free Software Foundation. For the 25th anniversary of the GNU operating system, Fry appeared in a video explaining some of the philosophy behind GNU by likening it to the sharing found in science
"Freedom Fry - "Happy birthday to GNU"". Gnu.org. 2008-10-20. http://www.gnu.org/fry/happy-birthday-to-gnu.html. Retrieved 2009-02-04.
 ::  http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Fry#cite_note-61


אין סיבה להסביר על גנו או על ההרצאה בערך הזה. ערכתי את המידע למקומו המתאים. אנדר-ויקשיחה 16:33, 18 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

הערות לעריכה האחרונה שלי[עריכת קוד מקור]

  • "ג'יבס ו-ווסטר" - נראה לי תעתיק מתאים יותר מ"ג'יבס ווסטר" בגלל צליל ה-w. הערך ממילא לא קיים, כך שהקישור אדום בכל מקרה.
  • קישור לערך על סרטי הארי פוטר - אין, וכנראה שגם לא יהיה, ערך הארי פוטר (סדרת סרטים), מאחר שלכל סרט יש ערך משלו. נשארו שתי אפשרויות: להפנות לפיסקה הארי פוטר#סרטים בערך הארי פוטר, או להפנות לקטגוריית סרטי הארי פוטר. לי נראתה האפשרות השנייה, מאחר שהפיסקה "סרטים" בערך הארי פוטר מאוד בסיסית.

Goldmoon - שיחה 17:54, 8 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]

המניה-דפרסיה של סטיבן פריי[עריכת קוד מקור]

סטיבן פריי חולה במחלת המניה-דפרסיה הנקראת גם דו-קוטבית ישנה תכנית מאלפת המתארת את השפעתה על חייו.שודרה בערוץ 8