שיחה:עז הבית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היכן המקום המתאים לציין כי "עז" הוא גם כינוי לבלת"ם? Gil mo 16:28, 26 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

מאד לא שלם, נראה סובייקטיבי[עריכת קוד מקור]

מאד לא שלם. אין קישור או מידע על זנים (Nubian, Alpine, La Mancha, Poitou, Angora וכדומה), חסר מידע היסטורי ומידע על ביות, אורך חיים, ביולוגיה, הרכב החלב או צבע ודפוס הפרווה בין הזנים השונים, או לדוגמה מה עולה בגורל גדי זכר בעדר חליבה, שימושים שונים וכו'. יש כאן חזרה מוגזמת על ה"עובדה" ש"חלב העזים קל לעיכול בהשוואה לחלב בקר ולכן מתאים במיוחד לאנשים הרגישים לחלב בקר" אך אין הסבר או אימות עובדה והמקור (מס. 1) אינו מסביר את זה. יש כאן כמות מידע לא פרופורציונלית על עזים בארץ ותזכורת הסטורית של עזים ביהדות בלבד. במאמר כמות מידע מוגזמת על דירים (שזה צריך להיות נושא נפרד) ועל חברות פרטיות בארץ שאין להם אף הישג מדעי, יצרני, טכנולוגי או היסטורי שיש לו ערך בנושא הרחב של עזים מבויתות. לחברות הללו רק רווח כלכלי מהשגים שאינם חדשניים ולמעשה די רגילים באזורים בהם קיימת כלכלת עזים - על כן המאמר נראה כפי שנכתב על ידי בעלי אינטרסים סובייקטיבים ולא כמאמר אובייקטיבי נטול פניות 96.239.94.223 18:18, 18 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:46, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:46, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

מה העזים אוכלים?? 85.65.112.138 16:16, 17 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעז הבית שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 15:14, 19 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]