שיחה:עיריית תל אביב-יפו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שחזור עריכה על לא עוול בכפי[עריכת קוד מקור]

הוספתי את רשימת בעלי התפקידים במועצת העירייה ה-20 וערכתי הגהה קלה. עריכתי בוטלה ללא הסבר ברור. אוסיף ואומר שקיבלתי הודעה פרטית התוהה על קנקנו של תפקיד יו"ר המועצה. לאחר שהבהרתי את מהות התפקיד, ואף הפנתי את המשתמש לפקודת העירייה - תמהני מדוע מצאתם לנכון לבטל עריכה שהיה בה רק משום הוספת מידע נכון, רלוונטי, שמאומת על ידי כתושב העיר??? אציין כי מחיקת עריכות מאין אלה וזאת ללא הסבר, מרתיעה ומרחיקה קוראים להשתתף בכתיבה בויקיפדיה- שנעשית רק כדי לתרום. מן הראוי היה שלפחות תצויין סיבת המחיקה, אך משלא צוינה, ומשהדבר נעשה בחסותו של משתמש אינו אנונימי כמוני- אני חש כי מדובר בזלזול בזמן הכותב. אם אינכם חשים שהמידע שכתבתי נכון, בדקו זאת- אל תמחקו ואז תבררו איתי. תודה.

מי ששאל אותך (אני) הוא לא מי ששיחזר אותך (לדעתי שלא בצדק). אם יתברר שצדקת, אני הראשון שיחזיר את העריכה. ‏DGtal13:24, 4 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]

תיקון טעות שלוש[עריכת קוד מקור]

שלום רב

סעיף 4 בטבלת ראשי עירייה אינו נכון. שלוש לא מילא תפקיד של מ"מ ראש עירייה, אפילו יום אחד. למרות האגדות.

מ"מ היה ישראל רוקח, כאשר מ"מ שני היה דב הוז. שלוש נבחר בהליך פנימי של המועצה כראש עירייה מומלץ למושל המחוז, שלא אישר את המינוי.

אז נכון ששלוש עשה קולות של ראש עירייה אבל בפועל לא היה לא מיני ולא מקצתי. לא ראש עירייה ולא ממלא מקומו. ובטח שלא כפי שצוין פה - 1936.

רוקח היה מ"מ כבר מיוני 1936 בגלל מחלת דיזנגוף, והוז היה צריך להחליפו לאחר חצי שנה ברוטציה. מה שלא בוצע לבסוף, כי רוקח מונה לתפקיד.

ולא היה בכך שום פגיעה בסמכות או |באוטונומיה" של היהודים. משה שרתוק היה הראשון שרץ לנציב העליון, יום לאחר מות דיזנגוף, בדרישה שימונה דב הוז!!!!!!!!!!

אחר כך, שסיעת הפועלים נכשלה למנותו ולא הצליחה בתרגיל שלוש, הוחלט לבצע דה לגיטימציה של רוקח. בפועל שיתפו עמו פעולה לגמרי, כי הוא היה ראש עירייה חוקי לחלוטין.

בכבוד רב

ד"ר חיים פיירברג, אוניברסיטת תל-אביב

לברורים: 036406034 132.66.161.169 15:48, 19 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

חוקי אבל אולי מסריח. לפי מה שנאמר רוב מועצת העיר תמך בשלוש והשלטון הבריטי מינה את רוקח.--Act - שיחה 11:30, 20 בספטמבר 2011 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעיריית תל אביב-יפו שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:55, 16 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]