שיחה:עקעק זנבתן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הועבר מדף השיחה של ארגז החול שלי, שם נכתב הערך:

לפי האקדמיה, השם הוא "עורב זנבתן". ירוןשיחה 13:44, 6 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

דליק אמר (-: ‏pacmanשיחה 13:45, 6 במאי 2007 (IDT)[תגובה]
בעיה. אפנה אותו לכאן. :) ירוןשיחה 13:47, 6 במאי 2007 (IDT)[תגובה]
השם העברי לקוח מתוך מדריך הציפורים" - קיליאן, לארס סוונסון, דן צטרסטרום, פיטר ג׳. גרנט , 2003 שמוכר גם כמדריך מפה. זהו מדריך שתורגם בידי טובי הצפרים בארצנו (דן אלון, יוסי לשם) העוסקים ימים ולילות בתחום זה.
ומה תגיד על יושבי האקדמיה שלא מבדילים בין נשר לעיט? דליק כלבלב 07:12, 7 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

צבע הנוצות[עריכת קוד מקור]

לדעתי הצבע בנוצות הוא כחול ולא סגול. אכן נוטה מעט לסגול אבל בהחלט יותר "כחול" מסגול. אולי כדאי גם להזכיר שזה צבע פיסיקלי? א.

האם דעתך נסמכת על התמונה? צבעים בתמונה לא תמיד משקפים את המציאות במלואה. אני מציעה שתבדוק גם באנציקלופדיות המתמחות בנושא. ואת אתה צודק אז ניתן לתקן תוך הבאת מקור לתיקון Hanay שיחה 12:12, 8 ביולי 2010 (IDT)[תגובה]
ובכן, דעתי נסמכת על הכרות אישית עם עקעקים אירופאים, בהולנד, אותם אני מחבב מאד. יש לי ברשותי גם נוצות אמיתיות. הצבע הוא בפירוש כחול-פרוסי מבריק, ולמעשה נראה טוב רק באור שמש. אין לי כרגע הוכחה כתובה. מה שמרגיז זה שבערך וויקיפדיה באנגלית גם כתוב purple! א.
בהחלט ייתכן שהערך בעברית הוא תרגום של הערך באנגלית. אבל זה באמת לא מהנושאים שצריכים להרגיז אותך. אם הנושא כה חשוב לך, חפש ברחבי האינטרנט מידע על הציפור. אם תמצא אתר "מוסמך" בנושא הטוען האחרת, אז ניתן יהיה לשנות את הצבע ולהוסיף את האתר כמקור בהערת שוליים. אם אינך יודע איך לעשות זאת טכנית, כתוב כאן את הקישור לאתר ואני אתקן בערך Hanay שיחה 08:19, 9 ביולי 2010 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:18, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]