שיחה:פוליגרף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לאחר קריאת המאמר אני חושש שהמאמר הועתק מאתר של חברה מסויימת.. בכל מקרה שכתבתי אותה.. אופס.. שכחתי בדיקת איות... בכל מקרה כדאי שעוד מישהו יעבור על זה.. תודה, Yonidebest 22:03, 6 אפר' 2005 (UTC)

שכתבתי, יכול להיות שעכשיו זה בסדר. H2O 21:54, 8 אפר' 2005 (UTC)

שאלת האמינות[עריכת קוד מקור]

יש לי בעיה קשה עם הערך הזה. יכול להיות שזה קשור לעובדה שהמקור הראשוני הוא אתר של חברה שעוסקת בבדיקות פוליגרף. אני מאוד אשמח אם אחוזי הדיוק שהערך טוען להם, כמו גם העובדה שלנחקר שדובר אמת אין מה לחשוש, מישהו ימצא תימוכין בלתי תלויים. מהערך באנגלית, לדוגמא, ניתן להבין בדיוק להיפך. הערך בעברית אומר שהפוליגרף קביל בארצות הברית, בעוד שהערך באנגלית אומר שזה מוחלט בכל מדינה בנפרד. הערך באנגלית נותן את "אל תודה בכלום, גם אם מאשימים אותך" בתור השיטה הטובה ביותר לעבוד על פוליגרף, ומוסיף את העצה שקיבל איימס שבעזרתה הוא הצליח לעבוד על בדיקות פוליגרף שחיפשו אותו - פשוט תרגע. בקיצור - יש חוסר התאמה משמעותי בין מה שאומר הערך בעברית לבין מה שאני קורא במקומות אחרים (כולל וויקיפידיה). לא מספיק בשר כדי שאני אתחיל מלחמות עריכה פה, אבל כן כדי שייפתח פה דיון יותר רציני על שאלת האמינות כפי שהיא מוצגת בערך. Shachar 20:39, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

הנתונים בערך נראים מופרכים לגמרי על פניהם. שמתי הערת שכתוב שש"ז 22:31, 28 ספטמבר 2005 (UTC)
שיכתבתי את הערך. Shachar 04:50, 29 ספטמבר 2005 (UTC)

שיחה שהובאה מויקיפדיה:ספר אורחים

מן הראוי להוסיף נתונים מהותיים בסקירה שלכם אודות הפוליגרף: א.אין עד היום טכנולוגיה ברמה יותר גבוהה מהפוליגרף לגילוי שקר או אמת. ב.תיקוף מחקרי: הנתונים שפירסמתם סוטרים את הפירסומים של איגוד בודקי הפוליגרף האמריקאי. התיקוף המחקרי בבדיקות מסוג p.o.t הוא 97%. ג.ההסבר שלכם לנושא שאלות ההשוואה Control Questins Test שגוי, ופגום. ד.כמו שנתתם את הדוגמאות של המרגלים שעברו פוליגרף בהצלחה, מן הראוי שתציינו גם כמה אלפי מקרים שבהם נתפסו עבריינים, ופושעים שהסבו נזקים לחברה ולמשק הכלכלי הודות לפוליגרף. ה.לא ציינתם את תרומתו האדירה של הפוליגרף למשק הכלכלי הישראלי, מהי כמות הבדיקות השנתית המבוצעות בעולם ובישראל בפרט. ו.חסר לכם נתון מהותי: 95% מהעסקים הגדולים בישראל משתמשים בפוליגרף למיון, ולטיפול בגניבות. הכותב: גיורא נדיב בודק פוליגרף giora@integrity-test.com

שלום גיורא, השיחה הזאת נוגעת לערך מסוים, לפוליגרף, לכן מקומה בשיחה:פוליגרף ולא כאן. אני מעתיק אותה לשם ושם גם אגיב לדבריך.
לעצם העניין, נשמח אם תוסיף מידע לערך עצמו (אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בלשונית "עריכה" המופיעה בחלק העליון של הערך), אך המידע צריך להיות מגובה במקורות מהימנים.
אם תירשם יקל להסביר לך את הנוהלים ולתקשר איתך, בכל מקרה קרא את ההדרכה המופיעה בדף השיחה שלך, שם קיבלת הדרכה בסיסית. בברכה. ליש - שיחה 16:36, 16 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

איגוד אירופאי לבודקי פוליגרף בישראל[עריכת קוד מקור]

האיגוד האירופאי www.europolygraph.org לבודקי פוליגרף התאחד עם האיגוד הישראלי לבודקי פוליגרף ממוחשב http://www.icpa-polygraph.co.il/profile.html . הוקם בית ספר מורשה מורשה ישראלי יחיד ללימוד פוליגרף מטעם האיגוד Boehm & Avtalion Polygraph School באמצעות הבודקים הראשונים של האיגוד www.avtalion.com ורונן ביהם בין http://www.icpa-polygraph.co.il/profile.html ובין האיגוד האירופאי שיתוף פעולה מקצועי אחיד ואתיקה מקצועית . האיחוד שבין EPA ל - ICPA הביא את שני האיגודים ליצור האיגוד החזק והמשמעותי ביותר באירופה.

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

בערך חסר מידע על ההיסטוריה של הפוליגרף: מי המציא אותו וכו'

ראוי לכלול פרק על ועדת השופט כהן לענין פוליגרף. Mr.Shoval - שיחה 07:08, 29 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (יולי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בפוליגרף שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:12, 1 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]