שיחה:פסטיבל אבו גוש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אורנה, אל תמהרי לבטל את הקטגוריה - בזמן הקרוב ביותר אוסיף לה כמה פסטיבלים מן המפורסמים בעולם, והיא תכחיל בשמחה. --שלומית קדם 21:12, 27 פברואר 2006 (UTC)

הקטגוריה הוכחלה, עכשיו נשאר להרחיבה. יישר כוח, דורית 21:15, 27 פברואר 2006 (UTC)


יש בעייתיות רבה בכך שהקטע מעובד ממאמר ב-Ynet (למרות שלא יכולתי לבדוק את מידת הדמיון). העובדה כי אין קישור למאמר גרועה עוד יותר. טרול רפאים 21:16, 27 פברואר 2006 (UTC)

הייתה בעייתיות לו היתה העתקה מן המאמר, אבל לו היית טורח לקרוא את המאמר המקורי לפני שהיית מביע את דעתך כאן, היית רואה, שאין כל בעייתיות - פשוט הוצאתי משם עובדות, שאת חלקן ידעתי בעצמי מידע אישי ורק אימתתי אותן. המאמר שונה לחלוטין, הן באופי והן בהיקף. במה שנוגע לקישור - מעולם לא עשיתי קישור חיצוני ואינני יודעת איך עושים אותו. אם אתה יודע --בבקשה. המאמר גלוי לכל דרך גוגל, בכתיבת "זיגי שטדרמן" או "פסטיבל אבו-גוש" לחיפוש. אם אסור לשלוף עובדות ממקורות, איך אפשר לכתוב ערכים שאינם בוויקיפדיה זרה? --שלומית קדם 10:50, 28 פברואר 2006 (UTC)
קודם כל, כפי שציינתי, אין אפשרות לבדוק את מידת ההעתקה ללא המקור ואת לא קישרת אליו.
שנית, קישור חיצוני נעשה ע"י:
  • [Address תיאור] תיאור נוסף
שלישית, עובדות ניתן לשלוף מכל מקור, אבל רק את העובדות. נראה לי שהערך עומד בכך.
לבסוף, ויקיפדיות בשפות אחרות מופצות תחת רישיון זהה לשלנו שמרשה העתקה בתנאים מסוימים. טרול רפאים 10:59, 28 פברואר 2006 (UTC)

יש משוגעים חיוביים[עריכת קוד מקור]

למשתמש:Botend, ראיתי את התיקון שלך, אבל אינני שלמה אתו. עובדה היא, שבמקרים מסוימים, רק "משוגעים לדבר" יכולים להגשים חלום ולבצע את מה שאחרים רואים כחסר סיכוי או בטל בשישים. במקרה של פסטיבל אבו גוש, אין מדובר בסתם "חובבי מוזיקה". כאלה יש והיו המונים, ורבים מהם באים לפסטיבל מדי שנה ומקיימים אותו, כך שוודאי אינני מזלזלת בחשיבותם, אבל בלי המשוגעים לדבר, שהקדישו לו את חייהם ונאבקו בכל המכשולים, הוא לא היה קם. אני מציעה להחזיר את הנוסח הקודם, שנכתב במחשבה תחילה ולא כלאחר יד. ודברי יגאל הורוביץ התייחסו למשוגעים מסוג אחר לגמרי, שבאמת היה צריך להוריד מהגג.שלומית קדם - שיחה 18:31, 2 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

אני מסכים איתך שיש מקרים בהם רק "משוגעים לדבר" שמקדישים את חייהם להיאבק במכשולים מסוגלים לבצע דבר מה, אך מהערך לא עולה שעמדו בדרכם מכשולים חריגים או ניסיונות לטרפד את השמעת המוזיקה הווקאלית. האמנם צריך היה במקרה זה "משוגעים לדבר"? אולי כדאי להרחיב על המכשולים שעמדו בדרכם. וכמובן שלא התכוונתי בתקציר העריכה למשוגעים אליהם התכוון שר האוצר. Botend - שיחה 21:45, 2 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בפסטיבל אבו גוש שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:12, 14 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]