שיחה:פסטיבל הג'אז הבינלאומי אילת

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום לכם אנשים יקרים!

לפי דעתי יש למחוק את העמוד הזה מכיוון שהוא מכיל תוכן פרסומי באופן מובהק. אם רוצים אולי כדאי לכתוב על פסטיבלי ג'אז בעולם ובישראל. יום טוב!

אם זה מה שאתה חושב, תציע את הערך למחיקה. גילגמש 22:39, 6 דצמ' 2004 (UTC)
לדעתי הערך מכיל מידע בסיסי על הפסטיבל, ואינו פרסומי. הרעיון לכתוב על פסטיבלי ג'אז בעולם ובישראל מתקבל בברכה. דוד שי 02:16, 7 דצמ' 2004 (UTC)

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

שיניתי את שם הערך מ"ג'אז בים האדום" ל"פסטיבל הג'אז הבינלאומי אילת" מכיוון שזהו שמו של הפסטיבל כיום. את הפסקאות הבאות העתקתי מגוף הערך לדף השיחה. אודי רז 10:46, 29 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]


הערך אצלכם הוא שיכתוב ההסטוריה, "גאז בים האדום" הוא מותג אשר הוקם על ידי,נירשם כשם מסחריכך גם הלוגו של הפסטיבל אותו אתם מפרסמים. ב 2005, עיריית אילת החליטה לא לתמוך בפסטיבל שיצרתי, ולהפיק פסטיבל חדש. באותם מועדים, באותו פורמט שאני פיתחתי, עם המוניטין שאני יצרתי לפסטיבל, אך עם שם אחר "פסטיבל הג'אז הבנלאומי אילת" ולעצב לו לוגו אחר. כל זאת בשל היות השם והלוגו המקוריים סימנים רשומים שלא בבעלות העירייה.

פירסום הערך הזה אצלכם כפי שהוא מפורסם, הוא במקרה הכי פחות קיצוני, הפרת זכויות יוצרים, וקביעת עמדה מישפטית מקדמית. זאת מעבר להיות הערך כפי שהוא רשום שיכתוב ההסטוריה ופגיעה בנכסיות השייכת לי עם כל ההשלכות הכלכליות והאחרות הנובעות מכך.

הינכם מתבקשים להסיר את הערך או להציג בו גם את גירסתי.

אני מקוה שתענו לבקשתי ההוגנת.

אבי יפרח.

יוצר הפסטיבל

אבי, העברתי את דבריך מהערך עצמו לדף השיחה שלו, בו מתקיימים דיונים על הערך. אני לא מתמצא בהיסטוריית הפסטיבל, אך תיקנתי כמה מהפרטים המצויינים בו ושיניתי את שם הערך לשם הפסטיבל הנוכחי. כמו כן ציינתי כי הלוגו שייך לפסטיבל "ג'אז בים האדום"" ולא ל"פסטיבל הג'אז הבינלאומי אילת". אתה יכול לעדכן את הערך בעצמך, כמו כל גולש המגיע לויקיפדיה. אם תבחר לעשות זאת, אנא שנה את הטקסט עצמו ואל תכתוב זאת כהערה בגוף הערך.
בנוגע להפרת זכויות יוצרים בשל הצגת לוגו הפסטיבל הישן, לפי מיטב ידיעתי שימוש לא מסחרי בלוגו לצרכי כתיבה אנציקלופדית נכנס תחת ההגדרה "שימוש הוגן" ואינו מפר זכויות יוצרים. אודי רז 10:46, 29 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]