שיחה:פרנקפורט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני לא רואה בדף את הקישורים החיצוניים ואת הטקסט לאחר ה"ראו גם". האם זו בעיה בדפדפן שלי או בעיה בעריכת הדף? רונן א. קידר 22:27, 14 דצמ' 2004 (UTC)

גם אצלי יש את אותה בעיה בדיוק. מישהו טכני? מלך הג'ונגל 22:39, 14 דצמ' 2004 (UTC)
הבעיה מופיעה רק בדפדפנים כמו פיירפוקס ומוזילה. כאשר נכתב טקסט בנקודות ליד טבלה או תמונת thumb, הרשימה "עפה" לאזור סרגל הניווט. מכיוון שפה השורות כ"כ קצרות, נראה כאילו שהן בכלל לא מופיעות. אם תסתכלו בערך גשרים תוכלו לראות מה בד"כ קורה לרשימות כאלה. הבעיה ידועה, והיא אינה קשורה לויקיפדיה אלא לפיירפוקס. נשלח bug report.
למרבה הצער, רוב הקוראים של ויקיפדיה מגיעים לכאן דרך IE. לפחות להם לא צריכה להיות בעיה. [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 17:05, 15 דצמ' 2004 (UTC)
נדמה לי שהבאג תוקן בגרסאות עדכניות של פיירפוקס. באיזו גרסא אתה משתמש? --אלון 01:36, 16 דצמ' 2004 (UTC)
יש ליצור דף פירושונים ולהוסיף גם את פרנקפורט על נהר האודר. HansCastorp 01:58, 28 מאי 2006 (IDT)
טכנית אפשר להכניס את זה גם בתוך התבנית הקיימת, פשוט כותבים בהמשך אחר=. בפועל, כל עוד אין ערך כזה, אין הרבה טעם. DGtal 02:10, 28 מאי 2006 (IDT)

האיבה ההיתולית בין פרנקפורט לאופנבך[עריכת קוד מקור]

בערך מוזכרת איבה היתולית בין קלן לדיסלדורף, ובין פרנקפורט לאופנבך. אפשר לקבל מראה מקום כלשהו כדי לקרוא על הנושא? אלדד 17:55, 9 יולי 2006 (IDT)

אתה יכול להתחיל בערכים הרלוונטיים בוויקי הגרמנית, אם אתה דובר גרמנית. בערך על דיסלדורף בוויקי האנגלית מוזכרת האיבה לקלן. Pixie 22:54, 9 יולי 2006 (IDT)
תודה, אציץ בערך בגרמנית. דרך אגב, ה"איבה" בין פרנקפורט לאופנבך מוזכרת גם כן באחד הערכים בוויקי? (בגרמנית?) אלדד 23:02, 9 יולי 2006 (IDT)

הערה קטנה : לא הזכרת את נוכחות משפחת רוטשילד שבמקור היא משם. ועוד נקודה יהודית קטנה ולא נעימה : באזור ה westend שוכן כיום קמפוס מדעי החברה והרוח של האוניברסיטה בבנין ששימש בעבר בית חרושת צבאי נאצי וכמובן החבר שכמזכירים לאנשים שם את זה כדאי לסיים ב geschichte ist nicht immer whichtig

before bismark there was no one finance center in gemany leipzig was the most importent center hamburg was the export center and frankfurt was the west europe center.

ראש העיר היהודי הראשון?[עריכת קוד מקור]

בתור תושב המבורג, ידוע לי כי הקהילה היהודית כאן נוטה להחשיב את ראש העיר שהיה כאן לפני כמה שנים, כיהודי מצד אימו (זאת אומרת יהודי...). הם טוענים שהוא גם השתייך לקהילה היהודית-ליברלית. וחוץ מזה, בוויקי האנגלית כתוב במפורש שראש העיר של המבורג משנות השישים, הרברט וייכמן, הוא יהודי.