שיחה:קבורה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בואו נפריד בין "קבורה" לבין "הטמנה". מטמינים: אשפה, כבלים, צינורות מים וביוב, ואפילו יסודות למבנים. אפשר לראות בהטמנות אלו גם סוג של טקס, אבל רק כסוג של פטישיזם.--עמית אבידן 19:14, 3 אפר' 2005 (UTC)

דבריך מזכירים לי ציטוט של טרי פראצ'ט: "בסופו של דבר, קבורה זו דרך מכובדת להוריד את הזבל" ("מורט" או "איש הקציר"). _MathKnight_ (שיחה) 23:29, 18 יולי 2005 (UTC)

לפעמים משתמשים עם המילה קבורה גם לבעלי חיים חיים, ולא דווקא לאחר המוות, וכנראה שקבורה היא הגדרה להטמנה רק לבעלי חיים, בדרך כלל כאלה שמתו - או לפעמים גם אם לא

אני חושב שהניסוח לוקה מעט בכמה מקומות:

"הקבורה מונעת את האפשרות להתקל בגוויות"........?!

קצת ילדותי, לא?

ברצוני להצטרף לויקיפד שמעליי... הערך הזה אינו אנציקלופדי, הוא מסורבל, וקטעים רבים אינם מובנים (למשל, הסיבות לקבורה והחלק על המצרים)... מכיוון שהנני הדיוט גמור בכל הקשור לנושא, אולי למישהו מבין יותר יש הזמן או היכולת לעשות כאן עריכה רצינית?

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:02, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

קבורת בעלי חיים וחפצים[עריכת קוד מקור]

ברצוני להעלות מידע על כך שילדים לעיטים קוברים חיות מחמד שמתו או בובות וחפצים אשר היה להם ערך סנטימנטלי עליהם. האם מישהו יכול לתת לי קישורים או כתובות של קטעי מקור שעליהם אני יכול להסתמך בהוספת המידע לערך?--ויקידע - שיחה 22:21, 17 בדצמבר 2014 (IST)[תגובה]

שיטות קבורה[עריכת קוד מקור]

קבורה אינה בהכרח הטמנה באדמה. אפשר להבין זאת בפשטות מקריאה על השיטות השונות שבהן נהגו לקבור לאורך ההיסטוריה. במשך תקופה ארוכה, הקבורה הסטנדרטית הייתה הנחת הגופה במערה משפחתית. --Joalbertine - שיחה 17:17, 14 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]

קבורה ליד בית כנסת[עריכת קוד מקור]

האם יש מקור או תיעוד של קבורה בשטח בית כנסת? Eyalwirz - שיחה 21:34, 26 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בקבורה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:26, 31 במאי 2023 (IDT)[תגובה]