שיחה:קימחון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מהו "טפיל מוחלט"? האם הכוונה היא שלא מדובר בטפיל למחצה (ואם כן, האם לא נהוג לקרוא לזה "טפיל" סתם)? דניאל צבישיחה 00:31, א' בכסלו ה'תשס"ט (28.11.08)

חוסר בהירות בעברית לגבי הטפיל לעומת המחלה לה גורם[עריכת קוד מקור]

הזזתי ערך זה לאובייקט שונה בויקידאטה. אין בעברית הבדל בין המילה עבור הפטרייה (למעשה משפחת פטריות) עצמה "Erysiphalescae" לבין המחלה שהיא גורמת שהיא הקימחון ("powdery mildew")... גם בויקידאטה יש בלבול בטקסונומיה ויש שלושה ערכים - אחד למשפחת הפטריות עצמה, אחד לסדר הטקסונומי ואחד עבור המחלה קימחון... הערך עבור הסדר הטקסונומי חסר כל סיבה לקיום כיוון שאין בו משפחות כלל למיטב הבנתי פרט לאחת (זו שעליה מדבר הערך), אבל מיזוג ערכים זה עניין מעצבן. הערך בעברית מצד אחד מתייחס לעצמו כערך על משפחת הפטריות, אבל בפועל מדבר על המחלה ודרכים לזהותה. אשמח שעורך מנוסה ממני בויקידאטה ובויקי האנגלי יסייע בעניין ויתקן.

הקימחון בעלי הגת[עריכת קוד מקור]

גידול נוסף הרגיש לקימחון הוא הקאת(גת) התימני. הקימחון פושה בעלי הקאת בארבעה מחזורים בשנה במעברי העונות, כאשר בלילות נוצרת שכבת טל עבה על העלים. התפשטות הטפיל מתחילה בעלים התחתונים והרכים או המוצלים של הצמח ועולה לצמרות.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוגוסט 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בקימחון שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 05:00, 30 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]