שיחה:קסם (מבוכים ודרקונים)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האם להעביר לקסם (מבוכים ודרקונים)?--Berger 14:02, 3 מאי 2005 (UTC)

לברגר: בהחלט לא...
יואב: ברור שלא!!!
בעניין כתיבת הערך קסם (המקורי) - התחלתי לכותבו על סמך התרגום מאנגלית, מבלי שאסיים. אני צפוי להמשיך את העבודה בסביבות ה-27 לחודש. אם בינתיים ויקיפד מעוניין לערוך, לתקן את הכתוב או אף להמשיך בכתיבת הערך, יהיה זה לטובה. Yanivreg 15:58, 12 מאי 2005 (UTC)

ראיתי את בקשת השכתוב[עריכת קוד מקור]

ביצעתי שכתוב מסוים לערך וגם הרחבתי את הרשימה בו. האם אתם חושבים שהשכתוב הזה מספיק? אפשר לבטל את הודעת השכתוב?
אני מניח שאמשיך לכתוב בערך הזה בעתיד... תמוז 19:35, 7 נובמבר 2005 (UTC)

עשית עבודה מצוינת. מבחינתי אפשר להסיר את הודעת השכתוב. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:41, 7 נובמבר 2005 (UTC)

התייעצות קטנה - למי מיועדים הערכים האלה?[עריכת קוד מקור]

למרות שאני מאוד אוהב מבוכים ודרקונים ומשחק כבר כמה שנים, אני לא בטוח שיש ממש טעם בערך הזה. מי שלא משחק מו"ד לא יקרא את הערך הזה, ומי שכן משחק מו"ד - יש לו ספרים (ואם אין לו, הוא לא ימצא כאן את המידע שהוא צריך, כי אם נפרסם את כל שיטת-הקסם של מו"ד כאן זו תהיה הפרת זכויות יוצרים). כיוון שראיתי שמישהו התחיל לכתוב כאן, החלטתי לשפר את הניסוח ולהוסיף את המידע שלי בנושא. עכשיו, לשאלתי:
קודם כל, האם יש טעם להשאיר כאן את הערך הזה? אם כן, מה בדיוק צריך להופיע בו - האם הוא אמור להיות מיועד לאנשים שאין להם מושג בנושא, וכתוב בצורה פשוטה שכל אחד יכול להבין, אבל שמצד שני לא מאפשרת הרבה פירוט? או שעדיף לכתוב אותו בצורה שרק שחקני מו"ד יבינו כי ככה אפשר לפרט יותר, ובין כה אין אף אחד אחר שיקרא את הערך?
דעתי היא שהערך צריך להיות מיועד לשחקני מו"ד מתחילים - שלא יהיו בו כל ראשי-התיבות והקיצורים המוזרים ("אק"ד דרגה 5 יכול להטיל את הקסם הזה שכולל רכיבים ק, ת ומ, וההצלה נגדו היא רצון ד"ק 14"...), אבל שיהיה מיועד לאנשים שיודעים בערך על מה מדובר. לדעתי זה נכון לגבי כל הערכים שייכתבו בנושא מו"ד, פרט לערך מבוכים ודרקונים עצמו, כמובן. תמוז 20:23, 7 נובמבר 2005 (UTC)

יט ראטי אט ר קטז זא 79.178.56.7 09:30, 7 במרץ 2017 (IST) יעחסא[תגובה]