שיחה:רולאן גארוס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני מציע להפוך את ברירת המחדל - הסיכוי שמישהו רושם "רולאן גארוס" בשביל להגיע לטייס ולא לתחרות "אליפות אירופה הפתוחה" היא אפסית לפי דעתי. "רולאן גארוס" צריך להיות הפנייה לתחרות ומשם יהיה פירוש נוסף לאישיות שבערך הזה. אם לא יהיו התנגדויות מיוחדות אעשה את ההחלפה במוצ"ש. בברכה, אסף 10:34, 16 יוני 2006 (IDT).

יש לי התנגדות מיוחדת. אתה לא יכול לקחת מאיש, ודאי לא מדמות היסטורית חשובה כל כך, את השם שלו, להפקיע אותו ממנו ולתת אותו לארוע ספורט שנקרא על שמו. בשביל כל מי שמחפש את גביע הטניס (שאינו אליפות אירופה כפי שכתבת, אלא אליפות צרפת), יש שורה קטנה למעלה שמאפשרת לו לגלות את טעותו מייד. וחוץ מזה, יש עוד כמה אנשים שמבינים משהו בהיסטוריה; הסיכוי שהם ירצו לדעת משהו על האיש אינו אפסי. צביקה 20:51, 16 יוני 2006 (IDT)
אותי צביקה שיכנע. דוד שי 20:58, 16 יוני 2006 (IDT)
אז צריך להפוך את "רולאן גארוס" לדף פירושים. בכל מקרה, המצב כרגע נראה לי מאד לא לטובת המשתמשים. במיוחד כאשר הקישור היחיד שיש לטייס הוא מהערך של התחרות עצמה. אסף 21:46, 16 יוני 2006 (IDT).
תרשו לי לתקן... אליפות צרפת הפתוחה אינה נקראת על שם רולאן גארוס. מרכז הטניס שבו מתקיימת האליפות הוא הנושא את שמו של הטייס, ואם אינני טועה כך כתוב בערך. בשום אופן אסור ששם הערך על אליפות צרפת יועבר ל"רולאן גארוס", אבל מכיוון שהשם הזה ידוע בציבור יותר מהדמות שהוא קרוי על שמה, אני בעד הפניה מ"רולאן גארוס" ל"אליפות צרפת הפתוחה" והפניה מהערך "אליפות צרפת הפתוחה" לפירוש משני "רולאן גארוס (טייס)".--ניצן 02:13, 17 יוני 2006 (IDT)
זה בדיוק מה שהצעתי בתחילה, אך הייתה התנגדות על כך. ייתכן והפתרון יהיה דף פירשונים. אסף 02:16, 17 יוני 2006 (IDT).
אני עם צביקה. צ'סשיחה 14:38, 20 יוני 2006 (IDT)
צביקה התנגד להפיכת הסדר, לא לדף פירושים. כתבתי לו הודעה ואני מצפה לתשובה בהקשר הזה. אני חושב שדף פירושים זו פשרה הגיונית שלא לוקחת זכות ראשונים מאף גורם ובסופו של דבר היא לטובת המשתמש. אסף 14:41, 20 יוני 2006 (IDT)
דף פירושים טוב יותר מהפניה אך אינו טוב כמו המצב הנוכחי, זאת משום שהוא מביע במרומז שוויון בין הזכות שיש לרולאן גארוס על השם שלו לזכות שיש לתחרות הטניס עליו. אני סבור (וכפי הנראה דוד שי וצ'ס גם כן) שאין שוויון כזה. צביקה 14:49, 20 יוני 2006 (IDT)
דוד שי התייחס לרעיון הראשון, לא לדף פירושים. אני לא חושב שדף פירושים קובע שכולם יש חשיבות זהה, או כל הנחה סמויה דומה - אלא מטרתו בסופו של דבר היא לעזור למשתמש, ואין ספק שדף פירושים הרבה יותר מאשר הערה קטנטנה שנמצאת בראש הדף - מיוחד כאשר רוב הסיכויים שאדם שרושם "רולאן גארוס" רוצה להגיע לערך שנמצא בהערה הקטנטנה ולא בערך שאליו הוא הגיע. אני חושב שזה נותן איזון בין העובדה שמדובר על שם של מישהו לבין העובדה שנראה שהערך על התחרות הרבה יותר פופלארי מאשר הערך על הטייס (שהויקילינק היחיד שיש לו זה מהתחרות...). אסף 14:52, 20 יוני 2006 (IDT).