שיחה:ריפוי בעיסוק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איך מוסיפים קישור להגדרה של הערך בשפות אחרות?

כבר הוסיפו.Eddau - שיחה 06:33, 27 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

הוספת קישור[עריכת קוד מקור]

הידרו שלום,

האתר www.otkids.co.il הוקם כאתר מידע להורים הכולל מאמרים, מידע, יעוץ, ופורום תמיכה ו Q&A להורים. מן הסתם מתבסס אתר זה על הידע והניסיון אותו צברתי אני ושאר הצוות במשך השנים, נסיון זה מוצג כאסמחתא לידע אותו אני מציגה להורים. אתר זה זהה באופיו לאתר www.kidspedia.co.il המיוצג ומנוהל ע"י ד"ר רימר. (מקושר מהערך "רפואת ילדים") צר לי אם קישור זה לאתרי הובן שלא כהלכה. ממילא אין הכוונה "לגייס" לקוחות, שכן אילו האחרונים מופנים בעיקר ע"י רופאי המשפחה, רופאים התפתחותיים וכו' מקופות החולים השונות. אשמח מאוד לשמוע תגובתך. בכבוד רב חגית ו.

הערה קטנה.[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לדעתי התמונות המובאות בערך זה, אינן משקפות את הריפוי בעיסוק כיום ויתכן ואף מחזקות את הדיעה הרווחת שריפוי בעיסוק שווה ערך לביצוע עבודות יד. אפשר אולי כתמונות השוואתיות להביא תמונות מתחילת דרכו של המקצוע ותמונה של המקצוע כיום.

מומחיותו של המרפא/ה בעיסוק הוא תחום העיסוק והיכולת לבצע אינטגרציה בין הגורמים השונים (קוגנטיבים, נפשיים, פיזיים, תרבותיים וכו') המשפיעים על עיסוקיו של האדם. 212.150.174.178 19:02, 28 במרץ 2012 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:48, 9 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]