שיחה:רמת אפעל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משהו לא נורמלי בכמות העריכות של הערך הקצרצר הזה. איצטדיון כדורגל ע"ש ראש המועצה המכהנת?! (החזרתי). נוסד ע"י חקלאים ערבים ב-1968?!! באר עתיקה? פירות מהונדסים גנטית המובאים לבקעת אונו?!! (מחקתי). למישהו יש חוש הומור. אם מישהו עם חוש ויקיפדי מתמצא ויכול לערוך את הערך, ואולי לנעול אותו לתקופה מסוימת, יהיה זה ראוי ורצוי. Monosig 15:30, 24 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אפעל - מרכז כנסים ואירוח אפעל ברמת אפעל[עריכת קוד מקור]

[סיור וירטואלי ] [גלרייה תמונות אפעל - מרכז כנסים וארוח ] [מרכז כנסים ]

- אפעל - מרכז כנסים ואירוח אפעל ברמת אפעל - משתרע על שטח נרחב של מדשאות וצמחייה שופעת בה משולב גן פסלים ייחודי ממיטב היוצרים הישראליים והמשרים אווירה ייחודית ושקט פסטורלי.

מקום ירוק, באווירה כפרית ושלווה הממוקם בלב המטרופולין של תל אביב, גישה נוחה וחנייה חופשית בשפע, שילוב מוצלח של נוחות ויעילות, והעיקר :יחס אישי ורמת שירות גבוהה ע"י צוות מסור, מיומן ומקצועי הקשוב לצרכים של כל אורח.

במרכז הכנסים 40 כיתות, 2 אולמות וחדר ישיבות מפואר המתאימים לאירוח של קבוצות בגדלים שונים למגוון רחב של אירועים, כנסים, ימי עיון והשתלמויות במגוון אפשרויות, ניתן לשלב כינוס ותערוכה, ישיבת מליאה ופיצולים למס' קבוצות דיון. מבחר כיתות ללימודי ערב החל מהשעה 17:00 .. לרשותכם: ציוד עזר איכותי, מערכות הגברה, אמצעי המחשה אור קוליים, עזרי הדרכה ושירותי משרד.

במקום מסעדה בשרות עצמי המאפשרת להזמין בתיאום ארוחת צהריים למשתתפי האירוע ומכילה כ- 300 מקומות ישיבה. מגוון כיבודים ותפריטים למשך היום – קפה ומאפים, כריכים, מזנונים חלביים עשירים וכיבוד מיוחד המוגשים באולמות ובשטחים הפתוחים. כל המזון כשר !

60 חדרי לינה ממוזגים לאירוח קבוצות נוער לסמינרים הכוללים לינה וארוחות, כיתות לימוד ואולמות לפעילויות חברתיות. ( הצעות למגוון הדרכות ופעילות לבתי ספר וקבוצות נוער ניתן לקבל בבינ"ה ….. להכניס לינק לאתר שלהם.. )

אפשרות השכרת משרדים לגופי הדרכה והשתלמויות.

במרכז הכנסים בריכת שחייה – ניתן לשלב פעילות בבריכה בתאום מראש.

[אפעל - מרכז כנסים וארוח http://www.efal.co.il]

[סיור וירטואלי ] [גלרייה תמונות אפעל - מרכז כנסים וארוח ] [מרכז כנסים ]

באיזו שנה נוסד היישוב רמת אפעל? לא מצאתי את התשובה, לכל היותר רשום שהיה שם קיבוץ שהתפרק בשנת 1952. תודה

משוב מ-1 במרץ 2016[עריכת קוד מקור]

מתי רמת אפעל הוקמה 79.179.106.91 14:46, 1 במרץ 2016 (IST)[תגובה]