שיחה:תוכנית ג'מיני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האם מישהו יכול לסדר את הטבלה בצורה טובה יותר ולבנות גם עמודה "הערות" לציון הישגים או ארועים מיוחדים בטיסות. תודה. דרך אגב, לחובבי השמחה לאיד, באתר של YNET, שאין לי מושג איך הצלחתי להכנס אליו, ישנה טעות בשם האסטרונאוט האמריקאי הראשון שביצע הליכת חלל.אודי 20:43, 17 יוני 2005 (UTC)

מה עשו שם בחלל?[עריכת קוד מקור]

אני שמח על הרחבת הערך שנעשתה בחודשים האחרים ואף על יצירת ערכים נפרדים לטיסות השונות. אלא מאי, נוספו לנו כל מיני נתונים מספריים ואנו יודעים עכשיו מי היה הטייס הראשי, אבל אנחנו לא יודעים מה עשו שם למעלה בחלל? OK אז היה ג'מיני 5 וג'מיני 8, אז מה ההבדל ביניהם? כשהתחלתי להרחיב את הערך בתחילתו יצרתי טבלה שבה היו כמה מילים על השגי הטיסות השונות, אבל המילים הספורות הללו נעלמו ונשארנו באפילה קוסמית מוחלטת. אולי מישהו מאבירי החלל יוכל להרחיב קצת. אם לא בערך המרכזי, אז לפחות בערכים של הטיסות.אודי 14:00, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

לדעתי אפשר להכניס את המידע בעמודה "זמן שיגור" לעמודה "תאריך שיגור", ולכווץ קצת את עמודת "משך", ואז להוסיף עמודת הערות עם המידע הזה, שמן הסתם עדיין נמצא בהיסטוריה של הערך, באחת הגרסאות הקודמות. בזמנך החופשי. צחי 15:39, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

הערך שוכתב (תורגם מאנגלית +). Cgruda - שיחה 22:51, 13 במרץ 2012 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בתוכנית ג'מיני שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:45, 26 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]