שיחה:100 מושגי יסוד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

== == גולש בשם Yehudi כתב את הפנייה הבאה, ואתם מוזמנים לענות לו:

אשמח לקבל כאן תגובות נוספות לרעיון הנחלת מאה מושגי יסוד. כמו כן הצעות לדרכי הנחלה - דידקטיקה, הצעות פעילות ועוד. == ==

ליהודי שלום חברת אינטל "תרמה" לחינוך הקהילתי בצורת תוכנה הנקראת "רואים היגיון" בעזרת תוכנה זו ניתן למפות מושגים ולכתוב על הקשר בינהם בצורה חזותית מרהיבה ומושכת לעין. בתי הספר משתמשים בתוכנה להחדרת מושגים בבטיחות בדרכים ולדעתי ניתן ליישמה גם בתוכנית "מאה מושגים".

תוכנות מסוג של מפות מושגים קיימות דרך חברות רבות ומשמשות יותר לארגון מנטלי של מושגים ואסוציאציות ביניהם, מאשר ללימוד או הנחלה שלהם. F
רובי, למה העברת את הדף? זה לא דף פנימי זה ערך למרות שרובו רשימהPasteran 12:52, 18 ספט' 2004 (UTC)
זה ערך? לי נוצר הרושם שזוהי תכנית עבודה לכותבים, בערך כמו ויקיפדיה:פרוייקט "בית השיטה". האם זהו ערך שכל הקוראים אמורים לראות אותו דרך "מאמר אקראי" (כי זה מה שקרה לי וגרם לי להעביר)?--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 12:57, 18 ספט' 2004 (UTC)
המונח "100 מושגי יסוד", כפי שכתוב בתחילת הערך, נקבע על-ידי משרד החינוך, כחלק מתוכנית העבודה שלו, ולכן ראוי להשאירו כערך, ולא כדף "ויקיפדיה:", שעוד עלול ליצור רושם שאנו טוענים לבעלות על רעיון זה. אין כל רע במפגש עם ערך זה דרך "מאמר אקראי". דוד שי 13:58, 18 ספט' 2004 (UTC)
שוכנעתי והחזרתי לאיך שהיה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 14:58, 18 ספט' 2004 (UTC)

נו באמת!

זה שהשטות הזו בוטלה, לא אומר שהיא לא מעניינת. מאוד מעניין וחשוב לראות מה 100 הערכים שמשרד החינוך הישראלי הורה לתלמידיו לשנן (כמו גם עצם העובדה שהוא עשה את זה). emanשיחה(: \ ): 03:54, 10 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

בקשר לביקורת שהופיעה אודות הספר 100 מושגי מורשת וציונות.[עריכת קוד מקור]

ברצוני להגיב על התגובה והביקורת החריפה שנאמרה אודות הספר" 100 מושגי יסוד במורשת, ציונות ודמוקרטיה. \

ראשית, ישנו מושג בספר על השואה, ולדקדקנים שבינינו מיקומו בעמוד 109.

שנית, ידוע לכל על רמת הבורות וחוסר הידע של בני הנוער של ימינו. הודות לספר זה, רמת הידע והמודעות אצל בני הנוער עלתה. יותר מזה, הילדים למדו מושגים חדשים שלא ידעו עליהם כלל, וחידדו נקודות שונות.

לסיכום, ברצוני לאמר כי הספר "100 מושגי יסוד במורשת ציונות ודמוקרטיה" הוא ספר בעל חשיבות עליונה, יתרונותיו ויעילותו של הספר עולים על כל חסרונותיו(שאותן אפשר למנות על כף יד).

מקווה שחידדתי את נקןדתי.

האם הכוונה לנשיא בכלל, או לנשיא מדינת ישראל? ‏eytanarשיחהתרומות20:23, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

כיוון שההגדרה נמצאת בסעיף שכותרתו "דמוקרטיה ישראלית", הכוונה לנשיא מדינת ישראל (וראה גם כאן). תיקנתי. דוד שי - שיחה 21:42, 18 במאי 2009 (IDT)[תגובה]