שיחה:12 בפברואר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ב-11 בפברואר נתן שרנסקי הגיע לארץ וב-12 בפברואר שוחרר ממאסר? ערן 19:32, 8 ספט' 2004 (UTC)

לפי האנגלית, מדובר ב-11 בפברואר. Eranb 19:35, 8 ספט' 2004 (UTC)

מיהם "פרנקו זיפדי" ו"כריסטינה ריקי"? האם ייתכן שהמדובר בפרנקו זפירלי וכריסטינה ריצ'י? האם המשתמש החכם שהוסיף פרטים אלו יכול להאיר את עינינו? כמו כן האם כניסת צבא גרמניה לאוסטריה ב1938 הינו אכן חלק ממלחמת העולם השניה אשר פרצה בשנת 1939? גם כאן אבקש תשובות. הייתי משנה בעצמי אבל יבואו צעקות שרודפים באופן אישי.אלמוג 16:29, 18 ספט' 2004 (UTC)

את הטעויות היותר זועקות לשמיים כמו טענות בדבר שנת פתיחה משונה ביותר למלחמת העולם השניה, שיניתי. בנוסף מחקתי כמה דמויות איזוטריות גילגמש 16:46, 18 ספט' 2004 (UTC)
בעניין מלחמת עולם שנייה: ככה היה כתוב בויקיפדיה האנגלית. השמות לא יצאו לי טוב כי כתבתי מהר. ולגילגמש: מי נותן לך לקבוע מי היא דמות איזוטרית?? לפי גוגל סילביה היא אולי הדמות הכי חשובה פה. --חכם חנוכה 16:57, 18 ספט' 2004 (UTC)
מספר תוצאות לגוגל אינו מהווה קנה מידה לחשיבות. מספר התוצאות בגוגל מראה על מידת העניין של הציבור באדם באותו רגע, וזה לא אותו דבר כמו חשיבות. קריטריונים ברורים מאוד לגבי "מיהו אדם איזוטרי" נמצאים בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים, ולצערנו הרב הגברת סיינט עומדת רק בשני קריטריונים: גוגל ו־ויקיפדיה האנגלית. להזכירך, יש שם עוד כמה קריטריונים, והחשוב שבהם: "שערך על אדם נכתב רק על אדם שהשפיע באופן משמעותי כלשהו על העולם או האנושות, אם זה בהמצאה או גילוי מדעי, שינוי תפיסות חברתיות, פוליטיות, מדעיות או תרבותיות, המציא אידיאולוגיה חדשה או תרם באופן משמעותי כלשהו להפצתה, או יצר יצירה אומנותית או ספרותית ידועה מאוד או בעלת השפעה רבה." סיינט אינה עומדת באף קריטריון, ובוודאי שלא בקריטריון הראשי הזה.
זה שהיא מופיעה בגוגל הרבה מאוד זה מאוד יפה, אבל זה לא אומר שהיא חשובה, כיוון שבעוד שנה־שנתיים תבוא גברת אחרת תחת מקומה, והיא תעלם מן העולם. עיין בערך החדש של אלמוג נפוליון השלישי וראה מהו אדם חשוב שאנחנו כותבים עליו ערך באמת.
זה שהתאיך היה ככה בויקיפדיה האנגלית זה לא תרוץ. אנחנו לא כותבים כאן דברים סתם - אתה אמור להצליב מידע, לבדוק בעשרים מקומות שונים, ורק אח"כ להעלות לכאן מידע. מקור אחד, גם אם הוא ויקיפדיה האנגלית, אינו מספיק. בניגוד למה שנדמה לך, כאן זה לא קרקס או חבורת אנשים שנהנית לצ'טט. אנחנו כותבים אנציקלופדיה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 17:07, 18 ספט' 2004 (UTC)
הכל תירוצים. פשוט תגידו שאתם לא רוצים פה מידע על שחקניות פורנו כי אתם פמינסטים. כשטוב לכם מבחן גוגל צודק שלא טוב לכם הוא לא משמעותי. חוץ מזה שהיא אומנית ותרמה תרומה חשובה לאנושות. בעוד 50 שנה ילמדו עליה בבתי-הספר. מילה שלי. --חכם חנוכה 18:33, 18 ספט' 2004 (UTC)
זו תגובתי האחרונה - אל תתעסק עם דברים שגדולים עליך. אינך מבין את יסודו של מבחן גוגל. מבחן גוגל הומצא בכלל כדי לשפוט האם ערך הוא ראוי, והוא נועד לטפל בערכים שכמעט ואין להם תוצאות בגוגל. הוא בכלל לא מתייחס לנושאים שיש להם תוצאות רבות בגוגל, מהסיבות שתיארתי לפניך קודם. חוץ מזה, על תוצאות רבות אף פעם אי אפשר לסמוך - את גוגל ניתן לרמות. מבחן גוגל הומצא כדי לטפל בדברים שאינם נוגעים ואינם קשורים לנושא הזה. לכן, איני מכניס אותו בכלל בתור שיקול בטיפול בערך הנידון, אלא אתה הוא זה שהעלת אותו, ללא שום צורך וקשר. כל שעשיתי הוא להראות לך עד כמה זה בכלל לא קשור. אין פה תירוצים.
אם אתה לא מסוגל לקרוא את הפסקה על מבחן גוגל ולהבין אותה כמו שצריך, על תתחיל עם טיעונים עליה מלכתחילה. מבחן גוגל הוא דבר עמוק יותר ממה שאתה חושב, ורבים וטובים ממך הבינו אותו לא כשורה. אז אתה על תנסה להאשים אותנו בתירוצים.
אכן, בעוד חמישים שנה ילמדו על הגברת סיינט בבתי הספר, אין באשר לכך שום ספק, וזהו דבר מצער מאוד, אך אי אפשר למנוע זאת, הודות לאנשים מוכשרים כמוך. זה שהעולם הולך ומתדרדר מרגע לרגע זה לא אומר שאנחנו, בויקיפדיה, צריכים לתת לכך יד. בעת שבורותו של הישראלי הממוצע רק עולה, אנחנו כאן כדי להוות לכך קונטרה, לא לשתף עם כך פעולה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 18:41, 18 ספט' 2004 (UTC)

אלה מילים, יישר כוח. בן הטבע 17:18, 18 ספט' 2004 (UTC)

תיקנתי את הטעות בויקיפדיה האנגלית, גם הם ראויים לאנציקלופדיה איכותית. דוד שי 17:10, 18 ספט' 2004 (UTC)

ציטוט "פשוט תגידו שאתם לא רוצים שחקניות פורנו". ובכן, מר חכם, זה נאמר ברב של 10 נגד 4. אולי עכשיו תפסיק להציף אותנו עם החומר השוביניסטי שלך. תעשה טובה ותפרוש. גילגמש 19:00, 18 ספט' 2004 (UTC)

אני לא שוביניסט אני שוויוניסט (מהמלה שיוויון)! ואגב האם אתה יכול להסביר לי מה שובנסטי בכוכבות פורנו כי אני באמת לא מבין! --חכם חנוכה 19:12, 18 ספט' 2004 (UTC)
מר חכם, לכשתבין תחדל להיות שוביניסט. זה מעין מעגל קסמים שכזה. גילגמש 19:17, 18 ספט' 2004 (UTC)