שיחת ויקיפדיה:שאלות ותשובות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני חושש שאין לדפים אלו ערך מוסף וכי ראוי למחוק אותן. יש הרבה קישורים לדפים אלו אבל אנשים לא באמת משתמשים בהם. כשיש בעיה המשתמשים פונים לדף העזרה הרלוונטי שמספק מידע מקיף ומספק. העצלנים בלאו הכי פונים מייד לדלפק היעוץ (ולי אין בעיה עם זה כי אני מוכן לענות על אותה שאלה 1000 פעם). אני בטוח שרוב, אם לא כל, המידע הזה כבר מופיע בדפי העזרה הרלוונטים, ומה שלא מופיע כנראה מיותר. הצבעת מחיקה? Yonidebest Ω Talk 01:26, 21 מאי 2006 (IDT)

השאלה היא אם לא עדיף לנצל את הדף בצורה טובה יותר, במקום למחוק אותו. אולי נצליח להפוך אותו למועיל יותר אם נקשר אותו בצורה בולטת יותר, או במקומות מוצלחים יותר. odedee שיחה‏ 03:41, 21 מאי 2006 (IDT)
ספק. כשאני מחפש עזרה באתרים אחרים (לא וויקיפדיה) אני מחפש עזרה באמצעות מנוע החיפוש של האתר. לעיתים יש תוצאות בדפי שאלות ותשובות ורק כך אני משתמש בהם. כלומר, לדף שאלות ותשובות אין יתרון. בכלל, בדף ויקיפדיה:שאלות ותשובות/שונות יש שאלות טריוויה... למי יש כוח לכתוב סדרץ שאלות שכבר יש עליהם תשובה בדפי העזרה בנושע לויקיפדיה:שאלות ותשובות/עניינים טכניים... בדף ויקיפדיה:שאלות ותשובות/תורמים יש פשוט יותר מידי שאלות, אני נבהל רק מלראות את תוכן העיניינים הזה, אני רוצה לראות משתמש חדש עובר על הערך ומחפש שאלה שמתאימה לשאלה שלו (וחלוקת הדף ספק תועיל ספק תיצור בלבול גדול יותר). בקיצור דפי שאלות ותשובות אמורות לעבור יחד עם מנוע חיפוש. מכיוון שמנוע החיפוש שלנו לא ממש תומך בטכנולוגיית חיפוש מעין זו אני חושב שהצעתי תחסוך בלבולים, יהיו פחות דפי עזרה לעדכן, פחות דפי עזרה לחפש וכו'. Yonidebest Ω Talk 17:31, 21 מאי 2006 (IDT)

בני מי הם? 2A06:C701:4D5B:DB00:304E:DFFA:D4DD:FAEF 11:50, 31 באוקטובר 2022 (IST)[תגובה]