שיחת משתמשת:Hanay/ארכיון28

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


טיוטה שנמחקה

לחנה שלום, אבקש לדעת מדוע מחקת טיוטה שכתבתי? ויולטסי - שיחה 22:16, 20 ביולי 2014 (IDT)

שלום ויולטסי, מחקתי את משתמש:ויולטסי/טיוטה כי הערך עלה למרחב הערכים. במקרה כזה לא נהוג לשמור אותו. את יכולה ליצור טיוטה חדשה. האם יש לך מטלה אקדמית חדשה? מה שם הערך ובאיזה קורס? תכתבי כאן ואני אצור לך טיוטה ייעודית עם שהם של הערך העתידי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:17, 21 ביולי 2014 (IDT)

יונה יהב

שלום. אודה לך מאוד אם תוכלי להביע דעתך בדיון על מחיקות בערך. ראי שיחה:יונה יהב. במהלך האירועים: נמחקתי, הגעתי להסכמה עם העורך שמחק, החזרתי בנוסח חדש. ושוב נמחקתי על ידי דוד שי. אנא חוות דעתך. בתודה ובברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 04:45, 21 ביולי 2014 (IDT)

שלום רפאל, אני מציעה שתפרסם את הדיון בויקיפדיה:לוח מודעות כך שנוספים ייכנסו לדיון. צר לי אבל אין לי זמן להתעמק בנושא הספציפי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:19, 21 ביולי 2014 (IDT)
תודה. ביצעתי. בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 06:38, 21 ביולי 2014 (IDT)

זכויות יוצרים

שלום, אני מעוניין להעלות תמונה לויקישיתוף של נוף מהכתבה הזאת, האם זה עובר על זכויות יוצרים? בנוסף אני מעוניין להעלות תמונות של נופים מתכנת GOOGLE EARTH שמכיל מאגרים רבים של תמונות, האם התמונות הללו חופשיות מזכויות יוצרים?Rafa1478 - שיחה 14:25, 21 ביולי 2014 (IDT)

שלום Rafa1478, כבר ההינו במקום הזה בעבר. העלית תמונות מכתבות וכולן נמחקו בגלל שזו הפרת זכויות יוצרים. אסור להוריד תמונות מהאינטרנט לפני שמקבלים את אישור בל זכויות היוצרים להעלאה לוויקיפדיה ברישיון המתאים לוויקיפדיה. ובמקרה זה הצלם: זיו ריינשטיין. אני גם משוכנעת שלחלק מהפריטים המצולמים שם יש תמונות בויקישיתוף. אתה גם יכול לקחת מצלמה לגשת לאתר ולצלם. גם לגבי גוגל ארץ נאמר לך כבר בעבר שאסור להשתמש בו כי לגוגל יש זכויות יוצרים. חשוב שתלמד ותכיר את כללי זכויות היוצרים וגם תזכור אותם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:33, 22 ביולי 2014 (IDT)
לגבי התמונות של גוגל ארץ, מאגר התצלומים של הנופים הוא איננו שייך לגוגל, המאגר שייך לאתר שנקרא PANORANIMO.Rafa1478 - שיחה 12:13, 22 ביולי 2014 (IDT)
גם אם זה נכון, האם בדקת מהו הרישיון שבו הם מפרסמים את המפות? אני ממליצה גם שכשאתה פונה בנושא כזה וטוען טענות מסוימות, תקשר למקום שבו מצאת את המידע המגבה את טענתך כדי שאפשר יהיה לבדוק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:27, 22 ביולי 2014 (IDT)

שלום חנה

שלום חנה. אני מבקשת לעלות ערך חדש ל"תהליך עבודה". את הערך על "רות ביידר גינסבורג" כתבתי במסגרת קורס "שוויון מגדרי בשוק העבודה" בתכנית לתואר שני בלימודי נשים ומגדר, מרצה ד"ר יפעת מצנר-חרותי. הערך נמצא בשם משתמשת שלי כטיוטה. בתודה, טל פישר talfisherTalfisher - שיחה 14:40, 21 ביולי 2014 (IDT)

ראי את הערך "רות ביידר גינסבורג". התקשיתי להאמין שלא היה אצלנו ערך אודותיה עד כה... Ldorfmanשיחה 03:43, 22 ביולי 2014 (IDT)
טלי, עניתי לך בדף שיחתך. לירון, אני בטוחה שטלי ידעה על קיומו של הערך הקצר הזה, ובשל כך בחרה להרחיב אותו במסגרת מטלה אקדמית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:26, 22 ביולי 2014 (IDT)

עזות מצח יוצאת דופן

שלום חנה,
לפני זמן קצר מחקת גרסאות קודמות של הערך פרחיה בן משולם. הפעולה נעשתה בניגוד גמור לדעתו של בירוקרט ומפעיל נוסף. אני מבקש לדעת על סמך מה החלטת שלמרות זאת את יכולה לפעול בניגוד לעמדתם בנושא? יש לציין שפעולתך הייתה פסולה אף אם היה מדובר בעריכה של טרול. אולם מכיוון שאין זה המצב פעולתך פסולה כפליים. יורי - שיחה 10:31, 22 ביולי 2014 (IDT)

גם שקר וגם אין טעם לענות על פניה זו. אני מציע לחנה להתעלם מהפניה כאילו לא נעשתה. גילגמש שיחה 10:33, 22 ביולי 2014 (IDT)
משעשע למדי לראות איך אתה מנסה לכפות את דעתך הפרטית בכל מקום אפשרי כאילו הדברים שאתה אומר הם דברי אלוהים חיים או לפחות החלטת הקהילה. כמה זמן היית חסום? שנתיים? נראה שדבר לא השתנה. זה משעשע במיוחד משום שלא ראיתי אותך מוחה נמרצות אצל הביורוקרטים אריאל, מתניה וערן על כך שלא הקפידו אתך על הכלל שמשתמש חסום שעורך בוויקיפדיה, יש להאריך את תקופת חסימתו, והרי ערכת שוב ושוב ושוב.... אני מציעה שקודם תתחיל בכך, ולאחר מכן אולי תהיה לך איזו שהיא זכות מוסרית ללכת לנזוף עם דעותיך הפרטיות בכל מקום אפשרי ובלתי אפשרי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:02, 22 ביולי 2014 (IDT)
טוב נו, האמת שלא ציפיתי לתגובה אחרת ממך. שמעתי לא פעם ולא פעמיים, מאנשים שונים, שאת הולכת ונעשית בלתי נסבלת יותר מיום ליום. באותה נשימה, להפתעתי, נאמר לי שאת בין הבודדות במיזם שדמותן הויקיפדית נחמדה יותר מדמותן במציאות (לרוב זה הפוך). דברים אלה גרמו לי להודות לאלת המזל שהביאה לכך שלא הייתה לי שום אינטראקציה משמעותית איתך מחוץ לויקיפדיה.
לידיעתך, דרך אגב, חסימתי דווקא כן הוארכה על ידי אריאל. לא שיש מדיניות כזו או "נוהג", מילה שרבים מחובבי המצאת הנהלים יש מאין אוהבים להשתמש בה. אם כבר, ה"נוהג" הוא ש"איש הישר בעינו יעשה" - פעם מחליטים להאריך את חסימתם של משתמשים העורכים בעת חסימה, פעם אחרת רק משחזרים ובפעמים האחרות סתם מתעלמים. יש המכנים את זה בפשטות: "הפעלת שיקול דעת".
כמובן שלא טרחת לענות לשאלתי. אודה לך אם גם לא תעני. במילא לא כזה מעניין אותי מה יש לך להגיד בנושא. בושה וחרפה שהבירוקרטים נותנים לך ולגילגמש לנהל את ויקיפדיה. יורי - שיחה 16:03, 22 ביולי 2014 (IDT)
יורי, אעשה זאת קצר, אם חזרת לערוך מה טוב, אם חזרת לנהל מריבות, או להשתמש בביטויים שכבר מזמן אין מקומם כאן, לא נאפשר זאת. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 16:41, 22 ביולי 2014 (IDT)
לא התכוונתי להשתמש בביטויים שכבר מזמן אין מקום כאן. אתה חייב להבין שלא הייתי כאן הרבה זמן ולא עודכנתי למה יש מקום ולמה אין מקום. אולי תוכל לעזור לי. מה המילים הבאות נחשב לביטוי שאין מקומו כאן: "שקרן", "כופה את דעתך הפרטית בכל מקום אפשרי כאילו דבריך הם דברי אלוהים חיים", "אין לך זכות מוסרית ללכת ולנזוף עם דעותיך הפרטיות בכל מקום אפשרי ולא אפשרי", "נעשית בלתי נסבלת", "דמותך בויקיפדיה נחמדה יותר מדומתך במציאות", "בושה וחרפה שנותנים לך לנהל את ויקיפדיה". יורי - שיחה 17:01, 22 ביולי 2014 (IDT)
בוא נתחיל מהכותרת הפומפוזית בה בחרת לפנות לחנה. זוהי כותרת מקוממת, ואל לך לבוא לאחריה בטענות על הדרך בה משיבים לך. אני מאוד אודה לך אם נסיים את הדיון בזה. אני מאוד רציני, ואין צורך לעשות לי מבחני רצינות. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:14, 22 ביולי 2014 (IDT)

מחיקת עדכון חשוב באר אברהם באר שבע

חנה שלום רב נדהמתי לגלות כי מחקת באופן שרירותי עדכון חשוב בנושא מרכז מבקרים באר אברהם אבינו. לצערי ויקפדיה לא מעודכן החל משנת 2005. באר אברהם הנו מיזם עירוני חשוב לשלוש הדתות, בו נפתח מרכז מבקרים בינלאומי. דברי היו תאור של המרכז החדש עם תמונה של החברה הכלכלית בה אני עובד בעריכת תוכן של האתרים. אני סבור כי על הקוראים בויקפדיה לדעת שיש מרכז מבקרים בבאר אברהם, התמונות הישנות שמופיעות כלל לא רלוונטיות ומהוות הטעיה לקוראים וחבל שכך. אני מאוד מבקש לחזור אלי ולתקן את הטעות או בכל אופן לתת לנו הזדמנות נאותה לתקן את הערך על מנת שלקוראים יהיה מידע מעדוכן ולרוונטי ולא כפי שהוא כיום, גם לנו בבאר שבע כמו בחיפה יש את הזכות אני מניח לקבל ערכים עדכניים. אז למען הקוראים אני מבקש להתיחס לדברי בכובד ראש. סברתי לתומי שיברכו על יוזמתנו שהעלנו תמונה עדכנית של המקום שצולמה על ידי החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע, אך במקום זאת קיבלנו מחיקה חד צדדית ללא כל בדיקה הוגנת לפחות. עלי לציין כי עלינו לעדכן ערכים נוספים לא רלוונטים המופיעים בויקפדיה וחבל שבאר שבע תמחק ממפת העדעונים של מקומות חשובים שיש לעדכן כמו: גן אלנבי, מתחם הקטר 70414 ועוד נושאים שיש לנו מידע חשוב ורב שנוכל לשתף עם הקוראים. בתודה אלי חליפה (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

העריכה שלך שוחזרה כי היא לא הייתה תקינה מבחינת כללי העריכה בוויקיפדיה. יש דרך להכניס מידע תוך שילוב בערך הקיים. יש לשלב את הקישורים החיצוניים בפרק הקיים ולא באמצע הערך, לא מכניסים מספרי טלפון. גם לא מעלים תמונות מהאתר האינטרנט של באר אברהם ללא אישור בעל זכויות היוצרים. אני ממליצה שתלמד קודם כל לערוך בדף טיוטה שלך, תבקש סיוע בויקיפדיה:חממה ורק לאחר שהטקסט שכתבת יערך לפי כללי העריכה בוויקיפדיה, תוכל לשלב אותו בערך. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:09, 22 ביולי 2014 (IDT)


תמונה בערך חדש

חנה שלום, אני מנסה ליצור ערך של מעצבת אופנה בשם פנינה טורנה בויקיפדיה העברית. זו עבודת גמר במסגרת הקורס מגדר ואופנה, הניתן בתואר שני של לימודי נשים ומגדר (המרצה היא ד"ר שושי מרזל). קבלתי תמונה של פנינה טורנה ממנהל השיווק שלה (יואב דייויס). תמונה זו מופיעה גם באתר שלה. העליתי את התמונה לויקיפדיה תחת הגדרת רשיון שימוש הוגן, שכן אינני יודעת מי הצלם. קבלתי שיחה ממך שהרשיון הנכון הוא רשיון חופשי. אני מנסה להגיע לצלם דרך מנהלל השיווק, אך זה ייקח זמן, אם בכלל יהיה אפשרי. ראיתי שבערך "לאה גוטליב" (מעצבת אופנה אחרת) יש תמונה שלה עם הכיתוב שהיא ברישוי של שימוש הוגן ושנדרשת תמונה ברישוי חופשי. האם אפשר בינתיים שגם בערך של פנינה תהיה הערה כזו יחד עם התמונה ? תודה, רונית סגל Ronit Segal - שיחה 18:12, 22 ביולי 2014 (IDT)

שלום רונית. הסיבה שניתן להעלות תמונה של לאה גוטליב בשימוש הוגן הוא שהיא נפטרה, פנינה טורנה עמנו, לכן אי אפשר. תסבירי למנהל השיווק שלה את הנושא זה אינטרס שלה, אל תדאגי סיכוי סביר שהוא יאשר. האישור שלו צריך להיות על פי הנוסח בדף ויקיפדיה:OTRS. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:46, 22 ביולי 2014 (IDT)
Ronit Segal, עכשיו ראיתי שהעלית את הערך פנינה טורנה. האם קיבלת אישור משוש מרזל להעלות את הערך למרחב הערכים? הנוהל של המיזם הוא שאת כותבת את הערך בטיוטה, תחת שם משתמש רשום ולא כאנונימית, רצוי מאד לעדכן אותי בדבר כתיבת הערך כדי שאסייע לך ואלווה אותך. לאחר מכן שולחים קישור למרצה ורק לאחר שהוא מאשר מעבירים למרחב הערכים. אם לא סיימת את כתיבת הערך תשימי עליו תבנית {{בעבודה אקדמית}} כדי שאחרים לא יערכו את הערך עד שלא תשלימי את העבודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:51, 22 ביולי 2014 (IDT)

ערך חדש

שלום, האם ניתן לקבל את חוות דעתך על ערך? Gil.eckhaus - שיחה 01:50, 23 ביולי 2014 (IDT)

שלום גיל, אני חוששת שהערך אינו עובר את רף החשיבות האנציקלופדית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:58, 23 ביולי 2014 (IDT)
האם תוכלי להסביר לי מדוע ברשותך וכיצד אוכל לשפרו? מדובר באדם שפעל רבות ועשה סוג של היסטוריה לניצולים תוך קידום נושא התשלומים..? אשמח לעזרהGil.eckhaus - שיחה 16:51, 23 ביולי 2014 (IDT)
עיינתי בערך ואני לא חושב שהערך עומד בתנאים שלנו. אני לא חושב שיש משהו שאפשר לשפר כי הערך כתוב בצורה טובה, אבל אביך לא ביצע תפקידים שיכולים להוות סיבה לכתיבת ערך אודותיו. גילגמש שיחה 17:13, 23 ביולי 2014 (IDT)
אתה כמובן לא חייב לקבל את חוות דעתנו, ויכול העביר את הערך למרחב הערכים ולראות מה תהיה דעת הקהילה על הערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:36, 23 ביולי 2014 (IDT)
שלום לכם, זה סבי ואני מבין. תודה על המענה ואני אעביר אותו בתקווה שאולי אכן יתקבל ואם לא, לפחות ניסיתי. האם תוכלו להעבירו שכן איני רואה כיצד אני יכול לעשות זאת למרות שאמורה להיות לי אופציה על פי מה שקראתי..?Gil.eckhaus - שיחה 18:56, 23 ביולי 2014 (IDT)
אופציה כזאת תלויה בוותק. אתה צריך להיות בעל ותק של 4 ימים בוויקיפדיה כדי להעביר את הערך. אני יכול לעשות את זה בשבילך, אבל דע לך שיתקיים דיון חשיבות בדף שיחת הערך. חוויה זו עשויה להיות לא נעימה עבורך. אם תחליט בכל זאת שאתה רוצה להעביר את הדף למרחב הערכים, אפשר לעשות את זה בשבילך. גילגמש שיחה 19:33, 23 ביולי 2014 (IDT)
גילגמש חני הציעה זאת בשרשור שלנו כמוצא אחרון ולפי הבנתי אין ברירה..אני מקווה שאולי החשיבות כן תתקיים ובמידה ולא, לא תיוותר לי כל ברירה. אני מאמין בסבי וחושב שמי שעזר וזה שקידם את נושא התשלומים לניצולי השואה, ראוי לערך כי כולם צריכים להגן על הניצולים. אנא העבר זאת ברשותך ובמידה ולא אני יכול להמתין עוד אך חלפו הרבה יותר מאשר 4 ימים מאז שנרשמתי... תודה רבה אגב!Gil.eckhaus - שיחה 00:22, 24 ביולי 2014 (IDT)
ראה ויקיפדיה:העברה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:01, 24 ביולי 2014 (IDT)
תודה חנה Hanay. אני אשמח שהערך יועבר על ידי מי שיכול ונקווה לטוב במיוחד בתקופה זו Gil.eckhaus - שיחה 11:45, 24 ביולי 2014 (IDT)
העברתי חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:04, 24 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה ושבת שלום Gil.eckhaus - שיחה 17:33, 24 ביולי 2014 (IDT)

שלום חנה. תוכלי בבקשה להפנות אותי אל המקום בו הוחלט שלא לציין שהחמאס הינו ארגון טרור? תודה, ‏עמיחישיחה 14:56, 23 ביולי 2014 (IDT)

עמיחי, אני לא שחזרתי, רק שמתי הגנה מוגברת. יש דיון בדף השיחה של הערך בפסקה "חמאס כארגון טרור". מה שיתקבל בדיון מקובל עלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:58, 23 ביולי 2014 (IDT)
תודה! ‏עמיחישיחה 16:44, 23 ביולי 2014 (IDT)

מיזוג שני בינוויקי בוויקינתונים

חנה, שלום! ניסיתי בעצמי, אבל זה נראה לי מאוד מסובך, ונראה לי שאת תצליחי יותר טוב ממני.... אודה לך מאוד אם תוכלי למזג את קטגוריה:מכשירים שהושקו ב-1973 שנפתח בטעות בQ10084924, יחד עם המקום הנכון: Q8794885. כמו כן, גם את קטגוריה:מכשירים שהושקו ב-1970 שנפתח בטעות בQ10084872, יחד עם המקום הנכון: Q8794879. המון תודה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:50, 22 ביולי 2014 (IDT)

Ovedc בוצע בוצע. השיטה היא קודם יש להסיר את הקישור מהדף שנפתח בטעות ולאחר מכן להוסיף לדף הנכון. זה הכל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:25, 27 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה, כל יום לומדים משהו חדש... ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:44, 27 ביולי 2014 (IDT)

זכויות יוצרים של ספר

בסדרה זו, אם אני מבין נכון, הספר הראשון (1960) כבר ברשות הציבור, וניתן פשוט להעתיק ממנו קטעים שלמים לתוך הערכים הרלוונטיים. בהינתן ניסוח ויקי מתאים? אודה לתשובתך. ביקורת - שיחה 14:12, 25 ביולי 2014 (IDT)

הנה מצאתי את הספר הראשון זמין ברשת. ביקורת - שיחה 14:13, 25 ביולי 2014 (IDT)
יש הבדל בין תמונות וטקסט. בטקסט זכויות היוצרים פגות 70 שנה ממות היוצר. כך שהזכויות הינן קיימות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:27, 25 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה. מעניין אותי הרציונל. תוכלי להפנות אותי למקור כלשהו בו זה מפורט? ביקורת - שיחה 22:41, 26 ביולי 2014 (IDT)
בישראל *תצלומים* הם החריג (50 שנה מהיצירה); 70 שנה ממות היוצר זה הסטנדרט (בכלל בעולם; נדמה לי שכך אצל הרוב). בכל אופן, במקרה הספציפי הזה, הזכויות הן של איגוד יוצאי ליטא בישראל, ואפשר לבקש מהם אישור להעתיק. אביעדוסשיחה כ"ט בתמוז ה'תשע"ד, 01:17, 27 ביולי 2014 (IDT)
אני ממליצה שתקרא את תבנית:PD-Israel. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:19, 27 ביולי 2014 (IDT)
poke. אביעדוסשיחה א' באב ה'תשע"ד, 19:08, 27 ביולי 2014 (IDT)
חנה, תודה. בקיצור לא מדובר בהגיון, אלא בתקלה משפטית כלשהי. אביעדוס, אין לי מושג מי הם, איך להגיע אליהם, ואיך לשכנע אדם לשלוח משהו לכתובת כלשהי. ביקורת - שיחה 19:15, 27 ביולי 2014 (IDT)
איזו "תקלה משפטית"? והנה :), עכשיו אתה יודע (יש להם אפילו אתר). אביעדוסשיחה א' באב ה'תשע"ד, 20:02, 27 ביולי 2014 (IDT)
תקלה משפטית - קרי: משום מה נושא התמונות לא היה מכוסה ונשען על החוק המנדטורי. בשונה מזכויות היוצרים על טקסט, שבהם היה חוק מסודר? ביקורת - שיחה 20:14, 27 ביולי 2014 (IDT)
אה, במובן הזה. יכול להיות, לא התעמקתי בזה; מבחינתי זה לחקור את שיניו של הסוס שקיבלנו במתנה. אביעדוסשיחה א' באב ה'תשע"ד, 20:21, 27 ביולי 2014 (IDT)

OTRS צוק איתן

דקל מנשה, 0404

שלום חנה, אתמול נשלח אישור OTRS לתמונה https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tzuk-Eytan-Helsinki-protest-1.jpg שצילם דקל מנשה. אנא בדקי שהגיע ועדכני את התמונה בהתאם. תודה ושבת שלום. ‏ MathKnight (שיחה) 17:02, 25 ביולי 2014 (IDT)

משתמש:MathKnight, האישור הגיע, אבל הוא לא תקין. כתוב בו "שצילם דקל מנשה. הוא אישר באמצעות חדשות 0404.". אני צריכה אישור של דקל מנשה, לא של שליח. צריך לראות בשרשור שהאישור יצא במקורו מדקל מנשה. אין לי מושג מה המשמעות של המשפט: הוא אישר באמצעות חדשות 0404. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:03, 25 ביולי 2014 (IDT)
התמונה פורסמה במקור בחדשות 0404 ולפי תנאי השימוש של האתר הם בעלי הזכויות על התמונה. ביקשתי מהם שייפנו לצלם והם אישרו לי שהם פנו והוא אישר וגם הם אישרו. בסוף השבוע הם לא פעילים, לכן אוכל לטפל בכך רק ביום ראשון או שני. בעיקרון, אפשר ליצור איתם קשר כאן. ‏ MathKnight (שיחה) 22:12, 25 ביולי 2014 (IDT)
אני צריכה אישור מהצלם. דאג בבקשה לפנות אליהם. יחכה עד יום שני. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:13, 25 ביולי 2014 (IDT)

בקשה

שלום לך! אני זקוק לעזרתך בתיקון/עריכת/הוספת הערך של הזמר, החזן יאיר ירוחים (jair jerochim) תודה!

צר לי אבל אני מתמצאת בנושא ובכל מקרה אנחנו בוויקיפדיה העברית ויש לכתוב כאן ערכים בעברית. אני ממליצה שתפתח דף טיוטה ותתחיל לעבוד שם, וזאת בהנחה שיש לו חשיבות אנציקלופדית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:00, 26 ביולי 2014 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך

מ ז ל ט ו ב ! --Yoavd - שיחה 08:27, 27 ביולי 2014 (IDT)

אם אני לא טועה זה מחר... ובכל זאת מזל טוב! ועד מאה ועשרים! ‏Lionster‏ • שיחה 08:30, 27 ביולי 2014 (IDT)
הי יואב, אתה בתחרות מי יהיה הראשון תודה רבה. אני נולדתי באותו יום שבו פרצה מלחמת העולם הראשונה, פלינדרס פיטרי נפטר ורובי ריבלין ייכנס לתפקידו כנשיא. איזה יום.... חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:32, 27 ביולי 2014 (IDT)
פרח בשבילך פרח בשבילך פרח בשבילך ועוד רבים כאלה ליום הולדתך שיחול מחר. מאחלת לך שנת יצירה, כתיבה פורה וחפירות באתרים יחודיים. אילי - שיחה 17:22, 27 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בהקדמה. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 17:26, 27 ביולי 2014 (IDT)
ועכשיו כולם לשיר: "יום הולדת לחנה השמחה לויקיפדים..." מ ז ל ט ו ב ! Itaygur - שיחה 19:47, 27 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב :-) Danny-wשיחה 19:51, 27 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב ויומולדת שמח!Ewan2 - שיחה 00:27, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב. The Turtle Ninjaשיחה00:33, 28 ביולי 2014 (IDT)
חנה, מאחל לך עוד שנים רבות של עשייה, הצלחה, נתינה וכוח רצון. מ ז ל ט ו ב !אלעד • (שיחה) • 01:36, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! תודה על הכל. ביקורת - שיחה 05:28, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! גילגמש שיחה 06:23, 28 ביולי 2014 (IDT)
מצטרף למברכים, מ ז ל ט ו ב ! שימנשמע?1.. 2.. צא! 06:49, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! גרש - שיחה 07:37, 28 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה לכם, נחמד לקום בבוקר עם ברכות במיוחד כשמהיום אני מתחילה לקבל את זה. לי זה נראה הזוי . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:40, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ! השם הוא וייד ווילסון. - פאב החור בבאגליה. בהקשר הזה, פשוט חור. - גבינה 08:39, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ועד מאה ועשרים דריה - שיחה 08:47, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בהצלחה 👍 פרח בשבילך, אושר ובריאות ! רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 08:59, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! עד מאה כעשרים. איתן96 (שיחה) א' באב ה'תשע"ד 09:18, 28 ביולי 2014 (IDT)
חנה, מזל טוב ליום הולדתך! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:40, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! ערן - שיחה 10:14, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , חנה! המון בריאות ואושר! אלדדשיחה 11:00, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! ‏אופקאלףשיחה‏ • א' באב ה'תשע"ד • 11:05, 28 ביולי 2014 (IDT)
יום הולדת שמח חנה! יואב נכטיילרשיחה 11:06, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! אליסף · שיחה 11:18, 28 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה לכולם, אני הולכת היום לחגוג בקונצרט בקשת אילון על הדשא. הכניסה בחינם, כולכם מוזמנים... חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:13, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! Assayas שיחה 13:30, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב! פרח בשבילך אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:36, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , ונשמח לשמוע חוויות מהקונצרט. אביהושיחה 14:20, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב !MathKnight (שיחה) 16:13, 28 ביולי 2014 (IDT)
כבר איחלתי מזל טוב בע"פ מראש, אבל אאחל לך גם כאן שתהיי איתנו עוד הרבה שנים ושתהני מעשייתך כמה שיותר. אנחנו בטוח נהנים ממנה. Ldorfmanשיחה 16:18, 28 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב בכל המדיומים! ‏עמיחישיחה 16:31, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! להתראות בקרוב. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 16:34, 28 ביולי 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 22:46, 28 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה לכולם על הברכות, הקונצרט בקשת אילון היה נפלא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:43, 29 ביולי 2014 (IDT)

מוטב מאוחר מלעולם לא :) מזל טוב, חנה, ומיטב הברכות. איזה יופי לך שהיית בקשת אילון, אני מקנאתפרח בשבילךפרח בשבילךפרח בשבילך שלומית קדם - שיחה 19:19, 29 ביולי 2014 (IDT)

תודה רבה שלומית, הייתי בשני קונצרטים ביום שני בשבוע שעבר באולם, ואתמול. זאת הפעם הראשונה שאני הולכת לשם, ואני מתכוונת לעשות זאת באופן קבוע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:08, 29 ביולי 2014 (IDT)
מזל טוב חנה! מצטער על האיחור. אליסף · שיחה 18:03, 31 ביולי 2014 (IDT)
חנה, מזל טוב והרבה ברכות! סליחה על איחור SHALOM2000 - שיחה 12:02, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
פאדיחה שפספסתי את התאריך ואיחרתי ככה... מזל טוב ושפע ברכות! Ravit - שיחה 22:16, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
הי Ravit והמאחרים בנשף, תחשבו איזה כיף זה בשבילי לקבל ברכות חדשות לאחר שכבר פגו הברכות הקודמות חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:29, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
חנה, סליחה על האיחור הכבד. המון ברכות!! פרח בשבילך. בכבוד ובהערכה David.r.1929 - שיחה 16:51, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
וגם ממני סליחה על האיחור הסופר-סופר כבד. המון ברכות ומ ז ל ט ו ב ! עד 120 ! ‏dMy‏ • שיחה • 00:15‏, 30/08/2014 • ד' באלול ה'תשע"ד

לחני

היי חני, אני צריך ממש את העזרה שלך. פנתה אליי קרובת משפחה של "דניאל גד", ודניאל ביקש שיעלו תמונות לערך שלו. שלחו לי כמה תמונות ואיתם גם שמות הצלמים האם תוכלי לעזור לי איך לעלות את התמונה לערך שהיא תיעלה מהמשתמש שלי אבל הזכויות יעברו לצלם, פשוט ממש חשוב שיהיו תמונות בערך שלו זה יותר נעים ככה. וגם נגיד להוסיף עוד תמונה בערך "גד מצילומי הסרט מפריח היונים" וכמובן שגם את שם הצלם. ממש תודה אם תעזור בברכה Israelyy16 - שיחה 11:26, 27 ביולי 2014 (IDT)

אני ממליצה שתקרא את הדף ויקיפדיה:OTRS. אתה צריך לקבל מהצלם אישור על פי נוסח האישור שנמצא שם, להעלות את התמונות ובפרטי הרישיון לציין שהוא הצלם, לאחר מכן להעביר את האישור של הצלם עם כל שרשור התכתובת לכתובת המופיעה בדף שהופנית אליו כולל קישור לכתובת האינטרנט של התמונות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:36, 27 ביולי 2014 (IDT)

סידור קטגוריות בוויקימדיה

הי חנה.

אני צריך שוב עזרה בסידור קטגוריות. התכוונתי לייצר תחת הקטגוריה "Richard Kaufman" את הקטגוריה "Ganigar eating room" אבל משהו השתבש וגם עשיתי נזק לקטגוריה "Beit Hashimshony" (שהיתה תחת Richard Kaufman"). אודה לעזרתך לסדר את הנושא כי אני לא הצלחתי ואני לא רוצה לעשות יותר בלגן. תודה. Danny Gershoni - שיחה 20:26, 27 ביולי 2014 (IDT)

אני מצטערת אבל אני מאד עסוקה בימים אלה גם מחוץ לוויקיפדיה. לירון, האם תוכל לסייע? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:41, 31 ביולי 2014 (IDT)
בשמחה. אני מייד ניגש לזה. דני, אנא בדוק אם השינוי שאבצע כעת יצא תקין. Ldorfmanשיחה 11:32, 31 ביולי 2014 (IDT)
תודה לירון. נראה בסדר גמור. Danny Gershoni - שיחה 12:52, 2 באוגוסט 2014 (IDT)

פרופ' אורי קופפרשמידט

לחנה שלום

קודם כל - מזל טוב ליום הולדתך (אם כי באיחור)

ראיתי שפרופ' קופפרשמידט נכנס לדיווח שגיאות והתלונן על כך שספרו לא הוזכר באחד הערכים. אם את עדיין בקשר עם אוניברסיטת חיפה, יכול להיות שתוכלי לרתום אותו לתועלת הוויקיפדיה. הוא מלמד "היסטוריה חברתית של המזה"ת" ובין תלמידיו (חבצלות) יש כאלו שצריכים לכתוב מטלות ובנוסף הוא בעל ידע רב בנושא האחים המוסלמים (https://www.youtube.com/watch?v=neaJes_Mwrk) ‏XX-59-40 - שיחה 18:05, 30 ביולי 2014 (IDT)

תודה על המידע. אני בהחלט בקשר עם אוניברסיטת חיפה. אצור אתו קשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:15, 30 ביולי 2014 (IDT)

סדרת הסרות של תמונות דו"צ בפליקר

הועבר לדף ויקיפדיה:מזנון

חנה שלום,

אתמול ב-14.43 שלחתי אלייך מייל בנוגע לתמונה שלו. אני מניח שטרם הספקת לראות זאת. אודה לתשובתך. עמירם פאל - שיחה 07:32, 31 ביולי 2014 (IDT)

עניתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:39, 31 ביולי 2014 (IDT)
תודה. אמרי לי בבקשה כשהוא ישלח את האישור, בכדי שאוכל להעלות את הקובץ. לאיזה כתובת מקור אני אמור להפנות? הרי לא מדובר במקור עם כתובת מהאינטרנט? האם בעל הזכויות "שחרר את היצירה תחת קריאייטיב קומונס"? או "תחת הרשיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו"? (מה זה?). תודה שוב. עמירם פאל - שיחה 09:37, 31 ביולי 2014 (IDT)
הדרך הזאת לא טובה. אני ממליצה שהוא ישלח אליך, אתה תעלה את הקובץ ולאחר מכן תשלח את האישור עם קישור לכתובת האינטרנט של התמונה. אני לא המתנדבת היחידה היום ב-OTRS. יש גם את משתמש:Eitan96. אתה צריך להעלות את הקובץ בהתאם לרישיון שהוא אישר. לפי הנוסח הסטנדרטי הרישיון הוא {{Cc-by-sa-3.0}}. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:49, 31 ביולי 2014 (IDT)

דו"צ

יופי :) ביקשת מהם שייתנו אישור לתמונות שלפני המבצע? אביעדוסשיחה ד' באב ה'תשע"ד, 15:17, 31 ביולי 2014 (IDT)

דיברתי וגם שלחתי בקשת OTRS מסודרת. אני מקווה שיצליח. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:52, 31 ביולי 2014 (IDT)
בקשה למה בדיוק? והאם הגעת לסיכום איתם לגבי כלל התמונות? אביעדוסשיחה ד' באב ה'תשע"ד, 17:44, 31 ביולי 2014 (IDT)

עזרה - דף רשום על שמי

הדף גיל שחר רשום ברשימת הערכים שיצרתי. יש אפשרות לשנות את זה? פשוט עזרתי לבחור שכתב את הערך, ויצרתי עבורו את הדף בתחילת הדרך במרחב המשתמש שלו, כעת זה במרחב הערכים. ביקורת - שיחה 17:13, 31 ביולי 2014 (IDT)

אני יכולה להסתיר את הגרסאות הראשונות. אבל לא יוצרים אף פעם במקום העורך שמעלה. משתמשים בשיטה של העברה מטיוטה. זה נחמד שאתה פונה אלי אישית ואני נמצאת עכשיו בחזית ויקיישתוף, אבל יש דף לבעיות האלה קוראים לו וק:במ. . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:17, 31 ביולי 2014 (IDT)
מסכים עם חנה (גם בנוגע למקום הבקשה וגם לתוכן התגובה). אני רק תוהה, מה בדיוק זה מפריע לך? אם בגלל זכויות היוצרים אז תרשום זת במפורש בדף השיחה של הערך. ואם בגלל שאתה לא רוצה את זה ברשימת המעקב שלך, יש אפשרות להסיר זאת. אז מה בדיוק הבעיה?
נ.ב. חנה בהצלחה. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:27, 31 ביולי 2014 (IDT)
פניתי אלייך כי לא ידעתי מה אמורים לעשות, וידעתי שאת יודעת. הסיבה שלא העברתי לטיוטה או מטיוטה, הייתה שהבחור רשם את התוכן בהתחלה בדף המשתמש שלו, לא רציתי להעביר לו את כל הדף. ולשאלתך יונה: א. מגיע קרדיט לבחור הכותב. ב. כשיש לי ספק על חשיבותו של ערך בתחום שאני לא מכיר, אני עלול להיגרר לשיפוט אד-הומינם, ואם אראה שאתה יצרת את הדף, אשער שמן הסתם אתה יודע מה אתה עושה, ואמשיך הלאה. אולי זה מה שקורה באשר לערך גיל שחר? ביקורת - שיחה 17:33, 31 ביולי 2014 (IDT)
בינתיים Ely1 סידר את זה. תודה לכולם. ביקורת - שיחה 18:10, 31 ביולי 2014 (IDT)

בהמשך לדברייך

קובץ:שאול שוחט.jpg היי חנה, נראה שאת לא עוקבת אחרי התשובה בדף השיה שלי. לכן אני ממשיך את הדיון כאן:

שלחתי כבר אישור העלאה של בעל הזכויות-
במקרה הזה, מיכל מדוברות הנהלת בית המשפט.
לדבריה, היא עומדת איתך בקשר, ותוכל לסייע לך בכל מה שקשור לתמונה או לאישור עליה. --בן נחום - שיחה 10:05, 1 באוגוסט 2014 (IDT)
זה שאיני מגיבה לא אומר שלא קראתי. חבל שהעלית קובץ כה קטן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:29, 1 באוגוסט 2014 (IDT)
העלתי עכשיו גירסה חדשה של קובץ גדול יותר.
אפשר לראות את עניין האישור כמוסדר?!--בן נחום - שיחה 21:51, 2 באוגוסט 2014 (IDT)
אני לא המאשרת היחידה יש גם את משתמש:Eitan96. לא נכנסתי ביממה האחרונה למערכת OTRS, גם לי מגיע לקחת חופשת שבת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:54, 2 באוגוסט 2014 (IDT)

מזכיר את המלצתי משם, תסתכלי בOTRS - ארבע מתוך 9 ההודעות שנמצאות שם יכולות לקבל את התשובה הזאת. התשובה לא נועדה למקרים של "עוד פרטים" אלא למקרים בהם מסופקים כל הדברים הנדרשים מלבד נוסח האישור. מתייג גם את משתמש:Matanya. איתן96 (שיחה) ז' באב ה'תשע"ד 10:50, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

פשוט תיצור את זה אם זה משנה לך, זו ויקי. מתניה שיחה 21:19, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
זה יהיה נחמד. אני גם חושבת זה יסייע. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:19, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
יצרתי שם, עכשיו צריך לחכות שאחד המפעילים יוסיף את הנוסח. איתן96 (שיחה) י' באב ה'תשע"ד 09:46, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

העריכות האחרונות בערך אבו זריק

הועבר לדף שיחה:אבו זריק

התייעצות לגבי אישור OTRS

חוקרת שביקשתי ממנה במסגרת פרויקט השגת תמונות, שלחה לי תמונה שצולמה לדבריה על ידי "קולגה שלי, בטלפון שלי". האם יש צורך לקבל גם את אישור הקולגה להעלאת התמונה ברישיון חופשי וכו', או שזה כמו שבן משפחה מצלם את מושא הערך לבקשתו ואין עם זה בעיה? תודה, Ravit - שיחה 22:16, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

מעניין שאת שואלת את השאלה הזאת, יש דיון שלם בנושא הזה בדיון המחיקה שהעליתי על הקובץ:2012 07 05 Yael Abecassis.JPG. יש מפעילים בויקישיתוף שיכלו ללמד את הקטגורים הכי מפחידים בעולם הלכות קטגוריה. לדעתי אם אדם נותן לחבר שלו את המצלמה שלו ומבקש ממנו לצלם אותו זכויות היוצרים שייכות לבעל המצלמה נשוא התמונה. יש עוד שחושבים כך.
הצעתי, אם לקולגה שלו זה לא משנה אם שמו יצוין, שיכתוב אלבום משפחתי, כי זה באמת אלבום משפחתי. וכך נחסוך ויכוחים שם עם כמה קטגורים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:23, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
איזה קטע. מן הסתם לא הייתי מודעת לדיון הזה. מכיוון שאני כמובן מסכימה איתך, פעלתי כעצתך. שלחתי עכשיו את האישור ל-OTRS. תודה רבה לך, Ravit - שיחה 21:28, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
רוית, תשלחי בבקשה אישור חדש נקי לחלוטין בלי כל התכתובות. הסברתי במענה אליך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:43, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה וסליחה, שלחתי. Ravit - שיחה 20:41, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

באג במנוע חיפוש

היי חנה, בוקר טוב.

כידוע לך, העלתי לפני כמה ימים את הערך שאול שוחט למרחב הראשי.
רציתי היום להיכנס לערך, הקשתי בגוגל - שאול שוחט, לא קבלתי בכלל את הערך (בתוצאה השישית דווקא קבלתי שמואל שוחט...).
את מבינה למה זה קורה, ואיך אפשר לתקן? יכול להיות שבגלל שהערך נוצר מלכתחילה במרחב האישי שלי, יש עדיין מגבלה שמונעת מהמנוע חיפוש של גוגל לאתר אותו? בתודה --בן נחום - שיחה 09:19, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
לוקח למנוע החיפוש כמה ימים להתעדכן. חכה כמה ימים, והערך יופיע. שמזןשיחההביכורים שלי • ח' באב ה'תשע"ד • 09:22, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

נזדמנתי לערך, כדרכי, וראיתי את דברייך מלפני יותר משנה בדף השיחה של יוצרת הערך. מה דעתך לאחד את הערכים? הערך ארגומנטציה כעת הוא כמעט בלתי קריא, לוקה בחוסר מקורות (כלומר, מצויין למאמרים שונים, אך אין ביבלוגרפיה מספקת בסופו) וחלקו כתוב בצורה שאינה ברורה כלל. אשמח לשמוע את דעתך.--אדג - שיחה 10:11, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

אני לא מתמצאת בנושא. אני מציעה שתשים על שני הערכים תבנית {{איחוד}} ואם לא תהיה התנגדות אז לאחר זמן תאחד אותם. בהצלחה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:14, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

ערך בית החינוך המשותף דגניה

Hanay לתשומת לבך שהחלפתי את תמונת הסמל והוספתי שתיים חדשות של הדגל. הודה לך אם תקטיני את תמונת הסמל החדשה ותאחדי ותקטיני את שתי התמונות של הדגל. תודה מראש שויקיש - שיחה 12:56, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

גם אני לא זוכרת את התבנית, אני פשוט מעתיקה מתבנית אחרת. תיקנתי חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:43, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום חנה

מה שלומך? היום הועלו כמה קבצים מסוג זה. בתנאי הרישיון כתוב: "חופשי". האם זה בסדר? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 16:47, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

לא, פניתי אליו וסימנתי את הקבצים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:46, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום חנה.זה נבו111.

יש לי אתגר בשבילך:מה יקרה אם הפסקה מבצע צוק איתן#מהלכים מדיניים ותגובות בינלאומיות תהיה ארוכה מידי,מה תעשי אז?

בברכה,--נבו111 - שיחה 21:32, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום נבו, לא ברור לי מדוע בחרת לפנות אלי בסגנון כזה. אין לי כל עניין לעסוק בנושא הזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:40, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

איזה סגנון?וסליחה אם רציתי לשאול אותך משהו שאת לא רוצה להתעסק בו....--נבו111 - שיחה 21:43, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

ככשואלים מישהו "מה תעשי אז" זה נראה כמו קצת כמו התגרות. בכל אופן אם אתה מעוניין לפרסם דיון המקום לכך הוא בויקיפדיה:לוח מודעות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 03:38, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
חנה, אני חושב שנבו הצעיר התכווין להתייעץ איתך. נסי לקרוא את הטקסט כך: "מה יקרה אם הפסקה "מבצע צוק איתן#מהלכים מדיניים ותגובות בינלאומיות" תהיה ארוכה מידי, מה את היית עושה?".--אדג - שיחה 05:12, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
או קי, תודה. בכל אופן עדיין אין לי עניין לערוך את הערך הזה, מומלץ כשרוצים ייעוץ בקשר לערך מסויים, להתייעץ עם עורכים פעילים בערך שמכירים אותו היטב ולא לפנות אקראית למישהו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:08, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

הבאג ממשיך

היי חנה, בוקר טוב.

אני מקיש בגוגל "שאול שוחט", וזה נותן לי בעמוד הראשון את - קובץ:שאול שוחט.jpg, ולא נותן את הערך בכלל.
את מבינה למה זה קורה, ואיך אפשר לתקן? יכול להיות שבגלל שהערך נוצר מלכתחילה במרחב האישי שלי, יש עדיין מגבלה שמונעת מהמנוע חיפוש של גוגל לאתר אותו? בתודה --בן נחום - שיחה 09:40, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אצלי מופיע בחיפוש "שאול שוחט". כעיקרון בשאלות טכניות עדיף שתשאל בויקיפדיה:דלפק ייעוץ ולא אצלי. מסייעים שם מומחים גדולים ממני. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:45, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
OK ותודה בן נחום - שיחה 10:48, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

לילה טוב חנה. לא הבנתי אם בקשתך בסדנה לגרפיקה בוצעה לשביעות רצונך, או שלא ושיש מה לשפר. אם כן, אנא ארכבי את הבקשה, ואם לא, כתבי שם את הדברים שיש לשפר והפעילים בסדנה יטפלו בבקשה. אני מבקש את זה ממך על מנת לבצע מעט סדר בדף הסדנה, שלאחרונה עמוסה וחסרת עורכים גרפיקאים שמסוגלים לטפל בבקשות. תודה, • אלעד • (שיחה) • 03:33, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה על התזכורת אירכבתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:44, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

מה רע ב{{ערך אודות אישה}}? ב{{מדען}} יש פרמטר "מדענית=כן" ובתבניות המשתמש, כפי שאת בוודאי יודעת, יש פרמטר משתמשת=כן. גם זה לא בסדר? מאוכזב, ‏[kotz]‏ [שיחה] 13:29, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

אין תבנית מדענית, יש תבנית אחת למדען ומדענית שאפשר להפכה למדענית. אתה נתת שם שבעיני הוא מוזר. כמו שאמרתי למה לא תבנית ערך אודות גבר? העובדה היא שחשבת שגבר זה הסטנדרט, והאישה היא החריג שיש לייחד לה תבנית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:23, 7 באוגוסט 2014 (IDT)
נו, כי הסטנדרט הוא גבר (כמו {{מדען}}, {{כדורסלן}}, {{סופר}} ויש פרמטר שמשמש להפיכת הטקסטים ללשון נקבה. יש פרמטר "מדענית" והתבנית אמורה היתה לעשות אותו דבר בדיוק ולכן נקראה כפי שהיא נקראה. אני אשמח לשמוע איזה שם את היית נותנן לתבנית שמזהה ערכים אודות נשים. ‏[kotz]‏ [שיחה] 22:17, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

תמונת מחפר במבצע צוק איתן

האם תוכלי לבקש מדובר צה"ל לשחרר את התמונה הזאת (כתובת פליקר: https://www.flickr.com/photos/idfonline/14817494141/ ) של באגר E-349? תודה. ‏ MathKnight (שיחה) 13:38, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

צריך לפעול בנושא זה בחוכמה. אי אפשר לפנות כל יומיים, בסוף ינפנפו אותנו. אני מקווה שנצליח להיפגש לפגישה כמו שרצינו לפני המלחמה ואז לא תהיה בעיה כלל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:24, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

אתר ההנצחה לחללי חטיבת כפיר

לחנה ערב טוב,

רק עכשיו נתפניתי מהשלמתם של כמה ערכים שכתבתי לאחרונה ואני מוכן לכתוב את הערך. יש לי רק בעיה אחת, אינני יודע להעלות ממונות. האם את מוכנה שאכתוב את הערך ואת תוסיפי בגמר הכתיבה את התמונות ? אמתין לתשובתך.
בברכה, אברהם אמיר - שיחה 21:47, 7 באוגוסט 2014 (IDT)
בוודאי. יש שם תמונות רבות שצולמו על ידי גל . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:59, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

OTRS

שלום חנה. שלחתי לפני מספר ימים את האישור המתוקן וראיתי שהוא עוד לא אושר בדף התמונה, האם קיבלת? האם הוא תקין? תודה, Ravit - שיחה 09:37, 9 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום רוית, אני מאד עמוסה בימים אלה ויש לי אורחים מחו"ל ויש המון פניות. יש גם מתנדב נוסף משתמש:Eitan96 והוא הבטיח שביציאת השבת הוא יטפל בפניות. אשתדל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:24, 9 באוגוסט 2014 (IDT)
אכן טיפל, תודה איתן. לילה טוב, ושיהיה בהצלחה ובקלות עם העומס :) 23:34, 9 באוגוסט 2014 (IDT)


ערך זוקי קריסטל

שלום חנה, העלתי את הערך ע"ש זוקי קריסטל עם טקסט שאני כתבתי ותמונות שלי חוקיות לשימוש. שלחתי לכם את אישור השימוש בתמונותיהם של הצלמים מיכל קריסטל ורועי שפרניק, בדף שיצרתי לזוקי קריסטל, רעייתי ז"ל. (למייל permissions-he@wikimedia.org) ובנוסף, הצהרתי בפניכם, שהטקסט לדף של זוקי קריסטל, נכתב על ידי לדף והקישור שעשיתי לאתר "קריסטל אמנות בתקשורת", נעשה מתוקף העובדה שהאתר הוא בבעלותי ואני הוא שכתבתי גם את הטקסט המופיע באתר ומכאן זכויות היוצרים למיידע זה הם שלי. עד כה, טרם קבלתי את אישורכם לדף שיצרתי ואני מבקש לקבל היתר לפרסומו. מאחר ופרסום דף זה, במועד זה, נחוץ לי ביותר, כי הוא נעשה לציון שנה לפטירתה של רעייתי, זוקי קריסטל ז"ל. אודה לכם על מתן האישור בהקדם. כל טוב ותודה שמשון קריסטלשמשון קריסטל - שיחה 17:26, 10 באוגוסט 2014 (IDT)

משתמש:Eitan96 טיפל בכך אבל יש להוסיף לכל התמונות תבנית רישיון {{Cc-by-sa-3.0}} לא מספיק לכתוב חופשי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:07, 11 באוגוסט 2014 (IDT)

הפיצה מוכנה

מקווה שתהיי מרוצה שפם אדום - שיחה 10:52, 11 באוגוסט 2014 (IDT)

תמונת מנהרות הכרמל נמחקה

היי ואני מקווה שאת נהנית בסיורים עם אורחייך,
התוכלי לבדוק מה קרה לתמונה שהופיעה בראש הערך "מנהרות הכרמל" ונמחקה משום-מה דקות ספורות טרם כתיבת שורות אלה? למיטב זכרוני, היא נמסרה ע"י דובר כרמלטון והכל היה תקין לגמרי, כולל אישור. האם זכרוני מטעני? Ldorfmanשיחה 03:29, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

לירון, אני מאד מבקשת להבא כשאתה פונה אלי בקשר לתמונה שנמחקה בוויקישיתוף שתקל עלי ותיתן לי קישור לדף שנמחק File:CarmelTunnels.Neve Shaanan Intercange.jpg כך _> 'כאן' לעצם התמונה לפי מיטב זיכרוני לא היה לה אישור OTRS אלא שהעלה אותה הדובר, אבל בוויקישיתוף הם לא יכולים לדעת זאת. אני לא רואה את פרטי התמונה כי אני לא מפעילה בוויקישיתוף. אני רק יכולה להתחיל לעשות חיפוש במערכת האישורים, אבל זה חתיכת סיפור אם איני יודעת אם בכלל היה אישור ואם כן היה, אז מהן מילות החיפוש הנכונות. מי שיכול לראות הוא משתמש:Matanya. אפשר גם לפנות לדובר כרמלטון ולבקש ממנו אישור מסודר. זאת הסיבה שכאשר רואים תמונות כאלה, למרות שאנחנו יודעים שזה בסדר יש לדאוג לאישור כי אף פעם לא יודעים מתי מישהו יעשה את הקשר בוויקישיתוף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 03:38, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
OK. חשבתי שתוכלי למצוא את זה דרך מערכת ה-OTRS. נמתין לבדיקתו של מתניה. לילה טוב, Ldorfmanשיחה 04:10, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
ראיתי שכלל התמונות שהעלה אותו משתמשת הועמדו למחיקה ראה כאן לדעתי לא נשלח כל אישור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:12, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: רציתי להוסיף את המילה "בקלות", כלומר "חשבתי שתוכלי למצוא את זה בקלות דרך מערכת ה-OTRS", אבל הקדמת אותי. אכן, ככל הנראה לא היה אישור. אזכור דוגמה זו לעתיד. נבקש תמיד אישור רשמי ונסביר שמדובר במראית עין. תודה, Ldorfmanשיחה 04:13, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

לקובץ אין כל אישור. מתניה שיחה 21:55, 16 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה על הבדיקה. Ldorfmanשיחה 14:55, 17 באוגוסט 2014 (IDT)
Ldorfman, אני מציעה שתפנה לחברה שישלחו אישור OTRS לכל התמונות שנמחקו ואז אפשר יהיה לשחזר את התמונות. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:36, 18 באוגוסט 2014 (IDT)
אולי הייתי עושה את זה לו הייתי יודע מה הוצג בתמונות שנמחקו. לי זכורה רק התמונה מהאוויר של המחלף שלייד הכניסה/יציאה מהמנהרות באזור הגרנד קניון. Ldorfmanשיחה 16:54, 18 באוגוסט 2014 (IDT)

שם משתמש

היי, חנה, בהמשך להתכתבותנו, הוספתי על כל המידע כדי להשמיש את שם המשתמש, אך ראיתי שהוא עדין מופיע באדום. כיצד ניתן להופכו לכחול. תודה. --דניאל12 - שיחה 09:44, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

תלחץ על הקישור האדום ויפתח לך דף ליצירת המשתמש שלך. רשום שם משהו ושמור והקישור כבר לא יהיה אדום. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:44, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

תמונות שמוש הוגן

מדוע את סוברת שהתמונה שפורסמה לעיתונות על ידי החברה ומפורסמת באתר החברה בדפי הערכים:

אינה בשמוש הוגן?

אני מציעה שתקרא את הדף ויקיפדיה:רישוי תמונות/שימוש הוגן. אתה תמיד יכול לפנות למתניה ולקבל חוות דעת נוספת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:06, 14 באוגוסט 2014 (IDT)

סדנת מתקדמת לעריכה - הרשמה מוקדמת

שלום לכולם, אנו שמחים להציג בפניכם את דף המפגש החדש של הסדנה המתקדמת לעריכה, אשר תתקיים ב- 13.10.2014 בחדר הקהילה של ויקימדיה ישראל. הסדנה מיועדת לעורכים חדשים שכבר התחילו להשתלב בוויקיפדיה, אבל עדיין זקוקים לעזרה והכוונה. מתוך התייעצות משותפת של חן ושלי, לפני הפרסום של המפגש ברבים אנו מציגים אותו לכם - החונכים של החממה, לאור הידע והניסיון שלכם בסיוע לעורכים חדשים.

  • משום שמספר המקומות מוגבל, אשמח אם תזמינו באופן אישי את העורכים שלדעתכם יפיקו את המיטב מסדנה זו ותאפשרו להם לשריין לעצמם מקום בסדנה.
  • כמו כן, אנו זקוקים לעורכים מנוסים אשר יוכלו לסייע למשתתפי הסדנה. אשמח אם תוכלו לבוא לעזור ולהזמין גם עורכים ותיקים אחרים שלדעתכם ירצו ויכלו לסייע.

אפשר לכתוב הערות, הצעות ושאלות בדף השיחה של המפגש או לשלוח מייל לכתובת cspector-at-wikimedia.org.il.
תודה על שיתוף הפעולה Chenspec-WMIL וגארפילד - שיחה 10:53, 17 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה על העדכון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:51, 17 באוגוסט 2014 (IDT)

הילולים

זוכרת מה את חייבת לי? קריצה לא מלחיץ חלילה, פשוט מוודא שאת זוכרת . אם לא משנה מאיזו סיבה לא תוכלי לבצע זאת, אנא תודיעי לי. • אלעד • (שיחה) • 22:03, 17 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה על התזכורת. כתוב לי שוב את התאריך האחרון כדי שארשום ביומן. יש לי חודש מאוד עמוס. אבל אני בכל זאת רוצה לעשות זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:34, 18 באוגוסט 2014 (IDT)
זה בסדר, בלי לחץ. אני צריך את זה עד סוף החודש. כמובן לא ב-31 באוגוסט ב-23:59 כי אני צריך לערוך מעט ולארגן, קצת לפני אלעד • (שיחה) • 08:00, 18 באוגוסט 2014 (IDT)
חנה, מה קורה עם העניין? לא שלחת לי וכבר ה-1 לחודש. • אלעד • (שיחה) • 17:05, 1 בספטמבר 2014 (IDT)
אני מתנצלת, יותר מידי בעיות שלא צפיתי. אשתדל מאד מחר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:50, 2 בספטמבר 2014 (IDT)

התנדבות במיזם כתיבת ערכים כמטלה אקדמית בנושאי רפואה

היי, אשמח להתנדב. אבל אצטרך תזכורת ואישרור סופי כמה ימים לפני ה-11 בנובמבר. חוץ מזה, אין בעיה... --אדג - שיחה 07:56, 18 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה משתמש:אדגץ אני מבקשת שתשלח את פרטי הקשר שלך אלי בדוא"ל. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:28, 18 באוגוסט 2014 (IDT)

תל צף

"כלי המתכת הקדום ביותר במזרח התיכון נמצא בעמק בית שאן": הרמה להנחתה... (אנ') אביעדוסשיחה כ"ג באב ה'תשע"ד, 16:02, 19 באוגוסט 2014 (IDT)

http://www.hadashot-esi.org.il/report_detail.aspx?id=202&mag_id=110

תודה, אבל אני עכשיו בתקופה מאד עמוסה. אולי ראובן יהיה מוכן לכתוב את הערך. הערך בוויקיפדיה האנגלית נכתב על ידי מישהי מהתוות של יוסי גרפינקל אני מזהה את שם המשתמש, לא נראה לי שהוא מעודכן על פי הממצאים האחרונים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:30, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
alright. אביעדוסשיחה כ"ד באב ה'תשע"ד, 20:09, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
מצטער, כנראה לא אגיע לזה בקרוב. Reuveny - שיחה 21:15, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
אגב, המאמר החדש חופשי לעיון. Reuveny - שיחה 21:18, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
ראובן, אולי תשכנע את דני רוזנברג להצטרף למיזם של כתיבת ערכים כמטלה אקדמית ואז אחד הסטודנטים שלו יכתוב את הערך. מה דעתך? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:28, 19 באוגוסט 2014 (IDT)
אולי. Reuveny - שיחה 21:35, 19 באוגוסט 2014 (IDT)

This Month in Education: August 2014

ריכוז תלונות על ויקישיתוף

היי,

במזנון יש בחודשים האחרונים המון תלונות על ויקישיתוף. אולי כדאי לשלוף את הדיונים השונים מהארכיון ולרכז את זה בדף כלשהו ואולי אפילו להגיש את זה לעיון הקהילה שם כדי שיראו מה הביקורת וינסו להשתפר? אני זוכר שאמרת שהם ירדו גם על ארגנטינה. זה יכול לסייע ולהגביר את שיתוף הפעולה בין המיזמים. מתייג גם את משתמש:Matanya ואת משתמשת:Amire80. גילגמש שיחה 10:48, 20 באוגוסט 2014 (IDT)

אני לא יודע אם אני יכול לעזור הרבה, כי אני לא מנוסה לעומק בוויקישיתוף. אני מעלה תמונות פעם בכמה שבועות, ואף שכתבתי את הדפים על OTRS בוויקיפדיה העברית לפני כמה שנים והייתי פעיל שם בעבר, ביום אני נכנס לשם לעתים רחוקות. כמו־כן, אני מתעניין הרבה יותר בדברים הטכניים ולא בדברים המשפטיים.
לכל היותר אני יכול לנסות לעזור לגבש את התלונות למשהו מעשי ולמצוא את ערוצי הדיווח המתאימים. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 10:56, 20 באוגוסט 2014 (IDT)
הי גילגמש, חלק מהדפים הועברו על ידי לדף שיחת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/הצלת תמונות - ויקישיתוף או שניתן בהם קישור. אשמח לעזרה עם כל הדיונים במזנון יקושרו לשם. האם תוכל לסייע
משתמש:Geagea הציע הצעה לשיתוף פעולה עם הקהילה בוויקישיתוף, הוא היה אמרו להעלות הציע כזאת שם, איני יודעת היכן זה נמצא. הוא לא עדכן אותי מזמן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:02, 20 באוגוסט 2014 (IDT)

תומאס מולינה

שלום לך

בעריכה זו כתבת מילה שאני לא מבין במשפט "הסירה נחקרה ושופה" (למה הכוונה בשופה) XX-59-40 - שיחה 13:09, 20 באוגוסט 2014 (IDT)

תיקנתי "שופצה". תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:03, 20 באוגוסט 2014 (IDT)

כינוי

לחנה שלום.

כנראה שאני קשה הבנה, כי לא הצלחתי להבין למה התכוונת כשכתבת במזנון "מצא לך כינוי שאפשר יהיה לפנות אליך באמצעותו ועצב חתימה בהתאם". כשנרשמתי בחרתי כינוי ניטרלי, שאין לו כפל משמעות (XX-59-40) וזה משתי סיבות: רצון לאנונימיות (לפחות חלקית, כלומר שידעו עלי רק מה שאני חושף על עצמי) והעובדה ששמי הפרטי, כמו גם הכינוי שבו מכנים אותי בני משפחה וחברים כבר תפוסים. אשמח להסבר למה הייתה הכוונה.

אגב, ביקשתי הרשאות ניטור בבקשות ממפעילים.

תודה XX-59-40 - שיחה 00:22, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

הבעיה בשם המשתמש שבחרת לך הוא שקשה לפנות אליך, גם קשה דרך אגב לתייג אותך. כי מי יכול לזכור שם כמו "XX-59-40". אפשר להישאר אנונימי אבל שהכינוי יהיה בעל משמעות למשל ראה משתמש:דרך שהיה פעיל פעם ונעלם. איננו יודעים מיהו אבל קל לזכור את הכינוי דרך. האמת היא ששם המשתמש שלך לא תואם את הכללים בדף ויקיפדיה:שם משתמש, ואני הייתי שמחה אם היית משנה אותו לשם שקל יותר לזכור. אפשר לעשות זאת תוך העברת כל ההיסטוריה בדף ויקיפדיה:שינוי שם משתמש.
יש גם אפשרות ביניים ראה למשל משתמש:The devious diesel, גם שם שלא קל לזכור, אבל המשתמש הזה עיצב את החתימה לו כך שמופיע בה שמו אודי. במקרה זה שמו האמיתי. אתה יכול לבחור לך שם שאתה רוצה לא בהכרח שמך האמיתי. ראה עזרה:חתימה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:12, 21 באוגוסט 2014 (IDT)
הוספתי לך הרשאת מנטר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:15, 21 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה על ההרשאה. הבנתי גם את נושא החתימה/שינוי שם. XX-59-40 - שיחה 07:30, 21 באוגוסט 2014 (IDT)
הוכחה - איקס איקס - שיחה 22:23, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

תמונות מויקיפדיה האנגלית

היי חנה, מה אפשר/צריך לעשות כדי להשתמש בתמונות האלו: Aleister Crowley#mediaviewer/File:Aleister Crowley, wickedest man in the world.jpg, Aleister Crowley#mediaviewer/File:Aleister Crowley, Golden Dawn.jpg, Aleister Crowley#mediaviewer/File:Aleister Crowley, Magus.png, Aleister Crowley#mediaviewer/File:Aleister Crowley's May Morn.jpg‏? Liad Malone - שיחה 13:31, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

אני מצטערת, אבל משום מה המערכת מראה לי את הקבצים במציג הויזואלי למרות שניטרלתי אותו בוויקיפדיה האנגלית. אין לי סבלנות לפענח את התמונות האלה. ממילא כשאני צריכה לעשות העברה אני פונה ל משתמש:Matanya. כך שמלכתחילה עדיף לפנות אליו ולא אלי. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:35, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
לא משום מה. הקישורים שליעד נתן לך מכילים הפניה למציג. לגבי העברה לשיתוף, אי אפשר. הקבצים האלו מוגנים בבריטניה, שם מקורם. מתניה שיחה 22:30, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
המציג המעצבן הזה... מצטער, חשבתי שניתן לראות בו את הסטטוס של הרשיון. ובתרגום להדיוטית, גם לא ניתן להעלות אותן לויקי העברית תחת שימוש הוגן? Liad Malone - שיחה 23:07, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
אפשר לראות במציג את הרישיון. הבעיה העיקרית היא שחנה שונאת אותו, ולכן לא בדקה. לשאלתך: ניתן, אני באופן אישי נגד. מתניה שיחה 23:19, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
באמת ניסיתי,אפילו פעמיים, אבל הוא כל כך מייגע אותי, אני צריכה להתאמץ וללחוץ על שפע קישורים עד שאני מגיעה למקום הנגון. אני באמת שונאת אותו, צריך לעשות כמו בוויקיפדיה הגרמנית להעיף אותו לבחירה במקום ברירת מחדל חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:22, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
לא מתערב לך, אבל את לא באמת צריכה ללחוץ על כלום. רק לגלול קצת למטה. מעבר לזה, את תמיד יכולה לבטל אותו לעצמך. מתניה שיחה 23:25, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
מתניה, למה אתה נגד? זה תורם לויקיפדיה העברית, לא? Liad Malone - שיחה 23:47, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
כן, זה תורם. זו התנגדות אידיאולוגית לשימוש הוגן. מתניה שיחה 09:47, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

מערכת קוד פתוח לבקשת כרטיסים (OTRS)

שלום חנה, העברתי בקשה לפני יומיים בנוגע לתמונה אחרת של עידן ויצמן, ייתכן שלא הגיעה? תודה, ‏ישרוןשיחה 15:07, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

הגיעה, אבל בלי קישור לקובץ, והתמונה לא מופיעה בערך. אני מאד מבקשת לפעול על פי הכללים כפי שמופיעים בדף ויקיפדיה:OTRS. אני רוצה לגשת לפנייה פעם אחת בלבד ולהשלים את המשימה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:42, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
התמונה מקושרת בשרשור. אחרי ששתי תמונות שהעליתי נמחקו בגלל דקדוקים ברישוי חיכיתי עם ההעלאה, אעלה עכשיו. ‏ישרוןשיחה 21:10, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
File:עידן ויצמן.jpg הנה היא, אם את מעדיפה אשלח לך בהמשך לשרשור. ‏ישרוןשיחה 21:16, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
אני לא מבינה למה לא יכולת לשלוח את הקישור הזה בפניה ב-OTRS. אני מבקשת לפעול רק דרך המערכת ולא דרך כאן. דף השיחה שלי אינו חלק ממערכת האישורים. אני מבינה שאתה מאוד לא מרוצה מהדרך בה אני מטפלת בנושא. אני עושה זאת קרוב לשנתיים, אתה עשית זאת תקופה מאד קצרה. אתה מוזמן להתנדב ל-OTRS ולטפל באישורים כרצונך ואז האחריות תהיה שלך. אני קרובה להפסיק את הפעילות שלי בנושא, אין לי זמן, והתלונות הרבות על כך שאני מקפידה ולא יוצרת קיצורי דרך ולא פועלת בדרך של יהיה בסדר מוציאות לי את החשק להתעסק עם הנושא הזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:14, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
יש לי דז'ה וו. מתניה שיחה 23:17, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
התעסקתי עכשיו חצי שעה עם שני אישורים שלא הועברו מלכתחילה כמו שצריך. אישור צריך לקחת לי דקה אם הוא מגיע כמו שצריך. אני לא מוכנה לבזבז כל כך הרבה זמן על אישורים לא תקינים, כשזה מגיע מהציבור הרחב, אז יש לי את כל הסבלנות שבעולם כי הם לא יודעים. אבל ויקיפדים ותיקים אמורים לדעת איך מעבירים אישורים. וזה מוציא לי את החשק להתעסק בנושא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:50, 23 באוגוסט 2014 (IDT)
אני חושב שפעלתי באופן הגיוני לחלוטין וניסיתי להסביר את את זה: העליתי פעמיים תמונות ופעמיים הן נמחקו מוויקישיתוף ומוויקיפדיה (באנגלית ובעברית) כיון שלא הגיע אישור, לכן חשבתי שיהיה זה נבון יותר מצדי לקבל ממך אישור לפני שאני מעלה תמונה שלישית. לכן צירפתי את הקובץ לפנייה בתור שלב ראשון מתוך כוונה להעלות אותו לשרת רק אחרי שתאשרי שזה האישור. רק מהבקשה שלך כאן הבנתי שלפני שתגידי שאת מאשרת את מחכה לקישור לקובץ בוויקישיתוף (שלא היה קיים באותו רגע כאמור) ולא בדיוק זורמת עם הרעיון שלי, אז כדי לא להטריח אותך לא שלחתי מייל עם הסבר אלא מיד כשקראתי את הבקשה ניגשתי להעלות את התמונה למרות שעדיין לא הובהר לי אם האישור תקף כדי להקל עלייך, כעבור 6 דקות סיימתי את ההעלאה, דיווחתי על זה פה (כי כאמור פה הבנתי את הבקשה) וקישרתי אליו תוך הצעה להוסיף את זה לשרשור לנוחותך.
על אף שהבעתי את דעתי שניתן להסתמך על ניסוח טבעי בכללים מסוימים, מעולם לא התלוננתי על תפקודך כמתנדבת OTRS או ניסיתי לרמוז על חוסר שביעות רצון מפעולתך.
אבל חלק מתפקיד המתנדב שם הוא להתעסק עם דברים שלוקחים זמן ומצריכים סבלנות ויותר מתשובה אחת. לא הכל זה מצבים של דקה אחת ואי אפשר לצפות שזה יהיה המצב. אם היה מדובר רק בפעולה אוטומטית של קישור לכרטיסים הכל היה פשוט, אבל לעתים יש מקרים אחרים ומצבים אחרים, וגם ויקיפדים (וגם אני) לא זוכרים את כל הכללים או קוראים את העמוד ויקיפדיה:OTRS מתחילתו ועד סופו לפני כל פנייה. לא הכרחתי אותך לטפל בבקשה, אם את מרגישה שחיקה מהטיפול, או שאין לך זמן וסבלנות עבור טיפול בבקשה שלי את לא חייבת לטפל. יש מתנדב(ים) אחר(ים) וגם אם אין, את מגיעה כמתנדבת ואת לא מחויבת לשום דבר ולא נדרשת לעשות את מה שאת לא מוכנה לעשות, בטח שלא ממני. ‏ישרוןשיחה 01:05, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
אני ממליצה שתקרא שוב בתשומת לב את הדיון שהתקיים בנושא במזנון בשיחת ויקיפדיה:OTRS#הקפדה על הנוסח של העברת אישורי OTRS ראו ויקיפדיה:OTRS#הצהרת הסכמה לכל הבקשות - העברה מהמזנון. אין לי כוונה למחזר את עצמי שוב ושוב עד מוות. אתה כן מעביר עלי ביקורת בנושא הזה, ולהרגשתי תמשיך לעשות זאת עד שלא אעשה בדיוק כרצונך.
אתה מסבך דבר פשוט כי אינך פועל לפי ההנחיות בדף. אני ממליצה שתתייעץ עם משתמש:Aviados שהעביר שפע של אישורים מאנשים מכל העולם לפי הנוסח שם ללא כל בעיה ואישרתי אותם בלחיצת כפתור.
אין לי בעיה להיענות לבקשתך ומהיום והלאה לא אטפל בפניות שלך. וכאמור אתה מוזמן לשנס מותניים ולחזור להיות מתנדב OTRS. אין לי כוונה להגיב יותר בנושא זה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:56, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
כיון שמעולם לא הייתה לי כוונה להעביר ביקורת על התנהלותך אין שום אפשרות שכתבתי דברי ביקורת כאלו. ליתר ביטחון עברתי על דבריי ובדיון הזה לא הזכרתי את שמך או דיברתי על פעילותך פעם אחת. העליתי טענה עקרונית לעניין הסתמכות על היתרים טבעיים ומהעבר השני טענתי ועדיין טוען שהתעקשות על הנוסח הביורוקרטי מרחיקה אנשים שרוצים לתרום. אין סיבה לראות את זה כמהלך אישי או אפילו כביקורת נגדך. מאז ומתמיד אמרתי את דעתי ומעולם לא האשימו אותי שאני בוחר את דעתי מתוך חשבונות אישיים. כיון שאת חוזרת לנקודה הזו אני כבר מתחיל לתהות אם ייתכן שאת הטיפול העצבני לו "זכיתי" קיבלתי כי דעתי שם לא הייתה לטעמך.
גם אם אני "מסבך", כפי שהסברתי עשיתי את זה בתום לב ומתוך רצון לעזור (בכל מקרה, זו לא תמונה לערך שלי מה שהעליתי) חלק מעבודת מתנדבי OTRS הוא טיפול באנשים ש"מסבכים", אבל כאמור אין לי ציפייה שאדם שאין לו את הסבלנות, היכולת או הרצון להתנדב לטפל בבקשות שיעשה את זה. את החשבונות איפה אני אתנדב וכמה אני משאיר לעצמי. בברכה, ‏ישרוןשיחה 09:40, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
צר לי שאתה מכריח אותי להגיב שוב. יש לי המון סבלנות לאנשים שמגיעים מבחוץ ולא מכירים את הנושא. אבל אנשים מתוך המערכת אמורים לדעת כיצד יש להעביר אישורים, בוודאי אדם שהיה בעצמו מתנדב OTRS. מכיוון שהתגובות שלך במזנון היו בהתייחס לבקשתי, זאת בקורת עלי ועכשיו אתה חוזר שוב ושוב ואומר כמה אני חסרת סבלנות וגם מאשים אותי שלא נעניתי לבקשתך מתוך נקמה. אני חושבת שמגיעה לי התנצלות ממך על האשמה הזאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:21, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
1. אני לא מכריח אותך להגיב שוב. כיון שאמרת "אין לי כוונה להגיב יותר בנושא זה" בהחלט אבין אם לא תגיבי. אני לא סיפרתי על כוונה כזו אצלי.
2. אכן לפני כשנה ותשעה חודשים טיפלתי בבקשות למשך חודשיים, אבל גם עשיתי את זה בדרך מעט שונה, וגם עברו מאז, כאמור, כשנה ותשעה חודשים. את חושבת שאני זוכר כל פרט מהנוהל? ובכלל, מה מנסים להסיק מאזכור העובדה הזו? שיש לי בעיית זיכרון? שאני רשלן? שאני מתנכל? אני חושב ששלושת הדברים אינם נכונים לגביי.
3. אני לא מבין למה את מתעקשת לטעון שאני מבקר אותך או את פעילותך למרות שאני מסביר לך שאין לי שום ביקורת כזו. זה שפתחת דיון והצגת דברים במזנון לא אומר שכל מי שמביע דעה אחרת בדיון מעביר על ביקורת על הפעילות שלך.
4. את אמרת שאין לך זמן וש"אני לא מוכנה לבזבז כל כך הרבה זמן על אישורים לא תקינים, כשזה מגיע מהציבור הרחב, אז יש לי את כל הסבלנות שבעולם כי הם לא יודעים. אבל ויקיפדים ותיקים אמורים לדעת..." מכך הנחתי שלוויקיפדים ותיקים אין לך את אותה סבלנות אם האישורים לא מגיעים כפי שאת מבקשת.
5. לא אמרתי שלא נענית לבקשתי מתוך נקמה, וגם אין היגיון באמירה כזו כיון שאת בהחלט טיפלת בבקשה. אמרתי שאני תוהה אם התגובה העצבנית הזו מגיעה בעקבות מה שכתבתי במזנון. איני רואה סיבה להתנצל על כך מכיון ש:
א. איני רואה בכך הכרח שמדובר בנקמה או בהאשמה מרחיקת לכת אחרת, ייתכן שהעובדה שלא הסכמתי עם חלק מדברייך שם ואולי בעינייך פגעתי במשהו מהמטרות שניסית להשיג התפתחה לזה שהגענו לדיון הלא נעים הזה.
ב. אני באמת תוהה, אולי תפתרי לי את התהייה ותאמרי שגם אם לא הייתי כותב את הדברים הייתי זוכה לאותו יחס ושוב לא אציג אותה.
ג. כיון שאת מאשימה אותי פעם אחר פעם במסע אישי מכוון שמטרתו להפעיל עליך לחצים כדי שתפעלי "בדיוק כרצוני", גם לאחר שאני מסביר פעם אחר פעם שלא היו דברים מעולם.
שוב, אם הדיון הזה מיצה עצמו בעינייך ואת רוצה לקיים את כוונתך להימנע מלהגיב, בהחלט אכבד זאת. בברכה, ‏ישרוןשיחה 11:13, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

אני עומד נדהם ופשוט לא מאמין למראה עיני. חנה טורחת ומקדישה זמן רב (מאוד!) בנושא ה-OTRS עם מעט מאוד עזרה מצד אחרים (וזה בסדר גמור. התפקיד הוא התנדבותי ולא ניתן לעקם את האף אם מישהו לא רוצה להתנדב). והנה בא לו ישרון ובשצף קצף מטיף לה 10 קבין של מוסר על איך היא מבצעת את תפקידה ועל איך צריכים להיות הנהלים. נושא הנהלים לא תלוי בחנה. חד וחלק. ההתנפלות הזאת עליה היא ביזיון אחד גדול. במקום להוקיר לה תודה על זה שהיא מקדישה את זמנה ל-OTRS היא חוטפת קיתונות של ביקורת. לא פלא שזה ממאיס עליה את הפעילות. חנה - תתעלמי מכאן ואילך. מי שלא פועל לפי הנהלים פשוט לא יוכל לשים את תמונותיו בערך. חד וחלק.

ובהערת אגב אוסיף ואומר שלאור ההצקות שחנה עוברת בקומונס מצד האנטישמים המקומיים, הדיון הזה הוא עוד חולייה בשרשרת הנזקים שנגרמים שם לתמונות שקשורות לוויקיפדיה העברית. תודה לך ישרון על תרומתך בנושא. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:51, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

אני לא מטיף לאף אחד מוסר איך לעבוד ולא מתנפל על אף אחד. כל הכבוד לחנה על זה שהיא משקיעה המון זמן ואת הערכתי ותודתי לעבודתה בנושא כבר כתבתי לה וזה בהחלט אינו קיתונות של בוז. ‏ישרוןשיחה 20:38, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
ישורון, כאשר מישהו טוען וחוזר וטוען שנפגע ממך, אין טוב מלהתנצל, ולא להתעקש לחזור על הדברים. בהערת שוליים אומר, כי מעולם לא טופלו בקשות OTRS, במהירות וביעילות כמו בתקופת התנדבותה של חנה. אני קורא לחנה, לאזור כוח, לא להיפגע, ולא להפסיק עם פעילותה הנפלאה בקומונס. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:17, 24 באוגוסט 2014 (IDT)
ישרון, לידיעתך אתמול והיום העלה מפעיל מערכת בוויקישיתוף שהוא גם מתנדב OTRS שתי תמונות שקיבלתי דרך OTRS להצבעת מחיקה בטענות שונות ומשונות. וזה עוד כשעשיתי זאת לפי הסטנדרטים שלי ולא שלך. הוא עשה זאת כנקמה על כך שהתלוננתי עליו בבקשות מפעילים שם לפני כחודש. עכשיו אני צריכה לבזבז את זמני שם ועוד באנגלית להתווכח בדיון המחיקה. אני צריכה ולא אתה. אז לכל אלה שמציעים לי "עצות" כיצד לפעול בוויקישיתוף, קל להציע עצות כשלא באמת נמצאים שם, לא מכירים את המערכת ולא אתם צריכים להשקיע את זמנכם שם. ואחר כך אני עוד מקבלת כאן "מחמאות" על כך שאני אדם חסר סבלנות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:54, 28 באוגוסט 2014 (IDT)

המרכז הבהאי העולמי

שלום חנה,

אני מבקש שתבטלי את העריכה האחרונה שלך בהמרכז הבהאי העולמי. המיקום הקודם של התמונה מוצלח יותר, והנימוק שלך על בית עבדאללה פאשה אינו נכון. אני רואה את התמונה מול הפסקה המתאימה בשני דפדפנים שונים ובשתי רזולוציות שונות. אביהושיחה 07:42, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום אביהו, אני מעדיפה שכל הדיון על התמונות יעשה בדף השיחה של הערך ולא בדף שיחתי. אודה לך אם תביע את דעתך שם ואני אגיב שם. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:12, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
שלום חנה,
זה לא עד כדי כך חשוב. שיישאר כך. אביהושיחה 17:55, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

עבודות אקדמיות

חנה, לשאלותייך בנושא: הנחיתי כתיבת ערכים בוויקיפדיה כ(חלק מ)עבודת גמר בקורס "תורת המספרים האלגברית" (88-798) שאותו לימדתי בסמסטר ב' של תשס"ד. הערך הראשון שנכתב במסגרת זו היה משפט היחידות של דיריכלה (אני לא בטוח שהיו אחרים...). בסמסטר השני של תשס"ז לימדתי "אלגברה קומוטטיבית מתקדמת", ושם כבר הכנתי הנחיות מסודרות לסטודנטים. עוזי ו. - שיחה 18:22, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה רבה, זה בעצם מה שאמרת לי היום בטלפון. אני אעדכן גם בדף המרכז הכללי חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:40, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
בטלפון לא היו קישורים. עוזי ו. - שיחה 20:51, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
אבל הסברת לי כה יפה שמצאתי אותם בקלות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:30, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
התאריכים היו שגויים: הצערתי אותם בעשר שנים. עוזי ו. - שיחה 21:43, 25 באוגוסט 2014 (IDT)
את התאריכים לקחתי מהדפים עצמם. משפט היחידות של דיריכלה נכתב בשנת 2005 והדף שלך במרחב המשתמש נפתח בשנת 2007. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:55, 25 באוגוסט 2014 (IDT)

למה נמחק " קובץ:הוצאה להורג בכיכר העיר.jpg‏"?

  1. התמונה ממחישה את האמור בערך.
  2. לא ניתן להשיג תמונה חופשית כזאת.
  3. ניתן קרדיט ראוי ל"מקור".
לכאורה זה עומד בכל הדרישות ל"שימוש הוגן" --בן נחום - שיחה 11:17, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
הסברתי לך את הנושא פעמים רבות. תהיה בטוח שאני שוקלת כל תמונה היטב לפני מחיקה. אתה מוזמן לפנות תמיד למתניה ולבקש ממנו שישחזר את התמונה. אתה יכול גם לפנות אליו ישירות בלי לעבור בדף השיחה שלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:08, 27 באוגוסט 2014 (IDT)
חנה, אולי יש לי קשיי קליטה, אבל עדיין אינני מבין את הקריטוריונית שעל פיהם החלטת למחוק את התמונה.
חשוב לי להבין, כדי לדעת איזה תמונות ב"שימוש הוגן" להעלות בעתיד. --בן נחום - שיחה 08:51, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
הסברתי לך פעמים רבות איני יודעת איך אפשר להסביר עוד. יש דף בויקיפדיה/רישוי תמונות/שימוש הוגן. קרא את ההסברים שם. כבר הפניתי אותך בעבר לשם אבל נראה לי שלא קראת כי הדף מסביר בבירור. אתה מטזמן גם לפנות לדלפק היעץ אולי ויקיפדים אחרים יצליחו להסביר לך מה שאני כנראה לא הצלחתי. חנה

איך מסמנים בשיתוף קובץ לבדיקה?

קובץ שהועלה ברשיון חופשי אך למעשה קיים חשש שהוא מפר ז"י. שפם אדום - שיחה 21:31, 27 באוגוסט 2014 (IDT)

הקובץ מפר זכויות יוצרים מצאתי אותו בקלות דרך האפשרות בעכבר של חיפוש בגוגל ראה כאן. כשאתה נמצא על התמונה יש בצידו הימני של המסך, מתחת לכלים קישור ששמו "Report copyright violation" לחיצה עליו תפתח חלון שלתוכו תכתוב שיש הפרה של זכויות יוצרים ותיתן את הקישור לדף שמצאת. זה גאדג'ט שמודיע באופן אוטומטי למעלה הקובץ שהקובץ מומעד למחקיה וגם מוסיף את הקובץ לרשימה של קבצים המועמדים למחיקה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:46, 28 באוגוסט 2014 (IDT)

שאלת זכויות יוצרים

חנה שלום, יצרתי מפה על בסיס מפה מספר. השינויים שהכנסתי בה פרט לתרגום המונחים היא די מינורית הכוללת צביעה. מה מדיניות ויקיפדיה לגבי נושא זה? תודה רבה ‎Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 12:22, 28 באוגוסט 2014

הי, האם יצרת מפה חדשה מאפס על בסיב המיע במפה מספר או שהכנסת שינןיים במפה מהספר? תן לי בבקשה קישןר למפה. --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:24, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
זאת מפה מספר מחקר של חיל האוויר האמריקאי ששוחרר לקריאה חופשית, ואין לי מושג באיזה רשיון. בכל מקרה אני ביססתי את העבודה עליו עם שינויים מינוריים לא ממש התחלתי מאפס.
הנה הקישורים:
אני מתנסה בינתיים גם עם שילוב המפה עם מפה טופוגרפית, אבל זה בלי קשר. תודה רבה, ‎Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 16:18, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
אני לא רואה בעיה עם מה שעשית. הרי אין זכויות יוצרים על ידע, והמפה היא מפה בכל מקום. אני יודעת שיש איזה מאגר של מפות חופשיות שאפשר להשתמש בהן. בזמנו משתמש:DMY, נתן קישור למישהו. אני ממליצה שתתייעץ גם עם משתמש:קרלוס הגדול או משתמש:GilCahana, הם עוסקים במפות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:02, 28 באוגוסט 2014 (IDT)

חוות דעתך

שלום חנה,

אשמח לקבל את חוות דעתך הנייטרלית לסוגיה שנוצרה בעקבות מחיקת הקטגוריה שיצרתי ועבדתי עליה רבות. את הטיעונים שלי תוכלי לראות בהתכתבות עם ערן בדף השיחה שלי. לדעתי הקטגוריה נמחקה פשוט סתם, לאור איזשהו דיון מחיקה ארכאי שנערך מזמן לגבי קטגוריה אחרת תחת שם ורעיון דומה, אבל כאן נגמר הדמיון לקטגוריה שלי.
ברצוני לשחזר את הקטגוריה וכן למנוע את מחיקת קטגוריות דומות שיצרתי ולפני כן רציתי לשמוע את דעתך בנידון.
תודה מראש, שועל - שיחה 13:49, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
פתחתי דיון חשיבות בדף שיחת קטגוריה:נספי מחלות וסיבוכים הנלווים לאיידס והעתקתי לשם את הדיון בדף השיחה שלך. אני מציעה להמשיך שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:46, 30 באוגוסט 2014 (IDT)
תודה. שועל - שיחה 16:43, 30 באוגוסט 2014 (IDT)

היי,
לתשומת ליבך, כפי שמצויין בפרטי הקובץ, יש בעיה באישור ה-OTRS לתמונה והיא מועמדת למחיקה. האם תוכלי לבדוק ולתקן, או להבדיל, לאשר שהאישור שהתקבל אינו מתאים ובכך, לקדם את המחיקה, כדי שנוכל לבקש תמונה חדשה (כדי שנקבל תמונה חלופית, צריך לדעת תחילה אם זו נשארת או לא)? בתודה, Ldorfmanשיחה 04:19, 31 באוגוסט 2014 (IDT)

אין כל בעיה באישור של בתמונה הזאת, זאת רק נקמנותו של User:Jcb בגלל שהעזתי להתלונן עליו בבקשות מפעילים בוויקישיתוף, ראה כאן. הגבתי שם. וגם בתמונה של אורי סלונים שגם אותה הוא העלה למחיקה מאותה סיבה. תייגתי שם את מתניה שייכנס לאישור ויראה שאין בעיה, וראיתי גם שמשתמש:Eitan96 הגיב בתמונתו של סלונים. אני ממליצה שייכנס גם לאישור של עופרה שטראוס ויראה שאין בעיה. זה הסיפור שאני מספרת כל הזמן על הבעיה שיש בוויקיישתוף, ויש וויקיפדים רבים כאן שחושבים שאפשר להקל וכי אני מקשה מידי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:57, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
ההצבעה על סלונים נסגרה בהשארתה וגם התמונה הזו בדרך להישאר. כפי שחנה אמרה זו הייתה נקמנות אישית קטנונית. איתן96 (שיחה) ה' באלול ה'תשע"ד 12:02, 31 באוגוסט 2014 (IDT)
אם כך, התמונות שלנו בידיים טובות. נרגעתי. בהצלחה במאבקכם בכוחות הרשע קריצה! Ldorfmanשיחה 12:13, 31 באוגוסט 2014 (IDT)

התמונה של אורן צור

התמונה של אורן צור נמחקה מויקישיתוף.... את יודעת אולי למה? והאם יהיה אפשרי לשחזר? מעט מן האורשיחה • ז' באלול ה'תשע"ד • 10:51, 2 בספטמבר 2014 (IDT)

הכרטיס נמצא כאן וההצבעה נמצאת כאן, אין לי דרך לדעת אם הטענה נכונה מכיוון שהתמונה נמחקה. אני מתייג את משתמש:Matanya. זה כמובן שוב ג'ס"ב, אולי כדאי לשקול לעשות משהו בעניינו. איתן96 (שיחה) ז' באלול ה'תשע"ד 12:36, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
שחזרתי. מתניה שיחה 13:13, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה גבר!! מעט מן האורשיחה • ז' באלול ה'תשע"ד • 13:47, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
מעט מן האור, אתה יודע למה, זאת נקמנות של מפעיל מערכת jcb. בוויקיפדיה העברית היו מעיפים אותו ממפעילות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:47, 2 בספטמבר 2014 (IDT)
כך חשבתי. ביזיון. מעט מן האורשיחה • ז' באלול ה'תשע"ד • 17:18, 2 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום חנה, אנא בדקי שאכן : "שלום יואב. שלחתי את הטופס החתום המעיד על בעלות זכויות היוצרים של הטקסט ע"פ ההנחיות שלכם ב OTRS. אנא אשרו שהתקבל ושהכל תקין." תודה! --Yoavd - שיחה 11:44, 2 בספטמבר 2014 (IDT)

יואב, אני לא המתנדבת היחידה ב-OTRS, אם יש בעיה של הפרת זכויות יוצרים אז יש לשים על הערך את התבנית {{הפרת זכויות יוצרים}} עם קישור לאתר אותו הוא מפר. זאת הדרך הטובה ביותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:30, 3 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום רב חנה

תודה רבה על הטיפול המהיר בתמונה . בברכה רבה David.r.1929 - שיחה 17:20, 3 בספטמבר 2014 (IDT)

מי שטיפל בתמונה הוא משתמש:Eitan96, לא אני. להבא כשאתה מעלה תמונה תחליפית בקש את מחיקת התמונה הבעייתית. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:23, 3 בספטמבר 2014 (IDT)
אמרתי תודה גם לאיתן. להבא - ברור. כל טוב David.r.1929 - שיחה 18:37, 3 בספטמבר 2014 (IDT)

בית כנסת באר חנה

ישנה בעייה בערך זה, מחקו אותו למרות שיש בו חשיבות - ספר תורה עתיק, וכן יציאה החוצה בקבלת שבת, ויש לכך מספר מקורות מהימניים מקווה שתטפלי בהקדם תודה.

אני מצטערת, הערך כבר הועלה והיה עליו דיון חשיבות ראה שיחה:בית כנסת באר חנה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:03, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

כן נכון אבל הם לא מסבירים למה. הביאו שם שלוש סיבות טובות להחזיר את הערך והם מתעלמים ומתעקשים על דברים שנראה להם. כתבו שם בדיון שיש כתבות על ספר התורה העתיק בYNET והם טוענים שהמקור לא אמין. זו טענה? לכן למען הצדק צריך להחזירו תודה רבה.

אתה מוזמן לפנות למפעילים בוק:במ ולכתוב שם את בקשתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:22, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

כתבה לטילדה

היי חנה,
תוכלי לכתוב כתבה לטילדה הרביעית? The Turtle Ninjaשיחה15:15, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

הי מו סיזלאק, אני מצטערת אבל אין לי זמן לכך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:04, 5 בספטמבר 2014 (IDT)
טוב, תודה בכל מקרה. The Turtle Ninjaשיחה21:12, 6 בספטמבר 2014 (IDT)


מעשה רקח

אי אפשר לאחד את הערכים מעשה רקח עם ר' מסעוד חי רקח משום שאת ה"ערכים הביבליוגרפים" אי אפשר לאחד - זה ממש לא שייך לערך ר' מסעוד חי רקח ולכן יש להשאיר את הערכים מפוצלים. תודה על התנגדותך והבנתך

אין לי מושג מי אתה, איני מבינה את בקשתך, ולא ברור לי למה בחרת לפנות אלי. להבא אנא הוסף פניה חדשה דרך לשונית "פסקה חדשה" בראש הדף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:20, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

חנה שלום

אני בשלבי סיומו של ערך (ג'מילה בוחירד) שכתבתי במסגרת הקורס מגדר במזרח התיכון בעת החדשה עם ד"ר שרון מפציר, ים ההנחיות שלך מהערך הקודם השתדלתי לכתוב ערך מסודר ועשיר ככל האפשר. אשמח להערות שלך לפני שאני שולחת את הקישור לטיוטה לשרון.

תודה, מרווה Marwahanna - שיחה 11:25, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

שבוע טוב

שלחתי בקשה ב-OTRS ואני רוצה לוודא שזה הגיע, וגם זה טיפה דחוף אז אשמח אם תטפלי בזה. תודה רבה --יעלי 1 - שיחה 21:04, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

אני לא המתנדבת היחידה ב-OTRS. אשתדל להיכנס מחר איני מבטיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:21, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

הופתעתי לראות

הופתעתי לראות שאת מופתעת לראות שחסרים ערכים בוויקיפדיה העברית. אשמח בהזדמנות זו להציע לך לראות את המיזם הלא-פעיל בינתיים האנציקלופדיה העברית שלי, תוכלי להתרשם (בעיקר באות ק' בה התחלתי לרשום את הערכים (אדומים חסרים), ממספר הערכים החסרים הרב). אשמח לקבל הצעות לשיפור המיזם. ביקורת - שיחה 22:22, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

כן, אבל כאן מדובר על בומדיאן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:24, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
אם אני זוכר נכון נהגו להגות את שמו ברדיו כהווארי בומדיין. רצוי לפנות למומחי התעתיקים שלנו. אביהושיחה 07:46, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
. יום טוב. ביקורת - שיחה 08:54, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
הי אלדד, האם תוכל לחוות את דעתך מהו התעתיק הנכון ראה Houari Boumediene ‏(אנ') בוויקיפדיה האנגלית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:30, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
צריך להיות "הווארי בומדיין". אילו היו שואלים אותי, הייתי אומר שכבר יש לנו ערך עליו (אז גם אני הופתעתי). אלדדשיחה 18:33, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה רבה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:37, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

אילן בר שלום

חנה שלום, אני מבקש לעניין אותך בהרצאה בנושא מוזיקה יהודית אמנותית, שתתקיים ביום שישי ה 19 לספטמבר במשרדי ויקימדיה. אשמח מאוד לראותך שם איתנו. פרטים נוספים בקישור הזה. תודה, אילן.Ilanbarshalom - שיחה 13:03, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום אילן, תודה על ההזמנה, להבא דאג בבקשה להוסיף פניה חדשה בתחתית הדף ולא בראשו. הטוב ביותר הוא דרך הלשונית "פסקה חדשה" בראש הדף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:32, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה רבה לך על הסיוע הטכני עם תמונה שהעליתי...

בתודה על הויקיזציה של זכויות היוצרים של תמונה שהעליתי . ניסיתי לשלוח לך כוכב חריצות, אבל לא הצלחתי. המערכת לא אפשרה זאת בגלל בעיה טכנית... מהפכן - שיחה 19:57, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

בבקשה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:50, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

צר לי

צר לי חנה, שהנסיבות בזמן האחרון הביאו לכך שבמקום להקדיש את זמני לוויקיפדיה, נאלצתי לעבוד חודשיים ללא הפסקה בלי לראות לא אור יום ולא אור ירח (פשוטו כמשמעו) כדי להגן עליך ועל המדינה שלך. דניאל תרמו ערך 21:15, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

ואת זה ידעת כשהעלית את עצמך למפעיל נולד. אז למה רצית כל כך להיות מפעיל אם ידעת שאין לך זמן? גם לפני כן לא היית מהמפעילים הפעילים ביותר. אתה צריך לעשות את הדבר ההגון ולהתפטר ממפעילות. ובזמן שהיית כל כך עסוק מצאת את הזמן לתקוף אותי בבצורה כזאת. עכשיו גם אחרים יודעים את מה שאני ידעתי כבר זמן רב. וזאת התגובה האחרונה שלי אליך. אין לי כל עניין להתדיין איתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:21, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
לפי הבנתי דניאל התכוון לכן שהתגייס לשירות המילואים, הרי אמר ”נאלצתי לעבוד חודשיים ללא הפסקה... כדי להגן עליך ועל המדינה שלך” ולכן כנראה הוא שירת בצוק איתן. אני סבור כי כשהוא הגיד מועמדות למפעיל המבצע עוד לא החל. The Turtle Ninjaשיחה21:22, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
הוא חייל בשירות סדיר, לא במילואים. אין כל הפתעה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:26, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
חייל בשירות סדיר זה משהוא אחר, כי אתה יודע שאתה מחוייב לצבא עכשיו ואין לך זמן לויקיפדיה. לא ידעתי... במידה שכן, אפשר להסיר הרשאות עד תום שירותו הסדיר, לא? The Turtle Ninjaשיחה21:28, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
זה תהליך מורכב. התהליך פשוט מאד אם העורך עצמו מבקש את הסרת הרשאות המפעיל שלו, אבל אין סיכוי שהוא יעשה זאת. הנושא עלה בבירור במפעיל נולד שלו ראה ויקיפדיה:מפעיל נולד/ארכיון ינואר-מרץ 2014#דניאל ב.. גם כשהעמיד את עצמו למפעילות אמר שאין לו עניין לעסוק בכך. אין כל חדש. המלחמה היא רק תירוץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:34, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
אכן ידעתי שתחשיב הזמנים אינו לטובתי. ידעתי שפעילותי תהיה מצומצמת יותר מאשר בעבר. לכן הייתי הגון וציינתי זאת במפורש לפני היבחרי למפעיל. הסברתי למה אני מבקש הרשאות מפעיל בכל זאת ואיני רואה צורך להתנצל על כך. בשבוע וחצי האחרונים ביצעתי 16 פעולות מפעיל. אני לא חושב שיש פה תרומה חסרת משמעות.
ועל פי מה את אומרת שהייתי מפעיל לא פעיל? כי ביצעתי "רק" 2000 פעולות מפעיל? ומה עשיתי כמפעיל? יש לפחות 20 ערכים שקיימים היום במרחב הערכים כי שיחזרתי אותם ונאבקתי על זכות קיומם. בניתי את מסנני ההשחתות הראשונים בוויקיפדיה העברית. גליתי את פרשת השחיתות הגדולה ביותר בתולדות ויקיפדיה (כשלא מעט מהראיות נתקבלו בזכות יכולת הצפייה בדפים מחוקים). הסרתי הגנות וחסימות באופן לא פופורציונלי לשאר הפעילות שלי. ויקיפדיה הרוויחה משירותי כמפעיל הרבה יותר ממה שמשתקף מסטטיסטיקות יבשות. דניאל תרמו ערך 21:39, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
הנפנוף בקלף הפטריוטי לא מתאים ולא ראוי. יואב נכטיילרשיחה 21:50, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
אני מאמין שהרוב המוחלט בהחלט כאן הוא פטריוטי ואוהב את המדינה. אבל בין זה לבין מפעילות אין קשר. מפעיל צריך להיות זמין במידה סבירה, ואין כל בושה אם זה לא כך. חייל שעושה לילות כימים לא נראה כמו מישהו שיכול להיות זמין בצורה סבירה. הא ותו לא. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:54, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
יואב, מה שמשעשע הוא שהוא מביא כאן דברים שעשה לפני שנים כדי להצדיק את אי פעילותו עכשיו. פעם היה פעיל אבל כבר מזמן לא. אין אצלנו בית לורדים למפעילים, ואנחנו לא זקוקים להם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:55, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
את מסלפת את דברי. לא הבאתי דברים מן העבר כדי להצדיק את הרשאותי כיום. הבאתי אותם כתגובה לטענתך שגם בקנדציה הקודמת לא הייתי פעיל. הסיבות להחזקת ההרשאות שלי כיום מופיעות בגלוי בדיון בו החוזרו לי ההרשאות במפעיל נולד. כל מה שאמרתי שם שריר וקיים, ולא יצרתי שום מצג שווא לגבי אופי פעילותי. דניאל תרמו ערך 22:03, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
לא הבנתי משהו חנה, האם 16 פעולות מפעיל בשבוע וחצי זה נחשב אצלך "מפעיל לא פעיל"? כמה פעולות צריך לבצע בשבוע וחצי כדי להיחשב אצלך כ"מפעיל פעיל". יורי - שיחה 22:29, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
לדעתי אם משתמש ותיק נעדר לחודש-חודשיים בגלל נסיבות חיצוניות (כגון תקופת עומס בלימודים/עבודה או מלחמה) לא צריך להסיר לו את ההרשאות ולעבור שוב את כל ההליך הביורקרטי המתיש שרבים בקהילה לא שבעי רצון מהליך זה. אין הכוונה כמובן למשתמש שנעדר למעלה מחצי שנה או שפרש כמעט לגמרי מפעילות. בעיני 16 פעולות בשבוע זה אומנם לא הרבה, אבל בהחלט לא כלום ובטח שלא עונה להגדרה של "מפעיל לא פעיל". ‏ MathKnight (שיחה) 22:34, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
נו יורי, אני עדיין מחכה שתבקש את הארכת חסימתך על כל הפעמים שוויתרו לך בעת שערכת בזמן שהיית חסום. ועד אז בי בי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:38, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
למתנייט, דניאל לא עשה גם לפני החודשיים האחרונים כמעט דבר. המלחמה היא רק תירוץ. תקרא שוב מה כתב במפעיל נולד שלו. הוא הודיע שאין בכוונתו להתעסק כמעט עם דבר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:38, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
נו יופי באמת, רק בויקיפדיה אפשר לקבל הטפות מוסר מאישה שקישרה בין ויקיפדיה הגרמנית לאושוויץ. יורי - שיחה 22:48, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
יש ויקיפדים שיש להם הרבה זמן חופשי, שהם יכולים להקדישו אותו לפעילות בוויקיפדיה, כמו בעלת דף זה וויקיפדיה מתברכת בכך, כשהם פועלים כהלכה, אך אין רבים כאלה. מרבית הוויקיפדים יכולים להקדיש פחות זמן, בתקופות מסוימות יותר ובתקופות אחרות פחות, כמו דניאל ואין לזלזל בתרומתם, תרומה הניתנת בלב שלם צריכה להיתקבל בדרך דומה. גם בעולם המפעילים קיים המושג של "חופשת ויקיפדיה" ואני זוכר מפעילים שיצאו לחופשות ממושכות בהרבה מה"חופשה" של דניאל ואיש לא בא אליהם בטענות. אני מקווה שלא מדובר בחיסול חשבונות על רקע דברי דניאל בעת ההצבעה על חידוש סמכויותיה של חנה. בברכה. ליש - שיחה 22:52, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
שלום אריה, אני בהחלט מסכימה עם דבריך ובהחלט יכול להיות שמפעיל ייקח חופשה, אבל אם החופשה מתארכת מאד, עליו להסיר את הרשאותיו ולבקש זאת בעצמו. ראה למשל את גיל שהיה בתקופת בחינות בסיום לימודיו בטכניון, הוא צפה שיהיה מאד עמוס והסיר את הרשאותיו. כחצי שנה לאחר מכן כשהעומס ירד ביקש מחדש את אמון הקהילה וקיבל אותה. דניאל קיבל את הרשאותיו ב-21 במרץ 2014, תבדוק ותראה שהוא לא התאמץ להשתמש בהרשאותיו לאחר שקיבל אותם. המלחמה פרצה ביולי 2014, 4 חודשים לאחר מכן, לכן אין מקום להשתמש במלחמה כתירוץ לאי פעילות. לו זה היה כך, לא הייתי מציינת אותו כדוגמה.
ולגבי חיסול חשבונות: אני לא פתחתי את הדיון הזה, כל שציינתי הוא בדיון בשיחה:מפעיל נולד שיש מפעילים שאינם פעילים כמו דניאל ב. ולכן כמות המפעילים אינה רלוונטית, אלא רק כמות המפעילים הפעילים. היחיד שעשה "חיסול חשבונות" הוא דניאל ב בטענה ההזויה שלו למה לא מגיע לי להיות מפעילה. אני יכולה להבטיח לך שעד היום אין לי מושג ירוק, למה דניאל ב כל כך כועס עלי ולמה הוא כל כך מזלזל ביכולותיי. כעת גם אין לי עניין לדעת. לי אישית מעולם לא היה דבר נגדו עד שהתחיל להתקיף אותי בכל מקום.
אישית, אני מעדיפה שלא יהיו יותר תגובות בנושא זה בדף שיחתי, אין לי עניין בדברי דניאל, וגם לא בזה שמטיף מוסר לכל אחד, ובעצמו נהנה מפריבילגיה של אי עריכת חסימה שהגיעה לו לפי הכללים בוויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:57, 9 בספטמבר 2014 (IDT)

ריכוז תלונות על ויקישיתוף

בהמשך לבקשה של גילגמש פתחתי דף זמני במרחב שלי כאן. בוא נראה במה מדובר. Geagea - שיחה 02:37, 9 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה Geagea. אני מציעה שתתחיל מתוך הדף שיחת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/הצלת תמונות - ויקישיתוף. יש שם תיעוד של תלונות. חשוב גם שתפרסם את דבר קיומו של הדף בויקיפדיה:מזנון תכתוב מספר מילים למה הוא ישמש לא כולם מודעים לכך, וכנ"ל בויקיפדיה:לוח מודעות. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:59, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
שמעתי לעצתך כלשונה. Geagea - שיחה 05:39, 16 בספטמבר 2014 (IDT)
Geagea, יופי. ראיתי גם את פנייתך בוויקישיתוף, לא היה לי זמן לענות שם, אבל מופיעים בתבנית יחידות שהן תת שכונות ולדעתי אין להן מקום בתבנית למשל מרח הדר וכדומה. לדעתי התבנית צריכה לכלול רק את השכונות ולא את החלוקה הפנימים בהן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:42, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
החלוקה היא על פי החלוקה המנהלית הרשמית של חיפה. אני חושב שכדאי להיצמד לזה. מניסיוני, לכל עיר יש שכונות היסטוריות או כל מיני שכונות ושכונות בתוך שכונות. ההצמדות לחלוקה הרשמית מכסה את כל השטח. אפשר להוסיף. על פי הערך יש 9 רובעים (district) ולכל אחת מכן יש תתי רובעים (sub-district). אפשר להוסיף ב"ראה גם" שכונות חשובות למשל או שיש לך הצעה טובה יותר. Geagea - שיחה 16:57, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
אני מתייגת כאן את משתמש:Shannen. אני רוצה לשמוע את חוות דעתו. ראה פניה של גיאה בדף השיחה שלי בוויקישיתוף כאן בפסקה Districts of Haifa. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:23, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
אני לא בטוח על מה אני צריך לענות...אם המדובר על חלוקת הרבעים הרי שהיא צריכה לחפוף, לענ"ד, את מה שיש אצלנו ברובעי חיפה. Shannen - שיחה 18:10, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
זה בדיוק מה שעשיתי. Geagea - שיחה

כאחראית על רשיונות תמונות אשמח לתגובתך

שיחת משתמש:IKhitron#תמונה בשימוש הוגן. תודה והמשך יום טוב. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 14:33, 9 בספטמבר 2014 (IDT)

ויקיפד גאה, תודה ששמת לב. מחקתי את הקובץ חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:08, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
ללא קשר, ראי הערתי האישית בפייסבוק. :-) בברכה, דני. Danny-wשיחה 00:06, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

מפעיל מערכת

בעקבות המחסור במפעילים, חשבתי אם כדאי לי להצטרף לרשימה ולעזור יותר בעניין. אז רציתי לדעת אם לדעתך אני ראוי להיות מפעיל. Dodge - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 21:23, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

הי Dodge, אני מצטערת אבל אני לא כל כך מכירה את הפעילות שלך. ראיתי שאתה עורך בוויקיפדיה משנת 2011 שזה זמן מספיק, אבל אתה לא כך כך משתתף בדיונים השונים ולכן פחות מוכר. ראיתי שיונה נתן לך הרשאות מנטר בפברואר 2014. אולי הוא מכיר אותך יותר ויכול לחוות דעה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:39, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
למען האמת בעבר השתתפתי הרבה, אבל בחודשים האחרונים הייתי עסוק אבל עכשיו אני חזרתי. בכול מקרה, תודה. בברכה, Dodge - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך
אני בטוחה שאם תגביר את הנוכחות שלך בדיונים השונים כולל במזנון ובניטור בבקשות מפעילים, יכירו אותך יותר ויקיפדים. כי רצוי להגיע למפעיל נולד כעורך המוכר על ידי הקהילה. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:03, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
Dodge - תגביר את הפעילות שלך גם בדיונים וגם תחזור לערוך, ונראה בעוד מספר שבועות/חודשים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:57, 11 בספטמבר 2014 (IDT)

הילולים

חנה, אני לא רוצה לחפור לך בנוגע לזה יותר מדי (אמרת שאת מאוד עסוקה). אני רק רוצה לדעת אם את מעוניינת לכתוב הילולים לחודש אוקטובר או שלא. תודה אלעד • (שיחה) • 21:37, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

אשתדל מאד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:39, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

הי חנה. למה בעצם זו לא תמונה חופשית? אביעדוסשיחה 22:33, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

נדחף: לא פורסם על ידי המדינה. מתניה שיחה 22:36, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
{{PD-Israel}}? אביעדוסשיחה 22:51, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
פניתי לצור שיזף דרך האתר שלו וביקשתי ממנו שייתן אישור לרישיון חופשי לתמונה הזאת, אבל הוא לא רצה. לכן העליתי את התמונה בשימוש הוגן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:52, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
זה פורסם ב61? מתניה שיחה 22:54, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
כן, באתר של צור שיזף כתוב "shimon applebaum finds Hermes in Bet Shean Theatre 1961". אני העליתי את התמונה בשנת 2012. היום כבר פגו זכויות היוצרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:59, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
כבר ב-2012 פגו עליה זכויות היוצרים... בגלל זה שאלתי. אביעדוסשיחה 23:02, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
זה היה גבולי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:03, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מה פירוש "גבולי"? החוק קובע גבול חד וברור לפקיעת זכויות היוצרים על תצלום: 1 בינואר של השנה ה-51 לאחר יצירתו. אביעדוסשיחה 23:05, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
אני פניתי אל צור שיזף באופן אישי בדוא"ל בעקבות כך, הוא הפנה אותי לאתר שלו. ביקשתי ברישיון חופשי והוא לא רצה. לאחר מכן כשראיתי את תאריך התמונה לא הרגשתי בנוח לעשות משהו בניגוד לרצונו. זאת אני, כך הרגשתי וכך פעלתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:12, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
אבל הרי בכל מקרה החלטת להעלות את התמונה... ובכל אופן, היא חופשית בהגדרה, על פי חוק, ללא קשר למה שייכתב בדף הקובץ ובלי תלות ברגשותיו של איש. נו טוב :) אביעדוסשיחה 23:25, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
אביעדוס, כי זה מה שהוא רצה. יכול היה לא לגלות לי בכלל את דבר קיומה של התמונה. אני חיפשתי ולא מצאתי וכך הגעתי אליו. אנחנו אנשים שונים לחלוטין באופי שלנו. אתה הפועל כפי שאתה הפועל ואני פועלת כפי שאני פועלת. אני למשל הייתי מאד מבינה הסבר מסוג זה שנתתי והייתי מזדהה עם הרגשות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:40, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
הבנתי את ההסבר שלך, רק רציתי להציע זווית נוספת על העניין. אביעדוסשיחה 23:43, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
(מה שלא הבנתי, אגב, הוא למה בהתחלה השבת לי ש"היום כבר פגו זכויות היוצרים", לעומת 2012, שאז זה היה "גבולי". ניחא.) אביעדוסשיחה 23:46, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

פעילות מפעילים בתקופה מסוימת

אני זוכר שראיתי ששאלת על קבלת מידע של יותר מ-100 הימים האחרונים. בעקרון בכלי החדש, ניתן לשנות בכותרת הדף ולשים את תאריך ההתחלה והסוף של התקופה המבוקשת (אם לא מזינים תאריך סוף אז זה מחשב עד היום. כך למשל ניתן לקבל סטטיסטיקה מתחיחלת השנה האזרחית או לבדוק בתקופה מסויימת (למשל חודש מאי 2014). לידיעתך ושימושך, יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:10, 11 בספטמבר 2014 (IDT)

אין שום צורך בעריכת הURL: אפשר פשוט להכניס תאריכים. מתניה שיחה 10:13, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
וואלה !!! תודה רבה. צריך לכתוב זאת בדף ויקיפדיה:מפעיל נולד/פתיח. כרגע כתוב "תרומות מפעילים ב100 הימים האחרונים" וזה מטעה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:45, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
מדובר על {{ויקיפדיה - מפעיל מערכת}}. שיניתי אבל אני לא מרוצה מהניסוח. משתמש:Gilgamesh, אולי לך יש ניסוח טוב יותר? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:47, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
מצטער, אין לי. גילגמש שיחה 16:56, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
יונה ב. תודה. שיניתי את הניסוח, נראה לי יותר ברור עכשיו. תסתכל בבקשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:19, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
מבחינתי הניסוח בסדר גמור. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:15, 12 בספטמבר 2014 (IDT)

כנראה עורכת בתשלום

לחנה שלום

אילה ו (שיחה | תרומות | מונה) כנראה עורכת בתשלום מטעם מקס סטוק. אני לא זוכר מה הוחלט לעשות במקרה כזה. אם את חושבת שכדאי לשאול אותה - אנא עשי זאת. תודה, איקס איקס - שיחה 20:57, 11 בספטמבר 2014 (IDT)

יש הנחיות ברורות בדף ויקיפדיה:עריכה בתשלום. אני מציעה שתשאל אותה ותפנה את תשומת ליבה לכללים בדף. אם היא עורכת בתשלום עליה להצהיר על כך בדף המשתמש שלה ובדף השיחה של הערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:53, 11 בספטמבר 2014 (IDT)
פניתי. נראה מה תהייה תגובתה איקס איקס - שיחה 01:16, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
האם תוכלי להעיף מבט בתשובתה? (שיחת משתמש:אילה ו), תודה איקס איקס - שיחה 16:05, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
לפי מה שכתבה היא לא עורכת בתשלום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:12, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה ושבת שלום איקס איקס - שיחה 16:24, 12 בספטמבר 2014 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש!

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?
מו סיזלאק, נא להוריד את משתמש:יעל י מרשימת התפוצה של הודעה זאת. אני חושבת שעליך לעבור על רשימת התפוצה ולהסיר משם אנשים שנחסמו לעריכה בוויקיפדיה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:16, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
הורדתי את כל החסומים לצמיתות, אלו שלא פעילים תמיד יכולים לחזור ולכן השארתי אותם. The Turtle Ninjaשיחה10:57, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה רבה מו סיזלאק, פעלת נכון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:57, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
לא ברור לי למה הצעד הזה היה נדרש. רשימת התפוצה נועדה להזמין אנשים לקרוא את הגיליון החדש של הטילדה. יש לזכור שחסומים מנועים מלערוך בויקידפיה ולא מלקרוא בה. יורי - שיחה 11:20, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
הוסרו בסך הכל רק שניים, שנחסמו לאחר החלטות רוב. יעל אולי פעילה בצורות אלו ואחרות, אם כי לא בחשבונה המקורי. The Turtle Ninjaשיחה11:25, 12 בספטמבר 2014 (IDT)

שני הנכדים המתוקים גם יחד

שלום חנה,

יש לי שאלה טכנית משעממת :)

בדף המשתמש שלך יש כמה תמונות למעלה. זאת שהכותרת שלה היא „שני הנכדים המתוקים גם יחד” מופיעה בצורה משובשת למדי גם בדפדפן פיירפוקס וגם בדפדפן כרום, ובכל אחד השיבוש שונה. אני אפילו לא בטוח מה נכון מבחינה טכנית, אבל אני סקרן: איך את רוצה שהתמונה הזאת תופיע? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:22, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

לא הבנתי את השאלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:18, 15 בספטמבר 2014 (IDT)
ככה זה נראה. מתניה שיחה 15:22, 15 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה מתניה, העברתי את 2 התמונות לשמאל. אני מקווה שבכך פתרתי את הבעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:50, 15 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה, עכשיו זה לא משובש.
סתם לידיעה, השיבוש בכל מקרה לא באשמתך, אלא באשמת התכנה, כי השתמשת בקוד ויקי תקין, וזה באחריות של תכנת מדיה־ויקי ושל הדפדפן למקם את התמונות ואת תוכן העניינים באופן סביר, ואני אנסה לטפל בזה בהזדמנות. לעת־עתה העיקר שהדף ייראה כמו שאת מתכוונת. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 17:07, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

שיחה:יצחק איצקוביטש

עזרתך בבקשה. Nachum - שיחה 16:22, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

בקשה להכנסת קטגוריה חדשה בעברית

לחנה שלום. כתבתי עכשיו ערך חדש - דלקת מוח מקרציות. ברצוני ליצור קטגוריה בעברית: מחלות המועברות על ידי קרציות ,ולכלול בה את קדחת הבהרות וקדחת המערות. זאת כ-תת קטגוריה בקטגוריה: מחלות זיהומיות וטפיליות. אינני יודע איך להוסיף קטגוריות בעברית (באנגלית אני יודע). אבקש שתעשי זאת את. בברכה Avi1111 - שיחה 17:46, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

Avi1111, יצירת הקטגוריה בעברית עובדת בדיוק כמו באנגלית. יצרתי אותה בשביל וקישרתי לאנגלית. תסתדר עם ההמשך? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 18:03, 15 בספטמבר 2014 (IDT).

הכנסתי את המחלות הנ"ל לקטגוריה החדשה, תודה. Avi1111 - שיחה 19:02, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

ראי בבקשה

קובץ:האלוף מתן וילנאי.jpg, קובץ:שאול מופז123.jpg, ועוד קבצים נוספים שהועלו על ידי אותו המשתמש אך מפרים זכויות יוצרים שכן מדובר בחיתוך מסרטים שלא הוא יצר ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 20:26, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה, טיפלתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:09, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

מחר נפגשים בליל המדענים!

איזה כיף!
איזה כיף!

היי,
האירוע מחר! נפגש ב-16:50 בספריית יונס וסוראיה נזריאן שבאוניברסיטת חיפה, בחדר 166 (חדר ההדרכות שבקומה שמתחת לכניסה - מייד לאחר הכניסה לספרייה, ישנו גרם מדרגות מצד שמאל... את וודאי זוכרת).
השנה, ליל המדענים מתקיים בסימן מדעי הים. לפיכך, עד מחר אשמח לקבל עזרה בעיבוי רשימה של ערכים בנושאי מים/חקר הימים (שמרי על החלוקה לנושאים - זה חשוב!). ברשימה הזו נשתמש לצורך יציאה למרוצי ויקיפדיה וסיומם (אם עדיין אינך מכירה את המונח "מרוץ ויקיפדיה", הינך מוזמנת לקרוא את הדף בנושא). אנא פני אלי בכל שאלה, מתי שנוח לך, בכל דרך הנוחה לך:050-5453913 / Liron Dorfman/ Liron@wikimedia.org.il / בהודעה בדף השיחה שלי . להשתמע, לירון דורפמן Ldorfmanשיחה 09:55, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

This Month in Education: September 2014

Updates, reports, news, and stories about how Wikipedia and Wikimedia projects are used in education around the world.

תל קסילה

לחנה שלום

האם [1] תוספת זו בערך תל קסילה תקינה? איקס איקס - שיחה 18:57, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

אין לי מושג. צריך לראות אם יש מקור מסודר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:23, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
עכשיו אני רואה שיש מקור (דרור בן-יוסף, "לשאלת זיהויו של תל קסילה", טבע הדברים, 2014), סליחה על ההטרדה איקס איקס - שיחה 21:06, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

בעיות במציג מדיה

הועבר מהדף ויקיפדיה:מזנון
מכיוון שאת מדברת על הרישיונות, נדמה לי שאת מתבלבלת עם מציג המדיה :) אני אשמח לקבל לדף השיחה שלי כל דוגמה לכך שמציג המדיה מראש רישיונות באופן שגוי או לא ברור. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:59, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

יצחק שלו
לא התבלבלתי. לא אמרתי שמציג שגוי, אמרתי שמציג לא ידידותי וקשה להבנה. צריך להשקיע זמן כדי לראות כמו שצריך ולחיצה נוספת על כפתור. אתה לא צריך ממני דוגמאות תיכנס למשל לתמונה של יצחק שלו לאחר שנטרלת את המציג הוויזואלי תראה את כל פרטי הרישיון כולל היוצר, אישור ה-0TRS וקטגוריות בבירור ובפשטות. ולאחר מכן תחזיר את העורך הוויזואלי ותחפש את אותם פרמטרים ותראה איך העין שלך מתחילה לחפש היכן להסתכל. עכשיו חשוב על אדם לא מנוסה שלא מכיר את הוויקיפדיה ששואל אותי על תמונות והאם מותר להשתמש בהם וכיצד ואני שולחת אותו לראות את פרטי הרישיון בקובץ. אם זה מתסכל אותי, מה הוא חושב? לכן במקום ללמד אותו איך להסתדר לבד אני צריכה לתת לו את כל הפרטים כדי להקל עליו וכדי שלא יחשוב עלינו רעות. ומ קורה עם כל האנשים שלא פונים ושואלים ומסים להסתדר לבד? מה הם חושבים על הוויקיפדיה שמקשה עליהם כל כך? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:19, 16 בספטמבר 2014 (IDT)
אמיר. הנה דוגמה טרייה מהיום של מרצה באוניברסיטת חיפה שהיפנתי אותה לוויקיישתוף והיא בקשה לראות את הרישיונות: היכן רואים את הרישיון? בוויקישיתוף לא מצאתי את מה שאני מחפשת.. עכשיו אולי תבין על מה אני מדברת ותעשה משהו בנדון, במקום לנזוף בי על התגובה שלי כאן המשקפת במדויק את רמת התסכול שלי ושל אחרים מהמציג הוויזואלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:17, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
רישיון.
שימוש.
Hanay, סדר בדברים:
העורך החזותי (באנגלית: VisualEditor) הוא מה שאת רואה כשאת לוחצת על „עריכה”, בניגוד ל„עריכת קוד מקור”.
מציג המדיה (באנגלית: MediaViewer או MultimediaViewer) זה מה שאת רואה כשאת לוחצת פעם על תמונה בכפתור בשמאלי בעכבר (אלא אם כן כיבית את זה בהעדפות).
עדיין נדמה לי שאת מדברת על מציג המדיה ולא על העורך החזותי, שהפסקה הזאת התחילה ממנו, אבל לא אכפת לי להתייחס גם למציג המדיה.
שאלת: „היכן רואים את הרישיון?”
תשובה: בפינה הימנית התחתונה.
שאלת בונוס: איך יודעים אם אפשר להשתמש בקובץ?
תשובת בונוס: לוחצים על „שימוש בקובץ הזה” למטה, ורואים שכתוב „חובה לתת ייחוס ליוצר” וקישור להורדת הקובץ.
אז לא, אני לא מבין על מה את מדברת ואיך זה יותר גרוע ממה שהיה בעבר. אנשים תמיד שאלו ב־OTRS האם מותר להשתמש בתמונות מוויקיפדיה. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:20, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
אמיר א׳ אהרוני, וואלה, אתה צודק שהתבלבלתי. רק עכשיו קלטתי. אני כנראה באמת צריכה לצאת לחופשה. ולעצם נושא התמונות. אין לי כל כוונה לשנן את כל ההוראות המייגעות האלה בנושא התמונות. כאן לא מדובר במישהי ששאלה מתוך ה-OTRS אלא במישהי שכבר עורכת בוויקיפדיה. וזה ששאלו בעבר, פירושו שהיה צריך לשפר, אבל עכשיו הקשו עוד יותר. הנושא מאד מייגע, וכמות הפניות ב- OTRS היא מאד גדולה. במשך שיותר משנה וחצי הייתי לבד עכשיו איתן הצטרף, ועד סוף אוקטובר יהיה לבד כי לקחתי לי חופשה מ-OTRS מסיבות אישיות שונות. לא צריך להוסיף על הקושי שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:29, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
מה שאני לא מבין זה מה הקושי ולמה „לשנן”. האם אובייקטיבית המצב הנוכחי גרוע יותר או שאת לא אוהבת את עצם זה שמשהו השתנה?
אני יכול, למשל, לטעון שהמצב החדש טוב יותר כי רואים את הרישיון מיד, ובמצב הישן היה צריך לגלגל למטה כדי לראות אותו. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 20:03, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
אמיר, אני התעייפתי. או שתקבל את דברי או שלא. אין לי כוח יותר לשכנע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:57, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

מייל

חנה שלום וערב טוב, שלחתי לך מייל. תודה, Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 20:55, 20 בספטמבר 2014 (IDT)

אני יודעת הודעת לי במספר דרכים. תצטרך לחכות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:02, 20 בספטמבר 2014 (IDT)

ציון מקורות לערך

הי חנה. אפרופו זה, תוכלי בבקשה לנסות לעשות זאת בשיחת משתמש:אסתי ברוכי#ברוך נאדל? ניסיתי להסביר לה שיש לציין את המקורות ששימשו אותה לכתיבת הערך, אבל זה לא כל-כך הלך... נראה לי שאולי תצליחי יותר ממני. אביעדוסשיחה 12:05, 22 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום אביעדוס, ראיתי את סגנון התשובות. בערך יש מקורות, כדי שאוכל להתמקד בבעיות הספציפיות אני מבקשת שתשים תבנית {{מקור}} ואז אוכל לפנות אליה ולבקש את המקורות הספציפיים
המקורות כולם נוספו רק אחרי פטירתו, הרבה אחרי כתיבת הערך עצמו. ברור שהיא הסתמכה על תדהר; לא ברור על מה עוד. אני לא רואה טעם לעבור טענה-טענה, לראות אילו אינן מופיעות אצל תדהר ולסמן אותן ב{{מקור}}. דווקא *זה* יהיה לדעתי נוקדני יותר מפשוט להסביר שיש צורך בציון המקורות שעליהם נבנה הערך. אביעדוסשיחה 21:32, 22 בספטמבר 2014 (IDT)
עשיתי ניסיון בגישה בדרך אחרת. נראה מה יהיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 04:37, 23 בספטמבר 2014 (IDT)
יופי, תודה. שנה טובה :) אביעדוסשיחה 20:38, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

תמונה בערך הרקוויאם של ורדי

היי חנה,

בערך הנ"ל יש תמונה מן הוויקיפדיה האנגלית, שניסיתי להעלות אך משום מה היא אינה עולה. בדקתי ומדובר בתמונה ששוחררה לרשות הציבור בארצות הברית ומתוך כך, כנראה גם בשאר העולם. אינני יודעת אם מדובר באיזו תקלה שלי בתהליך או בבעיה ברשיון, אבל אשמח מאד אם תוכלי לתקן את המעוות ולהביא את התמונה היפה הזאת אל הערך העברי. בתודה ובברכת שנה טובה לך ולמשפחתך,שלומית קדם - שיחה 17:35, 22 בספטמבר 2014 (IDT)

ביקשתי ממתניה שיעביר לוויקישיתוף. שנה טובה גם לך ולכול בני משפחתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:25, 22 בספטמבר 2014 (IDT)

היי חנה.

התחלתי היום בפעילות מפעיל. אנא עקבי אחר פעולותי וצייני אם יש דברים שהיית עושה אחרת. תודה. איתן - שיחה 19:52, 28 בספטמבר 2014 (IDT)

אשתדל שיהיה בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:55, 29 בספטמבר 2014 (IDT)

Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International

שלום חנה.

מה עושים עם תמונות שהועלו עם רישיון Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International והצהרה "נוצר על ידי מעלה היצירה", כאשר נראה (על פניו) שמעלה היצירה אינו יוצר היצירה? השאלה שלי היא גם עקרונית, וגם ספציפית. ראי בבקשה את שתי התמונות בערך שוקי איינהורן: לגבי התמונה קובץ:2מטבעות.jpg, נאמר עליה על-ידי נשוא הערך בדף הפייסבוק שלו ש"רעיון עיצוב העטיפה תוכנן ובוצע בידי רעייתי. שם הספר - כשמו של אחד הסיפורים שבו שבתי אל אירוע מילדותי ברמת גן של שנות ה-50..." (תגובה 22); ולגבי התמונה קובץ:אימון.jpg - לכאורה לא ייתכן שנוצרה על-ידי כותב הערך - ליאור איינהורן (בשנת 2012 היה חייל בשרות סדיר) שהוא בנו של נשוא הערך - נראה שהתמונה צולמה לכל המאוחר בשנות השבעים (כל המידע הוא מדפי הפייסבוק של שניהם, יש שם צילומים של מסמכים עם אותה כתובת מגורים). חזרתישיחה 02:30, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

ביקשתי את מחיקתם בגין הפרת זכויות יוצרים והסרתי מהערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:42, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

הזמנת עורכים חדשים לסדנה המתקדמת לעריכה

שלום, אשמח אם תוכלי לפנות לעורכים חדשים ולהזכיר להם על הסדנה המתקדמת לעריכה, אשר תתקיים ב- 13.10.2014 בחדר הקהילה של ויקימדיה ישראל. הסדנה מיועדת לעורכים חדשים שכבר התחילו להשתלב בוויקיפדיה, אבל עדיין זקוקים לעזרה והכוונה. במידת הצורך ניתן לכתוב הערות, הצעות ושאלות בדף השיחה של המפגש, או לשלוח לי מייל לכתובת cspector-at-wikimedia.org.il. חג שמח ותודה על שיתוף הפעולה Chenspec-WMIL - שיחה 10:00, 6 באוקטובר 2014 (IDT)

חן יקירתי אני בטיול, אני שחררתי את עצמי מכל מיני משימות מסוג זה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:02, 7 באוקטובר 2014 (IDT)
אין בעיה - תהני! Chenspec-WMIL - שיחה 17:50, 7 באוקטובר 2014 (IDT)

התקשרות עם ישראל לרמן

חנה שלום רב.

שמי דוד דביר. אינני משתמש קבוע בויקיפדיה. התרגשתי לגלות שראיינת את ישראל לרמן ממש לאחרונה. אני מעוניין מאוד להפגש איתו ואשמח לשמוע איך מגיעים אליו, מידע שלא מצאתי ברשת. אשמח מאוד אם תוכלי לשוב אליי למייל david.rachel06@gmail.com תודה רבה! ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום דוד, אני מעדיפה לשאול אותו לפני שאתן לך את פרטיו. אני בטיול בחו"ל וזה יקח קצת זמן. האם תוכל להסביר לי באיזה עניין ומה הקשר שלך אליו? ואם אינך רוצה לעשות זאת בתוך הוויקיפדיה שלח אלי דוא"ל דרך הקישור הזה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:35, 8 באוקטובר 2014 (IDT)

און בן פלת

שלום חנה, מקווה שאת נהנית . לכשתתפני הערך און בן פלת נכתב ע"י משתמש:אברהם אליצור. לטענתו הוא כתב את הערך בויקישיבה והעתיק אותו לויקיפדיה. אנא חוי דעתך? המשך חופשה מהנה. ואגב התמונות משם מדהימות. ערב טוב Drorallon - שיחה

שמות ערכים של חרקים

היי. נשמח לשמוע את דעתך בעניין. ראי כאן ויקיפדיה:עברות שם מדעי#דבורים. Gidip - שיחה 20:09, 12 באוקטובר 2014 (IDT)

פוטנציאל גיוס ויקיפדים

חנה שלום רב.

לא הייתי בטוח כיצד והיכן להעלות את הנושא וחשבתי להתחיל את זה כאן מולך (אולי בהמשך גם בכיכר העיר).

לאחרונה נפתחה בפייסבוק קבוצה ייעודית (בשלב זה סגורה) בשם "מאגר המידע המזרחי". הקבוצה נפתחה בעקבות התעוררות ציבורית עם התחלת הנפקת המחזור החדש של שטרות בנק ישראל. מתוך תחושה שקיימת בורות והזנחה רבה של התחום ולפיכך התוצאות... בקבוצה חדשה זו עולים קולות ונעשים נסיונות בוסריים לשימוש בויקיפדיה תוך הבעת רצון לכתיבת ערכים ותרומת תוכן בנושא. (לדוגמא העלו אתמול את הערך ברוך אברהם טולדנו) במידה ונפח הפעילות והענין שקבוצה זו מגלה תמשיך להתפתח בהתמדה , הרי שכדאי אם אפשר שיימצאו לכך המלווים המתאימים בעלי הניסיון מויקיפדיה. (איני מסוגל לבצע זאת אבל אני מנסה לתרום ולסייע כפי יכולתי גם להם). ייתכן ולפנינו פוטנציאל תרומה בנישה שלא הגענו אליה קודם. אשמח לשמוע את דעתך ובאם את יודעת למי והיכן כדאי וטוב להפנות את מה שכתבתי כאן אצלך אודה גם כן. בברכת מועדים לשמחה. מי-נהר - שיחה 10:25, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

אם אני לא טועה, שמתי לב שמשתמש:Ben tetuan עוסק הרבה ב"מגזר" הזה. במידה ולא "האשמתי" אותו סתם, אולי יסכים לקחת על עצמו את הפיקוח על הקבוצה החדשה. Liad Malone - שיחה 11:12, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
איזה מן פיקוח נדרש? אני מניח שאפשר להציע להם להשתתף בסדנאות כתיבה בוויקיפדיה כמו אלה שחנה והעמותה מקיימים. Ben tetuan - שיחה 13:45, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
לא התכונתי להפיל עליך "תיק", פשוט חשבתי שמכיון שאתה ממילא עוסק בערכים הקשורים לנושא, אולי תוכל לשים עין על הערכים שהם מעלים. Liad Malone - שיחה 14:15, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
לא תיק. אשמח לעקוב. בינתיים אני רואה שקבוצת הפייסבוק סגורה, אך שלחתי בקשת הצטרפות Ben tetuan - שיחה 15:06, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
אם אתם רוצים עזרה אולי חן ספקטור מעמותת ויקימדיה ישראל יכולה לעזור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:37, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה חנה ולכל המגיבים מי-נהר - שיחה 08:20, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

בקשה דחופה - תמונת נוהל סיר לחץ

באדיבות חדשות 0404

אנא ראי קובץ:נוהל-סיר-לחץ-0404-תמונה-11-8-2014.jpg. אישור ויקיפדיה:OTRS נשלח לתמונה (כצילום מסך), אך הוא עדיין לא עודכן בדף התמונה ובמקום הוצבה אזהרת מחיקה. אנא עדכני את האישור מהר ככל האפשר (או לכל הפחות תדאגי שהתמונה לא תימחק) שכן בשבוע הקרוב לא אהיה זמין ולא אוכל לטפל בנושא. פניתי גם למשתמש:Eitan96 אך ללא מענה. ‏ MathKnight (שיחה) 13:18, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

הי MathKnight. התמונה הועלתה לוויקיפדיה העברית, אני שמתי את התבנית, ואני לא מוחקת דבר לפני שאני בודקת. כאן יש לך שירות אישי, לא שירות אוטומטי מנותק כמו בוויקישיתוף . אני בחופשה בחו"ל עם אינטרנט מוגבל, כך שהסיכוי שאוכל לטפל בכך הוא נמוך, אבל אל תדאג. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:54, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה רבה וחופשה נעימה! ‏ MathKnight (שיחה) 11:57, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

hello hana

how are you doing?--ETF89 - שיחה 23:58, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

שאלה קלילה לסיום כתיבת הערך

היי חנה :) חג שמח. אנחנו שתי סטודנטיות שכותבות ערך לויקיפדיה במסגרת קורס במכללה שלנו "מישהו לרוץ איתו" הערך נכתב על לוריס עפארה, ספורטאית קראטה. אנו זקוקות לעזרה קטנה להשלמת הערך, תוכלי להסביר לנו כיצד נוכל לשנות את הפונט של הביוגרפיה שמופיע בערך? הוא מתחת לפיסקה הראשונה. ניסנו לשחק עם זה קצת אך לצערנו לא הצלחנו. הנה הערך- www.mat.co.il/74x נשמח מאוד לעזרה :)

יעל ורעות. יעל123456 - שיחה 00:13, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום יעל ורעות, המקום הנכון לבקש עזרה הוא בויקיפדיה:דלפק ייעוץ או בויקיפדיה:חממה. עדיף לא לסמוך על ויקיפד מסוים שלא תמיד נמצא כאן. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:24, 15 באוקטובר 2014 (IDT)
יעל ורעות, סידרתי בינתיים את מה שביקשתן ועוד דברים אחרים. שני דברים: בפרק "הערות שוליים" היה קישור לכתבה ב"הארץ", שלא ברור לאיזה מידע בערך הוא המקור ולכן השארתי אותו ב"קישורים חיצוניים". חוץ מזה, מכיוון שמדובר בספורטאית ערביה, יהיה נחמד מאד (ואף רצוי) אם יופיע גם שמה בשפת המקור, בערבית. Liad Malone - שיחה 00:46, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

ראיתי שמחקת את הערך לבקשת גלגמש. אנא קראי את דף השיחה ושקלי שחזור. תודה 93.173.180.26 11:37, 17 באוקטובר 2014 (IDT)

הערך הועבר לטיוטה. מחקתי את ההפניה. אתה מוזמן לפנות לבקשות מפעילים בבקשה לשחזור הערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:47, 17 באוקטובר 2014 (IDT)

העלאת תמונה שערכתי

שלום, אנא הציצי כאן. תודה, חזרתישיחה 23:13, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

הי חזרתי. אני מצטערת אבל אני בחופשה בחול וכרגע יש לי אינטרנט רק בנייד. לא נוח לי להתעסק עם תמונות. תנסה לפנות ל-Eitan96. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:43, 20 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה. חזרתישיחה 12:43, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

pdnftt

חנה שלום.

לא רציתי לכתוב זאת ב"מפעיל נולד" ולשפוך עוד שמן על המדורה, אך לדעתי (וגם לפי המלצות ויקיפדיה:התמודדות עם טרולים) לא רצוי לענות לטרול. ניסיון ארוך מראה שכל דבר אחר ממחיקת הדברים והתעלמות, יותר גרוע. כשטרול מתחיל, בדרך כלל גם מחיקת דבריו והתעלמות אינם פתרון מושלם, אך כאמור, כל דבר אחר עוד יותר גרוע. עם טרול אי אפשר לדון בהגיון, אי אפשר להאמין לו, אין טעם אפילו לקרוא את דבריו, ובוודאי שלא רצוי לענות לו. המאפיין העיקרי של התנהגות הטרול היא מניפולטיביות, ואפילו קריאת דבריו, לא כל שכן תגובה עליהם, מהווה "האכלת הטרול". הטרול מאומן ומיומן בהתנהגות מניפולטיבית, ויאמר ויעשה כל דבר שבאפשרותו כדי לגרות את מטרתו לתגובה ולאינטראקציה. כיוון שכולנו בני אדם, ולכל אחד מאיתנו יש "נקודות רגישות" שכשמדגדגים אותן קשה לנו להתאפק מלהגיב, ההכי הטוב זה לא לקרוא את הדברים בכלל, ולמחוק אותם "על עיוור". אחזור כאן על אמירה שכבר ציטטתי פעם בוויקיפדיה בהקשר אחר: "לעולם אל תיכנס להאבקות בוץ עם חזיר: קודם כל, אין לך סיכוי לנצח. שנית, שניכם תסיימו את ההיאבקות מכוסים בבוץ - ההבדל הוא שהחזיר נהנה מזה". (מובן שמדובר במשל או אלגוריה - אין הכוונה לכנות מישהו, אפילו טרול, "חזיר". הדברים גם לא מכוונים באופן פרטני לטרול מסוים - כל מה שכתבתי כאן נכון לגבי כמעט כל טרול, ובפרט נכון לגבי כל הטרולים שכרגע פעילים בוויקיפדיה בעברית). - קיפודנחש 09:34, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

משתמש:קיפודנחש, אני מסכימה עם כל מילה שכתבת, אני מציעה שתכתוב את אותם דברים גם למתניה שחושב שהוא יכול להוציא משהו חיובי מהטרול. גם אני חשבתי בעבר שאני יכולה לעזור לה, אפילו בהצבעת החסימה שלה הצבעתי רק לחצי שנה. אני לא הבנתי עד כמה זו משימה בלתי אפשרית. כתבתי שם כדי לעשות שיקוף, כדי שמתניה יבין מה הוא היה צריך לדרוש ממנה. זה דבר בסיסי בחינוך. כשמיהו פוגע ושוגה קודם הוא מתנצל ומביע חרטה, לאחר מכן אפשר לראות מה ניתן לעשות.
הכי עצוב לי זה מה שקרה עם מתניה, הוא עזר לי פעמים רבות ואפילו עודד אותי בכל מיני פעולות בקשר לטרולית. יש לי חיבה טבעית אליו, אבל כאן הוא כל כך טועה, ועצוב שהוא מתחפר ואפילו לא מוכן לענות ולהתייחס לשאלות שלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:21, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אני רוצה גם להוסיף שאני מאד כואבת את מה שקרה ביני ובין מתניה. אבל לצערי בחוסר התגובות שלו ואי רצון לענות לשאלות שלי, הוא לא הותיר בידי ברירה. אני מאד פגועה מהיחס שלו אלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:02, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

נזיפות

איני נוהג לנזוף כל כך הרבה באחרים. למעשה לא זכור לי שנתתי אפילו נזיפה אחת למישהו בתקופה האחרונה (ייתכן שאנו מגדירים נזיפה באופן שונה). בפרט לא נזפתי באף אחד בעריכה זו שביטלת בלי שום סיבה הגיונית. גם אם הייתי נוזף באחרים, לא ברור לי איך חסימתי בעבר או בהווה קשורה לכך ומה תורם אזכור הדברים הללו בכל עריכה שלי שאינה מוצאת חן בעינייך. יש לציין שלעניות דעתי, התנהגות זו גובלת בהפרה של כללי ההתנהגות. יורי - שיחה 12:33, 24 באוקטובר 2014 (IDT)

התנהגות פסולה

בהודעה זו השתמשת בטיעון אד הומינם כלפי A_Holy_Bartender כאשר במקום להתייחס בענייניות לדבריו בחרת לעקוץ אותו ולנסות לפסול אותם על ידי אזכור דבר חסימתו בעבר. אין מדובר בפעם הראשונה שאת פועלת באופן זה ואף הערתי לך על כך כאן. במקרה הנ"ל הוספת פשע על חטא כשבחרת לחסום את המשתמש. לא רק שלחסימה זו לא הייתה שום הצדקה אלא שניתן להגיד שביצעת אותה בעת שהיית בויכוח פעיל איתו עובדה המהווה עבירה על הנוהל המקובל. אבקש בכל לשון של בקשה, פעם נוספת, למתן את התנהגותך, לא להשתמש בטיעוני אד הומינם בדיונים, בדגש על אזכור חסימתם של משתמשים בעבר, ולא לחסום משתמשים ללא סיבה מוצדקת. יורי - שיחה 19:42, 31 באוקטובר 2014 (IST)

לצערי עלי להצטרף להערה זו. יואב ר. - שיחה 23:31, 31 באוקטובר 2014 (IST)


טיול אלף מילים לרמת הגולן

תשומת הלב, כי הטיול השתנה, והוא יהיה לבית הכנסת בקשתות רחבעם ולא לגלגל הרפאים. באם לא תגיע לסיור, אנא מחק עצמך מטופס ההרשמה. דרור - שיחה 14:47, 26 באוקטובר 2014 (IST)

דרור, חשבתי שאני אישה אבל מסתבר שלא .... חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:41, 26 באוקטובר 2014 (IST)

מחיקת תמונות

הועבר לדף שיחת משתמש:Smaddar

שמתי לב לתקציר

לחנה שלום ושבת שלום

שמתי לב לתקציר עריכה זה שמעיד כנראה על עריכה בתשלום. • איקס איקס - שיחה 16:26, 31 באוקטובר 2014 (IST)

זה בסדר שהיא הצהירה. היא פתחה טיוטה בשם משתמשת:אלישבע ארדיטי/אופיר טורס. אני מציעה שתפנה אליה, תן לה קישור לדף ויקיפדיה:עריכה בתשלום. ותפנה את תשומת ליבה שהיא צריכה להצהיר על כך שהיא כותבת בתשלום בדף המשתמש שלה וגם בדף השיחה של הערך. בנוסף תוסיף את שמה בדף ויקיפדיה:עריכה בתשלום/רשימת עורכים וערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:46, 31 באוקטובר 2014 (IST)
תודה. יבוצע • איקס איקס - שיחה 18:28, 31 באוקטובר 2014 (IST)

הרצאה בנושא "בריונות ברשת"

אני מפנה את תשומת ליבך לדבריי בדיון בבירורים וממתין לתגובתך. אבקש לציין שוב שאני רואה את הדברים שכתבת שם בחומרה רבה. יורי - שיחה 10:42, 11 בנובמבר 2014 (IST)