שיחת משתמשת:Itzuvit/ארכיון23

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


הודעה ממחלקת פרישה מוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

בשם מחלקת פרישה עלי להודיעך כי בקשתך לפרוש אינה עולה בקנה אחד עם צרכי ויקיפדיה העברית (להלן: האנציקלופדיה).

עורכי האנציקלופדיה זקוקים לעזרתך בעיצוב דברים ובפרטים טכניים ככל שיעלה בדמיונם הפרוע (והוא אכן מתפרע).

בברכה,

רמ"ד פרישה

ועכשיו ברצינות: אני מבין לליבך שהמטורף החולני הזה יורד לחייך וזה מטריד. אבל לפרוש זה רק לתת לאידיוט הזה את מבוקשו. תעבירי לי במייל את רשימת הערכים שהוא הטריד אותך בהם ואת אלה שהוא עשוי להטריד בהם, ואני אוסיף אותם לרשימת המעקב שלי. אם המופרע הזה ייטפל אליהם שוב, הפעם הוא יחטוף (וירטואלית) ממני. א גוטן שאבעס. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:06, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

עיצובית, ממש ממש לא, אנחנו לא מקבלים את ההודעה, הרוע לא צריך לנצח, הרוע יגיע לגיהנום, ובעצם הוא כבר נמצא בגיהנום, כי רק מי שנמצא שם מבזבז את חייו ומשקיע אותם להציק ולהזיק. אני מחכה לחזרתך לאחר תקופת מנוח קצרה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:25, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
מצטרף בחום לדברים שנאמרו. אשמח מאוד אם תחליטי, לאחר מנוחה קצרה אשר לה את ראויה ביותר, לחזור אלינו, ואשמח גם לסייע ככל הניתן בהעלמת נוכחותו של הטרול מהמיזם. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 18:36, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
מצטרף לדברים שמעלי. אם תפרשי מויקיפדיה, את תאכילי את הטרול, שכן זה מטרתו לפגוע במיזם. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 18:44, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
השחתה היא לא סיבה לפרישה. בהחלט ניתן לטפל בזה. יתכן שחופשה קצרה כן תעזור לך. אני אוהב להתנתק לפעמים מוויקיפדיה. זה דווקא נחמד מדי פעם ומעניק כוחות חדשים :) גילגמש שיחה 18:50, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
עיצובית, את לא פורשת! את יכולה לקחת חופשת רגיעה, אבל לא לפרוש! אשמח גם אני לעזור בהגנה מפני הטרול. את יותר מידי חשובה לוויקיפדיה כדי להודיע כאלה הודעותOvedcשיחהאמצו ערך יתום! 18:59, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
אני מצטרף לאלו מעלי. אם יש משהו שאני יכול לעזור על מנת למנוע את פרישתך אנא הודיעי לי (ואם את מעדיפה, אזי במייל). אביהושיחה 19:17, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

מה??? למה את פורשת??? את תתייאשי, הכול בסדר! עיצובית, לא! די! אני לא מאמין שראיתי את זה.... דיי! אל תפרשי! כבר המון משתמשים פונים אלייך שלא תפרשי. את לא יכולה להתעלם מאיתנו! אנחנו צריכים אותך. --Guycn2 - שיחה 20:07, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

כמו אביהו. אני אעשה הכול כדי למנוע את פרישתך! הרוע אף פעם לא מנצח. ואם אפשר לדעת, איזה טרול חולני גרם לך להגיע למסקנה שאת צריכה לפרוש?! --Guycn2 - שיחה 20:09, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

יקירתי. כשאנשים קטנים עושים צל גדול, זה רק אומר שהשמש שוקעת. במקרה הזה לא מדובר אפילו על איש קטן אלא מיקרוסקופי. הוא לא שווה את העצבים שלך. אישית, אני מרחם עליו וזה קצת יותר ממה שמגיע לו. תחסמי, כולל חסימות טווח, כולל דפי שיחה, ללא חשש טבל ושביעית "בלי סטופקס". לאפות לך משהו טעים? יש הרבה נחמה באוכל טוב (-: Assayas •</smallp> שיחה 20:49, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

לא, זה לא באמת קורה, נכון?... אין לי מה להוסיף על קודמיי כאן (מלבד תחושת בחילה נוראית), אני מסכימה עם כל מילה, ומקווה שיימצא פיתרון ושתחזרי בהקדם האפשרי. Ravit - שיחה 22:15, 30 באוגוסט 2013 (IDT)

אני מצטרף לדברי קודמיי. אנחנו זקוקים כאן לרוחך הטובה ולתרומותייך. שובי אלינו בבקשה, לאחר הפוגה קצרה. יואב ר. - שיחה 22:34, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
גם אני מופתע לראות את הדף הזה. גם אם לא הסכמנו בדיון ב"אלף מילים" לגבי דרך ההתנהגות במהלך סיורים, אני בטוח מסכים עם האחרים לגבי זה שאת חייבת להשאר איתנו! אנו זקוקים לך. אין לך תחליף! אמנם נהוג לומר שלכל אדם יש תחליף, אבל במקרה זה, אם מישהו אחר יצור עבורנו דברים דומים למה שאת מכינה, או אף אם יכתוב ערכים בנושאים קרובים, זה פשוט לא יהיה אותו הדבר. בך יש משהו יחודי, אז בקיצור, הישארי! הוכחה לנכונות דברי ניתן למצוא בדף ויקיפדיה:ציוני דרך - למרות שבכל פעם מוגשות לא מעט הצעות, הסמלילים שלך הם אלה שאנו בוחרים בסופו של דבר פעם אחר פעם - וזה רק אספקט אחד של תרומתך הייחודית. אם משהו מציק לך, הדרך היא להתמודד איתו (ואני בטוח שקהילת הכותבים תדע להתמודד עם האיום הזה) - לא להרים ידיים ולפרוש. מחכה לראות עריכות שלך ברשימת המעקב שלי, Ldorfmanשיחה 22:43, 30 באוגוסט 2013 (IDT)
עיצובית, אני מופתע לראות את הודעתך ואין לי מושג מה הרקע לה, אבל אני יודע שאת אחת מהדמויות החיוניות והחינניות בויקיפדיה. אל תעזבי אותנו!! באהבה רבה, אבנר - שיחה 00:32, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
אינני נוהג להגיב על הודעות פרישה, ואינני אוהב את הדרמה הנלווית להן בדרך כלל (והדברים ידועים). אני חורג ממנהגי, כי אני יודע שבמקרה זה לא מדובר בדרמה לשם משיכת תשומת לב מחד גיסא, ושהאבדה לויקיפדיה דווקא משמעותית מאידך גיסא. טלי עיתותיך בידייך, בהחלט, קחי חופש ככל שיידרש לך, ושובי אלינו רעננה ונהדרת כתמיד! --בשם חוג המעריצים, Ijon - שיחה 04:58, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
הי עיצובית, המום, מצפה לשובך המהיר, שלחתי לך מייל, בידידות --David.r.1929 - שיחה 05:22, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
לכל התוהים, עיצובית סבלה בימים האחרונים מהתקפות של טרול עליה אישית ועל ערכים שהיא כתבה, כנ"ל גם גיל שסייע לה. כנגד טרולים יש להילחם בכל דרך אפשרית בגלל הנזק הרב שהם גורמים, וזו דוגמה אחת מיני רבות. לכן לירון אני מופתעת שאתה מופתע וזאת לאחר שאתה תומך בהצטרפות טרול לסיורים בשיחת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/אלף מילים#ושוב - האנציקלופדיסט. רוצה לסייע לה? הדרך היא להיאבק בטרולים בכל מקום, ולא לכתוב אני לא מרגיש כל בעיה בנוכחות טרול בסיורים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:23, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
אז אנחנו לא מסכימים לגבי הדרך בה יש לנהוג באנשים המגיעים לסיורים אם הורחקו מקהילת הכותבים, אבל לגבי תרומתה של עיצובית ולגבי זה שעליה להישאר, אנו בדעה אחת. Ldorfmanשיחה 13:09, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
אין לי מילים. עיצובית, איני מאמין וכמו המשתמשים שהקדימו אותי איני מקבל את הודעת הפרישה. את חשובה לנו מידי. אין להאכיל את הטרול ולתת לו לנצח. את כל הטרולים יש לחסום. כמו קודמיי, אני מציע שתיקחי חופשה קצרה ובקצרה אני מתכוון ליום-יומיים . מצפה בקוצר רוח לשובך ומקווה שאלו אינן מילות פרידה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 09:24, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
עיצובית, אני מצטרף לרשימת הממתינים לשובך במהרה. דוד שי - שיחה 09:46, 31 באוגוסט 2013 (IDT)
גם אני הקטן מצטרף לכל הנ"ל. ‏עמיחישיחה 09:30, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
גם אני. תומר - שיחה 16:24, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
ואני. Botend - שיחה 17:21, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
ואני. בברכה, MathKnight (שיחה) 17:23, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
וגם אני מצטרף לבקשה חיים לוי - שיחה 17:31, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
עיצובית היקרה, ראיתי רק כעת. אל נא תניחי לחוליגן בעל אישיות סוציופתית להרחיק אותך ממקום בו את אהובה ורצויה. אני מבין את רצונך בהפוגה קצרה (גם אני נטלתי לעצמי אחת כזו בנסיבות דומות) - אך מקווה שתשובי אלינו במהרה. Dvh - שיחה 18:34, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
מצטרף לשאר. התרומה שלך חיובית ומוערכת מאוד, אל תלכי Orias! - שיחה 19:33, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
עיצובית, קחי לך מנוחה אם את צריכה, אבל תחזרי אלינו כשתוכלי. את יותר חזקה מזה ואנחנו איתך. בריאן - שיחה 20:10, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. תהא שנת עיצובית דגולה. מצטרף לדברי קודמיי. אחרי החגים יתחדש הכל... מי-נהר - שיחה 23:39, 1 בספטמבר 2013 (IDT)
רק עכשיו נתקלתי בהודעתך ולא נותר לי אלא להצטרף לחבריי המלומדים - אל תפרשי. הרוע לא יזכה בניצחון. תרומתך האישית עצומה בכל מקום ובוויקיפדיה בפרט. אנא, שקלי שנית. Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 10:25, 2 בספטמבר 2013 (IDT)

תגובה[עריכת קוד מקור]

ראשית, אני מודה לכל אחת ואחד מכם על התגובות, ממש לא חשבתי שההרהורים שלי יובילו לכזאת תגובה רבת משתתפים. תגובותיכם גם מוכיחות את הקושי שלי בקבלת החלטה בנושא, מאוד ריגשתם אותי. (תודה גם לכל מי שהתקשר ושלח אימיילים, אתם באמת מדהימים)

בניגוד לאנשים שפרשו מוויקיפדיה בעבר, אני ממש לא רוצה לעשות זאת, אתעצב לעשות זאת ואפסיד מקום שמאוד שמח ומהנה עבורי בחיים.

בתוך ה-30 לפטירתו של אבי לא יכולתי לדבר עם אנשים, היה לי קשה לתפקד, אז נכנסתי וכתבתי לזכרו ערך שאני יודעת שהוא היה אוהב. הדבר הזה היה סוג של שחרור עבורי, הכתיבה כאן העניקה לי משהו שאף אחד לא הצליח,לא משנה כמה חיבקו אותי באהבה.

מי שמכיר אותי במציאות, ורבים מכם אכן כך, ודאי יודע שהגעתי לכאן בכוונות טובות, מתוך רצון אמיתי לתרום. לא להחזיק בתפקידים מיוחדים וכו.. אלא, פשוט ליהנות תוך כדי עשייה.

לצערי, עברתי בשנה האחרונה מתקפות חוזרות ונשנות שניסו לערער את יכולותיי בתור כותבת ובתור מפעילה. כבר ציינתי בעבר כי איני כותבת ברמתם של דוד שי, אביעדוס, גילגמש ועוד כותבים נפלאים ואיכותיים ביותר שוויקיפדיה זכתה בהם. אבל אני באמת חושבת שמקומם של הערכים שלי במרחב הערכים, וכן, בטוח שיש מפעילים טובים ממני, אך אני סבורה שפעילותי טובה מספיק והגונה מספיק.

בכל הזמן הזה אני מרגישה שגם אני, החזקה, עם ההרשאות, לא באמת יכולה להתמודד מול מי שיש לו הרבה יותר זמן פנוי בלנסות ולהציק לי. המתקפה האחרונה לא היתה יחידה, היא היתה פשוט מגעילה ובלתי נסבלת.

אני מאוד מתלבטת, את הודעתי הקודמת בדף השיחה עשיתי בעיניים דומעות, אני שונאת את ההרגשה שאנשים הזויים, מנותקים מהמציאות, שיש בהם ממש רשעות אמיתית יצליחו למנוע ממני לעשות משהו בחיים שאני מאוד אוהבת.

אני מאוד מחבבת, אפילו אוהבת להיות כאן. נאים השכנים בעיניי, ואני רוצה לשבת כאן דרך קבע, העניין הוא כזה, מה קורה במתקפה הבאה? במתקפה הזו חנה, אביעדוס וגיל גילו את הפעילות המשחיתה וסייעו, אך גם זה לא הספיק ובכל פעם שנכנסתי וניסיתי להשלים את הערך אנו זה לא צלח.

סליחה על התגובה הארוכה, לרוב אני מקצרת, רק רציתי להסביר את נקודת המבט שהובילה לדברים שכתבתי. בסופו של דבר אני מסירה את ההודעה, אני אהיה בחופשה חלקית, כדי להירגע מהכל, אבל גם היום לא התאפקתי והגנתי על הערך ראש השנה, זה כנראה חזק ממני, אולי גם מטרולים, מי יודע.

שנה טובה לכולכם! שנה טובה ומתוקה באמת! Itzuvit - שיחה סדנה 20:29, 2 בספטמבר 2013 (IDT)

עיצובית, את מפעילה נהדרת, ובכלל, את נהדרת. אנחנו עוד נכסח את הטרול הזה ונתלונן למשטרה. אל תדאגי. אני שמח ששקלת את פרישתך שוב. אם את מרגישה שאת צריכה הפסקה זה בסדר גמור, אבל רק אל תפרשי! שנה טובה! --Guycn2 - שיחה 20:32, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
עיצובית, נשמח לראותך חוזרת, ואם את נתונה להתקפה, תודיעי ונסייע. לא תמיד האחרים רואים את מה שאת רואה ולפעמים עסוקים גם בדברים אחרים, לכן חשוב לא להתמודד לבד. אנחנו כאן כולנו לסייע לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:37, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
שמחתי לקרוא. אנא הסתייעי בכולנו בפעם הבאה, אם תקרה (ורצוי שלא תקרה...) - ולכי לאכול עוגת טורט עם קרם ריבת חלב! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 21:42, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
או כל מאפה מנחם אחר (-: Assayas שיחה 22:08, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
הי עיצובית, שמח מאוד על שובך, את בחורה ומפעילה נהדרת, שנה טובה גם לך! מכל ה- --David.r.1929 - שיחה 22:21, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
אשמח לראותך שוב פה :) אם קשה לך עם ההרשאות אז ותרי עליהן. אני מסתדר מצוין בלי. היתי בזמנו מפעיל מערכת ואני מאוד שמח שאני כבר לא. גילגמש שיחה 22:24, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
שמחתי לקרוא שהחלטת לחזור. תומר - שיחה 22:32, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
עיצובית, חג שמח ושנה טובה, אני יכול להבין לליבך. אין ספק שהצקות מאוד מפריעות ומעלות הרהורי פרישה. אמרתי לא פעם שאסור להשלים עם התופעה ההרסנית של התנכלויות וחיסולי חשבונות כלפי כל ויקיפד, לא משנה מה מעמדו, ואני שמח שחברים רבים התגייסו להגנתך, ולחזק את ידיך. אגסי - שיחה 22:47, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
גם אני שמח מאוד על חזרתך ואני מבקש גם להעלות על נס את הניסוח האנציקלופדי, הבהיר, והמפורט אשר בו את מעשירה את ויקיפדיה, ומבקש שתמשיכי בתרומתך זו, למען תהליך שיפורו המתמשך של המיזם, שיש לך חלק נרחב ביותר בו. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 22:54, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
שנה טובה ומתוקה
גם אני שמח מאוד על חזרתך ועל כך שאת לא פורשת. שתהיה לך שנה טובה ומתוקה, ומי ייתן שאת וכלל ויקיפדיה לא ידעו עוד הצקות והתנכלויות מצד הטרולים. בברכה, MathKnight (שיחה) 23:00, 2 בספטמבר 2013 (IDT)
איזה כיף לקרוא שאת שוב איתנו. את כותבת מצויינת, מפעילת מערכת נהדרת ומעצבת בחסד. אנו צריכים אותך בכל הכובעים הללו וגם סתם כעיצובית, המגניבה בדרך ההסתכלות שלה על דברים, החביבה תמיד והתומכת בכולם. שנה טובה לך ולכל בני ביתך. בתקווה להפגש בקרוב מעל דפי ויקיפדיה וגם מחוץ להם, Ldorfmanשיחה 00:38, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
אני מצטרף לכולם ולכולן. אמנם זמן הגישה שלי לרשת פחת מעט אבל אם קורה משהו חריג אל תהססי ליידע גם אותי ואני אעשה כל שביכולתי, ברוח דבריה של חנה, כדי למנוע את ההתנכלות. שנה טובה! Dvh - שיחה 00:54, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
אני גם שמח שאת בוויקיפדיה ומאחל לך שנה טובה, והרבה סיפוק לצד יקיריך.Ewan2 - שיחה 18:54, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
מצטרף לכל דברי קודמיי כי פשוט אין לי מילים. מי-נהר - שיחה 04:11, 8 בספטמבר 2013 (IST)
מאחלת לכולכם את כל הטוב שבעולם! תודה רבה! קראתי כל הודעה יותר מפעם אחת. קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 06:09, 4 בספטמבר 2013 (IDT)

בהמשך לפסקה למעלה - ההתקפה נמשכת[עריכת קוד מקור]

הערכים שוב במתקפה וגם דף השיחה שלי. כבר לא משנה לי באיזה טרול מדובר, רק שהגועל נפש לא נפסק. אודה לעזרת מי שמבחין בהנחת תבניות שכתוב על ידי אנונימים. אי משתמשים חדשים. מי שישה זאת פסק כל עוד ראה שכני פורשת, בשנייה שההודעה השתנתה ההתקפה חזרה. ברוא שההתנכלות אישית ומגעילה במיוחד. אודה לעזרתם של הויקיפדים הנחמדים. Itzuvit - שיחה סדנה 16:55, 3 בספטמבר 2013 (IDT)

נעזור לך. די, עד כאן. אי אפשר לרחם עליו. זהו. אני נשאר בדעתי שחשוב מאוד שכבר נתלונן עליו. לא יכול להיות שכל יום הוא יבוא עם משתמש חדש והטרדות חדשות והדבר היחיד שנעשה הוא לחסום כל משתמש שהוא פותח. אל תדאגי, הוא עוד יפצה אותך. אל תעזבי! אין ספק שבגללו את עוברת תקופה לא קלה, אבל תהיי חזקה, ונעזור לך לעבור את זה! --Guycn2 - שיחה 17:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
כתבנו בו זמנית בדפי השיחה האחד של השניה. :) Itzuvit - שיחה סדנה 17:02, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
--Guycn2 - שיחה 17:04, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
לא יודע אם זה משמעותי (מסתבר שלא באמת), אבל אפשר לחסום את הדף שלך לאנונימיים ורשומים חדשים אם תרצי. ‏DGtal17:06, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
אני מציע לבצע (וברצינות) את מה שגילגמש הציע בבקשות מהמפעילים. אגב, עיצובית, האם שני האנונימיים החדשים שנחסמו הם בובות קש של האנציקלופדיסט? --Guycn2 - שיחה 17:08, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
אכן, זהו הטרול. הוא פועל מהספק בזק בינלאומי. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 17:11, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה דיגיטל. האמת שאת דף השיחה שלי אין מצב שאפספס שהשחיתו, וזה פחות בעיה מבחינתי, המו לחפש מתוך הערכים הרבים ברשימת המעקב שלי ובעריכות של אנונימיים וכו... אני מעדיפה שכולם יוכלו לפנות אליי. שמי גם מופיע בחממה ואנונימיים וחדשים הם קהל היעד. לכן, לעת עתה, אשאיר אותו פתוח. הגנתי על דף המשתמש, כי שם אין לאף אחד מה לחפש. ;) Itzuvit - שיחה סדנה 17:11, 3 בספטמבר 2013 (IDT).
שלום, אני מצטער על ההצקות, אבל עכשיו רק משתמשים רשומים יוכלו לכתוב לך... לפחות לחודש הקרוב. שנה טובה! --Yoavd - שיחה 18:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה יואב. נקווה שלא נצטרך עוד. :) Itzuvit - שיחה סדנה 06:08, 4 בספטמבר 2013 (IDT)

כוכב עם חתיכת לב![עריכת קוד מקור]

כוכב המסורים
דווקא עכשיו רציתי לציין את ההערכה הרבה שיש לי ולמשתמשים רבים לפועלך בוויקיפדיה. תודה רבה! ‏Lionster‏ • שיחה 22:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה לך ושנה טובה ומתוקה Itzuvit - שיחה סדנה 06:03, 4 בספטמבר 2013 (IDT)

עוגייה בשבילך![עריכת קוד מקור]

מצטרף לליאונסטר! בתיאבון ובהצלחה בהמשך פעילותך! אל תיתני לאנציקלופדיסט המעצבן הזה להציק לך! כשאת רואה שהוא כתב משהו - תמחקי ותחסמי אותו בלי לקרוא. Guycn2 - שיחה 22:09, 3 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה גיא יקירי. שתהיה לך שנה מדהימה. רני גאה בשיפור החיבור שלך עם ויקיפדיה. שרק יימשך. שמחה שאתה מקשיב ולומד. Itzuvit - שיחה סדנה 06:04, 4 בספטמבר 2013 (IDT)
גם לך! ואל תתייחסי לאנציקלופדיסט הזה! --Guycn2 - שיחה 21:05, 6 בספטמבר 2013 (IDT)

כך נראים טרולים במציאות...[עריכת קוד מקור]

עיצובית, אני אומנם בחופשה ארוכה מוויקיפידיה (ארוכה יותר ממה שתכננתי במקור) ומקווה לחזור לפעילות אינטנסיבית יותר בקרוב, אבל לא יכולתי לשבת בחיבוק ידיים כשקראתי את הדברים. אנא השארי איתנה ואל תתני לאף אחד למרר את חייך. אני מצרף לינק לסצינה קצרה ומצחיקה של סרט ילדים (Spy Kids), שבו נחשפת זהותם האמיתית של שני ״בריונים״. אני מקווה שאם לא יחזק אותך זה יעלה חיוך על פנייך. RF - שיחה 04:28, 4 בספטמבר 2013 (IDT) http://youtu.be/aT45vQ4PFSs

חחח 👍אהבתי. תודה רבה על הדברים. ושנה טובה ומתוקה גם לך! Itzuvit - שיחה סדנה 06:07, 4 בספטמבר 2013 (IDT)

ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:נשים ראשונות בתפקידים ציבוריים בישראל[עריכת קוד מקור]

אני מבקש אותך לסדר, את חושבת שעם לא היו לי את מאה העריכות שצריך הייתי כותב שם? שי אבידן - שיחה 10:23, 4 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום שי, בדקתי ידנית, ראיתי שלא ערכת מחודש דצמבר 2012 עד ה- 1 ביולי 2013. מתאריך זה עד ה-3 בספטמבר שעת מועד פתיחת ההצבעה יש לך 54 עריכות במרחב הערכים (אם לא התבלבלתי קצת בספירה). לא מצאתי עריכות במרחבים משיקים. איך הגעת למסקנה שיש לך 100 עריכות עד מועד פתיחת ההצבעה? עריכות בדפי השיחה לא נחשבים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:40, 4 בספטמבר 2013 (IDT)

אני שמרתי את הערך ללא הקוד מקור שלו, אלא טקסט בלבד, המון תודה !! אייסיטי - שיחה 18:35, 7 בספטמבר 2013 (IDT)

תודה. על אף שאיני בטוחה כי לערך יש חשיבות אנציקלופדית, כני ודאי מעריכה מאוד את ההשקעה.  :) שבוע טוב! Itzuvit - שיחה סדנה 19:01, 7 בספטמבר 2013 (IDT)

המקבץ השבועי: דיסני - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דיסני - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:52, 7 בספטמבר 2013 (IDT)

היי עיצובית. שוב אומר שאני מאוד מעריך את הסבלנות שאת מגלה כלפיי. אני בטוח שחונכים אחרים כבר היו מתייאשים ממני. לאור הבקשות בדף הבירורים, אודה לך אם תגדירי לי מה אני יכול לעשות לבד וממה עליי להימנע לפני פנייה אלייך. שבוע טוב, Guycn2 - שיחה 01:07, 8 בספטמבר 2013 (IST)

היי גיא. בהמשך לשיחות בינינו. עדיף שבשלב הראשוני תתייעץ על רוב הדברים. כך נמנע תקלות. קריצה. אחרי שנעבור כל שלב על מה שעברנו תהיה לך יד יותר חופשית, ככה שלב, שלב בסבלנות. :). תודה על הדברים. והמשך בגישתך החיובית. Itzuvit - שיחה סדנה 19:56, 8 בספטמבר 2013 (IST)
תודה! יום טוב, --Guycn2 - שיחה 06:43, 9 בספטמבר 2013 (IST)

מזל טוב ליום ההולדת[עריכת קוד מקור]

יקירה! המון המון מזל טוב, עד 120 שנים של אושר, עושר, הגעה לפסגות הכי גבוהות, אהבה, שמחה וכל הטוב שבעולם. מאחל לך שלל ברכות והצלחה בכל מעשה ידייך ובכל מקום שרגלייך תדרוכנה. גם שנה טובה וגמר חתימה טובה קריצה יום הולדת שמח, • אלעד15:35, 10 בספטמבר 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב !  !--Yoavd - שיחה 17:00, 8 בספטמבר 2013 (IST)

יום הולדתה הוא לא עוד יומיים? --Guycn2 - שיחה 17:30, 8 בספטמבר 2013 (IST)
מ ז ל ט ו ב !  ! (מקדים כדי לא לפספס), בהערכה רבה --David.r.1929 - שיחה 18:05, 8 בספטמבר 2013 (IST)
תודה חברים וכפי שגיא ציין זה בעוד יומיים. מעריכה את הברכות. Itzuvit - שיחה סדנה 19:57, 8 בספטמבר 2013 (IST)
(הראשון לאחל בתאריך הנכון) יומולדת שמח ומ ז ל ט ו ב ! בברכה, MathKnight (שיחה) 00:04, 10 בספטמבר 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! , אוף, רציתי להיות ראשון, ולא חשבתי שמישהו יאחל לה מזל טוב 4 דקות אחרי חצות קריצה. בברכה, Guycn2 - שיחה 00:15, 10 בספטמבר 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! רחל - שיחה 06:33, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב, עד 120! דוד שי - שיחה 07:05, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב ויומולדת שמח. אביהושיחה 07:26, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
איזו שמחה, הגיע היום! המון מזל טוב ליום ההולדת, נאחל לך אושר ובריאות, והרבה עיצובים !!!! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:32, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 07:41, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! . שתהיה לך השנה רק שמחות. כתיבה וחתימה טובה, יונה בנדלאק - שיחה 08:23, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
המון מ ז ל ט ו ב ! שימלאו חייך ברגעים קטנים של שמחה וצבעוניות! Ravit - שיחה 08:54, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
יום הולדת שמח, מזל טוב, בריאות ואושר. יואב ר. - שיחה 08:55, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב וזר פרח בשבילךפרח בשבילךפרח בשבילך פרח בשבילך והרבה שנות עיצוב חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:12, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
המון המון המון תודה. אנשים טובים באמצע הדרך :) השנה הברכות מגיעות דרך אפליקציות, במייל, בWHATSAPP, בSMS, זה פשוט מרגיש מומולדת שמייח מכל חלקי הטכנולוגיה. שנה הבאה זה יהיה בהולוגרמה עם חיישני תחושה, וסנסורי עומק... קריצה. מאוד משמייח לפתוח כך את היום. ייפייי חחח Itzuvit - שיחה סדנה 11:15, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב, כאן שם ובכל מקום. שנילי - שיחה 13:11, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
הופ הופ טרללה, גדלת בשנה! מ ז ל ט ו ב !Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 15:01, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
המון המון מזל טוב יקירה! אושר, בריאות והמשך עבודה נפלאה. זכרי שאת מקרינה טוב על סביבותייך ומוקפת אהבה בעוד הרעים/רעות חסרי החיים השונאים נמקים בבדידותם. Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 15:53, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
ועוד אלפי ברכות ועוד ועוד Assayas שיחה 16:18, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
איחולי מזל טוב לאורך כל הדרך מהקריות ועד אלייך (וזו דרך ארוכה למדי)! מאחל לך שתדעי רק רגעי אושר ושמחה במיזם ושבכלל חייך יהיו טובים ושתגשימי את כל שאיפותייך. לכולנו אני מאחל שבשנתך הקרובה נוכל להפגש עמך יותר: בסיורים, במפגשי כותבים/מפגשי עמותה ובכל הזדמנות מתאימה נשיקה . Ldorfmanשיחה 16:23, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
עיצובית, מזל טוב, כל טוב, שתמשיכי ליהנות ולתרום עוד שנים רבות, וכמובן שתזכי לעצב את הלוגו של הערך המיליון:) אגסי - שיחה 16:54, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
אני לא מכיר אותך הרבה זמן... אבל נראה שאת עושה עבודת קודש! מזל טוב, Yoav Nachtailer - שיחה 17:09, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ויומולדת שמח לסקוטית הכי אמיתית, אם כי נדיבה!Ewan2 - שיחה 17:28, 10 בספטמבר 2013 (IDT)

המון המון מ ז ל ט ו ב ! עוד שנים רבות של אושר עושר ובריאות.. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:02, 10 בספטמבר 2013 (IDT)

מזל טוב, יקירה! אהבה בהרבה הערכה ואהבה, אביעדוסשיחה ז' בתשרי ה'תשע"ד, 21:03, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מצטרף לברכות - מ ז ל ט ו ב ! --א 158 - שיחה 21:07, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב ושלל ברכות בריאן - שיחה 21:19, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב, ברכות מקרב לב, חיים ארוכים, בריאים ומלאי שמחה ועניין והרבה ערכים בוויקיפדיה. פרח בשבילך שלומית קדם - שיחה 21:32, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! Botend - שיחה 21:33, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
וכמובן מ ז ל ט ו ב ! גם ממני. --אילילה - שיחה 21:42, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! --אריה - שיחה 23:28, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! והרבה במבה אדומה --בר הראל - שיחה - תרומות 23:30, 10 בספטמבר 2013 (IDT)
עיצובית - מזל טוב ליום הולדתך. ותראי כמה אנשים באים לדף השיחה הזה לברך אותך. . הרבה אושר, עד 120. Danny-wשיחה 00:06, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב, אושר שמחה ובריאות עד 1200 :) - Yanki14 שיחה 00:19, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
מזל טוב, יקירה! אושר, שמחה, ואהבה רבה! המון הנאה וכיף! אלדדשיחה 00:20, 11 בספטמבר 2013 (IDT)

נשיקה המון המון המון תודה. כל הודעה נקראה בשקדנות ובהערכה רבה. תודה לכל המברכים בכל הפורמטים השונים. אומנם הייתי קצת חולה לאחרונה, אבל מתכננת לחגוג, כמו שצריך, מאוד בקרוב קריצה.

שתהיה לכולכם שנה נפלאה, גמר חתימה טובהגמר חתימה טובה ויום כיפורים מוצלח והמון אושר ושמחה. יכולה לברך כל אחד ואחד מכם שתרגישו טוב, בבריאותכם, בסביבתכם, ובתחושותיכם. נכתב מכל ה ...ייפיייייייי... Itzuvit - שיחה סדנה 14:20, 11 בספטמבר 2013 (IDT)


יואו איזה פדיחה....ממש איחרתי, סליחה. אבל בכל מקרה מ ז ל ט ו ב ! --The Turtle Ninja - שיחה - א-נ-י-מ-צ-י-ה-! 18:14, 12 בספטמבר 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! דודג' וייפר - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 18:22, 12 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה חברים. קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 10:57, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

אני חושב שזה שיא חדש של איחור אופנתי. אבל יאמר לזכותי שעד עכשיו הייתי חסום קריצה. המון מזל טוב והמשך פעילות משובחת! ‏Lionster‏ • שיחה 00:31, 1 באוקטובר 2013 (IDT)

אכן, איחור אופנתי קריצה. אף פעם לא מאוחר מדי.. חחח. תודה! Itzuvit - שיחה סדנה 08:31, 1 באוקטובר 2013 (IDT)

עזרה בהכנת טבלאות[עריכת קוד מקור]

אני מנסה להוסיף מידע בטבלה בערך אייפון, אך אני די מתקשה בכך, תוכלי לעזור לי בעניין?

עיקר הקושי שלי הוא בפתיחת תא שיתאים ליותר מעמודה אחת.

--אריה - שיחה 23:27, 10 בספטמבר 2013 (IDT)

היי אריה, לצערי אני כרגע לא יכולה לעזור, אנסה לסייע כשאהיה ליד מחשב (כרגע באייפון) Itzuvit - שיחה סדנה 14:16, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
הסתדרתי כבר, תודה.אריה - שיחה 20:16, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
שמחה שהסתדרת. :) Itzuvit - שיחה סדנה 21:12, 11 בספטמבר 2013 (IDT)

יצירת תמונה בלי רקע לבן מסביב[עריכת קוד מקור]

היי עיצובית, אולי את מבינה בזה. אני לא מצליח ליצור תמונה במחשב מבלי שהיא תתמלא ברקע מסביב. הכוונה שלי היא לתמונה כמו זו, שאין בה שום רקע מסביב לחצים. תודה, Guycn2 - שיחה 16:06, 11 בספטמבר 2013 (IDT)

תמונה עם רקע שקוף אפשר ליצר רק בפורמטים מסויימים ורק עם ניקוי של הרקע. תוכל לבקש בסדנה להפוך את הרקע לשקוף, או שאני אוכל ליצור לך בשישי. בכל מקרה, יש הסברים בהדרכת הגרפיקה שקישור אליה נמצא בתחתית דף המשתמש שלי. Itzuvit - שיחה סדנה 16:17, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
ראה משתמשת:Itzuvit/מדריך גרפיקה בוויקיפדיה/רקע שקוף לתמונה :) Itzuvit - שיחה סדנה 16:21, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
אנסה את זה בהמשך היום, תודה רבה!! --Guycn2 - שיחה 16:39, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
בכיף. ותרגיש חופשי אם משהו לא מסתדר. :) Itzuvit - שיחה סדנה 21:13, 11 בספטמבר 2013 (IDT)
כל הכבוד על המדריך! אבל מכיוון שאין לי פוטושופ, אבל בסדנה להפוך את הרקע לשקוף. בברכה, Guycn2 - שיחה 21:59, 11 בספטמבר 2013 (IDT)

הסרת הרשאה "בדוק עריכות אוטומטית"[עריכת קוד מקור]

היי עיצובית, וסליחה שאני חופר לך כאן בזמן האחרון. לפני כשבועיים ביקשתי בדף הבקשות מהמפעילים להסיר את הרשאת הבדוק אוטומטית שלי עקב התנגדות הקהילה שאחזיק בהרשאה זו. האם זה נראה לך תקין שמשתמש בתהליך חונכות נבדק באופן אוטומטי? עדיין יש עריכות שלי שמשוחזרות והמון אזהרות. אם אני לא בשל, אז אני לא בשל וזהו. אני מקווה בעתיד לקבל גם הרשאות מנטר, אבל עדיין לא זה עדיין לא. לדעתי עד שלא אשתפר ואפסיק לקבל אזהרות אני לא יכול להיות בדוק אוטומטית. אני שיקלי להסיר לי את ההרשאה הזו. אמנם הרשאה זו נועדה רק כדי להקל על המנטרים, אבל במקרה שלי באמת יש צורך לבדוק כל עריכה, ואם המנטרים "מדלגים" על העריכות שלי, שהרבה פעמים מזיקות, זה לא טוב. גמר חתימה טובה, Guycn2 - שיחה 16:25, 12 בספטמבר 2013 (IDT)

אני נגד. תאמין לי שיש כאלו שעוקבים אחרי העריכות שלך (ראה את דף השיחה שלך שמלא שאיומים והאשמות). כתיבה וחתימה טובה, יונה בנדלאק - שיחה 19:24, 12 בספטמבר 2013 (IDT)
נגד הסרת ההרשאה או נגד שאחזיק בהרשאה? זה בדיוק העניין, האיומים והאשמות בדף שיחתי מעידים על כך שלצערי בשלב זה לא ראוי שאהיה אפילו בדוק אוטומטית.. --Guycn2 - שיחה 20:00, 12 בספטמבר 2013 (IDT)
לא חושבת שיש צורך להסיר. רק תפעל בזהירות :) ותוך התייעצות. Itzuvit - שיחה סדנה 10:57, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
אוקיי. גמר חתימה טובה, Guycn2 - שיחה 11:24, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

היי עיצובית, הערך לא ארוך במיוחד, אבל האם הוא מתאים למרחב הערכים? בברכה, Guycn2 - שיחה 12:17, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

אעבור עליו מחר בערב. ולאחר מכן תוכל להעביר. שמחה שאתה חוזר לכתוב. Itzuvit - שיחה סדנה 14:15, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה, אבל לצערי אני חייב להגיד שאני קצת מאוכזב מעצמי... אני מחכה לרגע בו אוכל ליצור ערך שיתאים למרחב הערכים בלי שאת תעבדי עליו. בברכה, --Guycn2 - שיחה 14:25, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
גיא, אני לא ליד המחשב ולא אוהבת לערוך מהאייפון. רק מטפלת בבעיות. אגב, מאז תחילת החונכות כמעט ולא כתבת, וזאת בדרך הכי טובה ללמוד. נדרשים שינויים קטנים. תוכל לראות אותם לאחר העריכה. זה לא שהערכים לא ראויים. בנוסף, הוא קצר ועדיף לעבות קצת. אם תוכל לעבות זה יהיה טוב. אתה מוכרח להיות סבלני. אין דרך אחרת. Itzuvit - שיחה סדנה 14:29, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
את צודקת. סליחה שאני מציק לך. גמר חתימה טובה, Guycn2 - שיחה 14:30, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
אחלה. ואני חושבת שבסך הכל יש לך על מה להיות מרוצה. גמר חתימה טובה. :) Itzuvit - שיחה סדנה 14:31, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

אגב, אוכל לארחיב את הערך גם לאחר שיועבר למרחב הערכים. זה לא שאם זה לא בדף טיוטה שלי, אי אפשר לשפר --Guycn2 - שיחה 14:34, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

ברור. :) Itzuvit - שיחה סדנה 14:47, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
העברתי למרחב הערכים. תוכל להוסיף אם אתה רוצה :) Itzuvit - שיחה סדנה 11:21, 17 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה שאת משקיעה מזמנך כדי לשפר את הערכים הגרועים שלי! גם הערך באנגלית לא מאוד ארוך, אבל אם ירחיבו אותו שם אני אוסיף גם כאן. בברכה, Guycn2 - שיחה 16:36, 17 בספטמבר 2013 (IDT)
אני חושבת שפשוט חסר בהם ״בשר״. וגם באנגלית הערך קצר. ממליצה לבחור ערכים שכתוב בהם יותר, זה יקל עלייך מאוד.  :) Itzuvit - שיחה סדנה 16:39, 17 בספטמבר 2013 (IDT)
צודקת. אשתדל (: Guycn2 - שיחה 16:46, 17 בספטמבר 2013 (IDT)

רק אזהרה? המשתמש הזה הוא Itay bolbol (שיחה | תרומות | מחוקות | חסימה | יומן חסימות | WS) שכתב דף דומה ונחסם מור207 - שיחה 15:19, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

תודה מור. להבא, נא לציין עובדה זאת בבקשות מפעילים. גמר חתימה טובה. ותודה על פעילותך הברוכה. Itzuvit - שיחה סדנה 15:59, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
בפעם הבאה כדאי לבדוק לפני שמחליטים קריצה מור207 - שיחה 16:04, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
בעקרון, רק אם הייתי יושבת על כל הערכים הייתי רואה את זה. מכיוון שרק נכנסתי וראיתי השחתה. לא יכולתי ליצור את הקישור. ברגע שמנטרים הכל, כפי שאת עשית, זה ברור לעין. אבל כשאני נכנסת מהאייפון, במטרה לבצע פעולות ספציפיות, סבירות שאפספס וזה די ברור למה. לכן בבקשות חשוב לציין. אחרת מתייחסים אליו כאל משחית ראשון. ונותנים לו עוד צ׳אנס. בכל מקרה המון תודה מור על הפניית תשומת הלב לעניין . Itzuvit - שיחה סדנה
את צודקת למרות שיש הבדל קטן בין מלך השכונה למלך ישראל קריצה מור207 - שיחה 16:10, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
??? לא ממש הבנתי. בכל מקרה כשאני מנטרת את דף השינויים האחרונים גם לי זה ברור. :) Itzuvit - שיחה סדנה 16:16, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
לא משנה, בכל מקרה זה לא ברור רק לך זה ברור לכל מי שעובר על היסטוריה הגרסאות בקשר למה שלא הבנת, בפעם הקודמת הוא רשם מלך השכונה ואילו עתה מלך ישראל. מור207 - שיחה 16:19, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
סבבה. Itzuvit - שיחה סדנה 17:08, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

המקבץ השבועי: שיגעון - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שיגעון - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:02, 14 בספטמבר 2013 (IDT)

היי עיצובית, שוב סליחה על הניג'וסים בזמן האחרון... אז ככה. אני יכול לשנות בתבנית את הקישור ל"יומן התפקידים", כך שיפנה ישירות אל יומן התפקידים של המשתמש המסוים ולא לכל הפעולות ביומן התפקידים. אני בטוח כיצד לעשות זאת מבחינה טכנית והצלחתי בוויקיטקסט, כך שלא אגרום שום נזק. השאלה היא האם דקה אחרי שאבצע את העריכה אני אראה "שוחזר מעריכות של Guycn2" בהיסטוריית הגרסאות, ואולי אפילו איחסם.

בברכה, Guycn2 - שיחה 05:51, 17 בספטמבר 2013 (IDT)

אני מאשר לך לשנות. אבל אם אתה רואה שזה לא עובד או יוצר בעיות שבטל את העריכה שלך. (למען הסדר הטוב, תרשום בתקציר העריכה שזה באישורי). יונה בנדלאק - שיחה 08:19, 17 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה יונה. בעקרון אני תמיד ממליצה לציין את הדברים בדף השיחה ולתת לאנשים הזדמנות להגיב. בכל אופן, ראה את דבריו של יונה. ותוודא שהשינוי אכן עובד. :) Itzuvit - שיחה סדנה 10:25, 17 בספטמבר 2013 (IDT)
ברור. תודה לשניכם! --Guycn2 - שיחה 16:37, 17 בספטמבר 2013 (IDT)

אני מצטער[עריכת קוד מקור]

קובץ:Feliz cumple.jpg
תסלחי לי?

שלום עיצובית ושבוע טוב, אני שמח לראות שאת פעילה בוויקי. לצערי, שכחתי לאחל לך מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך שחל בשבוע שעבר ומגיע לי להיחסם בגלל זיכרוני . אז רציתי לאחל לך מזל טוב, עד מאה ועשרים והמשך פעילות ברוכה בוויקיפדיה. בברכה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 08:35, 17 בספטמבר 2013 (IDT)

היי דקל, עם כזאת ברכה, איך אפשר שלא?
המון, המון, המון תודה . אהבתי את התמונה קריצה. ושתהיה לך שנה נפלאה! 10:26, 17 בספטמבר 2013 (IDT)

היי עיצובית. אני מעוניין ליצור תבנית כזו. טיוטה ב: משתמש:Guycn2/הרשאות. האם היא מתאימה למרחב התבניות? האם צריך לקיים לקיים דיון באולם הדיונים? בברכה, Guycn2 - שיחה 03:45, 18 בספטמבר 2013 (IDT)

לדעתי זה גבולי, אבל בו נהיה זהירים. כדאי להעלות לדיון. בכל מקרה אני בעד. ברגע שתעלה לדיון תפנה אותי ואגיב שם. זה נחמד ומקל על המפעילים. :) Itzuvit - שיחה סדנה 06:04, 18 בספטמבר 2013 (IDT)
אוקיי, מיד אעלה לדיון באולם הדיונים. כמובן שאין חובה להשתמש בתבנית הזו. --Guycn2 - שיחה 06:05, 18 בספטמבר 2013 (IDT)


ערך "שביעי"[עריכת קוד מקור]

שלום. אשמח לדעת מה הבעיה בערך, ואיך אני יכול לשפר אותו. עלון השבת שביעי מוכר מאד בקרב הציבור הדתי לאומי בארץ, והוא בין עלוני השבת המובילים בו.

היי עיצובית, אני לא ממש מבינה למה חסמת את המשתמש. מדובר במשתמש שהשחית פעם אחת לפני כמה שעות והלך. כתובות ה-IP מתחלפות, ומאוד סביר שהכתובת כבר עברה למשתמש אחר. מה גם שאין הצדקה בחסימה אחרי השחתה אחת (אפשר גם להזהיר, מה שהיה עוזר במקרה הזה כי המשתמש גם ככה עזב). בברכה, נטע - שיחה 06:55, 20 בספטמבר 2013 (IDT)

חסמתי כי מאופי ההשחתה מדובר באותו משחית שממשיך. חסמתי ליום, כך שאין בעיה עם זה. אם היה מדובר במשחית בודד היה מקום לאזהרה. כשמדובר במשחית מהסוג הספציפי עדיף לחסום. Itzuvit - שיחה סדנה 06:59, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
אני עדיין לא מסכימה, כי מדובר בכתובת IP, וכתובות כאלה מתחלפות לעתים תכופות. המשמעות היא שייתכן שעכשיו כתובת ה-IP הזו משמשת משתמש אחר שאינו משחית. אם זה היה בזמן אמת, את בהחלט צודקת ואפשר ורצוי לחסום, אבל כשיש מרחק כ"כ גדול בין ההשחתה לחסימה היא נראית לי מיותרת. בברכה, נטע - שיחה 07:02, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
החסימה היא ליום בלבד, לא לחודשיים, לכן קיים סיכוי קלוש שכתובת ה-IP תוחלף. בברכה, Guycn2 - שיחה 07:03, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה גיא. אני חושבת שזה מקרה גבולי. אם את חושבת שיש לשחרר. את יכולה לבקש זאת בבקשות מפעילים. כשיש מתקפה אני מעדיפה לחסום ליום. אם מפעילים אחרים יחשבו אחרת, מכבדת את דעתו של כל אדם. לשיקולך. חג שמייח נטע :) Itzuvit - שיחה סדנה 07:05, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
אוקיי, סבבה. תודה וחג שמח חיוך נטע - שיחה 07:11, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
Itzuvit - שיחה סדנה 07:24, 20 בספטמבר 2013 (IDT)

מצטער שביקשתי הרשאות מנטר, זה באמת היה רק כי האנונימי התיש אותי וכמעט יצאתי משליטה... יום טוב וחג שמח. Guycn2 - שיחה 07:08, 20 בספטמבר 2013 (IDT)

בדיוק באתי לכתוב בדף שיחתך. אתה עושה עבודה נהדרת בניטור, כשהזמן יגיע, והוא לא רחוק, אבקש עבורך את ההרשאות בבקשות מפעילים, זה ייראה גם אחרת בתור החונכת שלך. רק קצת סבלנות. עבודה טובה מהסוג הזה רק מקדמת אותך. אכתוב גם בדף שיחתך. :) Itzuvit - שיחה סדנה 07:16, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה :) אני מאוד מעריך את זה שאת מסבירה לי בכזאת נחמדות (: Guycn2 - שיחה 07:23, 20 בספטמבר 2013 (IDT)
בשמחה :) Itzuvit - שיחה סדנה 07:23, 20 בספטמבר 2013 (IDT)

תני לי הזדמנות אחרונה! בבקשה :([עריכת קוד מקור]

כפי שכנראה ראית, הצעתי את דקל למפעיל נולד לאחר הסכמתו, אך לא אמרתי לך כלום... עיצובית, בבקשה, אני יודע שאני בעייתי, אנא תני לי הזדמנות אחרונה ותסכימי להמשיך לחנוך אותי... ‏Guycn2 - שיחה 05:45, 21 בספטמבר 2013 (IDT)

גיא, כבר עברנו את הגשר הזה מזמן. הכל בסדר. :) למה אתה מעלה דברים ישנים? מישהו אמר לך משהו? מבחינתי הכל בסדר. Itzuvit - שיחה סדנה 05:51, 21 בספטמבר 2013 (IDT)
איזו הקלה להציע מישהו במפעיל נולד, גם הוא מסכים, זו פעולה שרצוי מאוד שאתייעץ איתך ולא אבצע, גם אם המשתמש הסכים. יום טוב, ‏Guycn2 - שיחה 05:53, 21 בספטמבר 2013 (IDT)
ברור. :) Itzuvit - שיחה סדנה 05:54, 21 בספטמבר 2013 (IDT)
ראיתי עכשיו את מפעיל נולד. לדעתי יש כרגע לארכב את ההצעה. אם היית מתייעץ איתי הייתי אומרת לך שזה מה שיקרה. אני באופן אישי מאוד מעריכה את דקל וחושבת שהוא נכס למיזם, אולם זה מוקדם מדי. ברשותך אעשה בקרת נזקים. Itzuvit - שיחה סדנה 06:30, 21 בספטמבר 2013 (IDT)

המקבץ השבועי: טלוויזיה ישראלית - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא טלוויזיה ישראלית - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:02, 21 בספטמבר 2013 (IDT)

רק בגלל שביקשת......[עריכת קוד מקור]

אז בבקשה התחייה הלאומית הבולגרית. בברכה Assayas שיחה 21:06, 24 בספטמבר 2013 (IDT)

חבל שלא ביקשתי מיליון אירו. קריצה. טוב, אין כמוך! Itzuvit - שיחה סדנה 22:40, 24 בספטמבר 2013 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

כשאני נכנסת לערך יונה כהן (מחנך) כשאני מחוברת אני רואה את השינויים. אבל כשאני נכנסת לערך כשאני לא בשם המשתמש שלי אני רואה אותו ללא העריכה שעשיתי בימים האחרונים והתמונות שהעלתי. tshwartz

15:30, 25 בספטמבר 2013 (IDT)

אפנה לכאן את ערן. האם זה קורה על אותו המחשב? Itzuvit - שיחה סדנה 16:52, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
בדרך כלל, הבעיה המתוארת נובעת מגרסה לא מעודכנת של הדף במטמון של השרת (כלומר לא על המחשב שלך). דרך זריזה לפתור זאת לדבי דף ספציפי היא לפתוח את הדף ואז להוסיף ?action=purge לשורת הכתובת (כבר עשיתי זאת עבור הדף בו מדובר, כך שכנראה לגבי הדף הזה הבעיה נפתרה - ההסבר מיועד לפעמים הבאות שזה יקרה). בקליפת אגוז, התוספת הזאת אומרת לשרת לשמוט את המטמון ולבנות את הדף מחדש על בסיס הגרסה המעודכנת ביותר. הסיבה להבדל בין "אלמוני" ו"רשום" היא שהשרתים לפעמים מחזיקים שתי גרסאות שונות של המטמון, אחת לרשומים ואחת לאלמונים. כנראה יש סיבה טובה לעשות זאת, אבל היא נשגבת מבינתי. קיפודנחש 18:31, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
אני נתקלתי בבעיה הזאת בעבר בעצמי. למשל העליתי את תמונתו של רמי באר לפני יומיים שנשלחה מלהקת המחול הקיבוצית. וקיבלתי תגובה שהם לא רואים את התמונה בערך. זאת תופעה לא נדירה. משתמש רשום רואה תמיד את הגירסה האחרונה, אנונימי לא תמיד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:43, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
כמו שאמר קיפודנחש זו דרך לשיפור ביצועים בשרת במחיר של גרסה שאינה בהכרח העדכנית ביותר. אפשר להשתמש ב?action=purge בסוף הכתובת, או להשתמש ב"קישור קבוע" ואז הקורא שאליו שולחים את הקישור הקבוע יצפה בגרסה האחרונה. ערן - שיחה 22:48, 25 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה קיפוד וערן. לפחות נדע מה לעשות בפעם הבאה. . Itzuvit - שיחה סדנה 05:56, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
להשלמת התמונה ("השלמת התמונה" כאן זה מעין משחק מילים, אם כי לא מאד מוצלח): התופעה שחנה מתארת דומה אך לא זהה (תוכן הדף והתמונות מגיעים משרתים שונים, ורענון המטמון של תוכן הדף לא גורם אוטומטית לרענון של התמונות). יש תקופות בהן רענון התמונות היא בעיה אמתית - בעבר היו ימים (ובמקרים נדירים אפילו חודשים) בהם התמונה כבר עודכנה, אך משום מה אחד הגדלים של "ממוזער" עדיין הציג את התמונה הישנה. כתבתי פעם סקריפט שמנסה להתמודד עם זה, אבל הוא לא בדוק היטב, ולא בטוח שהוא עובד, וגם אם כן, הוא לא משפיע על תמונות משיתוף. התרופה ה"בדוקה" היחידה שידועה לי לטיפול בתמונות ממוזערות לא מעודכנות יא לשנות את הגודל (מספיק בפיקסל יחיד - נניח 201 במקום 200). שינוי כזה מאלץ את שרת התמונות ליצור גרסה חדשה לתמונה הממוזערת, והשרת תמיד משתמש בתמונה המעודכנת ביותר. קיפודנחש 19:31, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
אני נוהגת לשנות ב2 פיקסלים כשאני מעלה גרסה חדשה של קובץ שערכתי בסדנה בדיוק מהסיבה הזו. תודה על הפירוט קיפוד. :) Itzuvit - שיחה סדנה 22:50, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה לכולם על העזרה. לאחר הוספת ?action=purge לשורת הכתובת הכל אכן הסתדר Tshwartz - שיחה 23:29, 26 בספטמבר 2013 (IDT)

היי! מה שלומך? איך עובר החג? תוכלי אולי להציץ בתמונה ואם יש בה שימוש. תודה וחג שמייח חיוך נטע - שיחה 00:10, 26 בספטמבר 2013 (IDT)

אופסי. זה היה אמור להימחק. בוצע. תודה נטע. :). החג עובר בסדר. נכנסתי אליו חולה. נקווה שנצא בריאה לגמרי.  :) Itzuvit - שיחה סדנה 05:53, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
רפואה שלמה ומהירה! ותודה על כל המחיקות. חג שמח, נטע - שיחה 09:09, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
בכייף 👍. את חלקן לא הספקתי כי בוטן מחק. הייתה רשימה ארוכה... קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 09:12, 26 בספטמבר 2013 (IDT)

הי עיצובית, משהו מוזר בטיוטה הזאת נראה כמו טיוטה שאת יצרת. לא ברור לי מה קרה. הכותבת שואלת שאלה בדף השיחה של הטיוטה איך מעבירים למרחב הערכים. האם תוכלי להסתכל חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:17, 26 בספטמבר 2013 (IDT)

הערך הזה נוצר בארגז החול של ויקיפדיה והועבר לשם על ידי עיצובית, עבר שיפוץ ונראה לי שיכול להכנס למרחב הערכים? בברכה, Nurick - שיחה 18:44, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
נוריק צודק. תודה לכם על הטיפול המסור. וחג שמייח. :) Itzuvit - שיחה סדנה 22:45, 26 בספטמבר 2013 (IDT)

היי! האם אפשר להסיר את התבנית "קצרמר" מהערך ולהחליפה בתבנית "להשלים"? בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 20:05, 26 בספטמבר 2013 (IDT)

היי, אתה פשוט יכול להסיר את תבנית הקצרמר. אם מניחים תבנית השלמה צריך לדעת מה חסר. ובכל מקרה זה כבר לא קצרמר. אז נסתפק בזאת. :) Itzuvit - שיחה סדנה 22:43, 26 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה! ‏Guycn2 - שיחה 06:21, 27 בספטמבר 2013 (IDT)

היי, גם הערך ביומסה אינו קצרמר לדעתי. ‏Guycn2 - שיחה 12:54, 28 בספטמבר 2013 (IDT)

מקרה גבולי. לדעתי אפשר להסיר, אבל גבולי. Itzuvit - שיחה סדנה 17:53, 28 בספטמבר 2013 (IDT)
אוקיי :) ‏Guycn2 - שיחה 18:17, 28 בספטמבר 2013 (IDT)

היי עיצובית[עריכת קוד מקור]

איך את? עזרתך לכשיהיה לך זמן - יצרתי פירושון מוסול (פירושונים), רוצה לחבר אליו דף מקביל ברוסית Ru:Мосул (значения), לא מתחבר? תודה, כל טוב חיבוק --David.r.1929 - שיחה 18:23, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

מה ניסית לעשות? כאשר היית בויקינתונים והוספת את הערך לזה האנגלי. האם ניסית גם להוסיף את הערך הרוסי (קוד שפה ru)? אני עשיתי וזה הצליח. יונה בנדלאק - שיחה 19:08, 30 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה רבה יונה, ניסיתי כמו שאמרת אך קיבלתי הודעת שגיאה. כל טוב לך, בהערכה --David.r.1929 - שיחה 19:23, 30 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה יונה. והיי דוד, שמחה שהסתדר. :) Itzuvit - שיחה סדנה 21:10, 30 בספטמבר 2013 (IDT)
תודה עיצובית, טוב לשמוע אותך כל טוב --David.r.1929 - שיחה 21:15, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

היי!

האם אוכל להעביר את הדף לשיחת מדיה ויקי:Gadget-rcSlider ובכך להכחיל את הקישור בהעדפות?

בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 22:41, 30 בספטמבר 2013 (IDT)

עברתי על זה, וזה נראה לי בסדר עכשיו. שים לב לשינוי הלשוני, אפשר לערוך עוד קצת. מכיוון שמדובר בדף השיחה, לא רואה בעיה עם העניין, אתה יכול להעביר. :) Itzuvit - שיחה סדנה 08:34, 1 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה רבה! אשים לב להבא להשתמש בלשון גבוהה יותר. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 14:31, 1 באוקטובר 2013 (IDT)

יום ההולדת האחרון שלך לא נחשב. היית חולה. עכשיו את מרגישה טוב, ולכן עכשיו הגיע הזמן לשמוח :) מ ז ל ט ו ב ! בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 20:33, 2 באוקטובר 2013 (IDT)

חחח. תודה רבה גיא. :) Itzuvit - שיחה סדנה 21:19, 2 באוקטובר 2013 (IDT)

אנא תני דעתך[עריכת קוד מקור]

בדיון הזה. בברכה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 12:42, 4 באוקטובר 2013 (IDT)

היי, הקישור הוא לארכיון. אי אפשר להגיב בארכיון. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 22:58, 4 באוקטובר 2013 (IDT)

היי, אפשר לחזור על עריכתי זו? היא מתקנת שגיאת הגהה. (פותרת את בעיית הרווח בין הטקסט לנקודה אם אין פרמטר "לשם".) בדקתי את העריכה בדף טיוטה, והכול עובד תקין. תאמיני לי שזה סתם נראה שינוי גדול. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 20:36, 4 באוקטובר 2013 (IDT)

היי גיא, ערב טוב קריצה. מה השינוי שביצעת? אני רואה שכבר ערכת את התבנית. שלח לי קישור לטיוטה בה ערכת. זה אכן נראה במצב עריכה שיש שינוי גדול , אני לא ליד המחשב ולכן לא רואה בדיוק מהו. בכל אופן, אל תערוך תבניות מהסוג הזה בלי התייעצות בטרם העריכה עצמה. האם ערכת והחזרת למצב הקודם, כי נראה שכך עשית. אל תשכח שכל שינוי בתבנית יש לעשות באולם הדיונים, למעט שינוי קוסמטי קל, וגם בכזה לפעמים נדרשת הסכמה באולם. לילה טוב. Itzuvit - שיחה סדנה 23:04, 4 באוקטובר 2013 (IDT)
נכון. מצטער ששיניתי בלי לשאול (למרות ששנייה אחר כך החזרתי למצב הקודם). זה שינוי קטן מאוד. ראי משתמש:Guycn2/תבנית שינוי שם. שבת שלום, ‏Guycn2 - שיחה 01:25, 5 באוקטובר 2013 (IDT)

כוכב מכל הלב![עריכת קוד מקור]

כוכב הנחמדים
תודה על סבלנותך הָרַבָּה. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 19:55, 5 באוקטובר 2013 (IDT)
בשמחה גיא. רק תקשיב לי והכל יהיה בסיידר. Itzuvit - שיחה סדנה 19:56, 5 באוקטובר 2013 (IDT)
כמובן. שבוע טוב! :) ‏Guycn2 - שיחה 19:58, 5 באוקטובר 2013 (IDT)

אגב, מה עושים כשנתקלים בערכים כאלה? מבקשים מחיקה? מעבירים לארגז חול? (יוצר הערך הוא אנונימי) ‏Guycn2 - שיחה 20:27, 5 באוקטובר 2013 (IDT)

מדובר באנונימי. אגב, זאת העלאה חוזרת. מחקתי. אשמח אם תוכל לפנות לאנונימי שהערך הועלה במצב כזה בעבר. שאתה מציע לו להירשם ושיעבוד על הערך בטיוטה. ובכל מקרה שלא יעלה שוב אחרת הערך יוגן. :) Itzuvit - שיחה סדנה 20:30, 5 באוקטובר 2013 (IDT)
הוא הועלה שוב אז הגנתי מפני חדשים וכתבתי בדף שיחתו. Itzuvit - שיחה סדנה 20:33, 5 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה :) אז אם מדובר היה במשתמש רשום, מה שצריך לעשות זה להעביר לדף טיוטה? ובכל פעם שאנונימי יוצר ערך כזה, לבקש מחיקה ולפנות אליו שהוא מוזמן להירשם כדי לעבוד על הערך בדף טיוטה? ‏Guycn2 - שיחה 20:35, 5 באוקטובר 2013 (IDT)
בדיוק. :) Itzuvit - שיחה סדנה 20:39, 5 באוקטובר 2013 (IDT)

שלום רב העליתי בעבר ערך על ראובן כ"ץ הועבר לתיקונים ןבמשך כחודשיים בצעתי תיקונים לפי ההנחיות שלכם העליתי שוב לפני כמה דקות וישר נמחק(לא שמתי לב שנכנסתי אנונימי) האם אפשרי שאעלה שוב את הנוסח המתוקן? בתודה מראש יוסי(IDT)

הועברה לשיחת משתמש:Yossiva8/ראובן כ"ץ (יועץ אסטרטגי)

היי, אפשר להכניס את הערך "יובש" לתבנית {{לטיפול דחוף}}? בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 18:26, 6 באוקטובר 2013 (IDT)

היי. לדעתי הערך לא מספיק קצר מכדי להיחשב לקצרמר. מה דעתך? --‏Guycn2 - שיחה 22:42, 7 באוקטובר 2013 (IDT)

כדי למנוע הצפה של דף שיחתך בפניות ממני, לא אפתח פסקה חדשה. אני לא מי-יודע-מה בכתיבת ערכים ארוכים, אבל האם הערך משתמש:Guycn2/טושיו סוזוקי מתאים למרחב הערכים? תודה, ‏Guycn2 - שיחה 16:46, 8 באוקטובר 2013 (IDT)
אגיב בערב, כשאהיה ליד המחשב. Itzuvit - שיחה סדנה 11:13, 9 באוקטובר 2013 (IDT)
אוקיי. לפי התגובה הזו יש לי הרגשה שהערך לא הכי טוב :( בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 14:53, 9 באוקטובר 2013 (IDT)
לא הסתכלתי עליו... אני מאוד עסוקה, אני מבקשת שתכבד את זה. Itzuvit - שיחה סדנה 15:48, 9 באוקטובר 2013 (IDT)
ברור. כיצד הגעת למסקנה שאני לא מכבד את זה? ‏Guycn2 - שיחה 18:55, 9 באוקטובר 2013 (IDT)
היי, הערך דורש עוד עריכה. למשל, מה שם המגזין? האם זה תורגם מויקיאנגלית? אם כך, אשמח שנתמק בתרגום, כי יש מעט תרגמת לא ברורה בטקסט. הייתי ממליצה שהוא יהיה פחות קצר, תעבה אותו קצת ונמשיך משם... סבבה? Itzuvit - שיחה סדנה 09:56, 12 באוקטובר 2013 (IDT)
סבבה. אין המון מידע בוויקיאינגליש.... אבל אפתור את בעיות התרגמת :) שבת שלום, ‏Guycn2 - שיחה 11:17, 12 באוקטובר 2013 (IDT)

היי עיצובית, וסליחה אם לקח לך זמן למצוא איפה ההודעה החדשה..:) בערך ישנן שתי מילים באנגלית, משום שמדובר בחברה אנגלית ובמגזין אנגלי... בספק אם זה עזר, אבל העברתי את שם המגזין מהערת השוליים לגוף הערך.. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 22:49, 17 באוקטובר 2013 (IDT)

עזרה בניסוח ועריכת ערך[עריכת קוד מקור]

הייתי שמחה לעזרה בניסוח ובעריכה של טיוטת הערך להתאימו לסגנון הניסוח הויקיפדי ולהערות נוספות. תודה HoRo - שיחה 17:40, 8 באוקטובר 2013 (IDT)

הבנתי שמסייעים לך. האם עדיין רלוונטי ? במידה וכן, אשמח לסייע בערב. בהצלחה :) Itzuvit - שיחה סדנה 11:14, 9 באוקטובר 2013 (IDT)

את חסרה לי בסדנה. גם באופן אישי וגם באופן מקצועי. אם בא לך לפתוח את הפוטושופ, יש 3 תמונות (כמדומני) שזקוקות לשפצור. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 18:31, 10 באוקטובר 2013 (IDT)

מתגעגעת. אשתדל בסופשבוע חחח נשיקה Itzuvit - שיחה סדנה 19:02, 10 באוקטובר 2013 (IDT)

מבקש את עזרתך כבוררת[עריכת קוד מקור]

היי עיצובית, היום כתבתי ערך חדש - אנתוני בנט. 5 דקות מכתיבתו ברוקולי החל שם מלחמת עריכה אגרסיבית.

  1. מבקש, אם תסכימי לשמש כבוררת.

ובכל מקרה פונה אלייך כמפעילת מערכת לפעול לריסון ברוקולי. הוא אגרסיבי מאוד. משאיר טעפ רע בכל מפגש איתו. --TheRamtzi - שיחה 17:28, 11 באוקטובר 2013 (IDT)

אגב, השלב הבא שלו(זה קורה בכל אירוע איתו) הוא שהוא מתחיל לאיים בחסימה. ואני מבקש למנוע את זה מראש בבקשה.
בלתי אפשרי להתנהל ככה ולאפשר לו להלך אימים--TheRamtzi - שיחה 17:30, 11 באוקטובר 2013 (IDT)

היי ידידה[עריכת קוד מקור]

איך את? תודה על הכל, פרח בשבילך, תמיד אומר אין כמוך! (כתבתי לך מייל), כל טוב -- David.r.1929 - שיחה 19:38, 11 באוקטובר 2013 (IDT)

אני בסדר. תודה על ההתעניינות. ובשמחה Itzuvit - שיחה סדנה 07:30, 13 באוקטובר 2013 (IDT)

תסכימי לשמש כבוררת במלחמת עריכה?--TheRamtzi - שיחה 21:07, 12 באוקטובר 2013 (IDT)

ודאי. תוכל לכתוב רקע לפרטים או לציין היכן מופיע המידע ? אגב, גם ברוקולי צריך להסכים לבוררות. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 06:32, 13 באוקטובר 2013 (IDT)
שתי פסקאות למעלה. רמצי מעלה ערך קלוקל, וכשמתקנים אז במקום לומר תודה הוא פוצח בעוד מאבק עיקש כהרגלו בקודש. באמת שזה נמאס. זה לא עניין לבוררות, אלא לטיפול משמעתי במי שמתעקש לחולל מהומות בשביל מטרה בלתי ידועה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:19, 13 באוקטובר 2013 (IDT)
היי, מהצצה ראשונית מדובר בערך קצר (אני ממליצה להרחיב אותו, ובכלל להשתדל לכתוב קצת יותר בהרחבה). ראיתי שאסייאס הגיב לדברים שנאמרו בדף השיחה של הערך. אבקש אם כן לדעת, באיזה אופן נדרשת מעורבותי. אם מדובר בהכרעה מקומית (אי הסכמה טקסטואלית נקודתית) או במשהו כללי? Itzuvit - שיחה סדנה 07:29, 13 באוקטובר 2013 (IDT)

המקבץ השבועי: צביעות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא צביעות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:02, 12 באוקטובר 2013 (IDT)

עזרה בעברות מפה בגרמנית? לעברית שפת הקודש[עריכת קוד מקור]

שלום עיצובית,

אני זקוק לעזרה בשביל הערך החדש שהוספתי מסע המלחמה לסיציליה. ברצוני למקם את המפה בתבנית הפתיחה, במקום המפה של סיציליה עצמה (אבל אני לא שולל את האפשרות שאבחר לשלב אותה במקום אחר בטקסט). האם יש לך ניסיון והבנה בתרגומים מסוג זה? לצערי הכלי היחידי שנמצא ברשותי בתחום העיצוב הגראפי הוא תוכנת הצייר של ווינדוס (לא אידיאלי). אשמח אם תוכלי לסייע. אם תרצי עזרה עם שמות המקומות - אנא הודיעי לי ואשתדל לסייע כפי הבנתי. תודה רבה גארפילד - שיחה 13:23, 14 באוקטובר 2013 (IDT)

מסע המלחמה לסיציליה 413-415
היי גארפילד. לצערי, לאחרונה אני לא ממש מעצבת ונדיר שאני פותחת את הפוטושופ. אני ממליצה שתעביר את הבקשה לסדנה בצירוף תרגום. כדי שיוכלו לסייע לך. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 22:28, 14 באוקטובר 2013 (IDT)
מחזק את דבריה של עיצובית • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 19:11, 15 באוקטובר 2013 (IDT)

הורדת ערך- יעל ארליכמן[עריכת קוד מקור]

שלום,

ברצוני לעלות ערך על שם יעל ארליכמן- ציירת ופסלת ישראלית ומסיבה כלשהי הורידו לי את הערך. אשמח להבין מדוע.

תודה תמר

שלום תמר. ראשית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. שנית, אבדוק את הנושא כשאגיע הביתה. ייתכן והיא לא עמדה בתנאים ליצירת ערכים על אמנים. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 17:19, 15 באוקטובר 2013 (IDT)
היי תמר, הערך נמצא כאן. ראשית הוא צריך לעבור ויקיזציה וכן אין בו ממש מידע מלבד רשימת תערוכות, צריך להיות יותר מזה, יש לכתוב על קורות חייב וכו, אך חשוב מזה, בתוך הערך צריכה להיות ברורה החשיבות האנציקלופדית. אני מציעה שתקראי את עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי ציירים ופסלים, ייתכן והיא אכן זכאית לערך, אך במידה והיא עומדת באחד הקריטריונים יש להביא לכך אסמכתאות, למשל, פרסום חוצות של פסל, יש להביא קישור למידע, או תמונה של הפסל הממוקם דרך קבע במקום ציבורי בולט. אני מאמינה שעם קצת עבודה, אפשר יהיה להחזיר את הערך למרחב הערכים. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 07:31, 16 באוקטובר 2013 (IDT)

אני רק שאלה[עריכת קוד מקור]

כפרה עליך. יש מצב את עושה ג'סטה (תשובה שלילית תתקבל בהבנה) ועושה לי עוד שניים כאלה? במידה וכן, אני אשמח ל"תקוע" ול"מקורות". נשיקה • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 18:00, 16 באוקטובר 2013 (IDT)

היי נשמה, בעקרון כבר אין לי את הpsd של זה, לכן אצטרך ליצור מחדש. זה ייקח לי קצת זמן להגיע לזה, אבל אגיע בסופו של דבר. נשיקה Itzuvit - שיחה סדנה 06:11, 17 באוקטובר 2013 (IDT)
קבלי ביטול. עשיתי לבד :) • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 16:18, 17 באוקטובר 2013 (IDT)
כל הכבוד! :) Itzuvit - שיחה סדנה 07:17, 20 באוקטובר 2013 (IDT)

המקבץ השבועי: הידעת? - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הידעת? - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:02, 19 באוקטובר 2013 (IDT)

הודעת פרישה[עריכת קוד מקור]

לאור ההתנהלות האחרונה אני מבקש למחוק את חשבון המשתמש שלי .Maccabi34 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לא ניתן למחוק חשבון. אתה יכול פשוט לא להיכנס אליו יותר. יונה בנדלאק - שיחה 09:59, 21 באוקטובר 2013 (IDT)
בהמשך לדבריו של יונה, ראשית, אתה חסום, אשאיר את ההודעה כיוון שהיא הודעת פרישה, אך גם בהודעה זו אתה מפר את הנהלים ובעצם מבהיר כי אינך מבין אותם. לכן, הצעתי לסייע בנושא. חבל שזאת בחירתך, אך כמובן שנכבד אותה ואתה רשאי לשנות את דעתך. שים לב לדרכו של Ben tetuan שאת חסימתו קיצרתי. אני עדיין סבורה שיש בידך אפשרות לתרום, זאת כמובן בחירה שלך. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 10:06, 21 באוקטובר 2013 (IDT)
חבל מאוד שאין אפשרות למחוק את החשבון.גם מאלצים אותך להשאר במקום שכוח אל הזה.המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים לא הוזן פרמטר עבור המשתמש/ת או האנונימי אשר שכח לחתום, או שהוזן פרמטר אנונימי לא מזוההמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
חבל מאוד שאתה לא קורא על מה שאתה חותם. היית יכול לראות בויקיפדיה:מדיניות הפרטיות שלא מוחקים חשבון שנוצר. 132.70.2.4 12:42, 21 באוקטובר 2013 (IDT)
והשאלה הנשאלת היא : של מי הבובת קש הזאת ? --84.110.248.195 13:30, 21 באוקטובר 2013 (IDT)


הטילדה הרביעית 28[עריכת קוד מקור]

שלום עיצובית,
אשמח אם תוכלי לשלוח לי כתבה חדשה לגיליון החדש באימייל. תודה. בברכה, The Turtle Ninja - שיחה - אנימציה! 13:36, 22 באוקטובר 2013 (IDT)

היי מו סיזלאק, האם כבר הוחלט מה יהיה הנושא המרכזי בטילדה או אם יהיה נושא? באיזה נושא לכתוב וכן הלאה... אגב, אני לא מהכותבים הקבועים, לקחתי חלק כי הטילדה הקודמת עסקה בסדנה לגרפיקה. Itzuvit - שיחה סדנה 13:42, 22 באוקטובר 2013 (IDT)
לא יהיה נושא קבוע, אלא כתבות כלליות. תוכלי לכתוב? בברכה, The Turtle Ninja - שיחה - אנימציה! 15:31, 22 באוקטובר 2013 (IDT)
ראיתי שנבחר נושא, בהצלחה :), לי באופן אישי יש פחות לכתוב, כי אני לא מעורבת בויקימסע, כדאי ורצוי שתפנה לויקיפדים שכן. כל הכבוד על הרמת הכפפה ובהצלחה! Itzuvit - שיחה סדנה 11:37, 23 באוקטובר 2013 (IDT)
לאור כתבה מעניינת וארוכה הגיליון יהיה כללי. אז אולי בכל זאת יש לך כתבה? בברכה, The Turtle Ninja - שיחה - אנימציה! 22:43, 24 באוקטובר 2013 (IDT)
לצערי, אין לי רעיון כרגע. Itzuvit - שיחה סדנה 17:45, 25 באוקטובר 2013 (IDT)

שאלות של רן המתחיל[עריכת קוד מקור]

שלום רב, הנני חדש בעסק, ושמחתי לערוך את הערך "גרור ושחרר" אשר מצאתי ברשימת הערכים הממתינים לכתיבתם בתחום המחשבים. מבחינתי, עשיתי את המיטב. התבססתי על הערך האנגלי Drag and Drop. לא ביצעתי תרגום ישיר של 1 ל- 1, התבססתי על הערך האנגלי, אבל הרחבתי והוספתי את התובנות והידע שלי בנושא. יש לי מספר קושיות, אשמח לקבל סיוע:

  1. האם מה שכתבתי כבר מופיע בויקיפדיה בערך "גרור ושחרר"? אם לא, מי זה שגורם להופעה?
  2. כיצד ניתן לקשור את הערך העברי לערך האנגלי, כך שלמשל מי שירשום Drag and Drop בויקיפדיה אנגלית, ויבחר את השפה העברית, יוכל להגיע אל הערך שכתבתי?
  3. לא כל כך הבנתי את הנושא של הטיוטה הפרטית: אני מבין שאני יכול לעבוד שם על הטקסטים שלי ואז בשלב מסויים להעלות למרחב הכללי. כיצד אני יכול לעבוד שם על מספר ערכים בו-זמנית (האם לכל ערך יש את הטיוטה שלו?) וכיצד בסופו של דבר אני משחרר לעולם את מה שכתבתי שם?

תודה מראש! רן רן ב. - שיחה 15:41, 22 באוקטובר 2013 (IDT)

רן שלום, השתדל לא לשאול את אותה שאלה בו זמנית במספר מקומות, תוכל לראות תשובה בויקיפדיה:דלפק ייעוץ#העברת ערך למרחב הכללי, בברכה, Nurick - שיחה 18:05, 22 באוקטובר 2013 (IDT)
נוריק תודה על עזרתך לרן. רן, במידה ומשהו נוסף לכ ברור, אתה תמיד מוזמן לדף שיחתי. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 22:59, 22 באוקטובר 2013 (IDT)

בקשת עזרה בתרגום מפה[עריכת קוד מקור]

עיצובית שלום. אני מבקש להפנות את תשומת לבך למפה חדשה של קרב סטלינגרד שהעליתי לתרגום ב"סדנה לגרפיקה". נוכח העזרה הרבה שהענקת לי בתרגום מפות קודמות של הקרב, אני מקווה שתוכלי לסייע לי גם הפעם. בתודה מראש. איש שלום - שיחה 23:52, 23 באוקטובר 2013 (IDT)

היי איש שלום. ראשית, טוב לראותך קריצה. שנית, אנא דאג לכל התרגומים הנחוצים למפה, אני אשתדל להכין אותה בסופ"ש. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 07:28, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

can you check or who can check who was the one that add so much info in this article? Nachum - שיחה 15:48, 25 באוקטובר 2013 (IDT)

אתה מתכוון לערך המוגן. הבנתי שזאת כתוב ip. אם לא הבנתי למה הכוונה, אשמח להבהרה. בברכה נחום. :) Itzuvit - שיחה סדנה 17:44, 25 באוקטובר 2013 (IDT)
someone wrote in this article but the things that he/she wrote made me thinking it is troll. now if you know the BODKIM please ask them to check who is this writer. thanks and sorry for the english. shabat shalom. Nachum - שיחה 18:17, 25 באוקטובר 2013 (IDT)
היי נחום. יש כבר כרגע בבקשות בדיקה בקשה בעניינו של הטרול הפוטנציאלי שאולי דיברת עליו, הוא פועל במספר מקומות. תוצאות בדיקה מעמיקה יסייעו להבין. בשורה התחתונה, אופי העריכה זאת דרך טובה לדעת, הבדיקה רק מאשרת את הנושא. אגב, אי אפשר סתם לבקש בדיקה כללית על ip. היות ומותר למשתמש להיכנס כאנונימי ולערוך, למעט אם הוא חסום במשתמש שלו ומנסה לעקוף את החסימה. Itzuvit - שיחה סדנה 18:30, 25 באוקטובר 2013 (IDT)

עריכות כאלה מקובלות? (המטרה היא למנוע את הופעת הערך בקטגוריה של הערכים הדורשים עריכה.) ‏Guycn2 - שיחה 18:21, 25 באוקטובר 2013 (IDT)

אבל כן נדרשת עריכה בערך. אז מן הסתם חשוב שיישארו שם. אני חושבת שזאת עריכה לא נכונה, אם לא פספסתי משהו. Itzuvit - שיחה סדנה 18:25, 25 באוקטובר 2013 (IDT)
למרות שזהו ערך בארגל חול פרטי של משתמש? ‏Guycn2 - שיחה 18:26, 25 באוקטובר 2013 (IDT)
במקרה כזה הייתי מסירה את התבנית. כי היא לא עבור דפים שאינם בעולם הערכים. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 18:31, 25 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה, כך אנהג להבא. שבת שלום. ‏Guycn2 - שיחה 23:00, 25 באוקטובר 2013 (IDT)

היי עיצובית, וסליחה על הנדנודים :) לדעתי הערך אינו קצרמר. אוכל להסיר את תבנית הקצרמר? בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 13:12, 26 באוקטובר 2013 (IDT)

הערך עוסק באגם הגודל באיטליה ומכיל בקושי 3 פסקאות. כדאי להשאיר את התבנית. ערן - שיחה 13:25, 26 באוקטובר 2013 (IDT)
כפי שערן אמר. אל תשכח שקצרמר תלוי גם במושא הערך. יש נושאים שיש הרבה פחות לכתוב עליהם, זה לא המקרה, לכן יש להשאיר את התבנית. Itzuvit - שיחה סדנה 16:04, 26 באוקטובר 2013 (IDT)

ובשרות הוד מלכותה?[עריכת קוד מקור]

ממש לא קצרמר לדעתי.. ‏Guycn2 - שיחה 14:58, 27 באוקטובר 2013 (IST)

צודק. :) Itzuvit - שיחה סדנה 08:00, 28 באוקטובר 2013 (IST)
סבבה :) ושוב תודה על ההרשאות יום טוב, ‏Guycn2 - שיחה 08:01, 28 באוקטובר 2013 (IST)
אגב, נראה שכאן הפתיח של דף שיחתך ומילת הקסם "לא_לחיפוש" הוסרו בטעות... ‏Guycn2 - שיחה 08:04, 28 באוקטובר 2013 (IST)
תודה גיא. במצב כזה אתה מוזמן לתקן בעצמך קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 09:28, 28 באוקטובר 2013 (IST)

כוכב לגרפיקאי![עריכת קוד מקור]

כוכב הגרפיקאים
אני מקווה שטרם נמאס לך לגמרי מהערכים שלי. יש לי עוד כמה בתכנון :) ‏Lionster‏ • שיחה 01:18, 27 באוקטובר 2013 (IDT)
תודה רבה. ובהצלחה בכתיבה קריצה. מדי פעם אני "תוקפת" את הבקשות בסדנה, יש לי תקופות פעילות יותר ופחות, אבל למי שיש סבלנות, אני בסוף מגיעה לזה. Itzuvit - שיחה סדנה 07:25, 27 באוקטובר 2013 (IST)

הוספת שכבה לקבצי SVG[עריכת קוד מקור]

אני לא מבין מה הכותרת אומרת, אולי את מבינה. בכל מקרה, בעדכון האחרון הוכנסה אפשרות לתמונות להוסיף פרמטר שפה ובכך להציג את השכבה באותה שפה. מה שאומר שאם ניתן ללהוסיף למפות שכבה של עברית, במקום המצב היום שיוצרים תמונה חדשה, כדאי לבחון את זה. הרחבה את יכולה לראות בויקיפדיה:דלפק ייעוץ#Tech News: 2013-42. אשמח אם תבדקי את האופציה הזו ותנסי אותה. יונה בנדלאק - שיחה 08:47, 27 באוקטובר 2013 (IST)

היי יונה, ראשית תודה על המידע. אם אתה כבר כאן, מזמן רציתי לכתוב לך כמה אני מעריכה את פועלך השקול עד מאוד. שנית, כבר היום ניתן להמיר קבצי SVG לעברית בפשטות, על מה שציינת כאן אני לא יודעת, אבל אנסה להעמיק, ייתכן וזה יסייע לחברים בגרפיקה ובכלל. תודה רבה :) Itzuvit - שיחה סדנה 15:39, 27 באוקטובר 2013 (IST)
תודה על המחמאות, גם פועלך מבורך חבל שבזמן האחרון הפעילות שלך ירדה (אני מקווה שזה מסיבות טובות). מה שעושים בסדנה לגרפיקה זה שלוקחים את המפה מתרגמים אותה ויוצרים מפה חדשה בעיברית, אותו שם של קובץ עם תוספת HE בסוף בדרך כלל. מהדוגמא שיש שם, ישנו פרמטר שפה שאם משנים אותו ניתן להציג שכבות שונות של אותה מפה/תמונה. כך שאותה תמונה מכילה את המידע בעיברית ובאנגלית. אני לא אומר שהשיטה שעובדת היום לא טובה, אך נראה לי שעדיף "לאחד" מפות שבהם רק השמות שונות בין השפות השונות. אם זה משהו מסובך אז חבל על הזמן שזה דורש, אך עם זה פשוט, אני לא רואה סיבה שלא לשנות את אופי העבודה כך שייצרו שכבה חדשה ולא מפה חדשה. -יונה בנדלאק - שיחה 19:13, 27 באוקטובר 2013 (IST)
דווקא חזרתי לאחרונה לפעילות . אחרי אילוצים שונים ועומס בעבודה. :). לגבי הקבצים. גם היום ניתן לשנות קובץ svg בלי להיכנס לקובץ עצמו. יש כלי לכך. מה גם שהרבה פעמים אנחנו ״מעברתים״ קבצים מבחינת כיוונים וכו. או שיפורים אחרים. מה שכן, זה בהחלט יכול להוסיף אבל זה רק לקבצי svg וייתכן שפשוט יותר למי שעוסק בכך להכניס קובץ חדש, אבל אני לא שוללת כל אפשרות לשיפור. בטח גם אמירקי יתעניין בזה. Itzuvit - שיחה סדנה 19:25, 27 באוקטובר 2013 (IST)

אני בוכה מרוב התרגשות![עריכת קוד מקור]

את רצינית??? תודה רבה!!! :::::))))))) ‏Guycn2 - שיחה 15:31, 27 באוקטובר 2013 (IST)

וכמובן שאמשיך להתייעץ ולא אעביר ערכים למרחב הראשי לפני אישורך :) באמת תודה רבה!! שבוע מקסים, ‏Guycn2 - שיחה 15:36, 27 באוקטובר 2013 (IST)
בשמחה. ותזכור תמיד לשמור על קור רוח כמו שאתה יודע. קריצה אני כאן בשבילך לכל דבר ואל תפסיק לשאול לגבי כל דבר שאתה לא בטוח. קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 15:38, 27 באוקטובר 2013 (IST)

שלום עיצובית,

תודה רבה

--Amramje - שיחה 07:53, 28 באוקטובר 2013 (IST) עמרם

בשמחה עמרם. שים לב שהודעות חדשות יש להוסיף בתחתית דף השיחה. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 09:29, 28 באוקטובר 2013 (IST)

היי עיצובית, סליחה על ההצקות בזמן האחרון, אבל מכיוון שאתמול קיבלתי הרשאות מנטר ואני לא רוצה שיוסרו עוד פעם מסיבה כלשהיא, עדיף שאשאל אותך. האם כאן היה מקום לשחזור מהיר בלי תקציר? תודה, ‏Guycn2 - שיחה 16:10, 28 באוקטובר 2013 (IST)

לדעתי אף פעם אין סיבה כזו. מה הסיפור להוסיף תקציר שכתוב בו "השחתה"? אני ברוב המקרים (אלא אם אני שוכח או מעוצבן) משתמש בתקציר גם אם זו השחתה ברורה. ובמקרה שלך שיש לך ספק אז ברור שכדאי להשתמש בתקציר (או אף במחיקה רגילה) יונה בנדלאק - שיחה 17:41, 28 באוקטובר 2013 (IST)
תמיד עדיף עם תקציר, כפי שציין יונה. יש מקרים נדירים שבהם אני משחזרת, בעיקר השחתות טרוליות וטעויות שלי :) Itzuvit - שיחה סדנה 14:33, 29 באוקטובר 2013 (IST)
גם אני משחזר את עצמי :) אבל גם השחתות מובהקות ביותר דוגמת זו עדיף להימנע משימוש בשחזור מהיר? לדעתי מיותר לכתוב תקציר כשמשחזרים השחתות מובהקות, כי אין זמן ויש השחתות אחרות הממתינות לשחזור בדף השינויים האחרונים :( ‏Guycn2 - שיחה 14:43, 29 באוקטובר 2013 (IST)
ברור שאפשר, אבל עדיף לכתוב משהו. גם אני לא תמיד כותבת. Itzuvit - שיחה סדנה 18:43, 29 באוקטובר 2013 (IST)

עריכות במרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

שלום עיצובית. ראיתי מה שכתב אריאל בבירורים וגם את מה שכתבת אצלי בדף השיחה. מה שרציתי לבקש ממך וממנו, זה שתרשו לי, עד שהנושא יבורר, זה להמשיך לערוך את הערך איטום, עליו הצבתי תבנית "בעבודה", אתמול, שזה ערך שלא עבר עריכה משמעותית מאז 2009 והייתי סבור שאני יכול להרחיב אותו בהרבה. דרול * שיחה ו 14:03, 29 באוקטובר 2013 (IST)

דרול, כשנושא נמצא בבירור מן הראוי שדברים יעצרו ולא להיפך. הערך המתין מ-2009 ואם צריך הוא ימתין עוד קצת. חשוב שלא תמשיך בעריכה. בנוסף, היה מי שביקש את חסימתך כעת, בין היתר כדי למנוע עריכה שלך במרחב הערכים, אני סבורה שיש להמתין לתוצאות הדיון ורק אז לקבל החלטות ובינתיים שתקבל את הדין בנושא ההפסקה. אתה תמיד יכול לערוך בטיוטא פרטית, אנא הישמע לדברים. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 14:31, 29 באוקטובר 2013 (IST)

שלחתי לך מייל נזעם (את לא אשמה על הזעם שלי). יונה בנדלאק - שיחה 07:31, 30 באוקטובר 2013 (IST)

מעניין למה בערך הרווק בפסקת העונה השנייה כאשר מחוברים לחשבון כן רואים את התמונה של דודו אהרון ונטע דנינו הזוכה ואילו כאשר מנותקים מהחשבון ונכנסים לערך כאילו שהתמונה לא קיימת. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:45, 1 בנובמבר 2013 (IST)

עכשיו בדקתי וזה רק מגוגל כאשר נכנסים לערך ולא רשומים לאתר התמונה לא מופיעה. האם יש באג? או סיבה אחרת? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 05:02, 1 בנובמבר 2013 (IST)
משתמש:קיפודנחש הסביר בעבר שלפעמים יש דיילי בעדכונים. ייתכן שזה גם קשור לסריקה של גוגל שטרם סרקו את הדף המעודכן. זה בדרך כלל מתעדכן תוך מספר ימים. לפי הבנתי. בברכה, 03:42, 2 בנובמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: כבוד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כבוד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 2 בנובמבר 2013 (IST)

בקשה לסיוע[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אשמח לקבל סיוע בשני ענינים: 1. סידור התמונות בצורה יותר סבירה במאמר 2. איך מעלים את המאמר - מבחינתי יש במאמר כל מה שרציתי לכתוב תודה, אליעזר Ezer58 - שיחה 06:08, 4 בנובמבר 2013 (IST)

היי אליעזר. אשמח לסייע לך היום בערב. :) Itzuvit - שיחה סדנה 16:13, 5 בנובמבר 2013 (IST)

בעייה בהצגת תמונה[עריכת קוד מקור]

זו התמונה...

היי,
ראיתי שאת בסביבה... אנא סורי לחומת ברלין > נפילת החומה. התוכלי לומר לי מה הבעייה בשילוב התמונה שם? אני ממש משתגע! עשיתי ארבעה ניסיונות וזו התמונה השנייה שיש בה בעייה בערך הזה... ממש לא ברור לי למה. Ldorfmanשיחה 13:01, 7 בנובמבר 2013 (IST)

נמשיך את השיח באייפון. :) Itzuvit - שיחה סדנה 13:10, 7 בנובמבר 2013 (IST)
כפי שדיווחתי, נפתרה הבעייה. נמצא באג. באסה. Ldorfmanשיחה 13:19, 7 בנובמבר 2013 (IST)

היי. האם הערך בשל, לפחות כקצרמר? בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 23:34, 8 בנובמבר 2013 (IST)

היי גיא, כדי לענות אני צריכה להסתכל על הערך במחשב ולא באייפון. כרגע אין לי זמן אגיב בערב או מחר. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 09:53, 10 בנובמבר 2013 (IST)
ט'נקס. ‏Guycn2 - שיחה 15:03, 10 בנובמבר 2013 (IST)
מציע להרחיב מעט. The Turtle Ninja - בר המשקאות של מו סיזלאק 21:10, 12 בנובמבר 2013 (IST)
אין לי את זה עם כתיבת ערכים ארוכים.. ‏Guycn2 - שיחה 23:51, 12 בנובמבר 2013 (IST)
גם אני ממליצה על הרחבה. במבט ראשון הערך דורש מעט עריכה שאוכל לבצע רק כשיש לי קצת זמן על המחשב. Itzuvit - שיחה סדנה 18:20, 13 בנובמבר 2013 (IST)
צודקת. אבל לדעתי הגיע הזמן להתקדם שלב, ושאת תגידי לי כיצד לשפר ואשפר. ולא שאת תשפרי בעצמך. צודקת, דרושה הרחבה וארחיב. מספיק עם הערכים הקצרים האלה שאני נותן לך. לגבי העריכה- תוכלי לפרט? ישנן בעיות תרגמת? תודה, ‏Guycn2 - שיחה 21:13, 13 בנובמבר 2013 (IST)

אגב, אני מעוניין ליצור תבנית חדשה בשם {{יומן}}, אודה לך אם תעייני במשתמש:Guycn2/יומן ותבדקי האם היא מתאימה למרחב התבניות. תודה ושבת שלום, ‏Guycn2 - שיחה 00:34, 16 בנובמבר 2013 (IST)

היי, לגבי התבנית, אני לא בטוחה למה היא נחוצה. אולי כדאי לפנות לערן כדי לוודא. לגבי הערך יש תרגמת. אתה בעיקר עובר במהלך הטקסט מעבר להווה, אתה מתחיל באוסוולד היה, ומתאר את התכונות בהווה. תעבור ותראה היכן זה קרה בטקסט. אגב, הערך באנגלית הוא " Oswald the Lucky Rabbit ויש לציינו כך בטקסט, באיזור שהעתקת מאנגלית, ולתרגם את התרגום הישיר. הערך באנגלית ממש רחב, לא תרצה להוסיף פסקה נוספת?
באשר למשפט הפתיחה, יש לציין את כל הטקסט, שמתחיל ב"During his days under Disney" אוסוולד הוא אחד הדמויות המצוירות הראשונות בעלות אישיות, ובין היתר הוא בעל חוש הומור מפותח.
יש פסקה על הקומיקס, שנראה לי שאפשר לקחת ממנה מידע ולהרחיב את הערך. Itzuvit - שיחה סדנה 08:26, 19 בנובמבר 2013 (IST)
ארחיב ואתקן. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 14:21, 19 בנובמבר 2013 (IST)
בנוגע לתבנית, כמו תבניות חדשות אחרות, כדאי להציע תבניות באולם הדיונים. זו יכולה להיות תבנית שימושית, אבל כדאי לקצר/לתמצת את התיעוד שלה לדעתי. בברכה, ערן - שיחה 21:52, 19 בנובמבר 2013 (IST)
פתחתי דיון באולם הדיונים. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 00:18, 20 בנובמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: אנימציה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אנימציה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 9 בנובמבר 2013 (IST)

שלו' עיצובית, אינני יודע אם את יכולה לעזור לי אבל אנסה. אני מרגיש כי גילגמש (וויקיפד מוערך כנראה) רודף אותי אישית. כרגע מתנהלת מלחמת עריכה בדף "כפייה חילונית" וגילגמש שם בקשה לחסום אותי. הדבר קרה גם בערך "עדו" בשני המקרים וגם כעת, הזמנתי את גילגמש לנהל דיון רציני בדף השיחה את הוא סרב. כרגע מתנהל דיון אך נראה לי שגילגמש מנסה לגרום לחסימתי בכדי למנוע את הדיון. מה עלי לעשות? אציין שבפעם הקודמת אכן נחסמתי לשבוע על אף שהעורך של הערך וכן הקהל הסכימו לבסוף להצעות העריכה שהצעתי. וכן הערך הוא כעת.

תודה.Tshuva - שיחה 11:13, 10 בנובמבר 2013 (IST)

באופן כללי, גם אם אתה בטוח בצדקתך אין הצדקה להפרת הנהלים. כניסה למלחמת עריכה היא לא תשובה. נראה לי שהבקשה כבר מיותרת, תקן אותי אם אני טועה. Itzuvit - שיחה סדנה 18:22, 13 בנובמבר 2013 (IST)

ילדי תימן[עריכת קוד מקור]

עיצובית, אנא קיראי את הממצאים על פרשת ילדי תימן לפני שאת לוקחת חלק בסתימת פיות מהגרועות שיכולות להיות... האם את מוכנה לתת תשובות למי מההורים שנלקחו מהם ילדיהם? Tshuva (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אין לי אג׳נדה כזו או אחרת, בניגוד לדרך בה אתה פועל. אני ממליצה לך להרגיע את הרוחות המיותרות והלא מקובלות במחוזותינו. בתקווה שתמשיך לתרום באופן חיובי. Itzuvit - שיחה סדנה 18:18, 13 בנובמבר 2013 (IST)

ציור לטילדה[עריכת קוד מקור]

שלום,
אני זקוק לציור של שני ראשים מתאגרפים כמו זה, את הראשים אשמור בסוד ולכן שלחתי לך את שמות הראשים למייל. The Turtle Ninja - בר המשקאות של מו סיזלאק 20:41, 13 בנובמבר 2013 (IST)

אני בתקופה של הרבה פחות עיצוב, רק פעם ב.. יש לי מוזה. למתי זה צריך להיות מוכן, כי אם בקרוב, אז לצערי לא אספיק. Itzuvit - שיחה סדנה 19:07, 17 בנובמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: IWW[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא IWW. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 16 בנובמבר 2013 (IST)

רוצה להיות שופטת?[עריכת קוד מקור]

אהלן. מה העניינים? רציתי לשאול, אם במקרה אפשר לעניין אותך לשמש יחד עם משתמש:Sir kiss כשופטת לבחירת האיור והתמונה הטובים ביותר בתחרות הפיזיוויקי. מה דעתך? טוקיוני 15:30, 17 בנובמבר 2013 (IST)

אני אשמח :). בהצלחה! Itzuvit - שיחה סדנה 19:05, 17 בנובמבר 2013 (IST)
מעולה! תודה! טוקיוני 23:03, 17 בנובמבר 2013 (IST)

כוכב נולד (או נופל)[עריכת קוד מקור]

אם את זמינה, יש לך סבלנות. ובעיקר הרבה חשק, תסתכלי כאןחיים 7 • (שיחה) • י"ט בכסלו ה'תשע"ד • 14:30, 22 בנובמבר 2013 (IST)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
ויקיפדיה כתרפיה • על תחרות הכתיבה • מיזמים בפוקוס • דרושים ויקיגמדים • הידעת? ויקיפדיה • קרב איגרוף: סימפסון נגד הומר סימפסון • תשחץ ויקיפדיה

המקבץ השבועי: חנוכה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חנוכה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 23 בנובמבר 2013 (IST)

היי. ברשותך, אני פותח פסקה חדשה. ראשית אני מצטער שהזנחתי את העבודה על הערך בימים האחרונים - לא היה לי בכלל זמן. לעצם העניין - הרחבתי את הערך: הוספתי פסקת היסטוריה. הערך עדיין לא גמור ואני אוסיף מידע נוסף לפסקת ההיסטוריה. אבל האם אוכל בינתיים להעביר את הערך למרחב הערכים עם תבנית בעבודה? לא אסיר את התבנית עד שתאשרי. תודה ושבוע טוב, ‏Guycn2 - שיחה 22:58, 24 בנובמבר 2013 (IST)

היי מצטערת שגם לא הייתי פה, ביצעתי עריכות קלות בערך שתוכל לראות אותן בקלות. טוב שהרחבת קצת1 אתה מוזמן להעביר למרחב הערכים :) Itzuvit - שיחה סדנה 07:24, 27 בנובמבר 2013 (IST)
בוצע בוצע! ברכות על הערך וברכות ליום נעים ומוצלח. Ldorfmanשיחה 10:41, 27 בנובמבר 2013 (IST)
טנקס לשניכם:) ‏Guycn2 - שיחה 14:00, 27 בנובמבר 2013 (IST)

עיצובית, סורי! באמת סליחה :([עריכת קוד מקור]

על הערך הקצר החדש שלי - משתמש:Guycn2/אלייזה שניידר. בערך האנגלי לא היה הרבה מידע ותרגמתי את כל המידע העיקרי שהיה שם. בואי נסכם שזהו הערך האחרון הקצר שלי, ומעתה והלאה אני יוצר ערכים רק מעל 4,500 בתים? אני צריך להקפיד לבחור ערכים שבוויקיאנגלית יש המון מידע. ואז לא נורא גם אם אתרגם חצי. אני יודע שנמאס לך כבר מהערכים הקצרים שלי, אבל אני מבטיח שזה האחרון, אוקיי? חג שמח:) ‏Guycn2 - שיחה 22:20, 28 בנובמבר 2013 (IST)

הערה אישית - 4,500 בתים זה באמת המון, ותזכור שאתה תמיד יכול להחליט לא לכתוב את הערך אם אינך חפץ בכך. The Turtle Ninja - בר המשקאות של מו סיזלאק - בואו לצטט את האנימציה! 09:35, 29 בנובמבר 2013 (IST)
4,500 זה לא הרבה בכלל. הייתי רוצה להתחרט ולא לכתוב את הערך הקצר על אלייזה שניידר אבל חבל... ‏Guycn2 - שיחה 17:27, 29 בנובמבר 2013 (IST)
היי, בחג לא הייתי באזור. מהסתכלות ראשונית לא ניתן להבין מה חשיבותה האנציקלופדית (ברור שיש, אך לא רואים זאת בערך), האם תוכל להגיד לי מהי? אם כן, זה מידע שצריך להיות בערך לפני שמעלים אותו למרחב הערכים, יש להוסיף ולעבות קצת את הביוגרפיה לפני. Itzuvit - שיחה סדנה 18:20, 1 בדצמבר 2013 (IST)
אזכיר שאתה לא חייב לכתוב את הערך... The Turtle Ninja - בר המשקאות של מו סיזלאק - בואו לצטט את האנימציה! 18:43, 1 בדצמבר 2013 (IST)
כתבתי אותו בעקבות מיזם אנימציה. נראה לי, שכפי שThe Turtle Ninja הציע, איאלץ לזנוח על העבודה על הערך. אני סבור שיש לערך חשיבות אנציקלופדית, אך אכן לא ניתן להבין אותה מהתוכן הקצר שכתבתי. אשמח לכתוב אותו בעתיד אם לא יכתבו אותו לפניי, ואם ירחיבו משמעותית את הערך האנגלי. חנוכה שמח, ‏Guycn2 - שיחה 19:00, 1 בדצמבר 2013 (IST)
תמיד תוכל לכתוב ערך אחר... The Turtle Ninja - בר המשקאות של מו סיזלאק - בואו לצטט את האנימציה! 19:01, 1 בדצמבר 2013 (IST)

אגב, האם אוכל להעביר את משתמש:Guycn2/יומן למרחב התבניות? לא היו מתנגדים באולם הדיונים במשך יותר מ־10 ימים. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 19:17, 1 בדצמבר 2013 (IST)

לא נראה לי שצריכה להיות בעיה. Itzuvit - שיחה סדנה 09:52, 3 בדצמבר 2013 (IST)
גיא, כדאי לערוך את ההסבר כך שיהיה ידידותי יותר למשתמש. ראה למשל תבנית:מפת מיקום כדאי לראות איך העיצוב של ההבסר בנוגע לכל פרמטר. יונה ב. - שיחה 10:15, 3 בדצמבר 2013 (IST)
יונה ככותב רוב ההסבר במפת מיקום אני דווקא הייתי מציע לא להסתמך עליו כי הוא לא הכי User friendly. למרות שמבחינת כתיבה מרוכזת על כל פרמטר זה אכן רצוי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:46, 3 בדצמבר 2013 (IST)
הוספתי תבליטים. יותר מזה אינני רואה כיצד ניתן להפוך את ההסבר ליותר ידידותי... ‏Guycn2 - שיחה 14:40, 3 בדצמבר 2013 (IST)
עיצובית, ראשית סליחה על ההשתלטות על דף שיחתך. שנית, לדעתי צריך להפריד בין ההסבר של כל פרמטר לדוגמאות. והמילה "הפרמטר" שבהתחלת כל פרמטר קצת מיותרת. גיל, אני דווקא חושב שהתבנית מוסברת כראוי, אולי חסר קצת מידע אבל לפחות המידע מאורגן כראוי. יונה ב. - שיחה 15:48, 3 בדצמבר 2013 (IST)
יונה, אתה מוזמן להשתלט חופשי קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 07:10, 4 בדצמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: אתרי מורשת - מוזיאונים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אתרי מורשת - מוזיאונים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 30 בנובמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: משחקי מחשב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא משחקי מחשב. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 7 בדצמבר 2013 (IST)

שלחתי. בברכה, ‏Guycn2‏ · 09:27, 11 בדצמבר 2013 (IST)

עיצוב גלריית תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום :),

אני ויקיפדית חדשה, ויוצרת בימים אלה את הדף של רפי אתגר, שנמצא אצלי בסטטוס של טיוטא, כי אנחנו עדיים עובדים עליו. הנה הגישה האליו: משתמש:Eofir2013/רפי אתגר כפי שאתה רואה, העליתי לדף של רפי גלריית אימג'ים, אבל אני ממש מתקשה לעצב אותה כרצוני. האם תוכל לעזור לי??? ניסיתי להיעזר בדף ההוראות לעיצוב תמונות, אבל לא ממש הסתדרתי: 1. אני צריכה שכל תמונה בגלריה הזו תמוסגר במסגרת עדינה. בעברית המסגרת הזו מוגדרת כ"גבול", אבל לא הצלחתי להבין איפה בדיוק לכתוב את זה, וכל ניסיונותי למסגר את האימג'ים העלו חרס.. 2. האם יש אפשרות לצמצם את המרווחים בין האימג'ים בגלריה, כך שיהיו קטנים יותר?

אשמח מאוד לעזרתך, כי אני על סף להרים ידיים סופית.

תודה רבה, עינת --Eofir2013 - שיחה 12:08, 11 בדצמבר 2013 (IST)

היי עיצובית[עריכת קוד מקור]

היי עיצובית,למה זה לא נותן לי לשים בעמוד Doo-Wops & Hooligans הערות? תודה מראש. Brunoisrael - שיחה 12:40, 13 בדצמבר 2013 (IST)

עזרה עם מפה[עריכת קוד מקור]

אני בונה מפה, אבל אין לי עברית ב-ILLUSTRATOR, אני צריך תרגום של מושגים לעברית וקצת שיפור בעיצוב המפה. האם תוכלי לעזור לי? ‎Lirdon - שיחה - הצטרפו למלחמה האווירית 15:54, 14 בדצמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: דיסני - 3[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דיסני - 3. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 14 בדצמבר 2013 (IST)

היי עיצובית. כמובן שהערך קצר מאוד ואינו גמור, ואני לא מתכוון ליצור עוד ערכים שאורכם קטן מ-4,500 בתים.

אבל האם אוכל להעביר את הערך למרחב הערכים, בינתיים עם תבנית בעבודה? לא אסיר את התבנית עד שתאשרי שהערך מוכן (ואני כמובן מתכוון להרחיבו משמעותית).

הסיבה לכך שהיא שלא נעים לי שברשימת הערכים המבוקשים במיזם אנימציה הערך הזה "תפוס" ונמצא בעבודה כבר זמן רב, והוא אפילו לא מוכחל.

תודה, ‏Guycn2 - שיחה 22:21, 17 בדצמבר 2013 (IST)

אגב, שלחתי מייל. שבת שלום, ‏Guycn2 - שיחה 17:39, 20 בדצמבר 2013 (IST)
גיא, בהמשך לשיחה במייל. לצערי לאחרונה ובתקופה הקרובה לא יהיה לי כלל זמן ותהליך החונכות צריך זמן ראוי כדי לסייע באמת לנחנך. לאחרונה אין באפשרותי לסייע לך כמו שהייתי רוצה. הייתי שמחה אם אחד הוויקיפדים הוותיקים היה לוקח על עצמו את המשימה. סך הכל עשית דרך לא פשוטה ושיפרת המון. אני חושבת שעם עזרה נוספת תוכל רק להשתפר ולהגיע לסיום כללי של החניכה.
כרגע זה עומד במקום בשל הזמן הפנוי שלי שלצערי הצטמצם עד מאוד. אתה יכול לפנות למי שנראה לך מתאים ולבקש את חניכתו. :) אני עדיין כאן, אבל, לתקופה הקרובה, באופן מאוד מצומצם.
לדוגמא, לא הגיונו שתמתין כל כך הרבה זמן לעזרה עם הערך שכתבת, אומנם הייתי בעיקר בחושך בסערה האחרונה, אבל זאת לא הסיבה למענה שלא זכית לו בזמן סביר, אני פשוט נטולת זמן נוסף, כרגע. אני נכנסת לרגע קט, פה ושם, ומבצעת פעילויות מפעילותיות, זה הכי הרבה לעכשיו מבחינתי. Itzuvit - שיחה סדנה 02:57, 21 בדצמבר 2013 (IST)

בקשה אישית[עריכת קוד מקור]

שתי דוגמאות

היי,
הופתעתי לראות שגם את ערה בשעות כאלה... רציתי לבקש ממך משהו, שאולי אין לו חשיבות מאוד גדולה לפעילות השוטפת בוויקיפדיה, אבל עבורי יהיה שימושי מאוד: בוויקישיתוף יש שבעה קבצים מהסדרה ששניים ממנה הבאתי כאן משמאל. השתמשתי בהם בדף השיחה שלי לציון ארכיונים. האם תוכלי ליצור עוד כמה כאלה, זהים בצורתם, אבל בצבעים אחרים של תיקיות? כפי שאת יודעת, אני לא מבין בזה, אבל יכול להיות שזה לא מסובך ומצד שני, יעזור לי מאוד (ואולי בעתיד, גם למישהו אחר, אי-שם בעולם...). זה כמובן לא דחוף - מתי שיהיה לך זמן וכוח. תודה מראש, Ldorfmanשיחה 03:38, 21 בדצמבר 2013 (IST)

היי לירון, לצערי אין לי זמן כלל ולאחרונה נעדרתי רבות מויקי, כשאתפנה מתישהו... Itzuvit - שיחה סדנה 09:21, 7 בינואר 2014 (IST)
אחלה. אמתין לזה. מתי שיהיה לך זמן... לא דחוף! שמחתי לראותך פה. האמת היא שכבר די דאגתי - החלטתי שאם במשך שבוע נוסף לא אראה פעילות שלך כאן, אתקשר לשאול לשלומך. אני שמח שהכל בסדר (לפחות זה מה שהבנתי). ביי, Ldorfmanשיחה 02:40, 13 בינואר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: משחקים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא משחקים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 21 בדצמבר 2013 (IST)

שלום, עיצובית! שבוע נפלא
אני מהעוקבים הסמויים בהתפעלות אחרי עבודתך, ושמתי לב שבין היתר את שותפה במיזם הספרייה הלאומית.
אולי תוכלי לעזור לי בנקודה שמשיקה בין תחום הסדנה לגרפיקה לספרייה הלאומית. - אני עובד בתקופה האחרונה על הערך עקיבא איגר, אם תואילי להציץ בו תראי שהוא ארוך מאד ולא יזיקו לו קצת תמונות, רצוי בצבע כלשהו, מצאתי בספריה הלאומית תיק גדול עם תמונות של הרב איגר נשוא הערך, ביניהן ליטוגרפיה יפהפיה של הרמן שטרוק. הייתי מאד רוצה לעשות בהן שימוש, אבל אין לי מושג ירוק על הפרוצדורה של זכויות יוצרים / העלאה לויקישיתוף וכאלה.
התרשמתי שהעניין בר פתרון, ואשמח מאד אם תוכלי מתי שהוא למצוא לזה זמן. שום דבר לא בוער, הערך עדיין רחוק משלמות ואני ממשיך לעבוד עליו
תודה שהקשבת ביקורת - שיחה 08:56, 22 בדצמבר 2013 (IST)

יעצתי לביקורת לפנות לדרור בנדון. Ldorfmanשיחה 20:51, 23 בדצמבר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: נעליים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נעליים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 28 בדצמבר 2013 (IST)

היי,

הסרתי בצער רב את האזכור לגבי הבול על יחיעם. מדובר בבול שהונפק ב-5 במאי 1954, ועל פי קטלוג מוריה (מסומן שם כבול 121) השווי המשותף שלו ושל הבול השני שהונפק איתו הוא 12 ש"ח. במציאות אפשר להשיג בכמה שקלים פחות, ככה שאני חושש שזה לא נכון לומר שמדובר באחד הבולים המפורסמים שלו. במקרה הזה החשיבות היא נמוכה מאוד דווקא. סורי, אבל זה פשוט קפץ לי לעיניים... קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:56, 30 בדצמבר 2013 (IST)

אני לא המומחית לבולים קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 09:20, 7 בינואר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: עב"מולוגיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא עב"מולוגיה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 4 בינואר 2014 (IST)

היי :) שאלה לגבי העלאת תמונות וזכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום רב. שמי דורון, ואני מוסיקאי פעיל במספר הרכבים. ניסיתי להעלות תמונות ששייכות לי לאתר ויקישיתוף, אבל אחרי מספר שעות מחקו לי אותן בטענה שאין לי זכויות יוצרים על התמונות. הבעיה הראשונה היא שאני לא יודע איך להוכיח שהתמונות שייכות לי (אני המצלם ואני המצולם) ולא מתמצא ברשיונות ואיך להשיג אותם. הבעיה השניה היא שהאתר ויקישיתוף נראה כל כך מבולגן שאי אפשר להבין למי לפנות ולכתוב לו שהתמונות שייכות לי. אשמח מאד ואודה לך אם תוכלי לעזור לי להבין איך לצרף תמונות, מאחר והתבקשתי על ידי הלייבל שאני עובד מולו לכתוב ערך על אחת הלהקות שאני מנגן בהן. תודה, דורון Boogie100 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום דורון. שלח אישור שאתה בעל זכויות היוצרים לכתובת permissions-he@wikimedia.org וכן אישור על פי הנוסח נופיע בדף ויקיפדיה:OTRS. צרף את שמות הקבצים שהעלית לשם ונמחקו, ואני אדאג שהקבצים ישוחזרו ואוסיף להם את האישור המתאים בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 01:19, 5 בינואר 2014 (IST)
תודה על המענה חנה :) Itzuvit - שיחה סדנה 09:21, 7 בינואר 2014 (IST)

Itzuvit, את באה ליום הולדת של ויקיפדיה?[עריכת קוד מקור]

אנחנו חייבים לדבר, יש לי בעיה. את חסמת את המחשב החדש שלי בגלל שאני משותף בכתובת IP עם התיכון ליד האוניברסיטה. חייבים לטפל בזה, דחוף! זוהי ההודעה: {{כתובת IP משותפת|התיכון ליד האוניברסיטה|חסימה=3|תקופה=שנה ולאנונימים ללא הגבלת זמן|סיבה=השחתות חוזרות נשנות. נחסם במטא-ויקי}} מה עושים? את חייבת לבוא! חייבים לדבר וסוף-סוף להכיר! בברכה, החבר הוותיק (והצעיר), עידו כ.ש. - שיחה 12:38, 8 בינואר 2014 (IST)

היי, בעקרון משתמש רשום יכול לגלוש, אם אני זוכרת נכון. מה הIP? ואני עוד לא יודעת אם אגיע הפעם. לרוב אני מגיע, לאחרונה יש לי אפס זמן... לצערי הרב. ההתמכרות שלי לויקיפדיה סובלת בגלל זה. מממ Itzuvit - שיחה סדנה 09:23, 9 בינואר 2014 (IST)
אנחנו חייבים לדבר! צריכים סוף-סוף להיפגש! ולדבר על עניין ה IP. אגב, הכתובת היא 82.80.196.44. זה חשוב! עידו כ.ש. - שיחה 09:51, 9 בינואר 2014 (IST)
לא ניתן לגלוש דרך כתובת IP זו ללא הרשאת חסין חסימות, כיוון שמתניה חסם אותה באופן גלובלי. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 09:56, 9 בינואר 2014 (IST)
דבר ראשון זה לא טוב ככה, אם הייתי מישהו בלי חשבון ויקיפדיה אז לא הייתי יכול לכתוב גם לאף אחד. דבר שני, תנסי לבוא, בבקשה, זה חשוב שנפגש. עידו כ.ש. - שיחה 16:21, 9 בינואר 2014 (IST)

סיוע בהרחבת ערך[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

שמי לירון, ואני מרחיבה ערך ויקיפדי במסגרת קורס אקדמי. מסיבה שאינני יודעת, אני מנסה להוסיף את פעולת הרחבת הערך שלי (תוך שימוש ב: [[ ]] וכל הנדרש) אך כתוב לי כי הערך "משחקים בפייסבוק" אינו קיים, על אף שזוהי כותרתי.

האם אפשר לקבל עזרה?

בברכה, לירון משיח

היי לירון, ראשית בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
שנית, הערך שלך מופיע בטיוטה הזו, ועדיין לא פורסם למרחב הערכים. רק לאחר שיופיע כערך במרחב הערכים הוא יופיע כקיים כשצרי את הקישור עם הסוגריים, כרגע השם מתחיל בשם הטיוטה. בהצלחה בכתיבת הערך :) Itzuvit - שיחה סדנה 14:26, 9 בינואר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: יער וחורש - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יער וחורש - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 11 בינואר 2014 (IST)

מי יכול לעזור לי איך להעלות תמונות לפוסט חדש שנמאצ בסטטוס טיוטא[עריכת קוד מקור]

חבר יקר שלום רב, יצרתי חשבון משתמש חדש והכנסתי את הנתונים שלי, אך כאשר ניסיתי להוסיף תמונות המערכת מראה שיש תמונות אך אני לא רואה אותן משולבות בדף עצמו. אשמח לקבל עזרה וסיוע כיצד אני משלבת תמונות בדף שלי וכיצד אני מפרסמת אותו מסטטוס "טיוטא" לפורסם. תודה מקרב לב, מירי ישראלי אומנות ירוקה

שלום מירי. ראשית, הסרתי פרטים כמו מספר נייד, שנית, האם כבר הסתדרת? לקח לי קצמת זמן להגיב, אשמח לסייע, אומנם באיטיות כי אין לי זמן פנוי רב, אבל בכל זאת אשמח :) Itzuvit - שיחה סדנה 08:33, 15 בינואר 2014 (IST)

צעדים ראשונים[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

שמי אלעד והינני בדרכי לסיום תואר ראשון במדעי ההתנהגות, כחלק מקורס של פסיכו' שיקומית התבקשתי לכתוב עבודה על אחד מנושאי השיקום הרבים.

בחרתי ללכת בכיוון יותר "יעיל" ובמקום לכתוב עבודה חסרת משמעות לבדיקת המרצה החלטתי לעלות ערך לויקיפדיה ובכך להתחיל את צעדי הראשונים בתרומת ידע לכלל האוכ'.

הנושא שבו בחרתי הינו שיקום הידרותרפי, התמקדות בשיקום, להלן הקישור. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:E.T.yvc/%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9D_%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%A4%D7%99

לדאבוני העניין אינו פשוט ומצריך יותר מסתם חיבור לא מסודר של נתונים, אלא ידע אמיתי בהתנהלות באתר.

אבקש עזרה ממך בכתיבת הערך הראשון, והתנהלות והבנה טובה יותר של "ויקיפדיה" על מנת שאוכל לתרום את הקצת שאני יודע לכל המעוניין.

מאחר ואינני בקיא במחשבים והידע שלי מוגבל לשימוש פשוט אשמח לקבל חונכות כלשהיא מכל בעל ניסיון.

אודה על תשובה מהירה, אחרי הכל העבודה היא להגשה ולא לפנאי, ואעריך כל תרומה שינוי ביטול מחיקה הוספה עריכה והצעה למשחק קלפים מעניין ;-).

בברכה והמון תודה, אלעד.

נ.ב- כל חיי התניידתי באמצעות טרמפים ובליבי הבטחתי שכאשר אקנה מכונית כל מושיט אצבע יתקבל בברכה ואני גאה לומר שכך אכן עשיתי.אני מבטיח להמשיך גישה זו גם באוטסדרת המידע הזאת, תודה.

עשית בחירה טובה... יאירשיחה 00:48, 15 בינואר 2014 (IST)
שלום אלעד. אשמח לסייע לך, אולם אני בתקופה מאוד עמוסה ולא יכולה ממש לחנוך. מקווה להתפנות בימים הקרובים ולסייע, אגב הייתי ממליצה על ויקיפד כדוגמת רוליג שגם יכול לסייע בהיבט הטכני של הנושא. בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 08:31, 15 בינואר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: המשחק בתרבות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא המשחק בתרבות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 18 בינואר 2014 (IST)

נחמד לראותך כותבת שוב[עריכת קוד מקור]

שמחתי לראות שחזרת לכתוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:25, 20 בינואר 2014 (IST)

תודה חנה :) Itzuvit - שיחה סדנה 11:11, 20 בינואר 2014 (IST)
ועוד לכתוב על מזון ויוצריו, ממש משמח. חסרת לנו ביום שישי האחרון. Assayas שיחה 11:30, 20 בינואר 2014 (IST)
תודה יקירי. ובהחלט חסרתם לי :) בתקווה שנפגש ביומולדת לויקיפדיה העברית או הרבה לפני ;) Itzuvit - שיחה סדנה 12:32, 20 בינואר 2014 (IST)
מצטרף לחבריי לעיל, ברוכה השבה :) אלדדשיחה 12:56, 20 בינואר 2014 (IST)
תודה יקירי, ואיזה כיף שביקרת בערך קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 13:08, 20 בינואר 2014 (IST)

כתוב בערך שהוא זכה בגרסה בתוכנית "קרב סכינים" - למה הכוונה? אלדדשיחה 12:56, 20 בינואר 2014 (IST)

סידרתי, בעקרון בהתחלה כתבתי שזאת הגרסה הישראלית לאיירון שף, אבל השמטתי את זה וכתבתי פשוט קרב סכינים המילה "בגרסה" הייתה מיותרת. זה מדהים איך המוח עובד, כי עברתי על זה שוב, וכשקראתי ידעתי שהיא לא אמורה להיות אז לא ראיתי אותה חחחח הזוי. תודה אלדד :) Itzuvit - שיחה סדנה 13:06, 20 בינואר 2014 (IST)
בשמחה! ותודה לך, על הערך :) אלדדשיחה 13:46, 20 בינואר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: דרום אפריקה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דרום אפריקה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 25 בינואר 2014 (IST)

עוד מיצירותיו של אוטה ואליש[עריכת קוד מקור]

כאן וכאן. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:14, 28 בינואר 2014 (IST)

תבורך!!! איזה יופי Itzuvit - שיחה סדנה 02:51, 29 בינואר 2014 (IST)

המקבץ השבועי: סופרבול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סופרבול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 1 בפברואר 2014 (IST)

בהמשך לבקשתי[עריכת קוד מקור]

הי עיצובית, להלן הקישור ל-2 התמונות:

  1. קובץ:Shulamit Aloni with 3 of her grandchildren.jpg
  2. קובץ:Shulamit Aloni with her mother.jpg

תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:07, 2 בפברואר 2014 (IST)

היי חנה, עשיתי מה שיכולתי במסגרת המגבלות ותוך שמירה על האותנטיות של התמונות :) מקווה שזה בסדר. Itzuvit - שיחה סדנה 08:19, 8 בפברואר 2014 (IST)
תודה רבה לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:08, 8 בפברואר 2014 (IST)
פרשתי. תודה לכל מי שתמך, אהב, וכו...
מקווה להתראות במצבים משמחים יותר.
אי אפשר להיות קורבן של שני טרולים באופן כזה לאורך זמן,
אני אדם עם חיים ושמחת חיים ואין לי מקום לסבול במקום בו אני תורמת.
אנסה לסייע לוויקיפדיה במקומות אחרים בהם לא אהיה חשופה ליחס נוראי כזה.
כי על אף הכל יש לי אינסוף אהבה למקום.
תודה ונשיקות.

עיצובית שלום, צר לי שנפגעת מטרולים וממי שתומך במתנכלים. מניסיון אני יכול להבין לליבך. אני מקווה שתחזרי בקרוב. אני בעד לפעול אקטיבית להחזרת פורשים, ולעצור את גל הפרישות. אני לא יודע איך אפשר למנוע את פגיעתם של טרולים בלתי רשומים. תמיד אמרתי שצריך לפעול בתקיפות נגד מתנכלים, ולהביע הסתיגות מכל תמיכה אקטיבית או פאסיבית במתנכלים. תסתכלי על חצי הכוס המלאה, את זוכה כאן להרבה חיבה והערכה. אגסי - שיחה 18:05, 8 בפברואר 2014 (IST)

את יודעת שאנו צריכים אותך. תני לזה קצת זמן אם את באמת צריכה ושובי אלינו במהרה. זה לא יהיה אותו הדבר פה בלעדייך. Ldorfmanשיחה 18:19, 8 בפברואר 2014 (IST)
אנא חיזרי. ויקיפדיה היא מקום הרבה יותר טוב (ויפה) שאת בו, מאשר בלעדייך. דרור - שיחה 18:21, 8 בפברואר 2014 (IST)
בהחלט מצער מאד מה שקרה פה. כשיש רוע בעולם, אז מגיעים גם לתוצאה הזאת. ומה שקרה היום שהביא להחלטתה של עיצובית, הוא רוע טהור, ששום בקשת מחילה ביום כיפור או מעשה אחר, לא יסיר את הכתם לעולם מעל כותבו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:50, 8 בפברואר 2014 (IST)
תמיכתי ללא סייג בך כאן, ותמיכת החברים האחרים, צריכה לתת לך את הכוחות לחזור. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:52, 8 בפברואר 2014 (IST)
מצטרף לתמיכה הבלתי מסויגת, ללא שום סייג וללא שום ספק קל שבקלים. את הרוע המוחלט הזה נמגר בכל הכח ובכל האמצעים שהחוק מעמיד לרשותנו. המטורפים האלה ילמדו שאם מישהו מכה אותנו אנחנו נילחם עד הסוף. לעולם לא ניכנע לאלה שבאו לחרב לנו את הפרויקט המדהים הזה. כל המשתמשים התורמים והפעילים יעמדו כאן כדי להגן עלייך ועל עוד אנשים שסובלים מנחת זרועם של המנוולים האלה. תחזרי. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:04, 8 בפברואר 2014 (IST)
מצטרף לברוקולי, חנה, אריאל ושאר התומכים. אנא השארי. אנו נלחמים בטרולית, מוחקים ומשחזרים וחוסמים אותה. בברכה, MathKnight (שיחה) 19:09, 8 בפברואר 2014 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: מחיקות, שחזורים וחסימות עוזרות בוויקיפדיה. מי שמתעקש להעביר את המלחמה לפסים אישיים ישלם על זה מחיר כבד. תודה לאל, יש מספיק אמצעים חוקיים כדי ללמד לקח פורעי חוק כאלה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:12, 8 בפברואר 2014 (IST)
ואני מקווה שסוף סוף ישתמשו בהם. בברכה, MathKnight (שיחה) 19:19, 8 בפברואר 2014 (IST)
אינני מכירה כלל את נסיבות פרישתך אבל צר לי עליה וגם על כאבך. מקווה שתחזרי. Dahlia - שיחה 19:11, 8 בפברואר 2014 (IST)
גם אני לא ראיתי על מה מדובר, אני לא יודע מה טרולים בדיוק יכולים לעולל שיגרמו למשתמשת כה ותיקה לעזוב. בכל מקרה, עיצובית אני מפציר בך להישאר, כדי להראות לטרולית הזו שאת לא נכנעת להשמצות ולרוע שלה, ושאת נשארת על אפה ועל חמתה. זה הניצחון הקטן הכי טוב שיכול להיות. וחוץ מזה, זה יהיה ניצחון גם בשביל הקהילה כולה. אנחנו צריכים אותך, וחוץ מזה שאנחנו צריכים, אנחנו גם אוהבים. FireSky - שיחה 19:31, 8 בפברואר 2014 (IST)
תחסרי לנו יותר מידי. חזרי בבקשה. יאירשיחה 19:33, 8 בפברואר 2014 (IST)
מבקש שתחזרי (שלחתי לך מייל), תודה David.r.1929 - שיחה 19:38, 8 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית, לא צריך לתת לטרולים עלובים להשפיע עליך. בסך הכל מדובר בחבורה של אנשים מסכנים שביעים את תסכולם הרב בדרך פסולה זו. את ויקיפדית מעולה וחבל מאוד לאבד אותך בגלל בריונות רשת של קומץ טרולים. אני מבקש שתחזרי בך מהודעתך. גילגמש שיחה 20:03, 8 בפברואר 2014 (IST)
+אנחנו מבטיחים להתגייס למנוע את ההטרדות, אם רק נדע עליהן. אף אחד לא צריך לסבול לבד.. יאירשיחה 20:12, 8 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית, אני מצטרף לכל מה שנאמר לעיל. התרומה שלך למיזם עצומה, גם כמפעילה, גם כעורכת, וגם כגרפיקאית בסדנה והרבה יותר טוב כשאת כאן. ערן - שיחה 20:17, 8 בפברואר 2014 (IST)
עם רבים אחרים אני תומך בך - אבל למה להעניש אותנו? Don't let them get under your skin! --א 158 - שיחה 20:38, 8 בפברואר 2014 (IST)
אני לא כל כך מכיר את עיצובית, אך יצא לי לא מעט להיפגש עם ערכים שהיא כתבה, תמונות שהיא עיצבה וכוליה, חבל לי מאוד שטרול הצליח במעשיו הזדונים ואני מוכן להשיב מאבק כשיצטרך, מקווה שתחזרי לפעילות בכל זאת, ואני מביע את תמיכתי. קרוקס שיחה 20:40, 8 בפברואר 2014 (IST)
אני מצטרף גם כן לתמיכה בעיצובית, ללא כל סייג. אין לאפשר לשום טרול הכי מסכן ועלוב שבעולם להצליח במעשיו. אני מוכן גם לעזור ולסייע ככל שניתן להילחם בטרולית המטורפת הזו. עיצובית, לא זכור לי שקיימנו אי אפעם קשר כלשהו על גבי הוויקיפדיה, אבל אני בהחלט שמתי לב לפעילותך הרבה פה ואני חושב שאת אישה וויקיפדית מקסימה, וחבל מאד שנאבד אותך. אני לא חושב שהייתה פה הבעת תמיכה כלשהי בטרולית ההזויה הזו, וכפי שניתן לראות מדף השיחה בהחלט יש לך את הגב התומך שגם לי היה מאד חשוב אם הייתי מרגיש מותקף ומוטרד. אבל זו זכותך המלאה להחליט שאינך רוצה להיות במקום שבו קיימים מטורפים שכאלו, ואני מחזק אותך בכל החלטה שלא תחליטי. אליסף · שיחה 20:52, 8 בפברואר 2014 (IST)
עצוב שהיא הצליחה בשלה. עצובה גם העלמת העין והצביעות. אני מקווה שאיכשהו העוולה תפסיק ותוכלי לחזור לעשות את מה שאת נהנית ממנו, אך אני מבין את חוסר הרצון לפעול בסביבה עויינת ובסביבה המאפשרת עויינות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:25, 8 בפברואר 2014 (IST)
למרות מה שקרה אני מקווה שתחזרי, כולנו מצפים לשובך. יואב ר. - שיחה 21:30, 8 בפברואר 2014 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

קודם כל, כל מי שציין למעלה שוויקיפדיה היא מקום טוב יותר אתך מאשר בלעדייך כמובן צודק. אין לי מושג איזו צורה לבשה ההטרדה הפעם, אבל (ודברים אלו נכתבים למעודדים יותר מאשר לעיצובית עצמה), אין לנו זכות "לדרוש" וללחוץ שמישהו ישקיע מזמנו וממרצו בוויקיפדיה, כאשר ההשקעה הזו גורמת לתורם עצמו נזק. צר לי עד מאד שנגרם לך נזק כזה, אבל אם תעמדי בהחלטתך שעדיף לך בלי (הימור פרטי שלי: לא תצליחי. ההתמכרות הזו היא לא אחת שקל להיגמל ממנה), לפחות אין כל צורך שתחושי על כך אשמה - זו זכותך המלאה להחליט להפסיק לתרום, וההפסד שנגרם לוויקיפדיה לא צריך להיות שיקול עליון עבורך. אישית, אני כמובן מקווה שתשובי לתרום, ומקווה גם שכך או כך, לא תיגרם לך עוד עגמת נפש. להתראות ובהצלחה - קיפודנחש 21:39, 8 בפברואר 2014 (IST)

עיצובית, הקהילה כולה עומדת מאחוריך. מקווה לשובך. דניאל תרמו ערך 21:41, 8 בפברואר 2014 (IST)
קיפוד נחש יקר, אין צורך לשבור את הדיון. צריך לאפשר לכל הקהילה להוסיף כאן מילות תמיכה, ולהראות לעיצובית שאנו לא מסכימים להתנכלויות חוזרות ונשנות כגון אלו. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 21:43, 8 בפברואר 2014 (IST)
אני מזועזעת מההתנכלויות החוזרות האלו, זה פשוט לא ייאמן שזה ממשיך. גם מעצבן שלמרות כל המאמצים נראה שאי אפשר למצוא פתרונות טכניים שיחסמו טרולים מלבצע כל פעולה שהיא באתר באופן מוחלט וסופי כדי למנוע פגיעות כאלו. וחוץ מזה אני מסכימה עם כל מילה של קיפודנחש. חיבוק. Ravit - שיחה 22:17, 8 בפברואר 2014 (IST)
למרות שאינני מודע למה שהצליחו הטרולים לעולל הפעם, אני מזועזע. עצם הפרישה מעיד על עומק הפגיעה. עיצובית, אני איתך. אל תפרשי, אנא. מי שתומך/ת באלה שופגעים בבר-אדם כמו עיצובית גרוע/ה מהפוגעים עצמם. חד וחלק.
חוץ מזה אני קורא למי שיכול/ה ויודע/ת איך לטפל באכזרים האלה במישור הפלילי, לקום ולעשות מעשה. טכנית אני אישית לא יכול לעשות זאת, אבל אני מתחייב לתמוך - גם כספית - בכל מי שיקח על עצמו את העניין. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 22:25, 8 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית היקרה, לא הייתי עד להתקפה הטרולית, אבל בדיעבד, אני מאוד מבין ללבך. מקווה שנשכיל להתמודד בעתיד עם התקפות הטרול, ולמנוע אותן באופן אפקטיבי. ויקיפדיה ממש לא תהיה אותו המקום בלעדייך, בלעדי תרומותייך היפות ונותנות ההשראה. אני מניח שעל רקע תחושתך הנוכחית, אין מנוס מלקיחת פסק זמן, קצר או ארוך, ככל שתרגישי הולם. מקווה שתוכלי לחזור מתישהו, כשתרגישי שהתגברת. אשמח מאוד לראות אותך מחדש בינינו, כשתוכלי לחזור. מצפה לשובך! אלדדשיחה 22:43, 8 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית!
אל תעשי את זה!!!
אני מבין שאת נואשת מהטרולים האידיוטים האלה
אבל כפי שוויקיפדים רבים ציינו, כולנו איתך.
שמעת על ויקיפדים שהכריזו על פרישה או הסרת הרשאות מפעיל, וכל כך הרבה ויקיפדים ניסו למנוע מהם לעשות את זה?
מי הם הטרולים לעומת כל קהילת ויקיפדיה שתומכת בך?
פשוט תתעלמי מהטרולים. הם בוודאי ובוודאי שלא שווים את איבוד שמחת החיים שלך.
אנא ממך, הסירי את בקשתך להסרת הרשאות מפעילה. את אחת הוויקיפדיות והמפעילות הטובות, החרוצות והנחמדות ביותר שבוויקיפדיה ידעה מעולם. לא נחזיק כאן מעמד בלעדייך.
Guycn2 - שיחה 22:56, 8 בפברואר 2014 (IST)
אגב, @. ‏Guycn2 - שיחה 23:06, 8 בפברואר 2014 (IST)
שלומות. אני איתך בכל מה שתחליטי ומקווה שיום אחד תחליטי אחרת. Assayas שיחה 23:43, 8 בפברואר 2014 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לא מדובר באידיוט משועמם גיא, זהו עניין עם מאפיינים רפואיים מובהקים כפי שברוקולי ציין בצדק. אני בטוח שאם שתי הגברות שעיצובית מתייחסת אליהן, שתמכו בטרולית, היו מודעות לכל הסיפור - הן היו מגיבות באופן שונה לגמרי (עובדה שאחת מהן אף הצטרפה פה לתמיכה). על על פנים, זו אשמתנו שעיצובית חשה חשופה להתקפות עליה. יאירשיחה 23:49, 8 בפברואר 2014 (IST)
יאיר, כל הנושא של הדבקת תוויות של הפרעה נפשית לבן-אדם שמכירים או לא מכירים הוא לא מקובל לדעתי, ויש לנהוג בעניין הספציפי הזה בזהירות רבה. משתמשת:Dahlia למשל פעילה בארגון "מתמודדים למען מתמודדים", ולכן לא מפתיע שהביעה את דעתה כפי שהביעה בדף השיחה של יעל. להבנתי זה ממש לא מעיד על תמיכתה או אי תמיכתה בפעולה הפוגעת של יעל, כפי שגם מתבטא בהודעת התמיכה שלה כאן. גם אני הבעתי פה את תמיכתי הבלתי מסוייגת - בלי קשר למניעים של יעל, שמי אנחנו שנשפוט אותם. מה שחשוב לדעתי הוא בעיקר מה שאמרת בסוף דבריך - זו אשמתנו שקשה להגן כאן על משתמשים תורמים מפני פעולות והתקפות פוגעות כל כך, וחייבים להתאמץ עוד יותר למצוא לכך פתרון. Ravit - שיחה 01:42, 9 בפברואר 2014 (IST)
ראשית, לא הדבקתי תווית לאדם - אמרתי שלעניין יש מאפיינים. אם כי נכון שזו הייתה לשון נקיה, לא צריך להיות מומחה כדי לסווג את התופעה הזו. לא התייחסתי לזה שם (או בכלל עד עכשיו), בין השאר מהטעמים שהזכרת; יחד עם זאת דווקא כאן חשוב להסביר, כדי שעיצובית תבין את הרקע להטרדות, ככל שיש לו משקל בהחלטתה. זה לא אישי כלפיה אלא בעיה אורגנית. יאירשיחה 01:57, 9 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית, יצאתי לחופשת ויקי של כמה ימים וחזרתי לשמוע את הבשורה העצובה שלך? זה לא בסדר! את יודעת שכל הקהילה מאחורייך. אני לא יודע מה עשתה לך הטרולית, אבל בטוח שכולנו איתך! רק לפני כמה ימים שכנעת ויקיפדים לחזור לפעילות. אל תפגעי בנו ותחזרי במהרה. נעזור לך ולכל מי שנפגע מטרולים. את מאוד חשובה לויקיפדיה. חיזרי אלינו מהר! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:09, 9 בפברואר 2014 (IST)
גם אני לא נכנסתי הרבה לאתר בזמן האחרון עקב עומס הלימודים, ומאוד הופתעתי לגלות על פרישתך. אני מבקש, בדומה לשאר שכתבו פה, כי תשתדלי לראות דברים להווייתם - כלומר את המחמאה בכך שטרולים למיניהם, אשר חוסר היכולת לעסוק בפעילות יוצרת גורמת להם לנסות ולפגוע ביכולת של אחרים לעשות זאת, בוחרים להיטפל דווקא אלייך. מדובר בהוכחה כי פעילותך עומדת בסתירה לכל מה שהם מייצגים, והדבר רק מראה שאת הולכת בדרך הנכונה. ובאשר לטרולים עצמם, כתמיד אני משתדל לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להעיף אותם ואת השטויות שלהם מהמיזם, ואני מקווה שאוכל להשקיע בכך יותר זמן בתקופה הקרובה, לאחר שתיגמר תקופת המבחנים. בכל מקרה, רק תזכרי שאת לא לבד, והקהילה ניצבת לצידך. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 08:18, 9 בפברואר 2014 (IST)
פרח ורוד בשבילך (כמו שאת אוהבת)
מקדישה לך באהבה פרח שצילמתי. הוא יחכה לך כאן בסבלנות עד שתחזרי. • ♀♂קלאושיחה22:33, 8 בפברואר 2014 (IST)
מאוד מקוממת, מאוד מצערת הפגיעה בעיצובית, אין שום הצדקה להתנהגות כזאת. מקווה שהדברים יסתדרו לטובה.Ewan2 - שיחה 02:06, 9 בפברואר 2014 (IST)
עיצו יקירתי! כבר שכחתי את הסיסמה שלי ובכלל אין לי זמן להיות כאן ובטח שלא לשחזר סיסמה, אבל כשמישהו מכאן שלח לי הודעה וסיפר לי שאת הסרת הרשאות,

אל תשאלי באיזו מהירות שחזרתי והנה אני כאן יחד עם כולם מבקשת ממך לא לפרוש! לא להסיר הרשאות! לא לתת לאיש (כשאת יכולה להתעלם ממנו - אין לי ממש מושג מה קרה וזה גם לא משנה כי את חשובה לי ולמיזם) להוריד לך מצב רוח לתרום למיזם ולעשות זאת בפרחים סגולים! קחי את עצמך הצידה ותחשבי עלינו, אנחנו זקוקים לך. אני מקווה שתשני את דעתך. סקרלט - שיחה 08:22, 9 בפברואר 2014 (IST)

יקירתי - ההתעללות בך מצד הטרול(ית) הייתה קשה ולא הוגנת. לאף אחד זה לא מגיע ובטח שלא לך. אחרי ההפסקה, אני מאמין ומקווה שתחזרי. קבלי חיבוק וירטואלי חם. דני. Danny-wשיחה 11:03, 9 בפברואר 2014 (IST)

מענה לכולם[עריכת קוד מקור]

ראשית, אני תמיד מרגישה את תמיכת הקהילה בכללותה, ועל כך יש לי רק תודות רבות לכולכם.

זאת גם אחת הסיבות שהחזקתי את הזמן שהחזקתי, למי שמכיר אותי בעולם האמיתי ודאי ברור לו שלא הייתי נכנעת אל מול בריונות, העניין הוא שכאן זה להלחם ברוחות, וכפי שאמרתי לכמה מכם בטלפון, אני כנראה לא מספיק חזקה בשביל זה.

המטרה שלי היא לתרום מזמני החופשי לידע חופשי, לא להרגיש שמנסים לחבוט בי שוב ושוב. הרשאות המפעיל מעולם לא היו חשובים לי כמו תרומתי לוויקיפדיה, שחלק ממנה אני עושה לזכרו של אבי, אך אבי המנוח לא היה מוכן שבתרומותיי אחווה רגשות כה שליליים.

אני רוצה להאמין שאני אדם חיובי, אני לא נכנסת לויכוחים פוליטיים כי האג'נדה הכי חזקה שלי פה היא לתרום לידע חופשי בדרכים שעומדות לרשותי, כתיבה, עיצוב, הגנה על הכל. כרגע החלטתי לפרוש מעשייה, כי לא ייתכן שאשלם מחיר אישי כבד שלי בו אני מוצאת את עצמי בוכה במהלך יום חופש שלי, זה פשוט לא סביר בעיניי.

אני מקווה שתמצא הדרך להתמודד עם טרולים כאלה ואחרים, ההרשאות לא הועילו לי במאבק מול עלובי הנפש ונטולי החיים, זאת מכיוון שיש לי כאלה.

כל מי שהגיב פה, ועוד רבים אחרים, אתם יודעים מי אתם, עשה כל מה שניתן. מעבר לכך, אני עדיין נותרת בודדה במערכה על שמי הטוב ועל תחושותיי. אמשיך לתרום מזמני דרך העמותה ואולי אמצא, מדי פעם, דרכים לתרום פה. כרגע זקוקה לפסק זמן ארוך מאוד, כזה שאין לי טעם להשאיר בו את הרשאות המפעיל שבעיניי הם זכות שיש להשתמש בה, ולא פרס.

תודה לכולם נשיקה Itzuvit - שיחה סדנה 09:07, 9 בפברואר 2014 (IST)

ברשותך, עצה קטנה מנסיון אישי: כשעורכים בויקיפדיה מבלי להכנס לחשבון, התענוג של יצירה לא פחות קטן, ושום טרול לא יכול בכלל לדעת מי את. אם באמת היצירה היא זו שמעניינת אותך ולא חיי החברה, זו דרך. עמית - שיחה 09:23, 9 בפברואר 2014 (IST)
אישיותה הכובשת של עיצובית אינה יכולה להסתתר תחת כתובת אנונימית. חותמה וכתב ידה מזוהים בכל מקרה הן בסדנה לגרפיקה, הן כמפעילה והן כעורכת. לכן עיצובית, קחי נשימה קצרה ככל שניתן וחזרי אלינו במהירות האפשרית. זוהי קריאה מהמחנה של הטובים, שהוא הרוב. חיבוק--אילילה - שיחה 11:46, 9 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית, אני מחזיק לך אצבעות. לעתים זה קשה, אך מה שלא הורג אותנו, מחזק אותנו. אני מאוד מקווה שמהתנסויות אלה תצאי חזקה יותר. בברכה. ליש - שיחה 20:26, 9 בפברואר 2014 (IST)
אני באמת בכיתי כשקראתי שאת בוכה בגלל טרול. כולנו איתך. הטרול הזה עוד ימצא את עצמו במאסר עולם. אל תתדאגי. אני ממשט לא נותן לך לפרוש. ‏Guycn2 - שיחה 20:33, 9 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית יקרה, אין לי מה לחדש מעבר למה שאמרו כאן כל קודמי, ואני חותמת על כל מה שאמרו המעודדים והתומכים. מי שפגעה בך היא צירוף של חולי נפשי ורוע צרוף (אני יודעת רק על אחת, אבל אם היו שתיים, דברי חלים גם על השנייה), ואני מבינה את סלידתך ואת רצונך להתרחק מן הפגע הרע הזה. אני רק מקווה שאחרי תקופת התאוששות והתחזקות, תחזרי אלינו, כי כולנו זקוקים לך כאן, לאישיותך ולתרומותייך. אל תתני לרוע לנצח.שלומית קדם - שיחה 21:38, 9 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית, אני מצטרף לכל התומכים בך והמעודדים אותך. דוד שי - שיחה 23:32, 9 בפברואר 2014 (IST)

בקלווה בשבילך![עריכת קוד מקור]

לייק לכוכב! אל תפרשי :(((( אכרוע - שיחה 11:33, 9 בפברואר 2014 (IST)

בירה בשבילך![עריכת קוד מקור]

בירה תשמח לבב אנוש. מבין לליבך, וכמובן תומך. TheRamtzi - שיחה 06:52, 10 בפברואר 2014 (IST)

הבהרה ותודה נוספת[עריכת קוד מקור]

למי שלא יודע, מבחינתי הקש האחרון היו הדברים הקשים שהופנו אליי בסדנה לגרפיקה. וזאת אחרי אינספור המפות והבקשות שיעל ביקשה בעבר בסדנה ולקחתי חלק בביצועם. זה פשוט הגעיל אותי שיכולתי להשקיע כל כך הרבה שעות גרפיקה מול אדם כזה.

היה לי חשוב להבהיר.

תודה לכל מי שכתב פה ובמקומות אחרים וגם צלצל. מוקירה מכל הלב והנשמה. עדיין לא הסירו את הרשאותיי בגלל בקשתו של מתניה במטא, שגם אותה אני מעריכה, אך אני זקוקה למינימום חופשה ארוכה מאוד. נשיקות ואהבה ומקווה להתראות בשמחות כמו ויקי אקדמי וכן הלאה. ביממה האחרונה הובאו לידיעתי עוד דברים רבים ופגיעות קשות שהגברת שותפה להם, כולי תקווה שתמצא הדרך לגרום לה להפסיק.

שתזרח על כולכם השמש, גם במקומות סגורים. . אני פה כבר כמעט שלוש שנים של שכרון חושים. מקווה שיהיה בי את הכוח לשוב... שאו ברכה! Itzuvit - שיחה סדנה 18:42, 10 בפברואר 2014 (IST)

בהצלחה בכל מקום אחר שלא תהיי בו עיצובית! ותדעי שאנחנו מחכים לך פה בזרועות פתוחות תמיד FireSky - שיחה 19:40, 10 בפברואר 2014 (IST)
אני המום!! זו דרישה לא לגיטימית לבקש ממך להשאר ולספוג. אבל, אנו כקהילה עלינו להוקיע מתוכינו מעשים שכאלו, וכן לבקש ממך שאחרי שתתאוששי תחזרי אלינו מחוזקת • חיים 7 • (שיחה) • י' באדר א' ה'תשע"ד • 19:44, 10 בפברואר 2014 (IST)
עיצובית, לא כל בני האדם מתנהגים כמו הטרול. יש כאן קהילה שלמה שתומכת ומעריכה אותך. אז את מתייאשת בגלל אדם מסכן ואומלל אחד? ‏Guycn2 - שיחה 20:50, 10 בפברואר 2014 (IST)
מצטרף לנהי (ולא בציניות) את אחת מהכותבות והעורכות החשובות בויקי העברית. תרומתך תחסר לעם. הוי ארצי - שיחה 19:21, 13 בפברואר 2014 (IST)
תודה רבה! :) Itzuvit - שיחה סדנה 19:48, 13 בפברואר 2014 (IST)

כבוד השופטת![עריכת קוד מקור]

משתמש זה שופט או שפט בעבר בתחרות פיזיוויקי העוסקת בכתיבת ערכים בנושא פיזיקה.

תזכורת לגבי תיבת השופוני שלי (שלנו)... --‏sir kiss שיחה 14:53, 13 בפברואר 2014 (IST)

בסופשבוע! קריצה. טוב שהזכרת לי. Itzuvit - שיחה סדנה 15:13, 13 בפברואר 2014 (IST)
sir kiss מה דעתך? אם סבבה אז בקשתי היא שתוסיף אותו איפה שנדרש. עדכנתי גם את הסמליל של התחרות, עם הגלובוס החדש של ויקי. Itzuvit - שיחה סדנה 19:49, 13 בפברואר 2014 (IST)
אח... מצוין, כרגיל... תודה! --‏sir kiss שיחה 18:01, 14 בפברואר 2014 (IST)
ככה נראים טרולים. בגלל דבר כזה את מגיעה להחלטות שגויות כאלה?

צר לי מאוד

אז הכול בגלל טרול דביל? אין סיכוי שתשני את דעתך?

כולנו איתך, וויקיפדיה לא יכולה לשרוד ללא היותך מפעילה ובוודאי שללא היותך ויקיפדית פעילה.

חזרי אלינו! :( :( ‏Guycn2 - שיחה 20:32, 13 בפברואר 2014 (IST)

תודה על הדברים. :) Itzuvit - שיחה סדנה 18:37, 18 בפברואר 2014 (IST)

תודה על מילוי בקשותיי בסדנה לגרפיקה. היום גם אני הותקפתי על ידי הטרולית, שהעלתה את המאמצים והשיטות לחבל בוויקיפדיה לגבהים חדשים, ועכשיו אני מבין טוב יותר איך את מרגישה. בברכה, MathKnight-at-TAU שיחה 15:59, 18 בפברואר 2014 (IST)

צר לי שגם אתה נפגעת. אני רק מתנחמת בעובדה שברור לי שאתה אדם חזק ממני. ולגבי הסדנה, בשמחה. ושוב מזל טוב אביר. Itzuvit - שיחה סדנה 18:37, 18 בפברואר 2014 (IST)
תודה על המילים החמות. כיף שאת כאן. בברכה, MathKnight-at-TAU שיחה 12:06, 19 בפברואר 2014 (IST)

היי עיצובית, תוכלי להציץ בויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#קנה מידה תנין הים? תודה. בברכה, MathKnight-at-TAU שיחה 16:57, 25 במרץ 2014 (IST)

יש הצבעה בוויקישיתוף כנגד מחיקת התמונות הישנות מישראל וארצות נוספות[עריכת קוד מקור]

הי עיצובית, ראי הפניה בויקיפדיה:מזנון#זו הודעה חשובה מאד. את העלית תמונות רבות לוויקישיתוף ולכן ההצבעה שלך חשובה. כתבי גם מספר מילים. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:34, 23 בפברואר 2014 (IST)

איפה את? לא רואים אותך? לא שומעים אותך? בטח שמת לב שהתחיל מיזם גלאם בשיתוף עם המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס. אז ביום שישי, ה-21 במרץ, יערך סיור מאחורי הקלעים במוזיאון. תוכלי למצוא פרטים מלאים על הסיור בדף הפרויקט. מצפה לראותך בסיור ובערכי הקומיקס והקריקטורה :)‏ Talmor Yair - שיחה 10:33, 2 במרץ 2014 (IST)

שלום עיצובית. באתי כדי להפנות את תשומת לבך לאיחוד הדרוש הנוגע לערך שכתבת וראיתי את הודעת הפרישה. חבל. אני מקווה שזה זמני. שובך לשלום, אורי שיחה 02:45, 11 במרץ 2014 (IST)

תמיכה מאוחרת[עריכת קוד מקור]

אין לי מושג איך כל הפרשיה נעלמה מעיני, אני גם לא שופט אותך על החלטותייך. רק מקווה בשביל כולנו שזה משהו זמני ושתתאוששי מהר. גם אנשים חזקים מאד היו מתקשים לעמוד בכזה דבר. אבל חשוב שתדעי שתרומתך למיזם לא יכולה להימדד במילים, כמעט כל קורא נהנה ממנה גם אם אינו יודע זאת. אנחנו זקוקים לך, וחשוב מאד שההרגשה הזאת לא תדחק לשולי התודעה אלא תלווה אותך צמוד-צמוד גם בחופשתך. מי יתן ותהיה קצרה ככל הניתן. ביקורת - שיחה 10:54, 13 במרץ 2014 (IST)

עיצובית יקירתי: צר לי על כך שדווקא בחודש שבו הגיעו ההטרדות לשיאן לא הייתי פעיל. אל תתני לבריוני רשת מנוולים לגזול ממך את הנאותייך. אני כרגיל אעשה כל שיידרש כדי לסלקם מכאן. מייחל לשובך הקרוב. Dvh - שיחה 21:57, 23 במרץ 2014 (IST)

הי עיצובית, ראיתי שאת הכותבת העיקרית של הערך, ורציתי לדעת מהיכן המידע על הזוכים בפרס בעבר? ניסיתי לחפש בגוגל, אך ללא הצלחה. גם לא הצלחתי למצוא את דף הבית של הפרס (ובדרך כלל אני מחפש היטב בגוגל, משום מה לא הולך עם הפרס הזה). רק רציתי לוודא כמה דברים לגבי ערך על אחד מהזוכים בפרס, דורון עזורי (למשל - האם הוא באמת זכה בפרס הזה). אשמח אם תוכלי לסייע בהכוונה ולו הקטנה ביותר. במידה ואת לא פעילה כאן יותר (כפי שרמזו חלק מהתגובות מעלי) - אני מאחל לך כל טוב, ושתשובי לפעילותך המבורכת והמיטיבה למיזם ויקיפדיה. מי ייתן והשוורץ יהיה איתך! גארפילד - שיחה 16:55, 25 במרץ 2014 (IST)

ראה [1] ועריכות עוקבות. זה מידע שהגיע ממוזיאון ישראל (משתמש:Talmoryair, שעבד שם כוויקיפד הבית ומנהלת מרכז המידע לאמנות ישראלית, ד"ר אליסון קופיאצקי). נויקלן 17:15, 25 במרץ 2014 (IST)
תודה רבה נויקלן, אבל זה לא עוזר לי להבין מהיכן המידע. לא הגיוני שפרס שנטען שהוא מהחשובים בתחום העיצוב בישראל, לא יהיה מידע מרוכז עליו בשום מקום במרשתת. אחכה לתשובות אולי מטלמוריאיר תבוא הישועה. גארפילד - שיחה 17:21, 25 במרץ 2014 (IST)
ישנם כתבות רבות אודות הפרס והזוכים באינטרנט, מעריב, ידיעות ועוד. ניתן למצוא גם דרך "פרסי מוזיאון ישראל לאמנות ולעיצוב". --אילילה - שיחה 20:00, 25 במרץ 2014 (IST)
אגב ישנו "פרס סנדברג" על שם אותו אדם המוענק לבוגרי אחת המגמות בבצלאל, זה אותו פרס? ביקורת - שיחה 23:39, 25 במרץ 2014 (IST)
יש פרס סנדברג לאמנות ומענק סנדברג לעיצוב במוזיאון ישראל. בנוסף, יש פרס נוסף ושונה בבצלאל. Talmor Yair - שיחה 10:13, 26 במרץ 2014 (IST)
Talmor Yair, תודה רבה. שיערתי שזה משהו כזה. אולי כדאי להזכיר זאת בערך, כי למעשה מדובר בפרס ע"ש אותה דמות ולאותה מטרה. ביקורת - שיחה 10:25, 26 במרץ 2014 (IST)

ברוכה השבה![עריכת קוד מקור]

מקווה שלא רק לגיחה זמנית. צריכים אותך פה Lionster‏ • שיחה 08:39, 4 באפריל 2014 (IDT)

רק קפצתי לביקור :) Itzuvit - שיחה סדנה 08:58, 4 באפריל 2014 (IDT)
גם זה חשוב, בפרט בסדנה. תודה. Uziel302 - שיחה 09:39, 4 באפריל 2014 (IDT)
כן, יש שם הרבה בלאגן, מנסה לארגן קצת :) Itzuvit - שיחה סדנה 09:41, 4 באפריל 2014 (IDT)

שלום עיצובית. עוד בקשה קטנה אם אפשר בבקשה ![עריכת קוד מקור]

שלום עיצובית. אם אפשר בבקשה תבנית עיצוב לערכים על בתי קברות בבקשה ותודה ושיהיה שבת שלום. פארוק - שיחה 09:55, 4 באפריל 2014 (IDT)

מרתון עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום שלום :) עזרתך נדרשת במרתון עריכה בנושא קומיקס וקריקטורה, ביום רביעי הקרוב בחולון. אשמח אם תגיעי לעזור :) Talmor Yair - שיחה 15:14, 12 במאי 2014 (IDT)

מחזק את ידייך[עריכת קוד מקור]

גם אם עדיין לא בא לך לחזור. חשוב שתדעי שיש, ואני בטוח שאני מדבר בשם כולם/ן, מי שמחכה לך כאן. זו תזכורת. שבת שלום, ושבוע נפלא. ביקורת - שיחה 09:04, 30 במאי 2014 (IDT)

מצטרף! ואני בטוח מהמחכים, עם שתי בקשות גרפיקה מחכות לגואל שאת יכולה למלא. בורה בורה - שיחה 09:39, 30 במאי 2014 (IDT)
סופשבוע נפלא :) Itzuvit - שיחה סדנה 16:42, 30 במאי 2014 (IDT)
כולנו מחכים... ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:56, 1 ביוני 2014 (IDT)
עיצו, ככה בדיוק החלה מחאת האוהלים והפוליטקאים. לא התייחסו, ונתנו להם לחכות יותר מידי • חיים 7שיחה • ד' בסיוון ה'תשע"ד • 17:10, 2 ביוני 2014 (IDT)
היי עיצובית! איפה את, מתי חוזרת? יום טוב! ושבת שלום! David.r.1929 - שיחה 09:27, 6 ביוני 2014 (IDT)
לכולם! Itzuvit - שיחה סדנה 15:35, 18 ביוני 2014 (IDT)

טוב שוב לראות אותך כאן[עריכת קוד מקור]

דינוזאורים

היי עיצובית, טוב שוב לראות אותך ואת תרומותיך העיצוביות! אין ספק שאת חסרה לוויקיפדיה ולסדנה בפרט. בינתיים, הנה קובץ שממחיש ניסיונות עיצוביים לטובת ויקיפדיה בנושאים שונים. בברכה, MathKnight (שיחה) 21:22, 18 ביוני 2014 (IDT)

גם אני שמח! (ידעתי שהיה כדאי להחזיר לך את החשמל ) גילגמש שיחה 21:28, 18 ביוני 2014 (IDT)
את בהחלט חסרה לכולנו ואת יודעת זאת. מתגעגעים אליך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:53, 19 ביוני 2014 (IDT)
נשיקה. תודה חברים. אני קצת בסביבה מדי פעם. Itzuvit - שיחה סדנה 06:42, 19 ביוני 2014 (IDT)
כן, אבל זה לא מספיק לנו. אנחנו מסוממים שצריכים אותך במנות גדולות יותר . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:35, 19 ביוני 2014 (IDT)
נכון! זה לא פייר לתת לנו אותך במנות קטנטנות ... ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:02, 19 ביוני 2014 (IDT)
טוב לשמוע ממך שוב סוף שבוע נעים! David.r.1929 - שיחה 23:29, 19 ביוני 2014 (IDT)

היי עיצובית![עריכת קוד מקור]

בנוגע לסמליל לכבוד יומולדת 11 לוויקיפדיה העברית, לירון ביקש ממני להפוך את הרקע של הסמליל שלי לשקוף (Transparent). גרסת הדמו של תוכנת הפוטושופ שהורדתי נגמרה, ואין לי כלים לעשות זאת, אז חשבתי אולי את יכולה לעשות זאת בשבילי. אם כן, אני מאוד אשמח

תודה מראש ושבת שלום FireSky - שיחה 19:06, 20 ביוני 2014 (IDT)

אין בעיה. :) אציץ Itzuvit - שיחה סדנה 06:13, 21 ביוני 2014 (IDT)

כוכב לגרפיקאי![עריכת קוד מקור]

כוכב הגרפיקאים
על הכנת סמליל מדהים לכבוד יום הולדתה ה-11 של ויקיפדיה. שנינו יחד- צוות מנצח קריצה נ.ב. אם עדיין לא ראית, הוא נבחר אלעדכתבו ליה-סדנה00:31, 8 ביולי 2014 (IDT)
ברכות על הבחירה. גם אני הצבעתי לכם. אפשר קישור להצבעה שהייתה כדי שאוכל לדעת אם הייתה לי זכות הצבעה? נועמאורי - שיחה 12:42, 8 ביולי 2014 (IDT)
ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה/יום הולדת 11 אלעדכתבו ליה-סדנה17:37, 8 ביולי 2014 (IDT)

לראות אותך שוב כאן את חסרה. • אלעד • (שיחה) • 13:28, 10 באוגוסט 2014 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך[עריכת קוד מקור]

כדי שלא אשכח, אני מאחלת לך יום לפני, מזל טוב ליומולדתך. מאחלת לך הרבה שמחה ומקווה שגעגועינו יחזירו אותך בהקדם לכאן. ובינתיים זר עבורך פרח בשבילך פרח בשבילך פרח בשבילך אילי - שיחה 08:07, 9 בספטמבר 2014 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך, רק אושר ובריאות - ותמשיכי להסתובב כאןOvedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:24, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , המון אושר ובריאות! גם אני מתגעגע... אלדדשיחה 09:52, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מזל טוב, אושר ורוגע. ביקורת - שיחה 10:50, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 11:02, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מזל טוב, בתקווה לשובך לפעילות. יואב ר. - שיחה 12:47, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ותודה על העזרה בסדנה. ‏ MathKnight (שיחה) 13:30, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! --Yoavd - שיחה 16:30, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מזל טוב! ‏Lionster‏ • שיחה 16:31, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! תחזרייייייי!!! ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 16:32, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מצטרף לאחרים. מזל טוב! (בתקווה שתשובי אלינו) Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 20:27, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , יקירה! בריאות ואושר ורק הכי טוב שאפשר! בהערכה רבה, דוד ר.שיחה 21:36, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! את חסרה! קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 21:40, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! וזר פרח בשבילך פרח בשבילך פרח בשבילך גדול. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 21:58, 9 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! שיאירו לך הימים בגוונים וצבעים נפלאים כמו שאת מאירה לכולנו וביתר עוז בכפל כפליים... מי-נהר - שיחה 01:25, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
את אחת ויחידה, אז חזרי אלינו במהרה. דעי שתרומתך נדרשת, ובינתיים, מזל טוב ושתהיה לך שנה נהדרת! Ldorfmanשיחה 01:46, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מזל טוב, יומולדת שמח!תצטרפו למיזם סקוטלנד! שגם היא תחזור אלינו!Ewan2 - שיחה 01:58, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ופרח בשבילך ביום ההולדת לא לפניו קריצה. אני מצטרפת לקריאה שתחזרי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 05:14, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

מזל טוב!!!! גילגמש שיחה 06:14, 10 בספטמבר 2014 (IDT)

}מ ז ל ט ו ב ! , מקווים שתחזרי, Dodge - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 08:01, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! מקווה שתחזרי אלינו בקרוב! דריה - שיחה 09:35, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מזל טוב. שהשנה הזו תהיה טובה יותר מהשנה החולפת. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:46, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
עיצובית, המון מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך!!! את כל כך חסרה כאן, אני מקווה שתשובי לפעילות שוטפת בוויקיפדיה, ואם תרצי לחזור להיות מפעילה זה יהיה נהדר. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 14:39, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
כמאמר השיר "ים של געגוע" - מזל טוב. Assayas שיחה 15:33, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! Itaygur - שיחה 22:50, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
יום הולדת שמח! יואב נכטיילרשיחה 22:58, 10 בספטמבר 2014 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! מכל הלב, עד 120 ! ‏dMy‏ • שיחה • 02:13‏, 11/09/2014 • ט"ז באלול ה'תשע"ד
תודההההההההה רבה חברים. נשיקה והמון אהבה! קריצה שתהיה לכולכם שנה טובה! Itzuvit - שיחה סדנה 14:25, 22 בספטמבר 2014 (IDT)
איך פספסתי?? מזל טוב! ‏אופקאלףשיחה‏ • כ"ז באלול ה'תשע"ד • 14:42, 22 בספטמבר 2014 (IDT)

שאלה עיצובית לעיצובית, בתקווה עמוקה שחזרת..[עריכת קוד מקור]

קודם כל - המון ברכות ליום ההולדת וסליחה על האיחור. שנית, מאד אשמח לחוות דעת עיצובית. בערך הנכתב "שירי מכות מצרים" אני מתלבט בצורה להבאת הציטוטים מהשיר (וממקורות אחרים). ניסיתי בפסקה שירי מכות מצרים#החזרה נצחית של חטא ועונש להשתמש בתבנית:ציטוטון. האם זה נראה טוב יותר לדעתך מטקסט רגיל? חשבתי להשתמש בזה, אם זה משפר, בציטוטים של שורה ומעלה (פרט לציטוטים מהתנ"ך שיהיו בפורמט זה בכל אורך). Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 15:39, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

בעיניי זה עדיף בהרבה :) Itzuvit - שיחה סדנה 14:23, 22 בספטמבר 2014 (IDT)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?

בקלווה בשבילך![עריכת קוד מקור]

שנה טובה.

על ידידות Reza luke - שיחה 12:02, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

ערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום Itzuvit/ארכיון23,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערך לולה בר אבנר, וזמן מה לא ערכת אותו.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה. ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה 09:32, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

בעיה בדף המשתמשת[עריכת קוד מקור]

צהרים טובים, ב"כרטיס הברכה שהכנת" מופיעה פעמיים הפרמטר "צבע טקסט". ניתן למחוק אחד מהם (הראשון?) כי הוא בכל מקרה נדרס על ידי הנתונים האחרונים. (לדעתי ניתן למחוק את |צבע טקסט=VIOLET). יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:40, 27 בנובמבר 2014 (IST)

בגלל שהדף שלך ממשיך להוסיף בדף תחזוקה, ובגלל שאינך פעילה, הרשתי לעצמי לשנות זאת. השינוי לא משפיע כלל על תצוגת דף המשתמשת שלך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:46, 4 בדצמבר 2014 (IST)

כוכב לחרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
על יצירת עשרות ערכים חדשים NoyaRoyYacov - שיחה 17:39, 10 בינואר 2015 (IST)

עיצובית אם חזרת (ואני מקווה שחזרת) את יכולה בבקשה לתת כמה קישורים לדפים שיכולים לעזור לי בעיצוב העלאת תמונות וכו' ובנוסף בדיוק בגלל מיקרים כמו שלך החלטתי לעשות מעשה ולנסות להילחם כנגד הטרולים ולנסות לקבל הרשאת מפעיל מערכת כדיי שאוכל לחסום טרולים אך כאשר כתבתי במזנון את זה או במפעיל נולד אני נענתי בשלילה וזה מאוד מתסכל מה לעשות? NoyaRoyYacov - שיחה 18:11, 10 בינואר 2015 (IST)

משפט שתמיד רצית להוריד? לא עדיף לרצות להוריד את כל הדף ההוא? מחכים לך. מתי שתרגישי שזה בא בטוב. בשם כולם, ביקורת - שיחה 19:14, 16 באוגוסט 2015 (IDT)

איזו התרגשות! מחר יום הולדת!!![עריכת קוד מקור]

תחזרי אלינו כבר, שנוכל לחגוג ביחד... ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:27, 9 בספטמבר 2015 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך![עריכת קוד מקור]

המון מזל טוב ליום הולדת! ותחזרי אלינו כבר...Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:00, 10 בספטמבר 2015 (IDT)

מצטרף לברכות, בתקווה שאת רואה אותן ואת חסרה כאן, חזרי אלינו! בריאן - שיחה 18:47, 10 בספטמבר 2015 (IDT)
מתגעגעים אליך וגם מזל טוב. אילי - שיחה 18:48, 10 בספטמבר 2015 (IDT)
מצטרף לברכות. ביקורת - שיחה 20:20, 10 בספטמבר 2015 (IDT)
מזל טוב! David.r.1929 - שיחה 20:37, 10 בספטמבר 2015 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! . לא היכרנו, אבל ניתן להבחין בעקבותייך עד היום. Itaygur - שיחה 23:22, 10 בספטמבר 2015 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! עד 120 וכל טוב ! ‏dMy‏ • שיחה • 12:49‏, 11/09/2015 • כ"ז באלול ה'תשע"ה
מ ז ל ט ו ב !MathKnight (שיחה) 14:27, 11 בספטמבר 2015 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! שיהיה לך יומולדת שמח ביותר, הרבה אושר ושמחה וכיף בכל פעולה שאת עושה, תעשי רק דברים שעושים לך טוב :) מתגעגעים... Ravit - שיחה 11:22, 12 בספטמבר 2015 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ושנה טובה קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 23:05, 12 בספטמבר 2015 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ושנה טובה. יואב ר. - שיחה 08:34, 13 בספטמבר 2015 (IDT)

המון תודה לכולם!!! נשיקה Itzuvit - שיחה סדנה 15:40, 15 בספטמבר 2015 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך 2016[עריכת קוד מקור]

קצת לפני הזמן, מזל טוב! אושר ועושר! ביקורת - שיחה 02:22, 9 בספטמבר 2016 (IDT)

מזל טוב ותחזרי כבר לעזאזל. כמה צריך להתחנן?? אין לך רחמנות?? אני מבטיח לשרת אותך בחינם. אני אהיה עבד שלך. אצחק בקול מכל בדיחה שלך. אתן לך מיליון לייקים. אשתחווה לך. העיקר שתחזרי כבר... Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 02:29, 9 בספטמבר 2016 (IDT)
מזל טוב עיצובית! התחינה השנתית לחזרתך החלה באופן רשמי, אנא חזרי אלינו! בריאן - שיחה 12:13, 10 בספטמבר 2016 (IDT)
עיצובית היקרה, המון המון מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך!
לעולם לא אשכח את הזמן הרב שהשקעת כדי לעזור לי בתחילת דרכי בוויקיפדיה.
עזיבתך היא אחד הסיפורים העצובים ביותר שאירעו בוויקיפדיה. כולי תקווה שלסיפור הזה יהיה happy end ובסוף תחזרי... Guycn2 · ☎‏13:05, 10 בספטמבר 2016 (IDT)
המון מזל טוב (קצת באיחור) ותחזרי! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:38, 11 בספטמבר 2016 (IDT)
מצטרף למ ז ל ט ו ב ! וגם ל"תחזרי" . אלעדב. - שיחה 15:25, 12 בספטמבר 2016 (IDT)
מזל טוב מכל ה ומצטרפת לקריאת התחזרי כבר. אילי - שיחה 20:39, 13 בספטמבר 2016 (IDT)
כן. מתגעגעים פה. שובי אלינו, השולמית. Ijon - שיחה 13:23, 13 באוקטובר 2016 (IDT)
יש סיכוי? גם אני ממתין. מזל טוב • חיים 7שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ז • 13:31, 13 באוקטובר 2016 (IDT)
אפשר לשחד אותך עם במבה אדומה? אני תמיד מקיים את ההבטחות שלי בר הראל - שיחה - תרומות 00:07, 14 באוקטובר 2016 (IDT)

בקשה לחזרה לפעילות[עריכת קוד מקור]

שלום לך, עיצובית. אני פונה אלייך שוב בבקשה לחזור לפעילות, משום שעכשיו מתחילים בתכנונים לקראת הערך ה-200,000, ובהם רעיונות ללוגו חדש. לפי הנאמר במזנון, נשאר רק מעצב אחד פעיל בסדנה לגרפיקה. עזרתך נדרשת תמיד, אבל עכשיו יותר. אנא, בואי! מועדים לשמחה, שלומית קדם - שיחה 00:21, 19 באוקטובר 2016 (IDT)

מצטרפת. מתגעגעים צִבְיָהשיחה • י"ז בתשרי ה'תשע"ז 00:33, 19 באוקטובר 2016 (IDT)

וואו!!!! =[עריכת קוד מקור]

איזה כיף לראותך כאן. (:. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 09:22, 2 ביוני 2017 (IDT)

בקטנה... ... Itzuvit - שיחה סדנה 09:23, 2 ביוני 2017 (IDT)
היי, הצלחנו להציל את מרתון עזה שכתבת, בתקווה שזה יעודד אותך לחזור :) אגסי - שיחה 10:43, 2 ביוני 2017 (IDT)
ראיתי נשיקה המון תודה! Itzuvit - שיחה סדנה 12:06, 2 ביוני 2017 (IDT)
נשיקה נשיקה נשיקה ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 12:09, 2 ביוני 2017 (IDT)
עיצובית היקרה, כל כך מרגש לראות אותך כאן! לעולם לא אשכח איך עזרת לי בתחילת דרכי בוויקיפדיה... אני אהיה מאושר מאוד אם תחזרי לכאן לפעילות שוטפת :) ‏Guycn2 · ☎‏ 15:27, 2 ביוני 2017 (IDT)
ברוכה השבה! איזה כיף! Botend - שיחה 15:48, 2 ביוני 2017 (IDT)
#הישארי_עימנו צִבְיָהשיחה • ח' בסיוון ה'תשע"ז 16:10, 2 ביוני 2017 (IDT)
עיצובית, אני שמחה מאד לראותך כאן ומקווה שתישארי. חסרונך הורגש. זר פרחים בשבילךשלומית קדם - שיחה 17:01, 2 ביוני 2017 (IDT)
נשיקה תודה לכולכם. אני לא ממש חוזרת לפעילות שוטפת. אבל תודה לכם על הביקור בדף שיחתי קריצה Itzuvit - שיחה סדנה 09:31, 3 ביוני 2017 (IDT)
מצטרף לקודמי. בריאן - שיחה 08:27, 4 ביוני 2017 (IDT)
תתחילי בקטן משם את כבר תישאבי בחזרה. שמח לראותך אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:26, 4 ביוני 2017 (IDT)
אילי - שיחה 14:28, 4 ביוני 2017 (IDT)
בהחלט מצטרף ואומר; את חסרה כאן, מחכים לשובך ורוצים להמשיך לראות אותך פעילה כאן :) קרוקס שיחה 16:18, 4 ביוני 2017 (IDT)
איזה כיף לראות אותך כאן. היית חסרה לנו! ‏Lionster‏ • שיחה 01:34, 5 ביוני 2017 (IDT)
תוך כדי ניטור, שפשפתי את עיני, מצמצתי, הבטתי שוב, חשבתי שאולי בגלל השעה אני הוזה... ולא! זו באמת החתימה שלך ואת כאן! איזה יופי! אני רואה בחזרתך אלינו מתנת יום הולדת מוקדמת!
יגאל, חזרתה אלינו של אישיות בסדר הגודל הזה היא ידיעה למבזק בהול של ויקיפדיה:חדשות! כן ירבו חדשות כאלה (בעצם, כמו זאת, אין עוד). Ldorfmanשיחה 01:38, 5 ביוני 2017 (IDT)
תודה חברים, אבל באמת.. זה בקטנה Itzuvit - שיחה סדנה 01:41, 5 ביוני 2017 (IDT)
Like . ביקורת - שיחה 01:58, 5 ביוני 2017 (IDT)
פרח בשבילך איזה כיף לראות אותך פה! אמא של גולן - שיחה 09:38, 5 ביוני 2017 (IDT)
מצטרף לשמחים. באשר ל"זה בקטנה", כבר אמרו חז"ל "אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוון לבו לשמים" - העיקר שאת כאן איתנו. דוד שי - שיחה 06:56, 6 ביוני 2017 (IDT)
גם אני מצטרף למברכים, גם אם זה רק בקטנה. יואב ר. - שיחה 09:52, 6 ביוני 2017 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

התאפקתי, אבל אין קץ לשמחה, ברוכה הבאה ותמשיכי כאן! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:38, 7 ביוני 2017 (IDT)

מצטרף למברכים והשמחים. העיקר שחזרת, כפי שנאמר לעיל. שבת שלום! David.r.1929 - שיחה 17:32, 9 ביוני 2017 (IDT)
עכשיו ראיתי שחזרת. ברוך שובך--היידן 09:15, 10 ביוני 2017 (IDT)
הבה נגילה ונשמחה! הבה נרננה, הבה הבה נרננה! עורו אחים בלב שמח! איזה כיף לראותך שוב כאן! נשיקה. קיפודנחש 19:40, 10 ביוני 2017 (IDT)
ברוכה השבה! ‏MathKnight (שיחה) 20:27, 10 ביוני 2017 (IDT)
אור בעינים שמחה בלב אפילו אם זה רק לרגע כמו כוכב שביט. מי-נהר - שיחה 20:57, 10 ביוני 2017 (IDT)
פרח בשבילךפרח בשבילךפרח בשבילך - זר פרחים, כי היה נחמד לפתוח את השבוע ולראות את התרומות שלך כאן! רוצים לראות אותך פה עוד! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:48, 11 ביוני 2017 (IDT)
תודההה לכולם נשיקה עובד, פניתי לוישניא טלפונית, הוא איש מקסים! ואעדכן אותך כשיעביר אליי מידע Itzuvit - שיחה סדנה 10:02, 11 ביוני 2017 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

וואו, זמן רב שלא הייתי פה ורק עכשיו ראיתי שחזרת. ברוכה השבההההה!!!!  אמנם אני כבר לא נמצא כאן והפסקתי לערוך כאן ממזמן (לימודים וזה) ומנצל את החופש שנותר לי לפני הגיוס המתקרב (אוג' 17 הנה אני באאאא). בכל מקרה, מאוד כיף לראות אותך שוב! היית חסרה כאן מאוד!!! ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 18:09, 13 ביוני 2017 (IDT)
היי!!! לא הייתי בטוח אם באמת חזרת... ועכשיו אני רואה שכן! ברוכה השווה! אלדדשיחה 03:17, 16 ביוני 2017 (IDT)
אני מאוד שמח לראותך כאן עורך-בורוכוב - שיחה 05:15, 16 ביוני 2017 (IDT)
אני אף פעם לא זכיתי לראות אותך ממש בויקיפדיה אך ראיתי את פעילותך לפני פרישתך מויקיפדיה, וברוך שובך. איתי - שיחה 16:26, 16 ביוני 2017 (IDT)
ביידיש נהוג לומר: אנא פי'ל חילם וילא פי'ל עילם?. אוי כמה שהתגעגעתי. כך משאירים אותי לבד בחושך בפינה? Assayas - שיחה 19:52, 17 ביוני 2017 (IDT)
ברוכים השבים! (הבחנתי באחור קל...) --א 158 - שיחה 10:23, 24 ביוני 2017 (IDT)
גם אני התגעגעתי. קשה לתאר את השמחה שאני חש כשאני רואה עריכות שלך :-) אבנר - שיחה 15:36, 8 ביולי 2017 (IDT)
אוהבת'תכם Itzuvit - שיחה סדנה 15:51, 8 ביולי 2017 (IDT)
מרגש מאוד לראות אותך עיצובית. צחי לרנר - שיחה 02:29, 25 ביולי 2017 (IDT)
תודה Itzuvit - שיחה סדנה 06:44, 25 ביולי 2017 (IDT)
במבה אדומה! שמחה בר הראלשיחה 14:03, 21 באוקטובר 2017 (IDT)